Ka manot apie vienvieti traika su puse trabanto variklio? Bandau daryt,tik neaisku ar paves…
Ar cia tas traikas kuri daro Andrius Prienuose?
jeigu idomu:
http://www.skyfly.cz/spin/
cheku gamintojas
is pusiniu trabanto varikliu
ten jie net tandemini varijanta turi
no problem,skrisi
Aciu uz suteikta vilti,taip tai tas pats traikas kuri konstruoja Andrius.
Jeigu darote stacionarini traika (neardoma sistema, t.y. – variklis nebus naudojamas atskirai, kaip paramotoras), ar verta “skaldyti” pusiau Trabanto varikli (nebent tai jau paskubeta padaryti).
cia su visu trabantu traikas
o cia paramotoras su puse trabiko
gal zinot kas parduoda trabanto motora?
kiek suprantu is fotke propeleris dedasi iskart ant alkuninio veleno kiek tas trabanto motoras turi apsisukimu ir kiek arkliu.
Trabanto variklis isvysto 3200 aps/min ir turi 26 aj.
kokio skersmens propeleri dejote
Variklis su starteriu ir koks aparato svoris ?
Traikas su puse trabanto variklio pas mane svers iki 50kg. Sraigto diametras 110cm. Pilnam motorui reiketo deti 120cm. sraigta
kiek traukos turi
Mano skaiciavimais turetu duoti 55kg. traukos.
“Mano skaiciavimais turetu duoti 55kg. traukos” – cia su “neapipiaustytu” Trabanto varikliu ir 120 cm propeleriu?
Cia su apipjaustytu 55kg
su neapipjaustytu apie 70, o jei patiuninguosi cilindro langus su gera dusle apie 80kg
Su tokia trauka vienviete moto skraidykle jau normaliai skrenda. O jums, dviese, iki valios bus.
Jeigu “apipiaustytas” Trabanto variklis bus su reduktoriumi, tiketina, kad 55 kg traukos isgauti pavyks.