- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 5 rugpjūčio @ 11:51 #149006Anonimas
Saliut…
Balionistai skundesi, kad Birzelio gale , per ALITOS fiesta Alytuje, kazkuris motorizuotas parasparnis bande pataikyti praskristi/nutupti i balionistu pievuteje padeta kryziu taikini (medziagini)
))
Praskrido virs pat jo ir oro srove nuo propelerio nunese ana … zhodzhiu sake gaila kad balionais vytis sunku, tai butu kojas ishsukioje
)))
hehehe
va taip vat buna
S.
2004 5 rugpjūčio @ 16:32 #158603TermikMatarus tegu irgi uzsideda ir nereikes skustis o kad karsonai pas mus yra nevaldomi tai jau zino kiekvienas pilotas
)))))))
P.S pamatei su motoriuku ir bek kiek gali toliau hahaaaa
2004 6 rugpjūčio @ 21:32 #158606AnonimasTai kad mes labiausiai valdomi,skrendam kada norim ir kur norim!
2004 9 rugpjūčio @ 09:08 #158609AnonimasButent kad jus nevaldomi, nes skrendate kada norit ir kur norit
Negi siekiate kad PPG kaip orlaiviu klase uzdraustu Lietuvoje?
O po keletos panasiu ivykiu danti ant jusu galanda jau puse federaciju
Dar “prisiskraidykite” tiek kad ant jusu supyktu CAA, ir bus jum tada “labiausiai valdomi”
Valdys jus taip kad net cypsite
Negi protingu patarimu negalite paklausyti ir neskraidyti ten kur negalima ir taip kaip negalima
Apie skrydzius mazame aukstyje, per renginius ir virs gyvenvieciu parasyta istatymuose, ir ju reiketu laikytis2004 11 rugpjūčio @ 10:10 #158628maciusgal galit parodyt kur yra tie visi aukscio nuostatai bei kur negalima skraidyt ?
2004 11 rugpjūčio @ 10:20 #158629maciusjau radau
2004 14 rugpjūčio @ 06:34 #158650AnonimasAIP ENR 1.2-1
LITHUANIA GENERAL RULES AND PROCEDURES 19 FEB 2004
ORO NAVIGACIJA AMDT 19/04
ENR 1.2 VIZUALIŲJŲ SKRYDŽIŲ TAISYKLĖS
1. Skrydžiai pagal vizualiųjų skrydžių taisykles, išskyrus specialiuosius skrydžius pagal VFR, turi būti atliekami
laikantis šių mažiausiųjų matomumo ir atstumo iki debesų dydžių:
Oro erdvės klasė B C, D, E F, G
Virš 3 000 pėdų (900 m) AMSL arba 1000 pėdų (300 m) virš žemės paviršiaus, atsižvelgiant į tai, kuris yra didesnis 3 000 pėdų (900 m ) AMSL arba žemiau, arba 1 000 pėdų (300 m) virš žemės paviršiaus, atsižvelgiant į tai, kuris yra didesnis Atstumas nuo debesų Skrydžio lygyje 1 500 m horizontalioje plokštumoje
nėra debesų 1 000 pėdų (300 m) vertikalioje
plokštumoje
Vengiant debesų ir matant
žemės paviršių
Skrydžio
matomumas
8 km – FL 100 (3 050 m) ir daugiau
5 km – žemiau kaip FL 100 (3 050 m)
5 km *
* a) ne mažesnis kaip 3 km, jeigu skrydžio greitis (IAS) 140kn (260 km/h) arba mažiau;
b) sraigtasparniams leidžiama skristi, kai skrydžio matomumas ne mažesnis kaip 1 500 m, jei
manevruojama tokiu greičiu, kad būtų pastebėtas kitas orlaivis arba kliūtis ir išvengta susidūrimo;
c) oro balionai gali skristi, kai skrydžio matomumas ne mažesnis kaip 2 km.
2. Jeigu ATC leidimas neduotas, draudžiama
pagal VFR kilti arba tūpti aerodrome, esančiame
valdomojoje zonoje, taip pat įskristi į aerodromo
eismo zoną arba skristi pagal nustatytas skrydžio
schemas, jeigu debesų padas yra žemesnis kaip
1 500 pėdų (450 m) virš žemės paviršiaus ir
matomumas prie žemės mažesnis kaip 5 km.
3. Jei nurodyti debesų pado arba matomumo
mažiausieji dydžiai yra mažesni, aerodromo eismo
vadavietė gali duoti leidimą specialiajam skrydžiui
pagal VFR (orlaiviams, jei matomumas yra ne
mažesnis kaip 3 km; sraigtasparniams, jei
matomumas ne mažesnis kaip 1 500 m).
4. Skrydžiai pagal VFR naktį gali būti atliekami tik
iš/į skrydžiams naktį įrengtus ir tam leidimus turinčius
aerodromus bei lauko aikšteles. Sraigtasparniams,
vykdantiems paiešką ir gelbėjimą, neatidėliotinos
medicinos pagalbos, teisėtvarkos užtikrinimo bei
specialius treniruočių skrydžius, šie reikalavimai
netaikomi.
