• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 47)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149090
    Anonimas

    Tai kaip ten jie praejo, papasakokit kas buvot, nes baisiai idomu, tik gaila pats niekaip negalejau dalyvauti… darbo dienom dabar ishtrukti be sansu :(((

    #159291
    GiSi

    Sveiki, aisku oras nelepino, bet isbandemia DiSCavery2 bei OSCar prototipa. Sie sparnai l. patiko. Kiek supratau jie dar liks LT, tai ir tau manau teks juos pabandyti.
    G

    #159294
    Anonimas

    Sia savaite visi norintys galejo isbandyti sparnus OZONE MOJO, VIBE ir VULCAN, SC DISCOVERY-2 ir OSCAR. Si galimybe bus pvz. ir rytoj, sekmadieni (kolkas be MOJO, bet po sav. jis bus nuolat), SC sparnai tikrai lieka porai menesiu, kas negales rytoj – spes veliau. Galima, aisku, kitu nuomones paklausti, bet geriau paciam pamatyti ir paskraidyti. Reskti nora pirkti nebutina :-)
    Kvieciame visus paskraidyti rytoj Valkininkuose!

    Blocha
    “ARCUS”

    #159311
    Anonimas

    o kaip tavo nuomone ar dicovery2 verta pradedanciajam pirkti ar pasiulytum ka nors kitka?nes girdejau kad jis gan jautrus ir sunku ji valdyti pradedanciam?

    #159318
    Anonimas

    Praeita sekmadieni Valkininkuose pabandziau Icaro “Cyber”, SC “DiSCoveri2” ir Novos “Artax”. Cyber man pasirode labai ramus stabilus sparnas, “ausys” linke prilipti, bet sparnas dvelkia tokiu patikimumu, kad su “ausim” ir leistis nebaisu, o ir “prasipumpuoja” nesunkiai.
    Taip, Discoveri2 palyginus su Cyber ar Artax labai jautrus vairams, bet prie to priprasti tikrai galima. Pasimatuok. Daug kas priklauso nuoto su kokio jautrumo sparnu mokeisi. Jei esi neflegmatiskas turetu patikti: i vingoverius sparnas beveik nevaromas “eina”, net kvapa uzgniauzia, bet is rezimo iseina irgi gan lengvai, tiesa su gan smagiu kalneliu.
    Po Discaveri Artax atrode kaip tikras romumo isikunijimas. I gilesni vingoveri ilinguot nepavyko, sparnas tiesiog sakyte sake “Ko cia dabar draskaisi, skrendam ramiai”. Labai ramiai. Ant troso pakilo zenkliai auksciau uz kitus, zemejo leciau. Beveik atsibodo leistis. Uzsikabinti uz termiko su Artax turetu buti labai lengva.
    Dar karta sakau matuokis. Laikai geri, tikrai yra ka.
    GV

    #159319
    Anonimas

    o del Cyber ar Artax kur butu galima kreiptis kas jais prekiauja as kalbu apie nauja sparna ir kokia jo kaina?

    #159333
    Anonimas

    Artax yra Nova sparnas. Nova suinteresuotas asmuo Gedas tau jau atsake – teiraukis ji.

    Bet zinai, zmogau – gal vaziuok tu i Valkininkus. Zenia siandien kaip tik ten skraido (man rase zinute). Greiciausiai ir rytoj skraidys – tik pasiskambink ir susitark.

    Sparna issirinksi, kai PATS PAJUSI , ka reiskia skristi, ka reiskia valdyti, ka reiskai skriejimas termikuose, ka reiskia akrobatiniai elementai… kai pabusi keleta dienu tarp gyvu patyrusiu pilotu, tikroje parasparnistu aplinkoje… ir t.t ir pan.

    Tikrai, tikrai – ne tu pirmas, ne tu paskutinis. Visiems pradedantiesiems siuloma si metodika ir jei ji butu netinkama, retas kas tau ja siulytu.

