- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 30 rugsėjo @ 16:03 #148834radis
Tai reiketu variklio parasparniui!gali buti plikas,gali buti visas zodiu tam reikalui skirciau pinigu pagal susitarima!!!
2003 30 rugsėjo @ 16:53 #157546Anonimastiks nuo motoskraidykles.
2003 1 spalio @ 04:57 #157547liotcikPAziurek http://www.radne.se
RAKET 120 AERO 589,33 € pcs
Minimalus variklis motoparsparniui, kaina irgi minimali.2003 1 spalio @ 07:56 #157549AnonimasO koki planuoji isigyti:
– nauja ar panaudota,
– su el.starteriu ar be jo (pastaruoju metu vis maziau asiranda norinciu uzvedimo virve tampyti, juo labiau ore),
– kokios galios variklio Tau reikia (butina atsizvelgti i piloto svori).RAKET 120 Aero pagamintas is HUSQUARNA detaliu, tik karteris suprojektuotas atskirai. Tai yra geras variklis, ypac moterims, japonams, kinieciams, vietnamieciams ir visiems kitiems, kurie sveria iki 80 kg. Sunkesniam pilotui jo sukeliamos traukos vargiai pakanka (siek tiek gelbsti didelis propeleris). Be to, nepamirsk dar ir tai, kad greta tinklalapyje nurodytos kainos teks sumoketi ir transportavimo islaidas, prie visos sumos papildomai prideti 18% PVM, o po to dar nusipirkti bei primontuoti reduktoriu, be kurio is RAKETo nebent gera ventiliatoriu pasidarysi.
Nors dar daug kas sekmingai skraido su zoliapjoves perdirbtu motoru (Solo 210), taciau dabar jau yra varikliu, sukurtu specialiai paramotorams, kuriu galios pakanka bet kokio svorio pilotui (galima skristi net dviese).
Pasiziurek tinklalapyje http://www.otto-paramotors.com2003 1 spalio @ 10:10 #157550liotcikRE parašė:
>
> O koki planuoji isigyti:
> – nauja ar panaudota,
> – su el.starteriu ar be jo (pastaruoju metu vis maziau
> asiranda norinciu uzvedimo virve tampyti, juo labiau ore),
> – kokios galios variklio Tau reikia (butina atsizvelgti i
> piloto svori).
>
> RAKET 120 Aero pagamintas is HUSQUARNA detaliu, tik karteris
> suprojektuotas atskirai. Tai yra geras variklis, ypac
> moterims, japonams, kinieciams, vietnamieciams ir visiems
> kitiems, kurie sveria iki 80 kg. Sunkesniam pilotui jo
> sukeliamos traukos vargiai pakanka (siek tiek gelbsti didelis
> propeleris). Be to, nepamirsk dar ir tai, kad greta
> tinklalapyje nurodytos kainos teks sumoketi ir transportavimo
> islaidas, prie visos sumos papildomai prideti 18% PVM, o po
> to dar nusipirkti bei primontuoti reduktoriu, be kurio is
> RAKETo nebent gera ventiliatoriu pasidarysi.
>
> Nors dar daug kas sekmingai skraido su zoliapjoves perdirbtu
> motoru (Solo 210), taciau dabar jau yra varikliu, sukurtu
> specialiai paramotorams, kuriu galios pakanka bet kokio
> svorio pilotui (galima skristi net dviese).
> Pasiziurek tinklalapyje http://www.otto-paramotors.comGalutiniam variante, RAKET 120 AERO kainuos 2800-3000lt, o jei esi PVM moketojas (t.y. gali nupirkt varikli per imone) dar 400-500lt maziau.
Tai yra minimali kaina minmaliam skridimui.
Jei esi prie technikos reduktoriu padaryt nebus sunku, bet jei esi “zalias” turesi daug galvos skausmo. Su remu tas pats. Manau i 4000lt galima nesunkiai tilpti turint salygas ir sugebejimus konstruoti.Tarpkitko ponas RE kiek kartu daugiau kainuos rimtas variklis?
