- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2002 17 liepos @ 08:47 #148569Anonimas
Sveiki! Domina sparnas Standart, DHV1-2 savybiu, naujas, ne SNG saliu gamybos. Kaina iki 1500 EUR. E-mail: ieskau_sparno@yahoo.com
2002 18 liepos @ 07:03 #155753AleksasNaujausias Sol Synergy, http://www.solsports.com.br
1060 Euro + Siuntimas + kuklus Mečkos (68253401) procentas.
Ts-s, Jurčikas sau perka…2002 18 liepos @ 07:14 #155754AnonimasSynergy yra Advanced Intermediate, o as dar neturiu patyrimo – zalias – mokinuosi tik, ar ne per “kietas” sparnas pradziai?
Patarkite, aciu…2002 18 liepos @ 09:29 #155755AnonimasIeskau_sparno parašė:
>
> Synergy yra Advanced Intermediate, o as dar neturiu
> patyrimo – zalias – mokinuosi tik, ar ne per “kietas”
> sparnas pradziai?
> Patarkite, aciu…Jei pirmais metais neplanuoji vaziuoti i ‘kietus’ kalnus (a la Alpes), tai puikiausiai tiks.
Gedas
2002 22 liepos @ 17:59 #155767AnonimasJeigu pasiremti lietuviska praktika, tai labiausiai paplites “mokomasis” sparnas yra Fiber-is, kuris nesugebejo praeiti ir DHV 3 sertifikavimo, todel net ir prototipas yra ne per “kietas” mokymuisi. Bet geriausi rezultatai buna, kai pilotas atitinka sparna ir atvirksciai. Visai neseniai priviso 1-2 sparnu, kurie yra nerekomenduotini mokymuisi. Reiktu isiklausyti i gamintoju balsa. 100% tiksliai cia niekada nebusi tikras, nes vienas per 5 skraidymo valandas ismoksta tiek, kiek kitas per 50 neismoksta.
Labai retas atvejis, kad kas nors neskristu del to, jog jo sparnas letas. O tokie vaizdai, kad pilotai su crootais sparnais sedi ant zemes ir drebina kinkas, o kiti sau skraido, nuobodi kasdienybe.
Siulau pasiziureti Gradienta. Ceku dizainas, ceku gamyba. Ne kinu, kaip visi likusieji. Tiesa sakant, beveik visi sparnai turetu tilpti i mineta suma, jei tik dileris nepasitaikys skrudzas makdakas.2002 23 liepos @ 05:07 #155769AleksasDeja su cekiskais sparanais dabar blogai. Nerealiai isaugo krona. Taigi nuo
1500 Euro kainos tik prasideda.Man asmeniskai labai patinka nauji SOL sparnai. Mat ju dezaineris Andre Rottet surado “auksine gyslele”.
2002 23 liepos @ 07:03 #155770AnonimasSOL sparnu sharakteristikos atrodo graziai – bet ar teko realiai kam nors paskraidyti su jais?
2002 23 liepos @ 10:03 #155772AnonimasIeskau_sparno wrote:
>
> SOL sparnu sharakteristikos atrodo graziai – bet ar teko
> realiai kam nors paskraidyti su jais?Speju, chebryte pagrazhino charakteristikas…
Standard klases “Synergy” nenusileidzhia, ar net nesha kur kas garsesniu firmu performance sparnus, netgi sulygynus charakteristikas su ju pachiu “Cyclone” (performance) jie praktishkai nesiskiria….2002 23 liepos @ 11:05 #155775AleksasGeorgui teko liestis su SOL atsarginiu.
Jurchikas rugpjucio pradzioje gaus savo Synergy.
Paskraidyti zinoma butu neblogai bet kas is tuo jei ne kuo tame ne nusimanai.
Ar yra tarp musu tokiu kurie mano kad jie nusimano???
Su kiek vienu sparnu isleistu i rinka test pilotai ir dezaineriai priskarido tiek kiek retas is musu priskraidis per 10 metu. Kieikvienam sparnui jie atiduoda truputi savo sielos…
Ar tave labiau domintu nusimanieliu nuomone?2002 23 liepos @ 11:16 #155777AnonimasAntanas wrote:
> > SOL sparnu sharakteristikos atrodo graziai – bet ar teko
> > realiai kam nors paskraidyti su jais?