    > o del Cyber ar Artax kur butu galima kreiptis kas jais

    #159336
    Anonimas

    Icaro “Cyber2” as turiu, galesi pabandyti

    Rimas
    +37060042361

    #159337
    Anonimas

    Perziurejau techninius duomenis:

    Discovery2 (28) proilgis 5.2/3.87 DHV ? arkiskumas 13%, svoris – ? kg
    Artax (M) proilgis 5.2/3.9 DHV 1-2 arkiskumas 12%, svoris 7.0 kg
    Cyber2 (M) proilgis 5.3/4.2 DHV 1 arkiskumas 11%, svoris 5.9 kg

    Sparno charakteri galima siek tiek prognozuoti pagal siuos skaicius :)
    GV parašė:
    >
    > Praeita sekmadieni Valkininkuose pabandziau Icaro “Cyber”, SC
    > “DiSCoveri2” ir Novos “Artax”. Cyber man pasirode labai ramus
    > stabilus sparnas, “ausys” linke prilipti, bet sparnas dvelkia
    > tokiu patikimumu, kad su “ausim” ir leistis nebaisu, o ir
    > “prasipumpuoja” nesunkiai.
    > Taip, Discoveri2 palyginus su Cyber ar Artax labai jautrus
    > vairams, bet prie to priprasti tikrai galima. Pasimatuok.
    > Daug kas priklauso nuoto su kokio jautrumo sparnu mokeisi.
    > Jei esi neflegmatiskas turetu patikti: i vingoverius sparnas
    > beveik nevaromas “eina”, net kvapa uzgniauzia, bet is rezimo
    > iseina irgi gan lengvai, tiesa su gan smagiu kalneliu.
    > Po Discaveri Artax atrode kaip tikras romumo isikunijimas. I
    > gilesni vingoveri ilinguot nepavyko, sparnas tiesiog sakyte
    > sake “Ko cia dabar draskaisi, skrendam ramiai”. Labai
    > ramiai. Ant troso pakilo zenkliai auksciau uz kitus, zemejo
    > leciau. Beveik atsibodo leistis. Uzsikabinti uz termiko su
    > Artax turetu buti labai lengva.
    > Dar karta sakau matuokis. Laikai geri, tikrai yra ka.
    > GV

    #159351
    Anonimas

    Nu labai jau siek tiek. Ypac is tokiu skurdziu techniniu carakteristiku rinkiniu ;o). Stropu storis, balansavimas, sparno profilis, ir t.t. Beje, ilgeliau stebint tech.charakteristiku “rasytojus” galima pastebet reklamos itaka: tarkim sparnui pasirodzius rekiama, kad jo minimalus zemejimas 1m/s, po poros metu ziurek patikslina – 1,1 ar net 1,2. Pirstais taip sakant i gamitojus nerodysim.
    GV

    #159361
    Anonimas

    Gamintojai supranta, o reklamos agentai isitikine , kad kad siuos skaicius gana sunku patikrinti:)
    DHV surenge serijiniu sparnu patikra, slapta nusipirke po kelis sparnus is gamintoju ir zada paskelbti po kurio laiko, kiek jie skiriasi nuo , to kuri jie sertifikavo, idomu, kad pirko tik DHV1 ir DHV1-2. gal kokybe reklaminiuose lankstinukuose 8.5…9.0 pasirode per didele :)
    http://www.dhv.de/typo/index.php?id=715&backPID=3&tt_news=561

    paveiksliuke galima atpazinti pazistamus gamintoju LOGO ir kuprines
    tikekimes, kad nereiks rodyti pirstais:)
    Afnor salininkai pradejo ridenti bachka ant DHV, kad tie subjektyviai sertifikuoja…o tie nusprende patikrinti ar ar nesmirda ju sertifikatai :)
    Kai du pesasi laimi pirkejas ir saziningas gamintojas :)

    17-11-04

    The technical department of the DHV has begun testing production versions of DHV certified gliders as per the DHV Commissions decision. 14 Production versions of current DHV class 1 and 1-2 paragliders (certification from November 2003 onwards) from all manufacturers have been anonymously purchased. The tests include material and geometrical comparisoms with the certified copies stored at the DHV, and flight testing. The results will be publicised in the DHV-Info magazine and on the DHV website.

