- This topic is empty.
Rodomi 8 įrašai - nuo 1 iki 8 (viso: 8)
Rodomi 8 įrašai - nuo 1 iki 8 (viso: 8)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
butu labai man idomu suzinoti koks vidutinis vertikalus greitis m/s yra pas motoristus.as nekalbu apie rekordus kalbu kad svoris atitiktu motora.aciu uz atsakymus.
Apie 2-3 m/s. Lengvi pilotai sugalingais varikliais kyla ir kur kas greiciau.
Daug lemia ir propelerio skersmuo. Su 100-110 cm propeleriu rezultatai visuomet bus kuklesni, nei naudojant 120-130 cm “maluna”.
jei sparnas luzta pasiekia ir laisvo kritimo greiti………..
tik nepradetik nusisneketi cia buvo rimtas klausimas ziuriu jau prasideda nesamones
Matyt zmogui jau buvo luzes sparnas. Dabar vis dar jauciamos laisvo kritimo pasekmes…
o koks tikslas butu naudoti mazesni maluna jei su didesniu kilimo greitis yra didesnis?
didesnis malunas – didesnis skersmuo – tiesiog dazniau leidziantis ant zemes kliudys zeme apsauga;
Didesnio skersmens propeleris isvysto didesne trauka, taciau ir reakcijos momentas, jam sukantis, taip pat labiau juntamas. Tai ypac juntama, kai galingas variklis su didesnio skersmens propeleriu panaudojamas zemo pakabinimo sistemose.
Tikimybe, kad mazesnio skersmens apsaugos lanku griudamas reciau kliudysi zeme yra tik teorine. Net jeigu istiestos rankos ir ilgesnes uz apsaugos skersmeni, griunant tai mazai gelbsti – savisaugos instinktai dazniausia padaro savo.
Su mazesnio skersmens propelerio apsauga priekinis startas patogesnis – stropos maziau remiasi i lanka. Bet daugiausia lemia igudziai.
Mazo skersmens propeleriai labiau triuksmauja, nes apsukos didesnes. Cia panasiai, kaip su sunimis – kuo mazesnis, tuo garsiau loja…
Su mazu propeleriu esi labiau panasesnis i Karlsona. Didesnius propelerius gaubia didesni apsaugos lankai – kai su tokiais pasisukioji, daraisi panasus i radara.