- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2002 12 balandžio @ 06:04 #148487Anonimas
Saphir2000 – 28, 2000m, raudonos spalvos, priskraidyta <50 valandu.
Independant review – http://www.paragliding.co.za/hammer/saphir.htm
Po tuo ka vakar padare Georgas man lieka tik losti kortomis, ar ne – geriau
bursiu.2002 12 balandžio @ 06:38 #155365Anonimas))))
Manai loshdamas kortom padarysi 100-ta?
2002 12 balandžio @ 06:56 #155366Anonimas– gal nebus tokiu stresu.
Kai vakar nusileidau po ilgo skrydzio, pilnai issemtas ir suzinojau kad Vytas padare simta – norejau verkti. Kad Georgas turi gera uosle as supratau senai, bet pirmas simtuka turejau padaryti as.Kada grizti i Lietuva, kalnieti?
2002 12 balandžio @ 06:56 #155367Anonimasparduodi sparna, kad dar karta neliktum isdurtas?
)))
sorry, bet nevaryk dievo medin2002 12 balandžio @ 07:31 #155368AnonimasRytoj (shianakt ishvarau).
Pas mus orai dabar visishkas sh.. skraidymu nulis, reikia traukti kur “net durys skraido”…2002 12 balandžio @ 08:58 #155369martynasHi!
Georgas tuo tik irode, kad skraido ne sparnai o zmones . Berods pas ji DHV 1-2, o ne kazkokia “britva”…
Pastebejimas is mano puses: kai persedau ant ramesnio sparno (Carbon turbulencijoje maziau linkes luzinet), islosiu siek tiek laiko atstatant luzius. Siaip as visikai nesibaiminu paties luzimo fakto, bet iseiti po luzio ir atstatyti kursa, uzima laiko (30 s. minimum, + dar kazkiek aukscio: ~7 m.). Paimkim keleta tokiu luziu jau gaunam nebloga laimejima . Ilgesniuose skrydziuose tai isblasko demesi ir vargina. Apibendrinus galima teigti, kad nesiekiant laiko laimejimu (vidutinio skrydzio greicio tam tikram atstumui), kaip ir yra LSPSF taures atveju, skristi “ramesniais” sparnais labiau apsimoka, kadangi laikas cia neskaiciuojams.
2002 12 balandžio @ 09:46 #155370AnonimasTai nors skubek isirasyti i simtininku kluba Ir vejo iki 12 m/s nereiks, uztenka uosles, gero oro ir siek tiek sekmes
Gedas
P.S. Ar 100 km padarius automatiskai nesuteikiama aukstesne kategorija? Cia klausimas tiems kas po ranka popierius turi.
2002 12 balandžio @ 09:54 #155371AnonimasNezinau apie kokes “britvas” sneki, turbut akmenys ties Meckos. As vakar per 2h17m jokiu luzimu neturejau. Tiesa, kad dazniausia sparno lygis nieko neleme, bet kartais pvz. trikampy gali praversti.
O bendrai svarbiausia yra myleti savo sparna…O kas dar nesuprato juoko – mylemu daiktu neparduodu!
2002 12 balandžio @ 10:44 #155372martynasJeigu parduoti savo sparna ir teigi, kad mylimu daiktu neparduoti, reiskia – kad tu to sparno vaabsce nemyli
2002 12 balandžio @ 12:38 #155374Anonimas> islosiu siek tiek laiko atstatant luzius. Siaip as visikai nesibaiminu paties
> bet iseiti po luzio ir atstatyti kursa, uzima laiko (30 s. minimum, + dar
> kazkiek aukscio: ~7 m.). Paimkim keleta tokiu luziu jau gaunam
> nebloga laimejima .Chia turbut kalbama apie luzhius virsh 50%… Kiek dazhnai tokiu buna, kad ju saskaita reiketu taupyti laika, o ne ant skrydzhio kokybes?
> skristi “ramesniais” sparnais labiau apsimoka, kadangi laikas cia
> neskaiciuojams
Jei laikas neskaichiuojamas, koks skirtumas jei “prarsi” siek tiek ant luzhio??? Tarp kitko, laikas visada skaichiuojamas, kiekviena diena baigiasi vakaruEsme ta, koks skraidymo tikslas. Ramesniais sparnais apsimoka skraidyti, jei nori max malonumo ir saugumo, jei nori max rezultatu – “nelabai ramiais”
2002 12 balandžio @ 13:30 #155375AnonimasEsu įsitikinęs 100% kad kol nedalyvauji pasaulio ar bent kontinentinėse varžybose, nėra jokio ryšio tarp sparno dhv ir rezultato. Geriausias rezultatas pasiekiamas tada kai pilotas pasitiki savo sparnu ir jį jaučia. Vieni mėgsta jautrius sparnus, kiti ramesnius, bet greičio ir aerodinaminės kokybės skirtumas yra toks mažas, kad jį pajusti reikia specifinių sąlygų. Nuo piloto veiksmų viskas priklauso nepalyginamai daugiau.
Aš skraidau DHV 1-2 sparnu (FreeX Flair) ir esu juo pilnai patenkintas. Ir pabandykit mane išdurti termike su kokiu tik norit sparnu!Georgas
2002 15 balandžio @ 09:28 #155385Anonimas> Esu įsitikinęs 100% kad kol nedalyvauji pasaulio ar bent
> kontinentinėse varžybose, nėra jokio ryšio tarp sparno dhv
> ir rezultato.Mano nuomone, kad ne esme kur dalyvauji, bet piloto meistrishkumas. Sparnas tik viena grandis, o rezultata visada lemia silpniausia. Jei pilotas nepriauges iki sparno lygio tada nera ko tiketis rezultatu atitinkanchiu sparna (manau, netgi sparnas nieko nelems). Ir atvirkshciai…
> Aš skraidau DHV 1-2 sparnu (FreeX Flair) ir esu juo pilnai patenkintas. Ir
> pabandykit mane išdurti termike su kokiu tik norit sparnu!Taip termike nelabai ishdurs, bet ishejus ish termiko? Termike visi sparnai skrenda panashiai.
Esu sukesi silpnuose termikuose (kada daug priklauso nuo sparno kokybes ) kartu su Gradient Avax (AFNOR/SHV Competition), ash su Onyx’u (DHV 1-2). Manot daug atsilikau? Ogi, nieko. Bet ishejus ish termiko net nebandychiau rungtiniauti, vien ish shono pazhiurejus tai yra du neusyginami sparnai.2002 15 balandžio @ 11:11 #155389Anonimas100km “padarius” jokia aukstesne kategorija nesuteikiama
Suteikiant kategorija nera ivertinama maksimalus atstumas
O siaip tai sidabrine distancija (50km) yra vertinama siekiant tarptautinio reitingo dalyvavimui 1-os kategorijos FAI varzybose2002 9 gegužės @ 06:26 #155494AnonimasKai jus kalbat apie rezultatus kazkaip pamirstat toki dalyka kaip sekme, cia dar yra bent jau 30% loterijos, beje kuo daugiau perki bilietu (t.y. kuo daugiau skraidai) tuo didesne tikimybe laimeti (t.y. toliau nuskristi).
Isvada: jei norit geru rezultatu reik skraidyt kaip imanoma daugiau, tuo paciu ir meistriskumas atsiras ir DHV nebus toks aktualus. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.