Šioje temoje yra 0 atsakymų, 1 dalyvis, ją paskutinį kartą atnaujino Liotcik liotcik prieš 2 sav. 5 d..

Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Autorius
    Atsakymai
  • #251547
    Liotcik
    liotcik

    Visada siūlau prieš perkant parasparnį pasižiūrėti jo duomenis, jei naujesnis modelis pas gamintoją, jei senesnis, yra prancūzų sukurta duombazė su visų sparnų duomenimis, pradėta kurti dar prieš 2000 metus 🙂   http://para2000.org/wings/manufactures-text.html

    Sužinosite modelio gamybos pradžią, dydį, svorio ribas (Lietuvoje geriausia krauti apie 50-70% ribose, t.y. jei sparno svorio ribos 80-100kg, optimalu skristi su 90-95kg.; skrydžio svoris skaičiuojamas prie nuogo žmogaus svorio pridedant 15-20kg. lengviems pridėti mažiau, sunkiems pilotams daugiau).

    Mano asmenine nuomone, parasparnių vystime įvyko šuolis ties 2011-2012 metais. Senesnių sparnų aerodinaminė kokybė juntamai žemesnė. Bet tai neaktualu jei jūsų tikslas mokytis, ar skristi nežiūrint į kitus. Bet skrendant su daugiau kolegų tikėtina, kad pajusite jog kolegos pakyla ir skrieja, o jums sekasi prasčiau.

     

    Tikslų sparno susidėvėjimą galima sužinoti atlikus pilną LSPSF parasparnio patikrą. http://lspsf.lt/docs/pazymejimai/lspsf_kainorastis_20180301.pdf

    Greitą apžiūrą, remiantis patirtimi  galiu padėti atlikti Kaune susitarus asmeniškai.

     

    • Liotcik liotcik modifikavo temą prieš 2 sav. 5 d..
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)

Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.