- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 10 kovo @ 06:21 #148716Anonimas
Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal turite originaliu ideju,
konstrukciju ar kitu pastebejimu.
Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…2003 10 kovo @ 06:38 #156634GedasRimas parašė:
> Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal
> turite originaliu ideju,
> konstrukciju ar kitu pastebejimu.
> Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…Bijau, kad tie, kurie gali pasiulyti geru ideju (pvz., Briedis), cia nesilanko…
Gedas
2003 10 kovo @ 10:01 #156640liotcikRimas parašė:
>
> Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal
> turite originaliu ideju,
> konstrukciju ar kitu pastebejimu.
> Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…Koks isvilktuvastave domina: aktyvus ar pasyvus, keliu trosu, kox biudzetas ir t.t. ir pan tada bus galima kalbet apie originalias idejas.
2003 11 kovo @ 13:17 #156656AnonimasSakykim aktyvus isvilktuvas, su vienu trosu, kurio biudzetas
apie 4000 lt. (be lyno, ar virves). Jegos agregatas – automobilio variklis, automobilyje. Automobilis – bet kuris normalus automobilis, kuris naudojamas ir kaip transporto priemone.
Taigi noriu padiskutuoti apie toki mechanizma, kuris galetu vilkti parasparni (tandema) ar skraidykle, naudodamas automobili kaip jegos agregata. (Automobilis stovi vietoje, aktyvus isvilktuvas, automobilio ratai suka mechanizma…arba kitu budu naudojama variklio energija)2003 11 kovo @ 19:28 #156659TermikTai jau yra padaryta ir veikia,o pradejo tai daryti ir naudoti zmogus is Panevezio jo vardas Valentas.Tik traukia ne tandema o paprastai parasparni del skraidykles tai nezinau manau pas ji paklausti reiketu
P.S Tokie isvilktuvai pagal jo konstrukcija kiek zinau jau tris yra ir sekmingai veikia ir nereikes 4000 tikrai
Jai domina susirysk su mumis !!!
2003 12 kovo @ 07:47 #156665AnonimasDristu pastebeti kad isvilktuvai kurie traukia skraidancius aparatus i ora stovedani vietoje ir ratus naudodami kaip mehcanines jegos perdavimo priemone yra labai neiilgaamziai
1. Greitai susdevi diferencialas (jis gi be guoliu)
Rizikuojate po skraidymu dienos taip ir pasilikti aerodrome
2. Labai neefektyviai panaudojama variklio galia
3. Sunku kontroliuoti (o tuo labiau automatiskai palaikyti) traukos jega
4. Avarines giljotinos, jegos matavimo ir t.t. priemones kiekviena karta tektu atjungineti, o tai labai nepatogu ir suknkai konstruojamaVienas is varijantu tai butu primontuoti dzipo greiciu deze su taip vadinama “razdatke”. Nuo to veleno jau galima butu nuimti jega i bugnus (hidraulikos ar kitko pagalba).
Kiek teko skaityti ir matyti panasias priemones tai jos visos nepasiteisino
Tai tinkama tik pavienams startams. Masiniu skraidynu atveju subyres ne sezonui neipusejusTikiuosi kad per daug neisgasdinau, tik noriu apsaugoti nuo klaidingos minties, bereikalingu islaidu, sugaisto laiko ir nusivylimo
2003 12 kovo @ 08:02 #156666GedasSiaip prisiminiau – Briedis pries pusantru-du metus turejo ideju apie isvilktuva su ‘planetariniu diferencialu’ (nezinau ar tikslu to agregato termina panaudojau – seniai veiksmas vyko, galeciau papaisyti, kaip jis atrodo.). Sistema labai skirtusi nuo dabar ‘isdirbtos’ (hidrauline pompa ir variklis, etc), bet turetu tureti nemazai pliusu. Problema, kad tuomet reiketu isvilktuva gaminti nuo nulio klaidu ir bandymu metodu.
Gedas
2003 14 kovo @ 14:21 #156697AnonimasTaip suprantu, kad abu automobilio ratai turi suktis kartu ir vienodu
greiciu. Turiu galvoj kad abu ratus reikia sujungti isorinio mechanizmo pagalba. Pavaru dezes diferencialas neturetu dirbti.Apie ekonomine puse galima gincytis. Jei reikia vezioti ant priekabos toki
pati varikli, tai manau kad ir automobilyje jis neblogai dirba. Tik visa problema kaip paimti jo galinguma.Giljotina taip pat gali buti sumontuota atskirai.
