- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 19 gegužės @ 15:16 #149659Anonimas
Parduodu parasparni “Brindazur 10”. Geras stovis, nenudroztas. Nebrangei
2004 20 gegužės @ 10:47 #164176Grazviskokiam svoriui,kokia kaina?
2004 11 birželio @ 09:35 #164213Anonimaskoks stovis kokiam svorui ir kokia kaina
2004 13 birželio @ 11:16 #164214Anonimas87metu, sunkiai startuojasi, bet nieko, mokytis galima
2004 15 birželio @ 12:51 #164217AnonimasĮ ką reiktų atkreipti dėmesį renkantis parasparnį.
Laikas nuo laiko spaudoje bei internete pasirodo skelbimai, siūlantys pigiai įsigyti parasparnius. Patarimas: nepirkite katės maiše. Visų pirma atkreipkite dėmesi į gamintoją (www.skrydis.lt rasite nemažai vardų ir nuorodų, kur galėsite apsilankyti gamintojo puslapiuose ir gauti kokrečius duomenis apie jums siūlomą sparną. Žymiausi gamintojai: NOVA, FREEX, SOLO, PARAAVIS, UP, EDEL). Saugokite mažai žinomų, jums negirdėtų įmonių gamintojų, nes nieks negarantuoja už šio gaminio kokybę, o avantiurizmas gali liūdnai baigtis. Didelės įmonės savo gaminius sertifikuoja ir nurodo sparno kokybės bei saugumo garantijas. (Šie duomenys: greitis, serija, apkrovimo ribos, bei pagaminimo data turi būti lentelėje, prisiūtoje prie parasparnio. Paprastai ta lentelė yra viršutinės sparno dalies viduryje). Yra dvi žinomiausios sertifikavimo programos: prancūzų AFNOR ir vokiečių DHV, kurių metu stebimas konkretaus sparno elgesys, įvedant jį į sudėtingus režimus.
Lietuvoje labiau paplitę sparnai testuojami pagal DHV. Pvz.: DHV 1/2 nusako Standart klasės sparną, kuris yra santykinai saugus, atleidžia piloto klaidas ir iš sudėtingų rėžimų išeina pats.
Kuo didesni testų skaičiukai, tuo sparno valdymas reikalauja daugiau įgūdžių bei specifinių sąlygų skriejimui. Dažna piloto klaida – sparno pirkimas “išaugimui”. Geriausiu atvėju ilgai ir nuobodžiai kankinsitės ant žemės, bandydami “pažaboti” sportinį sparną, tuo tarpu, kai jūsų kolegos su paprastais ir saugiais sparnais skraidys.
Jei jūsų finansai neleidžia nusipirkti naujo sparno iš gamintojo, pirkdami “panešiotą”,
atkreipkite dėmesį į pagaminimo metus. Nepirkite daugiau nei 7-10 metų pagamintų “morališkai pasenusių” sparnų, technologijos eina į priekį, gerėja sparno saugumo bei skriejimo galimybės. (pvz. 1998 m. “Standart” klasės sparnas, skrenda greičiau nei 1995 “performance” (sportinė sparnų klasė). Prieš įsigydami nenaują parasparnį, atidžiai apžiūrėkite jį ir butinai paskriskite! Paprastai parasparnio medžiaga tarnauja apie 3-4 metus, apie 300 valandų, tačiau pasitaiko šeimininkų, kurie labai saugo ir tausoja savo sparnus, taip kad ir 5-6 metų senumo sparnas gali gerai atrodyti, bei būti tinkamas skraidymui. Paprastai, norėdami patikrinti sparno kokybę pilotai “bučiuoja” parasparnį. Mežiaga turi visai, arba beveik visai, nepraleisti oro. Ypač tai aktualu viršutiniam paviršiui, nes kitu atveju kinta sparno aerodinaminė kokybė. Atkeripkite dėmesį į sparno dydį. Lentelėje turi būti nurodina viršutinė bei apatinė piloto svorio ribos. “Neįkrautas” sparnas skris lėtai, pasunkės parasparnio valdymas, “perkrautas”, skris greitai, tačiau ir žemės greitai.
Geras patarimas – neskubėkite pirkti sparno, pasiklausinėkite, kuo skraido kiti pilotai, kokie jų įspūdžiai. Pirkite sparną iš oficialių atstovų, jie duos garantijas bei išmokys, ar nukreips, kur išmokti skraidyti. Nes parasparnis – ne žaislas, o skraidymo aparatas, reikalaujantis tam tikrų įgūdžių.violeta
Dar galiu papildyti: atkreipkite demesi i parasparniu stopu stovi. Parasparniu stopos buna pagamintos ” kevlaro” ir ” denemos”. “denemos” stopos- tempiasi, traukiasi, del to sparnas praranda ” forma”, tai gali buti pavojinga ypac buksiruojantis isvilktuvu. ( Denemos stopos Novos’e, laiks nuo laiko jas reikia pratampyti, tam kad jos susilygintu.)
Kevlaro stopos nesitampo.
( Daugiau apie stropas, jums uzklausus papasakos “specialistai”)
Bet, pries pirkdami nenauja sparna atkreipkit demesi ar nepazeisti stropu ‘apsiuvai”, bei nepagailekite nors viena stopa nutraukti- paziureti koki svori jos atlaiko. Atminkite – ant siu virvuciu kabos jusu gyvybe! Turbut nenoretumete, kad ju storis butu,kaip plauko.2004 15 birželio @ 15:00 #164218AnonimasIr dar – pagal dabar galiojančią vokiečių sistemą, kiekvienas sparnas turi būti patikrintas kas du metai. Naujo tipo DHV lipdukuose yra nurodyta galiojimo pasibaigimo data.
2004 15 birželio @ 15:12 #164219Anonimas…bet tai turbūt neaktualu dešimties metų senumo(?) rumuniškų(?) parasparnių(?) pirkėjams(?)….
2004 15 birželio @ 16:03 #164220AnonimasOi geras Brindazur. Jam dar tik 18 metu
2004 18 birželio @ 18:04 #164228AnonimasKOKIA KAINA IR KOKIAM SVORIUI
2004 18 birželio @ 20:34 #164229AnonimasParduotas
2004 12 rugpjūčio @ 16:37 #164378AnonimasPrasyk kaina ir tel nr.
2004 12 rugpjūčio @ 18:34 #164379AnonimasTai gal čia parašiutas kamikadzėms
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.