>
> Speju, chebryte pagrazhino charakteristikas…
> Standard klases “Synergy” nenusileidzhia, ar net nesha kur
> kas garsesniu firmu performance sparnus, netgi sulygynus
> charakteristikas su ju pachiu “Cyclone” (performance) jie
> praktishkai nesiskiria….Kai kuriu gamintoju teigimu, per paskutinius kelis metus ‘perfomance’ klaseje realus vystymasis sustojo. Nauji sparnai isleidziami tik del marketingo sumetimu, o pagal charakteristikas jie senuosius nelabai lenkia. Is esmes dabar visi bando saugesnius sparnus ‘islaizyti’ ir pasiekti beveik ‘perfomance’ klases lygi. Todel, jei ‘Cyclone’ yra daugiau nei metu senumo sparnas (jau nekalbant apie senesnius modelius), pilnai tikiu, kad naujas 1-2 gali susilyginti ar net aplenkti ji.
Gedas
2002 23 liepos @ 13:21 #155785AnonimasNera taip, kad pagrindinis vystymas vykdomas su DHV1-2 sparnais, o aukshtesnes klase leidzhiami tik del marketingo. Greichiau atvirkshchiai. Naujos technologijos, konstrukcijos bandomos ant aushtesnio lygio sparnu (Competition gal ir Performance) ir po to jas pritaiko (“sparno performance’a apkarpo”) ir padaro DHV1-2 sparna del marketingo, t.y. pagrinde ish ju gaunamas pelnas. Ypach Competition sparnai pasitarnauja marketingui tik kaip firmos reklama, kai su jais gerai pasirodoma rimtose varzhybose .
>Todel, jei ‘Cyclone’ yra daugiau
> nei metu senumo sparnas (jau nekalbant apie senesnius
> modelius), pilnai tikiu, kad naujas 1-2 gali susilyginti ar
> net aplenkti ji.
Del to visishkai sutinku. Pabandzhiau i ta dalyka ish kitos puses pazhiureti. Perzhiurejau “rimchiausiu” gamintoju naujausius standard sparnus ir ne vieno neradau kuris pagal duomenis (palyginau mazhiausia zhemejima ir kokybe) prilygtu ar bent nedaug atsiliktu nuo “Synergy”. Tikiuosi, kad taip yra kaip rasho . Gal kas mate jo review’a internete?2002 24 liepos @ 03:41 #155786martynasAntanas wrote:
> kitos puses pazhiureti. Perzhiurejau “rimchiausiu” gamintoju
> naujausius standard sparnus ir ne vieno neradau kuris pagal
> duomenis (palyginau mazhiausia zhemejima ir kokybe) prilygtu
> ar bent nedaug atsiliktu nuo “Synergy”. Tikiuosi, kad taip
> yra kaip rasho . Gal kas mate jo review’a internete?Jei pastebejai, isties rimti gamintojai tokiu parametru kaip min. zemejimas bei kokybe niekada neraso
2002 24 liepos @ 05:14 #155787Anonimas> Jei pastebejai, isties rimti gamintojai tokiu parametru kaip
> min. zemejimas bei kokybe niekada nerasoBet tai netrukdo juos vistiek palyginti )) , nes kiti uzh juos tai padaro (http://www.para2000.org).
Klausimas ant kiek jis/ji yra “ishties rimtas gamintojas” jei nepateikia tokius svarbius duomenis. Kai ieshkai naujo sparno abejoju, kad tu labiau kreipi demesi i tokius nieko nesakanchius pateiktus duomenis kaip “zoom factor”, “line length” ir pan. nei min zhemejimas ar kokybe .
2002 24 liepos @ 06:03 #155788AnonimasAntanas parašė:
>
> Nera taip, kad pagrindinis vystymas vykdomas su DHV1-2
> sparnais, o aukshtesnes klase leidzhiami tik del marketingo.
> Greichiau atvirkshchiai. Naujos technologijos, konstrukcijos
> bandomos ant aushtesnio lygio sparnu (Competition gal ir
> Performance) ir po to jas pritaiko (“sparno performance’a
> apkarpo”) ir padaro DHV1-2 sparna del marketingo, t.y.
> pagrinde ish ju gaunamas pelnas. Ypach Competition sparnai
> pasitarnauja marketingui tik kaip firmos reklama, kai su jais
> gerai pasirodoma rimtose varzhybose .Nevisai tiksliai interpretuoji mano teigini. As nesakiau, kad aukstesnes klases sparnu niekas nevysto – priesingai, dauguma gamintoju savo pareiga laiko kiekvienais metais isleisti koki nors ‘perfomance’ ar ‘competition’ sparna. Bet esme tame, kad per paskutinius pora metu visi sitie naujieji sparnai pagal esmines charakteristikas yra mazdaug vienodo lygio. Paziurek i paskutiniu varzybu rezultatus – iki siol dauguma top pilotu skraido su Gin Boomerang ar Gradient Avax, kuriems jau bene virs dvieju metu. Tuo tarpu DHV1, 1-2 ir 2 klasese kiekvienas naujas sparnas vis daugiau tobuleja ir pagal charakteristikas arteja prie ‘perfomance’ klases sparnu.
