- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 13 rugsėjo @ 13:38 #149052Keuras
tai vat truputy esu bendrawes su skraidyklininkais ir jie sako traumu labai daug su parasparniu na jie nekaip apie juos atsiliepia noriu jusu paklaust apie tai ka jus manot ?
2004 13 rugsėjo @ 13:46 #158909AnonimasKaip matai, sis forumas nuo seniai ir dar iki siol egzistuoja.
Tagi, galima daryti isvada, kad iki siol yra dar like gyvu parasparnininku…
))
2004 13 rugsėjo @ 14:06 #158910AnonimasParasparnis kiles is parasiuto, o ji kaip zinia naudoja gelbetis…kur jau saugiau besugalvosi. Parasparnis atlaiko 12G, o Blanikas kiek? Matyt maziau:), parasparniu nusileisti gali i automobiliu aikstele, o Blaniku?
2004 13 rugsėjo @ 14:34 #158911Keurasei as tik klausiu kokios traumos dazniausiai pasitaiko ,cia gincytis su kuom saugiau ar smagiau butu galima be galo ilgai
2004 13 rugsėjo @ 15:42 #158912AnonimasAnt ko nukrisi, ta ir susilauzysi.
Pavartyk sito forumo ankstesnes temas ir pamatysi, kad buta pora rankos luziu, bendras kuno susitrenkimas (kai laisvu kritimu is kelialiasdesimt metru nukrenta ant zemes, tegul is su protektoriumi.) Nemalonesnis atvejis yra stuburo traumos – slanksteliu pasislinkimai ir pan.
Tokie susizeidimai pasitaiko per neatsarguma skrydzio metu nedideliame aukstyje (iki 100 metru), kai pilotas padaro rimtu klaidu ir po to neismeta (ar nelaiku) atsarginio parasiutoBlogiau gali baigtis beveik-tycinio nerupestingumo ir issidirbinejimo ore atvejais. Zemame aukstyje laiku neisejus is gilios spirales, pilotas “isriegiamas” i zeme >100km/h greiciu ir to pasekmes yra sunkus arba mirtini suzalojimai… Taciau lygiai tas pats gresia ir Blaniko pilotui, laiku neisejusiam is suktuko… Jei skraidysi be salmo, tai gali suzaloti galva, kuri siuo atveju yra jautriausia kuno vieta… ir t.t.
Taciau jei skraidysi su protu, tai traumu tikimybe nebus didesne, negu skraidykles ar sklandytuvo atveju…
Paulius parašė:
>
> ei as tik klausiu kokios traumos dazniausiai pasitaiko ,cia
> gincytis su kuom saugiau ar smagiau butu galima be galo ilgai
>
>2004 13 rugsėjo @ 16:10 #158913AnonimasO as taip pat savo jaunystej pradejau nuo sklandymo,veliau,pakeitus darbo specifika,perejau prie skraidykliu.Atsiradus Lietuvoj parasparniams
pasirinkau sia skraidymo priemone.Paaiskinsiu kodel.Su skraidykle tampytis
kur kas sudetingiau,turiu omenyje transporta,ocia tik kuprine i kuria telpa
puse tavo gyvenimo.Isimetei i bagazine ir pirmyn nors i pasaulio krasta.
Po skraidykles sparnu nesijauciau saugesnis nei po parasparniu.Ten jau ir
greitis didesnis,tupimas sudetingesnis,kieta konstrukcija daug ko neatleidzia.Kiekviena skraidymo priemone turi savo zavesio ir negalima
zmogaus ikalbineti pasirinkti butent ta,o ne kita buda skraidyti.Cia jau jo reikalas.Dabar yra literaturos ir galima patenkinti smalsuma apie viska issa
miai.Ne skraidymo priemonej gludi saugomas,o piloto makaulej.Isigyk gera
pagal saugumo testus parasparni ir svarbiausia ismok pasirinkti skraidymo
vieta ir oro salygas ir busi saugesnis nei zemeje.Kybai po debeseliu,o po tavo kysanciomis kojomis sukasi zeme ar ne grazu?2004 13 rugsėjo @ 17:11 #158915Anonimaso tamsta kartais nesat tas pats Baulius Burcikas, kuris skraide pociunuose?
2004 13 rugsėjo @ 17:20 #158917Sigitastraumas patiria skraidyklininkai taip pat, tik todel, kad ju maziau Lietuvoj, ir traumu maziau; o kaip pasauline vidutine statistika?
2004 13 rugsėjo @ 17:43 #158918liotcikjei pucia 10m/s vejas su parasparniu skrist visiskai nesaugu, su skraidykle jau ant ribos nors dar galima skrist, o su blaniku be problemu.
O ramiom salygom visiems gerai. Parasparnistui labiausiai svarbu pasirinkt tinkamas salygas.2004 13 rugsėjo @ 20:08 #158919Keurastaip as tas pats reiktu kada susitikt pasneket bence parašė:
>
> o tamsta kartais nesat tas pats Baulius Burcikas, kuris
> skraide pociunuose?2004 14 rugsėjo @ 06:28 #158920Anonimasva ka sako internetiniai shaltiniai apie parasparniu ir skraidykliu skraidymo sauguma:
http://www.bytelife.com/safe/
http://www.bytelife.com/safe/english.htm#N10
http://www.flytandem.com/accident/
http://www.bhpa.co.uk/skywings/old_website/latest/accidentvi/accidentvi.htm2004 14 rugsėjo @ 08:05 #158922Georgas99% saugumo parasparniuose sudaro piloto sprendimai. Is salies parasparnis atrodo labai paprastas ir lengvai valdomas aparatas, kuriuo gali skristi bet kas ir bet kada. Ir tai yra didziausia klaida.
Sukurk daikta, kuriuo gali naudotis net idiotas, tai idiotai juo ir naudosis.
Georgas
2004 14 rugsėjo @ 12:40 #158927AnonimasOho kiek idiotu Lietuvoje !!!
2004 14 rugsėjo @ 16:47 #158929AnonimasBet aciu Dievui jie ne ore,o seime.
2004 15 rugsėjo @ 07:31 #158930AnonimasJei AMB skraidytu…
)) visa oro erdve butu laisva:))
2004 15 rugsėjo @ 16:46 #158931Anonimassimtas metu,seni!atvaryk kada i svecius,pakalbesim.mindei kiek kartu siuliau varyt i netonis-vis negalejo.zinok para geriau nei blanikas,aparata laikai namuose,skrendi kada nori,o ir laisves pojutis 100 kartu didesnis.termikuose ir marsrutais skraidant manau pavojaus tikrai maziau
2004 15 rugsėjo @ 18:20 #158932AnonimasRimas parašė:
>
> Jei AMB skraidytu…)) visa oro erdve butu laisva:))
Jeigu jis skraidytu visi 150 km radiusu būtu nutupdyti2004 21 rugsėjo @ 06:03 #158963VysniukasKuo skristi nesvarbu, svarbiausia viska daryti su protu ir neuzsiimti saviveikla, t.y. mokintis pas instruktorius!
2004 30 rugsėjo @ 17:19 #159002GeorgasKazkada Aviacijos pasaulis isspausdino mano straipsni, parengta pagal DHV pranesima. Ji galite rasci cia:
http://www.skrydis.lt/straipsniai/arsaugu.doc
G.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.