- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 2 spalio @ 16:44 #149067Anonimas
Mokykla ARCUS vel kelyje! Rytoj drasiausiu pilotu ir uzjaucanciuju grupe (12zm) isskrenda i Turkija uzsiimti SIV-kursais, akrobatika ir kitom nesamonem
Zadome grizti visi sveiki ir givi spalio 10. Iki to momento pilotams skraidymus su isvilktuvu organizuos Egis-ornitologas +37068469469. Skambinkite, registruokites ir skraidykite!
Sekmes!Blocha Jevgenij
2004 2 spalio @ 17:18 #159032TermikE viruciai nepradinkite , praneskite kaip ten sekasi mes visi norime biski nors ir ant zemes seiles pavarvinti
2004 3 spalio @ 13:22 #159037Anonimaso, brolyciai!visi turit acro(siv ) pritaikytus sparnus?
2004 3 spalio @ 19:35 #159041Anonimastai, vat kad neturi; o lauzyti, gadinti savo sparnus, nepritaikytus akrobatikoms, perkrovoms – tegul, jeigu proto ner:))
2004 3 spalio @ 20:17 #159042GeorgasNepainiokit Acro ir SIV. Tai du skirtingi dalykai. Acro – sporto rusis, nors sunkiai, bet sistemingai besiskinanti kelia. Ja uzsiima (bent jau turetu) akstos kvalifikacijos pilotai su tinkama tam yranga (spec. sparnai). SIV – ‘normaliu’ pilotu kvalifikacijos kelimo kursai, kuriuos reikia atlikti su SAVO sparnu, kad ji geriau pazintum. Jei sparnas per siuos kursus ir kencia, tai tikrai nedaug daugiau, nei normaliai skrendant stipria diena. O piloto igyjama patirtis neikainuojama.
G.
2004 5 spalio @ 07:31 #159053TasasKur zinios ish Turkijos
2004 5 spalio @ 09:17 #159054Termiktikriausiai interio nera ten ,
2004 5 spalio @ 13:40 #159056GedasYra ten inetas, prie pat nusileidimo vietos…
Gedas
2004 5 spalio @ 14:56 #159057AnonimasTada, matyt, dar nenusileido.
Gerai veza turbut…
Gedas parašė:
>
>
> Yra ten inetas, prie pat nusileidimo vietos…
>
> Gedas2004 10 spalio @ 14:06 #159092viiljau grizom visi sveiki gyvi nesuslape(kaip bebutu gaila)buvo gaila moketi 45$ uz istraukima is vandens:) tik kad jau lietuvoi labai salta skirtumas vos ne 15-20C
vaziuojam gyvent i turkija!!!!!2004 10 spalio @ 15:03 #159093AnonimasTai koks reziume?Pvz.is Rasos aprasymu apie skraidymus Graikijoje galima
susidaryti labai aisku ir konkretu vaizdeli.Vien is donelaitisko hegzametro
jau aisku,kad ten nuvaziuoti verta.Dabar,jei ir ne su poezijos dvasia,bet
nors aprasykit visus skraidymus,kas ir kaip ten vyksta,ar daug kaifo,ar
smagu buvo ore.Turiu omeny skrydziu kokybe.Patys zinot kaip buna,kartais
pakilus norisi greiciau nutupti,nes sparnas velniazin ka daro virs taves.Tai
va,ar nors viena diena ten buvo bardakas ore?Daug kas rusu forume
ta vieta Oludenyza,prilygina skraidunu rojaus kampeliui.Ar tiesa?2004 11 spalio @ 10:00 #159098AnonimasSveiki Lietuvaiciai. Grizom is Oludenyzo. Lietuvoj taip salta, kad net 2 megztinius reikejo uzsivilkti. Siaip SIV’as buvo krutas, nezinau kaip ten kiti, bet sitame Zenia is musu spaude paskutinius lasus.
Apie Oludenyza- Gamta ten nuostabi, aplink kalnai, palmes, jura (tokia skaidri, kad akmenis be kaukes matosi 10m gylije).