Be to, nemazai gamintoju isvis nustojo gaminti DHV3/competition sparnus (pvz., Nova ir Apco). Del paprastos priezasties – reklama rimtose varzybose yra visai niekam neidomi. As rimtai, rimtos varzybos pritraukia 0 ziurovu ir mass media, geriausiu atveju apsiribojama trumpa zinute n-tajame puslapyje. Man, nors save laikau rimtai ‘iklimpusiu’, butu absoliuciai neidomu vaziuoti i koki Europos champa ir ziureti, kaip grandai su savo britvomis startuoja ir dingsta uz horizonto. Kur kas geresni rezultatai gaunami organizuojant aero-show tipo varzybas (e.g. ‘Red Bull’ serijos, net nezinau kaip pavadinti, pasirodymai)
Kalbant apie ‘competition’ sparnu apkarpyma ir DHV1-2 gaminima, tai taip, pries 3-4 metus procesas buvo butent toks. Dabar, norint pasiekti normaliu rezultatu, kiekvienas rimtas gamintojas konstruoja sparnus tikslingai. Gal net is kitos puses – Nova paeme sekminga Pheron DHV1 konstrukcija ir ja ‘perfomanizavo’ iki DHV2-3, rezultatai, pagal ju sukelta marketingini FUD’a internete, daugiau nei idomus Apco toliau vysto Simba sparnu serija – pritaike naujas idejas ir jau bando Keara – DHV2 su 59km/h max greiciu. Nei vienas nei kitas gamintojas jau maziausiai du metai, kaip jau minejau, ‘competition’ negamina.
Gedas
2002 24 liepos @ 08:46 #155789Anonimas> Be to, nemazai gamintoju isvis nustojo gaminti
> DHV3/competition sparnus (pvz., Nova ir Apco). Del paprastos
> priezasties – reklama rimtose varzybose yra visai niekam
> neidomi. As rimtai, rimtos varzybos pritraukia 0 ziurovu ir
> mass media, geriausiu atveju apsiribojama trumpa zinute
> n-tajame puslapyje.Savaime aishku, kad PG varzhybos daro ne tokia tipo reklama kaip F1 ar futbolas ir ash isitikines, kad yra 0 zhirovu ir 1 mass media atstovas, geriausiu atveju. Neriali reklama buna, kai PG gamintojas prie savo vardo prirasho “PG Worl Cup 1st, 2nd” ir pan. ir del to rimtai kovoja.
2002 24 liepos @ 10:14 #155790AnonimasGedas parašė:
Man, nors save laikau rimtai
> ‘iklimpusiu’, butu absoliuciai neidomu vaziuoti i koki
> Europos champa ir ziureti, kaip grandai su savo britvomis
> startuoja ir dingsta uz horizonto. Kur kas geresni rezultatai
> gaunami organizuojant aero-show tipo varzybas (e.g. ‘Red
> Bull’ serijos, net nezinau kaip pavadinti, pasirodymai)Manau, kag per aeroshow tikrai nesuzinosi kiek gerai tas kupolas ciuozia t.y. kokia jo kokybe ir kiek su tuo kupolu gali nuskriet. Manau tokia pat nuomone ir kitu pilotu. O tox zmogus kuris pirma ar antra karta pamate parasparni aeroshow tikrai gali padaryt nemaza itaka jo pirkinio apsisprendimui.
–> Kalbant apie ‘competition’ sparnu apkarpyma ir DHV1-2
> gaminima, tai taip, pries 3-4 metus procesas buvo butent
> toks. Dabar, norint pasiekti normaliu rezultatu, kiekvienas
> rimtas gamintojas konstruoja sparnus tikslingai. Gal net is
> kitos puses – Nova paeme sekminga Pheron DHV1 konstrukcija ir
> ja ‘perfomanizavo’ iki DHV2-3, rezultatai, pagal ju sukelta
> marketingini FUD’a internete, daugiau nei idomus Apco
> toliau vysto Simba sparnu serija – pritaike naujas idejas ir
> jau bando Keara – DHV2 su 59km/h max greiciu. Nei vienas nei
> kitas gamintojas jau maziausiai du metai, kaip jau minejau,
> ‘competition’ negamina.
