- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 2 lapkričio @ 10:46 #149087Sigitas
Naujienos iš SOL – laiškas, kuriame pristatoma tradicinė kasmetinė ekspedicija ‘XCexpedition Nordeste 2004’, kuri šiais metais rekordinė – 3 pasaulio, 2 pietų Amerikos rekordai, ir geriausias pasaulyje skrydis su DHV2 sparnu Synergy2 – 320km!;
10.29 Deklaruota į tikslą 308km, tikslas pasiektas, nuskrista 339km su DynamicAR
10.30 Deklaruota į tikslą 315km, tikslas pasiektas, nuskrista 320km su Synergy2info apie ekspediciją – http://www.xcnordeste.com.br ,
visas laiško tekstas – http://www.parasparniai.mums.lt – ‘naujienose’panašu, kad greit pasirodys naujutėlis DHV2 Synergy2
2004 17 lapkričio @ 17:35 #159297Anonimaso kaip jei palyginti SOL Synergy2 ir DiSCovery2 sparnus ar jie turi kazkokio skirtumo ta prasme gal kuris nors skrenda geriau ar tai priklauso nuo piloto as noreciau isigyti nauja parasparni esu pradedantis bet vieni sako kad vieni blogi kiti kad kiti blogi ar gali taip buti kad nusipirkai parasparni o jis yra blogas ir sklandyti neiseina ar visdelto visi jie yra panasus ir sklandymas priklauso nuo piloto ir nuo oro?
ir synegery2 ar turi 10kokybe ir kas tai yra nes maciau vienam forume kad kalbama kad parasparniai turi dar kazkokia kokybe?2004 17 lapkričio @ 18:16 #159298Anonimassparno savybes svarbios,bet piloto gabumai ir patirtis dar labiau.o del kokybes 10 as netikiu.kokybe yra sklendimo kampas t.y. kiek aparatas nuskrenda metru is vieno aukscio
2004 17 lapkričio @ 19:29 #159299liotcikPons amatiorai, parasparniuose yra toks paradoksas: kuo parasparnis geriau skrenda tuo jis yra maziau saugus. Kokybe 10 turi gal tik patys naujausi prototipai skirti kietiems profams. Su tokiu parasparniu pradedantysis labai greitai gali nudribti, o jei ir netycia sugebetu paskrist tai geresniu rezultatu nei su mokomuoju parasparniu tikriausiai neparodytu, nes profams skirta parasparni gan sudetinga valdyti.
Parasparniai pagal vokieciu sertifikavimo sistema DHV (yra kitokiu sistemu) skirstomi i 5 klases: 1, 1-2, 2, 2-3, 3. Kuo skaicius didesnis tuo paraspanio valdymui reikia daugiau igudziu. Pradedantiesiems gamintojai pataria pirkti DHV 1 arba DHV 1-2 saugumo klases parasparni. Su DHV 1-2 parasparniu galima puikiai skrieti, tokiais parasparniais netgi buvo pagerinti lietuvos rekordai.
Parasparniai gan greitai tobuleja pvz. pries 15 budavo sunku ilgiau paskrieti net ir su igudusiams pilotams skirais parasparniais DHV2 ar net DHV3. Dabartinis DHV 1-2 parasparnis skrenda geriau nei 15metu senumo DHV3. Kasmet sukuriami vis tobulesni parasparniu modeliai.
Manau, kad parasparniu sporte gerus rezultatus ~90% ir daugiau lemia piloto sugebejimai, taciau geriausi sportininkai nori turet geriausia parasparni, lygiai kaip ir geriausias dviratininkas nori turet geriausia dvirati, nes kartais varzybu rezultatus lemia sekundes ar sekundziu dalys, tuomet ir labai nedidelis techninis pranasumas gali turet itakos ar uzimsi 1 ar 3 vieta.