Pakilimas i kalna “Babadag” (pirma diena) daug zavesio nesukele. Vaziavom Tipo dzipe (Chrysler) vadinosi , man jis buvo panasus i sumazinta “ZILA”. Ant stogo sparnai, po stogu pilotai. Kas drasesnis ant sparnu sedejo.
Keliukas plonas vos masina tilpo. Vienas ratas sieke kalna, kitas skardzio krasta, masinoj ~12 zmoniu ir visa sita mase juda 40 km/h. Pirma startaviete ~1800m aukscio. Teko kilti 1h tais keliukais. Na startaviete teigiamu emociju nepaliko, vien akmenis ir kazkas panasaus i moli. Jeigu pakilai tai tau pasiseke, jei ne… , bet musiskiai nei vienas nepasisiukslino ir Zeniai gedos nepadare, o kiti… matem ir luziu ir kraujuko ir kt. Skrydziai buvo nuostabus, kartais teko gaudyti momenta kada nerti tarp debesu, nes kartais Babadago virsune aptraugdavo debesis. virs juros oras stabilus zemejimai ~1m/s, vejas pucia tau i veida, o kai priskrendi zona isgirsti Zenes balsa per racija – na ka pradedam? toliau nerasisiu kas ore daresi, nes buvo viskas filmuota INGA INTERTAIMENT ir greitu laiku suorganizuosim susitikima-perziura. Po kursu buvo egzaminas kuri lengvai visi islaike, nes kaip minejau Zenia reikalavo is musu daug daugiau ir visi isisavino labai greitai. Na o as pabandziau keliata acro ( SAT’a ir HELICOPTER’i) paziuresit pamatysit.
Ir nepasakokit kad tam sparnai nepritaikiti ar dar kaskastai. Mano sparnas Sky Paragliders ATIS ( Standartas DHV 1-2) ir netgi jo manuale ira parasyta, kad jis lengvai daro SAT’a. Tiesiog raeike pereiti SIV kursus pas ZENIA, o po kursu pamatysit, kad ta “TARPINE”, tar sparno ir sistemos, gali kaska daugiau atlikti ne vien tik ramiai skristi.
Dekoju Zeniai uz gera mokyma!!!2004 11 spalio @ 10:37 #159099Anonimasakrobatas parašė:
>
> tai, vat kad neturi; o lauzyti, gadinti savo sparnus,
> nepritaikytus akrobatikoms, perkrovoms – tegul, jeigu proto
> ner:))Ka tu vadini-nepritaikytus akrobatikoms/perkrovoms sparnus, tai tu nori pasakiti, kad kai gausin Kernavei asimetrini frontala ir sukdamas autorotacijoj pilnu pampersu kartosi, kad reikejo pirkti acro edition sparna. Su juo ir apkrovos butu mazesnes ir gal pats is to iseitu, o tu dar akrobatu vadinies.
Pats nors SIV’a praejei acrobate?2004 11 spalio @ 15:47 #159102Anonimasnuskridot pora kartu nuo kalno, palauzet sparnus – ir jau asais jauciates?
)))
yra didziulis skirtumas – sulauzyti sparna dideliam aukstyje savo noru, ir iseiti is rezimo pasiruosus, ir kitas dalykas – suveikti teisingai, kai gausi luzima mazame aukstyje ant slaito
o menas yra tai, kad nedaleisti sparnui luzti, o tas pareina tik su priskraidytais metais ir valandomis (daug valandu)2004 11 spalio @ 16:53 #159103Anonimasneakrobatas parašė:
>
> nuskridot pora kartu nuo kalno, palauzet sparnus – ir jau
> asais jauciates?)))