    GV parašė:
    >
    > Nu labai jau siek tiek. Ypac is tokiu skurdziu techniniu
    > carakteristiku rinkiniu ;o). Stropu storis, balansavimas,
    > sparno profilis, ir t.t. Beje, ilgeliau stebint
    > tech.charakteristiku “rasytojus” galima pastebet reklamos
    > itaka: tarkim sparnui pasirodzius rekiama, kad jo minimalus
    > zemejimas 1m/s, po poros metu ziurek patikslina – 1,1 ar net
    > 1,2. Pirstais taip sakant i gamitojus nerodysim.
    > GV

    #159363
    Anonimas

    Na va, Rimai privertei mane komentuoti, nes esu Nova ir Ozone dileris ir pastebejau tarp pirktu sparnu savus :-))
    Apie tokius DHV veiksmus girdejau ir anksciau, itariu – tai ju iprasta praktika. Pagal DHV serijiniai produkcijai negalima keisti net siulo, nekalbant apie kitas medziagas ir konstrukcija. Be to sertifikuojama ir gamyba, ir kart nuo karto gamykloje pasirodo (be perspejimo) DHV atstovai ir tikrina ar nera technologijos pasikeitimu.
    Kad DHV ivertina sparnus subjektyviai (palyginus su AFNOR) zinoma ne siandien ir ne vakar – tai vienas is esminiu siu sistemu skirtumu. Abejoju, kad sio fakto paneigimui reikejo tiek babkiu isleisti :-)
    Ir visai abejoju, kad DHV panorejo patikrinti reklamos pazadejimus. DHV niekad nematavo kokybes, min. zemejimo ir kitu nesamoniu! Sios akcijos priezastis tikrai kita vien del to, kad rimti gamintojai jau seniai nenurodo reklamoje tokiu slidziu dalyku. Tik geometrija ir svoriai. Kodel? Parasparnis – ne sklandytuvas, korektiskai pamatuoti greiti ar kokybe, taip kad kitam piotui iseitu toks pats rezultatas – praktiskai neimanoma – per didele paklaida. Rinkos profesionalai (gamintojai, dileriai, mokyklos, sert. istaigos) su sypsena reaguoja i lankstinukus su tokiom domenim, o eiliniai vartuotojai.. na mes visi ir visur panasus – “reklama – prekybos variklis” :-)
    Prisimenu jokinga istorija.. vienas mano mokynis, apsiklojes DHV-ataskaitom, pagaliau issirinko sparna pagal labai svarbu kriteriju – maks. greitis. Laimingas, jis atbego pas mane su fantastisku rezultatu – 53km/h DHV1-2 sparnui! Kiti ir 50 neskrenda!! Perku!!! Ziuoplas esu – zinojau, kur si sparna gauti, buciau pardaves ;-) Bet parodziau jam straipsni XC numeryje, kur DHV test-pilotas pripazista, kad ju greicio matavimo paklaida – net 10%!
    Tai kaip, visai beviltiska? gal kaip nors visgi galima palyginiti megstamu sparnu charakteristikas? As asmeniskai atkreipciau demesi i nepriklausomus keletos sparnu bandymus-palyginimus rimtuose zurnaluose – XC, Vol Libre, Parapente Mag ir kt. Tik isvados galios tik tiems sparnams, kurie dalyvavo vienam “raunde”
    Be to galima uzsiimti palyginimais ir paciam! Paimi skirtus tavo svoriui sparnus, prietaisus, pasirenki labai ramu ora, susitari su Zenia – ir pirmyn, skraidyk, perkabindamas sparnus prie tos pacios pakabos! Kas pasake, kad ziema nera ka veikti?