Dabar apie gamintojus, mano nuomone, geriasi parasparniai yra tu gamintoju , su kuriu parasparniais pilotai uzima geriausias vietas didelese tarptautinese varzybose (pvz. Pasaulio ar Europos cempionate), pvz SOL Europos cemepe buvo tik vienas parasparnis kazkur gale. geriausi paasparniu gamintojai yra: Advance,Airwave, Mac Para, UP, Gin Glider, Gradient ir kiti. Siaip parasparniu gamintoju yralabai nemazai (http://parapente.para2000.free.fr/wings/index.html)
Bet yra dar vienas faktorius perkant parasparni t.y. kaina, pvz. Airwave parasparnis galli but beveik 2 kart brangesnis nei koks nors Aeros. O aerodinamine kokybe skirtis gal tik 10%. Be to pilotui vienas parasparnis atrodo “smagesni” geriau valdomas ar grazesnis, arba pavadinimas labiau patinka ar dar kas nors (tokiu dalyku skaiciais neivertinsi). Va tada ir prasideda klaidziojimai. Tagi vieni renkasi pagal kitu atsliepimus, kiti butinai nori sbandyt patys pries pirkdami. Dar kiti ziuri kainos ir patikimo santyki (t.y. vienas parasparnis atrodo labai gerai bet brangus, kitas labai pigus bet visai nepatinka, o trecias: ir tas neblogai ir tas puse bedos). Dar kiti turi labai mazai informacijos ir tada ju pasirinkima lemia dilerio segebejimai girti ir itikineti. Jei nori issirinkti gera parasparni, reikia skirti tam laiko: pasiskaityt internete atsiliepimus, pasiklausineti kitu pilotu atsiliepimu, pasiziureti kainas, pabandyti paskristi ir pirkti.amatioras parašė:
>
> o kaip jei palyginti SOL Synergy2 ir DiSCovery2 sparnus ar
> jie turi kazkokio skirtumo ta prasme gal kuris nors skrenda
> geriau ar tai priklauso nuo piloto as noreciau isigyti nauja
> parasparni esu pradedantis bet vieni sako kad vieni blogi
> kiti kad kiti blogi ar gali taip buti kad nusipirkai
> parasparni o jis yra blogas ir sklandyti neiseina ar visdelto
> visi jie yra panasus ir sklandymas priklauso nuo piloto ir
> nuo oro?
> ir synegery2 ar turi 10kokybe ir kas tai yra nes maciau
> vienam forume kad kalbama kad parasparniai turi dar kazkokia
> kokybe?2004 18 lapkričio @ 09:42 #159301AnonimasBeje reiktu pridurti, kad kiekvienas sparnas turi savo skrydzio charakteri,
kuris man atrodo ir labiausiai apsprendzia sparna.
Na tarkim isivaizduok kad tu esi Flegma o skrendi su sparnu kurio charakteris yra choleriskas ….
na ir atvirksciai
nanyciau kaip ir geroje seimoje charakteriai turi sutapti…
2004 18 lapkričio @ 13:06 #159302Anonimasna aciu uz info. saunu kad yra dar zmoniu kurie netyngi naujokams parasyti netrumpus info apie si sporta.
as dar turiu tau viena klausyma liocikai.noreciau tavo nuomone suzinoti apie parasparnius.jei tavo draugas noretu pradeti skraidyti su parasparniu kokios tu firmos parasparni jam patartum pirkti pradedanciam?cia kalbu apie nauja parasparni.na aisku ir kaina kad butu normal.seip rekordu dar nesiruosiu pagerinti bet butu idomu sugiai paskraidyti.2004 18 lapkričio @ 13:26 #159303Anonimastiesa o sitame puslapyjehttp://parapente.para2000.free.fr/wings/index.html kainos tai nerealios ten gal su visa pakabinimo sistema?nes cia kalba eina kad parasparnis kainuoja apie 1200euru o ten raso kad nuo 2500 iki 3000 ir daugiau?tai kaip ten yra?
2004 18 lapkričio @ 14:25 #159304AnonimasNeziurek tu vakarietisku kainu,pirk SOL uz dolcius ir daugiau bendrauk su zmonemis skraidymu vietose : ten sparnai-pilotai-galimybes yra tiesiog pries akis
2004 18 lapkričio @ 18:05 #159305liotcikpara2000 kainos neralios, realiai jos yra zymiai mazesnes.