> yra didziulis skirtumas – sulauzyti sparna dideliam aukstyje
> savo noru, ir iseiti is rezimo pasiruosus, ir kitas dalykas –
> suveikti teisingai, kai gausi luzima mazame aukstyje ant slaito
> o menas yra tai, kad nedaleisti sparnui luzti, o tas pareina
> tik su priskraidytais metais ir valandomis (daug valandu)
Noreciau paziureti kaip nedaleidziama sparnui luzti, kokiu ten fintu reikia padaryti norint isvengti luzimu, gal sparna i cementa ismirkyti. O del tu sokinejimu nuo kalno, kai darai viena pratima ir jei gerai pavyksta is jo iseiti, manyk kad tau pasiseke, bet dazniausiai pradzioje is vieno luzio gauni kita ir jis jau ne specialiai gaunasi o spontaniskai ir netiketai na ir ka dabar pasakysi? Vienas zmogus per tokius pratimus zuvo gal ir dabar pavadinsi SIV kursus sokinejimu nuo kalno?2004 11 spalio @ 17:55 #159104Anonimasneakrobatas parase:
>o menas yra tai, kad nedaleisti sparnui luzti, o tas pareina tik su >priskraidytais metais ir valandomis (daug valandu)
gal pas pati po daug praskraidytu valandu ir trecia akis atsivere, kuri ore turbulencija mato ir frontalu isvengti padeda?2004 11 spalio @ 19:08 #159105Termik))) nu ka cia jau pridesi nu zodziu asai
))))
2004 12 spalio @ 06:42 #159106Anonimaspilotai buna triju rusiu:
Jauni pilotai
Kieti pilotai
Seni pilotai
Is pirmos stadijos anksciau ar veliau (su retomis isimtimis) isaugama
Kieti pilotai (arba kaip cia pavadino “asai”, nors terminas panaudotas visai ne i tema, pasiskaitykite literaturoje) dazniausiai buna tik ka isauge is pirmos stadijos, arba vis dar budami jaunais
Deja ne visi kieti pilotai tampa senai pilotais
Labai dazna is ju seni pilotai prisimena savo vakareliuose, koks jis kietas buvo…
Taip kad palinkeciau jums visiems tapti senais pilotais
Ir kieciausias ne tas kuris garsiau i zeme bumpteli
Ir visiskai nesvarbu ar is ausktai ar ne
Ar is helikopterio ar ir frontalinio luzio nespejes isvesti, ar tik kvailai elektros stulpo nepamatesSenas pilotas ir Afrikoje senas pilotas
2004 12 spalio @ 08:33 #159107Anonimasapsoliuciai visu luziu isvengti neimanoma,bet labai nesudetinga dar pries luzi jausti kur sparnas atsipalaiduoja,tada jokiu fintu nereikia-tiesiog pakanka perkelt svori priesingon pusen nei atsipalaidavus,o pastarojoj padidint slegi.Jeigu taves sito niekas nemokino, siulau pakartoti skraidymo pradziamoksli.man,kad siv praeit i turkija nereikejo nuo kalno sokinet…
2004 12 spalio @ 11:18 #159110AnonimasSveiki lietuviai, malonu jusu vel matyti ir girdeti!
Atleiskite, lad neraseme is ten – tiesiog uzmirsome – toks ispudis kad buvom savaite kitam matmenyje.. Bandysiu pateikti trumpa ataskaita, gal tuomet ir diskusijoj sudalyvausiu.
Atvaziavome i Oludeniza sekmadieni, ir beveik iskarto – ant kalno. Turejome paprastai paskraidyti, “apsitrinti” ir apsiziureti naujoj vietoj. Nuo pat pirmo karto musiskiai parode, kad “baziniai igudziai” isisavinti puikiai ir visa savaite startuodavo patikimai is pirmo karto, nusileisdavo taikiai – “haliava” instruktoriui
Pirmadieni jau pradejome dirbti pagal programa SIV-kurso – chebra po nesudetingu pratimu po truputi iejo i reikalinga psichologine busena.