    Blocha
    ARCUS

    #159364
    Anonimas

    Blocha parašė:
    >
    > Ir visai abejoju, kad DHV panorejo patikrinti reklamos
    > pazadejimus. DHV niekad nematavo kokybes, min. zemejimo ir
    > kitu nesamoniu! Sios akcijos priezastis tikrai kita vien del
    > to, kad rimti gamintojai jau seniai nenurodo reklamoje tokiu
    > slidziu dalyku. Tik geometrija ir svoriai. Kodel? Parasparnis
    > – ne sklandytuvas, korektiskai pamatuoti greiti ar kokybe,
    > taip kad kitam piotui iseitu toks pats rezultatas –
    > praktiskai neimanoma – per didele paklaida. Rinkos
    > profesionalai (gamintojai, dileriai, mokyklos, sert.
    > istaigos) su sypsena reaguoja i lankstinukus su tokiom
    > domenim, o eiliniai vartuotojai.. na mes visi ir visur
    > panasus – “reklama – prekybos variklis” :-)

    Na sklandytuvuose aerodinamine kokybe t.y. greiciu poliare irgi nera lengva pamatuoti nes sklandytuvui ,lygiai kaip ir parasparniui, turi itakos visokie oro srautai, oro tankis ir tt. Sklandytuvu kokybe Vokieciai(lyderiai sklandytuvu projektavime ir gamyboje) matuoja mazdaug sekanciai: oro salygos be abejo turi buti kiek imanoma ramios, matuojamas sklandytuvas skrenda ne vienas, o kartu su etaloniniu sklandytuvu, kurio poliare yra zinoma. Matuojama sklandytuvu greiciai(vetikalus ir horizontalus) zemes(gps) ir oro atzvilgiu taip pat matuojama sklandytuvu tarpusavio padetys. Tagi, jei sklandytuvai papuola i kylanti ar zemejanti srauta visa tai bus ivertinta.
    Jei parasparniu gamintojai labai noretu,manau, poliare butu galima gan tiksliai pamatuoti. Tik ar jie nori? Parasparniui ne tik aerodinamine kokybe svarbi. Be to isaisketu lyderiai, kai kam gali but nefaina :)

    #159365
    Anonimas

    Remiantis ES vartotojo teisiu apsaugos istatymu, pateikta informacija reklamoje (viesai paskelbtoje ) turi atitikti gaminio duomenis, antraip pirkejas gali grazinti nekokybiska gamini.
    PVZ: kombinuotos degalu sanaudos pagal ECC110…direktyva Chevrolet Kalos sudaro 6.6 l. Ir jei kas nors sugebes ismatuoti tas sanaudas prisilaikant tos pacios direktyvos ir jos skirsis > +-10%, jis po metu ar kitu gali grazinti automobili ir pareikalauti visu sumoketu pinigu ir dar lizingo islaidu atgal :)
    Taigi, kaip tu rasai rimti gamintojai vengia isvis ka nors papildoma rasyti, nes jie daug parduoda ir tarp ju klientu pasitaiko ir ne visai “normaliu”, kurie viska tikrina ir po to bega i teisma…
    Automobilis turi tipo pripazinimo sertifikata, na o parasparniai kol kas tik ismieru/svoriu lentele ir kategorija. DHV zinoma matavo ir kokybe ir minimalu zemejima ir poliares paise, ir tai nera nesamones, tik matyt piloto jausmai visai gerai atspindi tuos skaicius ir taip pigiau :) DHV tikslas kiek as suprantu yra saugumo reikalavimu laikymasis, pagal 25 Vokieciu transporto ministro isakyma, ir zinoma nei kokybe nei zemejimas neturi tiesiogines itakos i p.p sauguma…pirmoje vietoje bus zinoma dydziu matavimai ir medziagu patikra. Na ir zinoma savo rinkos “svarumas” apsauga ir auksti standartai. Cia tik mano nuomone. Palaukim rezultatu, gal vis gi bus jie internete.