5. Vizualieji skrydžiai naktį atliekami, kai
matomumas ne mažesnis kaip 8 km, horizontalus
atstumas iki debesų – ne mažesnis kaip 1 500 m, o
vertikalus atstumas iki debesų – ne mažesnis kaip
300 m. Šie reikalavimai netaikomi vykdant paiešką ir
gelbėjimą bei neatidėliotinos medicinos pagalbos
skrydžius.
6. Jei ATC leidimas neduotas, draudžiama skristi
pagal VFR:
a) aukščiau 200 skrydžio lygio*;
b) skrendant viršgarsiniu ar jam artimu greičiu.
* Maršrutiniai GAT VFR skrydžiai virš 195 skrydžio
lygio bus neleistini.
GAT VFR skrydžiams virš 195 skrydžio lygio iki
285 skrydžio lygio imtinai, leidimas bus
suteikiamas tik:
a) Rezervuotoje oro erdvėje arba jai prilygstančioje
arba
b) remiantis tam tikrais atitinkamos skrydžių
valdymo institucijos susitarimais.
RVSM oro erdvėje GAT VFR skrydžiai virš 285
skrydžio lygio, turi būti vykdomi rezervuotoje oro
erdvėje arba jai prilygstančioje.
ENR 1.2-2 AIP
19 FEB 2004 GENERAL RULES AND PROCEDURES LITHUANIA
AMDT 19/04 ORO NAVIGACIJA
7. Išskyrus kilimą ir tūpimą bei tuos atvejus, kai
yra gautas ATC leidimas, draudžiama skristi pagal
VFR:
a) virš tankiai gyvenamų didelių miestų rajonų,
miestų ir gyvenviečių bei žmonių susibūrimo
atvirose vietose žemiau kaip 1 000 pėdų
(300 m) nuo aukščiausios kliūties 600 m
spinduliu aplink orlaivį;
b) k i t a i s a t v e j a i s – ž e m i a u k a i p 500 p ė d ų (150 m)
v i r š ž e m ė s a r v a n d e n s p a v i r š i a u s.
8. Šių taisyklių 7 poskyryje nustatyti mažiausieji
skrydžio aukščio reikalavimai netaikomi:
a) atliekant kilimo ir artėjimo tūpti procedūras;
b) vykdant paiešką ir gelbėjimą bei skrydžius
teisėtvarkai užtikrinti;
c) už tankiai gyvenamų vietovių ribų, treniruojantis
atlikti avarinį tūpimą, jei orlaivyje yra pilotas
instruktorius;
d) kai mokomasi skraidyti sraigtasparniais už
tankiai gyvenamų vietovių ribų;
e) tam tikrais atvejais Civilinės aviacijos
administracijos leidimu.
9. Be reikalavimų, išdėstytų 7 skirsnyje, nustatomi
skrydžių pagal vizualiųjų skrydžių taisykles (VFR) šie
minimalūs aukščiai:
a) virš Vilniaus miesto tankiai gyvenamų rajonų –
2000 pėdų (600 m) nuo vidutinio jūros lygio;
b) virš Kauno, Šiaulių, Panevėžio miestų tankiai
gyvenamų rajonų – 1500 pėdų (450 m) nuo
vidutinio jūros lygio;
c) virš Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų –
1000 pėdų (300 m) nuo vidutinio jūros lygio.
10. Minimalaus skrydžių aukščio reikalavimai, kurie
nustatyti 9 skirsnyje, netaikomi:
a) atliekant kilimą ir tūpimą pagal vizualiesiems
skrydžiams nustatytus maršrutus;
b) skrydžių vadovo nurodymu, siekiant užtikrinti
eiliškumą ir skrydžių saugą;
c) vykdant paieškos ir gelbėjimo, neatidėliotinos
medicinos pagalbos bei teisėtvarkos
užtikrinimo skrydžius;
d) tam tikrais atvejais, jei leidžia Civilinės aviacijos
administracija.
11. Valdomieji skrydžiai pagal VFR atliekami, kai:
a) skrendama C ir D klasės oro erdvėje;
b) jie yra sudedamoji valdomųjų aerodromų
eismo dalis;
c) jie laikomi specialiaisiais skrydžiais pagal VFR.
12. Kai orlaivis, skrendantis pagal VFR, nori skristi
pagal IFR, būtina:
a) jeigu buvo pateiktas skrydžio planas, prireikus
pranešti būtinus pakeitimus skrydžio plane;
arba
b) pateikti skrydžio planą atitinkamai oro eismo
paslaugų teikimo tarnybai ir gauti leidimą prieš
skrydžio pagal IFR pradžią valdomojoje oro
erdvėje.
13. Skrendant pagal VFR aukščiau pereinamojo
skrydžio aukščio, skrydžiai atliekami ICAO 2 priede
nurodytuose kreiseriniuose skrydžių lygiuose. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.