Zinok del parasparnio pasirinkimo nelabai galiu padet nes nedaug parasparniu esu isbandes ir kadangi neperku naujo parasparnio nezinau kainu. Pasidmek kainom. Pagal kaina/kokybe manau labai geri yra Gradient parasparniai. SOL irgi nera blogi, bet jei kaina nelabai daug skiriasi as imciau Gradient’a. Taip pat gali paziuret i UP kainas, ju prasparniu kokybe manau ne kiek neblogesne nei Gradientu. Jei turi mazai pinigu dar gali pasidomet Dudek ar Aeros parasparniais, o jei turi daug paziurek APCO, Airwave,Gin. Del Gradiento ir Dudek isigijimo kiek zinau gali padet Aleksas, del sol ir UP Sigis arba Mecys Miecka, Apco turi Vidas(tiksliai neznau kaip jis ji nusipirko jei sudomins galesiu duot telefa), o del Airwave ir Gin-gliders nezinau kas galetu padet, kontaktuok su gamintjais.
Cia tik mano nuomone, o nuomoniu yra labai daug, bet pastebejau viena dalyka: pilotai daznai giria tas firmas su kuriu parasparniais skraido (kad ir rbt, kuris skraido su SOL
), taip pat siulau neklausyt tu kurie sako kad koks nors gamintojas ar konkretus parasparnis yra pats geriausias, nes panasaus lygio parasparniu paprastai yra ne vienas.
(cia buvo tik mano nuomone, kurios visiskai nebutina klausyti
)2004 18 lapkričio @ 19:22 #159307AnonimasBeja Gin-glideri Kaune toks Gregas pardavinejo , tik jo tel. neturiu.
2004 18 lapkričio @ 19:38 #159308liotcikTimbuktu parašė:
>
> Beja Gin-glideri Kaune toks Gregas pardavinejo , tik jo
> tel. neturiu.Kaip suprantu mes kalbam apie naujus parasparnius, ar ne?
2004 18 lapkričio @ 20:13 #159309Anonimasgal gali Alekso kordinates man uzrasyti?del Gradient su juo pakalbeciau.
2004 18 lapkričio @ 20:15 #159310Anonimastaip apie naujus
2004 18 lapkričio @ 21:14 #159313liotcikamatioras parašė:
>
> gal gali Alekso kordinates man uzrasyti?del Gradient su juo
> pakalbeciau.8-699-94129
2004 19 lapkričio @ 14:24 #159316AnonimasGalim pasiulyti ir SWING (Vokietija). Tai dar vienas gerai zinomas parasparniu gamintojas. Tiesa, laisva skridi propaguojanciu pilotu tarpe mes kol kas nesireklamavome, kadangi patys priklausome “karlsonu” kompanijai. Sios firmos sparnais, tiksliau POWERPLAY Sting’ais dabar skraido nemaza dalis Lietuvos paramotoristu. Tai universalus parasparnis, oficialiai sertifikuotas tiek laisvam (DHV 1-2), tiek ir motoriniam (DULV 1)skrydziui. Jeigu ateityje galvoji ir apie sraidymus su varikliu, POWERPLAY Sting galetu buti gera alternatyva.
SWING taip pat turi visa gama laisvam skrydziui skirtu sparnu – nuo saugiausiu (DHV 1) iki “britvu”, skirtu labai patyrusiems pilotams.
Zinoma, del kainos su SOL ar DUDEKU mes nepakonkuruosime – SWING parasparniai tikrai nera pigiausi.2004 19 lapkričio @ 20:40 #159320Anonimaso gradient yra flegmatiskas sparnas ar panasus i DisCovery kaip tavo manimu?
2004 19 lapkričio @ 20:49 #159321GedasGradient yra gamintojas, o ne sparnas. Ir visokiu sparnu jis gamina.
Gedas
2004 19 lapkričio @ 20:50 #159322Anonimaso idomu butu suzinoti kokia ju kaina?mano svoris 90kg
2004 19 lapkričio @ 20:53 #159323Anonimasaisku ir kaip tu juos vertini?
2004 19 lapkričio @ 22:16 #159324Anonimas… sunku issirinkti:)) arteja ziema, ar ziema skraidysi. Pavasari buna gera paroda, gal verta iki ten nuvaziuoti ?
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.