    Blocha parašė:

    > Ir visai abejoju, kad DHV panorejo patikrinti reklamos
    > pazadejimus. DHV niekad nematavo kokybes, min. zemejimo ir
    > kitu nesamoniu! Sios akcijos priezastis tikrai kita vien del
    > to, kad rimti gamintojai jau seniai nenurodo reklamoje tokiu
    > slidziu dalyku. Tik geometrija ir svoriai.

    #159366
    liotcik

    O ±10% ne taip ir mazai, pvz jei parasparnis turi 9.3 kokybe nesukdamas per daug galvos rasai 10+ ir zjb. Ar max gretis yra 56km/h rasai 60+ ir gerai. O naujausi vienos klases parasparniai gali buti, kad is vis issidesto ±10% ribose.
    Be to degalu sanaudas manau galima gan tiksliai ismauoti ir ta matavima galima atlikti be ipatingai sudentigu techniniu salygu, parasparnio maksimalai aerodinamine kokybe daug sunkiau ismatuot ir kaip as suprantu nera normaliu metodiku. Taigi leistina paklaida tokiems dalykams gali but ne ±10%, o gal ±20%. Manau gali buti laaaaaaaabai sunku atsiimt pinigus uz paraspari kurio aerodinamine kokybe neatitinka tos kuri yra gamintojo puslapyje ar vartotojo instrukcijoje.

    Rimas parašė:
    >
    > PVZ: kombinuotos degalu sanaudos pagal ECC110…direktyva
    > Chevrolet Kalos sudaro 6.6 l. Ir jei kas nors sugebes
    > ismatuoti tas sanaudas prisilaikant tos pacios direktyvos ir
    > jos skirsis > +-10%, jis po metu ar kitu gali grazinti
    > automobili ir pareikalauti visu sumoketu pinigu ir dar
    > lizingo islaidu atgal :)

    #159368
    Georgas

    Pagal mane, VISI nauji sparnai nepriklausomai nuo kategorijos savo charakteristikomis skiriasi ne daugiau kaip 10% (na gerai, tegul su atsarga bus 20%)
    Mane juokas ima nuo tokiu komentaru Kernaveje:

    – O, pas ta pilota tai greitas sparnas, is karto matosi…

    Tiesiog vienas labiau uztrauktais vairais skraido, o kitas – daugiau atleistais. As nekalbu apie visokis 15 metu senumo ‘matracus’ bei Novas su susitraukusiom stropom, bet jei paziuresit nauju sparnu ‘trim speed’, tai pamatysit, kad visu sparnu jis mazdaug vienodas: (36 +/- 3) km/h

    Tai, kad sunku objektyviai ismatuoti sparno charakteristikas, palieka labai daug vietos ivairiom spekuliacijom.

    Tai yra mano asmenine nuomone.

    G.

    #159369
    Anonimas

    Ir mane juokas ima! Ir ne vien mane! Kai patyres pilotas aiskina apie vienodumus-panasumus skirtingu klasiu sparnu.Net serial klase (nuo DHV1 iki DHV2-3)sugeba palyginti su kompetisenais! Fantastika!Atrodo esi 5 kat pilotas?Zalio supratimo neturi-kas tai!!Tad ko verti tamstos samprotavimai apie sparnus?Ko verta turima 5kat?Vaikas,istines nuo persiskraidimo arba nedasiskraidimo ir ikistos tendencingos informacijos tamsta esi.Ir tai ne vien mano nuomone.

    #159370
    Anonimas

    toks bimbaliauskas parašė:
    >
    > Ir mane juokas ima! Ir ne vien mane! Kai patyres pilotas
    > aiskina apie vienodumus-panasumus skirtingu klasiu sparnu.Net
    > serial klase (nuo DHV1 iki DHV2-3)sugeba palyginti su
    > kompetisenais! Fantastika!Atrodo esi 5 kat pilotas?Zalio
    > supratimo neturi-kas tai!!Tad ko verti tamstos samprotavimai
    > apie sparnus?Ko verta turima 5kat?Vaikas,istines nuo
    > persiskraidimo arba nedasiskraidimo ir ikistos tendencingos
    > informacijos tamsta esi.Ir tai ne vien mano nuomone.