>Tokie pasakymai kaip:
kiekvienas
> rimtas gamintojas konstruoja sparnus tikslingai. Gal net is
> kitos puses – Nova paeme sekminga Pheron DHV1 konstrukcija ir
> ja ‘perfomanizavo’ iki DHV2-3, rezultatai, pagal ju sukelta
> marketingini FUD’a internete, daugiau nei idomus Apco
> toliau vysto Simba sparnu serija – pritaike naujas idejas ir
> jau bando Keara – DHV2 su 59km/h max greiciuyra daug reklaminiu bukletu prisiskaiciusio zmogaus sneka (prasau neisizeisti), nes greitis 59km/val ir kokybe 8.83 (netikiu kad kokybe galima nusakyti tokiu tikslumu,o jei ir imanoma tai per visa parasparnio resursa tu skrisi gal 5min tokiu rezimu) o kokia turesi kokybe skrisdamas vidutiniu greiciu? Prie kokio greicio pasiekiama ta kokybe? Kokia kokybe prie 59km/h gal 2 )))))))
Sitie visi reikalai daug daugiau pazenge yra sklandytuvu rinkoje, kur kainos yra 40-120 K$ ir sklandytuva perka ne koks turtingas zmogus per televizoriu pamates sklandytuva ,o bent jau 5-30 metu skraidantis zmogus(kiek tarp musu yra tokiu? )) taigi sklandytuvu gamintojai noredami parodyt ar ju masina (sklandytuvas) yra tikrai gera duoda aparato polere (nemaciau nei vienos paraspanio poleres, jei kas zinot kur galima ja rast prasu duokit nuoroda) ir tuo sklandytuvu varzybose pasiektus rezultatus.2002 24 liepos @ 11:45 #155791Anonimas>
> Man, nors save laikau rimtai
> > ‘iklimpusiu’, butu absoliuciai neidomu vaziuoti i koki
> > Europos champa ir ziureti, kaip grandai su savo britvomis
> > startuoja ir dingsta uz horizonto. Kur kas geresni rezultatai
> > gaunami organizuojant aero-show tipo varzybas (e.g. ‘Red
> > Bull’ serijos, net nezinau kaip pavadinti, pasirodymai)
>
> Manau, kag per aeroshow tikrai nesuzinosi kiek gerai tas
> kupolas ciuozia t.y. kokia jo kokybe ir kiek su tuo kupolu
> gali nuskriet.Sutinku su liotchiku.
Yra ir kitas momentas, kad akrobatika yra daroma su standard klases sparnais (arba spec. tam skirtais), o ne su performance, o ypach su competion. Taigi aeroshow tik plachioms masem, pilotams nebent idomu pazhiureti nauju fintu ir kaip chebryte ivalde pilotavimo mena, bet technikos laimejimu ten nepamatysi.
Rimtos varzhybos kitas reikalas, manau uzhtektu vakarais prie alaus pasedeti su pasaulio lygio top pilotais ir shiek tiek pasimalt po starta gautum nerialiai naudos. O jeigu pasisektu ir sudalyvaut, tai chia visai be zhodzhiu…> (nemaciau nei vienos paraspanio poleres, jei kas zinot kur
> galima ja rast prasu duokit nuoroda)Chia yra turbut visu gamintoju visisu sparnu duomenys, daugeliu atveju yra ir poliares:
http://parapente.para2000.free.fr/wings/index.html2002 24 liepos @ 19:49 #155792Anonimassveiki visi, ishsakysiu ir savo nuomone shitais klausimais
pirma: kam ten reikejo poliariu, jas bene tiksliausiai matuoja zhurnalas vol libre, ir jas galima rasti chia http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Perf/Compare_English.htm. I para2000 ish vis nepatariu zhiureti, ishskyrus jei reikia nuotrauku, ar suzhinoti sparno plota (ir tai ne visada).
Kas del pasakymo kad rimtos firmos negamina competition sparnu: mano nuomone novai paprashchiausiai competition rinka yra per mazha ir jinai orientuojasi i populiaresnes klases. Kam dirbti prie sparno kuriuo skraidys tik keliasdeshimt pilotu. Apco laikosi savo filosofijos – pirma saugumas.
Kas del acro: tai dauguma acro sparnu nepraeitu dhv3 sertifikacijos. Visi tie octane ir protn gt buna taip perkrauti kad velniaszhino kaip jie i viska reguoja.
Kol kas lyg ir tiek, mielai dar pasiginchychiau.
Kle2002 24 liepos @ 19:55 #155793liotcikAntanas parašė:
>
> Chia yra turbut visu gamintoju visisu sparnu duomenys,
> daugeliu atveju yra ir poliares:
> http://parapente.para2000.free.fr/wings/index.htmlDekui, labai idomus puslapis siulau ji panagrinet visiems kas zada pirkt nauja parasparni.
2002 24 liepos @ 20:44 #155794Anonimasghm.. para2000 teikia labai netikslia informacija. visos poliaroes standartines. duomenys apie sparnus nustatomi ish akies (min sink, max speed, best glide), arba pagal gamintoju nurodymus. Tikrai neverta pasikliauti ten esanchia informacija
Kle
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.