O antradieni.. Teko patiketi vakarikste bloga oro prognoze ir pirma karta pamatyti Turkijoje lietu! Ir dar Volkovas toks laimingas vaiksto – jo grupe kaip tik vakar SIV baige.. Trumpai sakant, dvi dienas uzsiminejome kitom pramogom – kas i raftinga, kas po parduotuves, kas su dzipais po kalnus, bet vakarais ora taisyti neuzmirsdavom
Kaip musu pastangu rezultatas, oras ketvirtadieni, penktadieni salyginai pagerejo – iseidavo padaryti bent po 1-2 skrydi. Buvo ir oblomu su nusileidimu nuo kalno su dzipu. Bet jei pasisekdavo startuoti “i langa”, – lauke labai grazus ir ispudingas skrydis – tikras slalomas pro debesu labirinta!
Sestadieni musu lauke puikus oras, ir mes Stachanovo tempu (3skr) pabaigem SIV-kursa ir visi sekmingai islaikem egzamina. Raimis net kaika is aerobatikos spejo pabandyti.
Na o bendras sios keliones rezultatas (manau visa grupe su manim sutiks) – gera nuotaika del gerai atlikto darbo su savo sparnu ir su savim, ir daug ramesnis (bet ir atsargesnis) poziuris i pavojingus rezimus.
Dar leiskite pora minciu..
Praeiti ar nepraeiti SIV-kursa?? Juk brangus malonumas (2500-3000Lt)!Ypac pilotui kuris jau keleta sezonu sekmingai skraido – jis gi PATYRES! Ir jau seniai NELEIDZIA sparnui luzti!! Atleiskit, asai, bet tikrai patyre pilotai mano, kad priskraidytas laikas pats sau nieko nesprendzia. Visu pirma nuo pavojingos situacijos neapdraustas nei vienas profas, o greitam ir be komplikaciju isejimui is pavojingo rezimo reikalingas specialus treningas.
As megstu visur kisti (gal be reikalo:-) automobilines analogijas: kas geriau moka vaziuoti su kontroliojamu slidymu:
a) turintys10-20 metu vaziavimo staza, kuriam aisku pasitaiko slidymas, bet jis gi zino formule (turite visi prisiminti) – vaira i uznesimo puse! Ir jokiu avariju!Teisingai?
b) zmogus, baiges net 1 savaites specialius kursus “kontroliojamas slidymas” ar kazkas pan.
Itariu, kad pastarasis.. Jei netikite – paklauskite pas auto-profus (instruktoriai, sportininkai, treneriai) Priezastis labai paprasta – pirmam slidymas yra “aliarmas” su kurio jis, PATYRES, moka susitvarkyti, o antram slidymas – tiesiog vaziavimo irankis, kuris kartais labai padeda iseiti is tikros bedos.
Mes gi ne tik ir ne tiek susipazinome su pavojingom situacijom (pagaliau jos visiems pasitaiko), kiek atidirbome aktyvius veiksmus, kaip neleisti sparnui ieiti i pavojinga rezima, arba kaip su min islaidom is jo iseiti.
Ir dar vienas.. O gal as kokia gera diena surinksiu 1500-2000m, nuskrysiu kur nors virs ezero ir pats atidirbsiu visus tuos rezimus, literaturos gi sio klausimo yra sociai?? SIV-kursuose buna ir atsargiu zmoniu ir drasoliu “be stogo”, bet beveik KIEKVIENAS pasake, kad be instruktoriaus prievartos kai kuriu dalyku isvis nedarytu, ar darytu netaip ar netiek. Ir KIEKVIENAS “isprievartuotas” pabaigoj buvo tai ivertines ir uz tai dekingas..
Va tokia reklama SIV-kursams isejoKas buvo SIV-e, pasidalinkite nuomone, kaip jums atrodo.
P.S. O jei pamatysite zmogu su lipduku “SIV” ant salmo – nebijokite jo, galite skristi arciau – jis ir susidurimo greiciau isvengs (moka), ir kokiam siaubingame rotoriuje isgyvens ir butinai nusileis suteikti jums pirma pagalba arba padeti nulipti nuo medzio..
P.P.S. Sekantis SIV-kursas – balandis-2005. Uzsirasymas nuo sausio iki vasario pabaigos. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.