    Pons bibaliauckai nesprantu ka cia sapaliojat: gamintojai raso kad ju sparnu maksimalios aerodinamines kokybes yra sios: DHV1-2 apie 8, Competition iki 9.5 (nu sol raso 10+ bet ju neskaiciuosim) , tagi tarp 8 ir 9.5 yra 19%, taigi tarp DHV1-2 ir competitntion yra ~19% maksimalios aerodinamines kokybes skirtumas. O “trim speed ” priklausomai nuo ikrovimo 35-40km/h t.y. ~15%. Va ir mazdaug palyginom, ir nieks neistino. Aisku pavaldumas ir ir greitis panaudojus “speed” ir kokybe prie max greicio jau nebus tokios panasios, bet mane irgi juokas ima kai ant slaito chebra trinasi ir tokie komentarai “va tas parasparnis tai eina”. Aisq dar nereik lygint 1992 metu dhv 1 su 2004 competition.

    #159371
    Anonimas

    Tiksliai ismatuoti degalu san. ar atlikti crash-testa jei yra metodika ir directyva nesunku techniskai:) bet finansiskai ir juridiskai tai labai brangu. Uz toki matavima su visais stebetojais, tam sertifikuota firma… ir su visa technika galima sumoketi 2…10 automobiliu kainas ir gauti sertifikata. Ar yra norinciu pasimatuoti ? Paklaida +-2%
    Manau tas pat ir su para.sp. cia gal siek tiek sunkiau techniskai, o juridines-metodines puses matyt is vis niekas dar nesukure. Bet mano manymu paklaida neturetu virsyti -+2% tokiems matavimams. Kad isvengti aplinkos itakos, tokius bandymus galima butu atlikti uzdaroje saleje, arenoje.
    Nors mano galva pakanka palyginimo vieno su kitu. Galima pasirinkti viena p.p uz etalona, ir kitus lyginti su juo, tomis paciomis salygomis. Taip sakant pasirinkti matavimo vieneta..pvz:> parasparnis (v=36 km/h) skrenda 1.26 karto toliau nei etaloninis. Atsiranda galimybe palyginti tuos pacius bet skirtingu dydziu modelius

    Liotcik parašė:

    > Be to degalu sanaudas manau galima gan tiksliai ismauoti ir
    > ta matavima galima atlikti be ipatingai sudentigu techniniu
    > salygu, parasparnio maksimalai aerodinamine kokybe daug
    > sunkiau ismatuot ir kaip as suprantu nera normaliu metodiku.
    > Taigi leistina paklaida tokiems dalykams gali but ne ±10%, o
    > gal ±20%. Manau gali buti laaaaaaaabai sunku atsiimt pinigus
    > uz paraspari kurio aerodinamine kokybe neatitinka tos kuri
    > yra gamintojo puslapyje ar vartotojo instrukcijoje.

    #159373
    Gedas

    Nu asmeniskai man tai jau primena diskusija is serijos ‘kieno (ar koks) geresnis’. Ar storas ir trumpas, ar ilgas ir plonas, ar kazkas tarpinio, aisku geriau kai storas ir ilgas, bet tai jau is fantastikos srities, paskui dar prisimenama lenktumas ir t.t. :) Tada kazkas isoka i trasa ir pareiskia, kad diskusijos dalyviai kazkokie frustruoti nuo susilaikymo ar nesilaikymo ir ‘pashlo paechalo’.

    Zodziu, diskusija del diskusijos, teisiu vis vien nebus, visi liks prie savo nuomones. Klausimas – tai kam cia plepeti, geriau laukiam oro, uz sparnu ir i aerodroma ju bandyti. Tada prie cierkos po skraidymu ir pasidalinam nuomonem :)

    Gedas

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 47)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.