2003 1 spalio @ 19:03 #157551radisVa dabar prisiziurejau cia visu pasiulitus varijantus tai ir jau beveik nusprendziau kad man butu gerai ir ‘roket aero 120’Tai gal kas turit pasiuliti koki nors varijanta?Nes vien skraidykles negana!!!)
2003 2 spalio @ 09:28 #157553AnonimasRAKET 120 Aero nors ir siek tiek senstelejusios konstrukcijos (turiu omenyje kuro misinio paskirstyma), taciau pakankamai rimtas bei patikimas variklis. Bene svarbiausias jo trukumas – galios stoka. Tiesa, lengvesnio svorio pilotams pakanka ir tu 14 a.j. (SOLO 210 be rezonatoriaus irgi tik tiek teisgali). Kartingistai is RAKET 120 sugeba isspausti ir 20 a.j., taciau tokio variklio resursas …
Galingesni paramotoriniai varikliai dazniausiai yra brangesni. Taciau reikia pripazinti, kad galingumas nera lemiantis veiksnys variklio kainai. Pvz. TOP 80 turi vos vienu “arkliu” daugiau” uz RAKET 120 Aero, taciau uz ji praso trigubai! Zinanat sio motoro darbini turi akivaizdu, jog konstruktoriai labai pasistenge, kad is 80 cm2 isspaustu 15 a.j. Bet yra ir zymiai galingesniu – 24-28 a.j. paramotoriniu varikliu, kurie nors ir brangesni uz RAKET 120 Aero, bet kainuoja maziau uz TOP 80.
Jeigu kam aktualus Cors-Air M21Y, skambinkite 8687 40 775. Tikrai nesuklysiu teigdamas, kad siuo metu tai vienas is paciu kokybiskiausiu, patikimiausiu ir tikrai ne is paciu brangiausiu varikliu paramotorui. Be to, jis komplektuojamas su visais reikiamais priedais: karbiuratorius, rezonatorius, el.starteris, el.generatorius, reduktorius (redukcijos santyki galima pasirinkti is 4 variantu).2003 14 spalio @ 15:00 #157603Anonimasnepatikesi, bet su raketuku skraido ir 120kg zmogutis, ir visai normaliai, sparnas freex flair size L.
2003 20 spalio @ 15:20 #157622AnonimasNa zmogus klausia apie motora o ne apie freexa. Na, o 120 kg, tai jau ne zmogutis ir butinai noreciau pamatyt kaip jis ten ‘skraido visai normaliai’ su tuo raketuku duok koordinates to zmogucio-ciudesa…
2003 22 spalio @ 13:57 #157629AnonimasSkambink 861606115 ir susitarsim el demonstracijos
2003 22 spalio @ 14:32 #157630AnonimasNoreciau pamatyti ta zmoguti kylanti kai visiskas “stilius” ,gal pasiklauskit
pasidalins begimo su varikliu patirtim2003 22 spalio @ 15:59 #157631kleniu susimushkit susimushkit
2003 23 spalio @ 10:31 #157638AnonimasTai telefona duodi kuris neatsako ir isjungtas…….??? gal vargsta kylant??
2003 23 spalio @ 15:03 #157641AnonimasIs visu shitu kalbu tai protingiausios yra RE, visi kiti matyt laiko nei savo nei kitu netaupo ir zmogu balamutina
2003 24 spalio @ 05:38 #157644liotcikALL parašė:
>
> Is visu shitu kalbu tai protingiausios yra RE, visi kiti
> matyt laiko nei savo nei kitu netaupo ir zmogu balamutinaKibo as nezinau kiek variklis kainuoja?????
2003 24 spalio @ 07:55 #157645Anonimasturiu taves atsiprasyt tu taip pat i tema.
2003 24 spalio @ 07:59 #157647klekhekghe
2003 29 spalio @ 10:07 #157654AnonimasSorry 861606155
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.