Na o jei sakykim pakeliam automobilio prieki ir ratai sukasi ant isoriniu guoliu, o jie jau tvirtai stovi ant zemes, ir tarpusavyje ratai sujungti velenu.
Taigi sakykim turim automobili, kurio sone iseina velenas, kuris gali suktis
rato greiciu, (automobilyje mechanine pavaru deze)…kas toliau. Koks mechanizmas turetu toliau sukti trosa?2003 14 kovo @ 14:35 #156698GeorgasBet koks, kuris uztikrina pastovia jega ant troso. (Tiesa, as nezinau jokio paprasto mechanizmo tam reikalui) Galbut tiktu Gesto ir co pasyvinis isvilktuvas? Tik reiktu kurybiskai prieiti prie reikalo. Bent jau asbestini dirza gal butu galima panaudoti.
Georgas
2003 15 kovo @ 05:03 #156701TermikAtvaziuok i Panevezi ir parodisim kaip ,kas nu ir tt….
Sunkumu mums nesudarisRimas parašė:
>
> Taip suprantu, kad abu automobilio ratai turi suktis kartu ir
> vienodu
> greiciu. Turiu galvoj kad abu ratus reikia sujungti isorinio
> mechanizmo pagalba. Pavaru dezes diferencialas neturetu dirbti.
>
> Apie ekonomine puse galima gincytis. Jei reikia vezioti ant
> priekabos toki
> pati varikli, tai manau kad ir automobilyje jis neblogai
> dirba. Tik visa problema kaip paimti jo galinguma.
>
> Giljotina taip pat gali buti sumontuota atskirai.
>
> Na o jei sakykim pakeliam automobilio prieki ir ratai sukasi
> ant isoriniu guoliu, o jie jau tvirtai stovi ant zemes, ir
> tarpusavyje ratai sujungti velenu.
> Taigi sakykim turim automobili, kurio sone iseina velenas,
> kuris gali suktis
> rato greiciu, (automobilyje mechanine pavaru deze)…kas
> toliau. Koks mechanizmas turetu toliau sukti trosa?2003 15 kovo @ 05:27 #156702AnonimasArunas Klaipedoje turi pasidares elektrini isvilktuva ,tipo akumai+el. variklis+valdymo putas.Saunus variantas>tyliai dirba,vietos nedaug uzima,papildomo kuro nereikia.Veikimo principo smulkmenu teiraukis pas autoriu.Sekmes
2003 15 kovo @ 09:29 #156703maciustai gal zinai kur tas arunas gyvena el pasta as mob.
aciu
naujas parašė:
>
> Arunas Klaipedoje turi pasidares elektrini isvilktuva ,tipo
> akumai+el. variklis+valdymo putas.Saunus variantas>tyliai
> dirba,vietos nedaug uzima,papildomo kuro nereikia.Veikimo
> principo smulkmenu teiraukis pas autoriu.Sekmes2003 15 kovo @ 10:57 #156704AnonimasAs Aruno koordinaciu nezinau,bet Free galetu padeti arba Artistas
2003 16 kovo @ 13:48 #156707AnonimasNaujas sako Nauas zino Aruno tel: 8 698 20871
2003 17 kovo @ 08:35 #156708AnonimasDel elektrinio isvilktuvo
Ideja labai puiki
Jegos palaikymas, ekologija darbo komfortas ir t.t. tiesiog nuostabus
Tik pradziai siulau pasidometi kiek gi visa tai kainuoja
Aruno-Georgo-Igorio+Maskvos kompanija neseniai toki labai “kruta” isvilktuva padare
Igorieu skaiciavimais jis atsiejo jei neklystu ~7000USD
Labai puikus, tik labai brangus malonumas
Api isvilktuvu idejas ir kas yra geriausia yra parasytas laaabai ilgas straipsnis, siulau pasiskaityti
http://vector.osn.ru/menu.asp?parent=100179&groupid=100179 -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.