- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 2 rugpjūčio @ 12:36 #149939windhunter
esu naujokas ir dar truputely zalias sitam reikale. taciau esu girdejas kad parasparniai yra skirstomi i klases(saugi sportine pirma ir t.t.) buciau dekingas jai kas apsviestu daugiau Vertinu bet kokia info DEKUI!!
2005 7 rugpjūčio @ 20:08 #165522AnonimasParasparniai klasifikuojami pagal dvi sistemas:
1)AFNOR
2)DHVDHV 1- dazniausiai mokomeji sparnai, beveik is visu pavojingu rezimu eseina patis be piloto pagalbos. Ne butinai turi gera aerodinamine kokybe (kiek metru praskrenda horizontaliai suzemejant viena metra vertikaliai) ir maza
zemejima. Normalus greitis ant uztrauktu klevantu (balansiruotas) -apie 30 km/hDHV 1-2- Iseinant is pavojingu rezimu, truputi daugiau rekalauja piloto demesio, bet saugiai iseina ir pats. Geriau kokybe ir zemejimas. Beveik toks pat balansiruotas greitis.
DHV 2- Sunkiau pats susitvarko su rezimais ir reikalauja kad pilotas jam padetu. Dar auksciau aerodinamine kokybe i dar mazesni zemejimas. Truputi didesnis balansiruotas greitis. (35 KM/H)
DHV 2-3- Iseina is rezimu daugiausiu atveju tik su piloto pagalba. Nu ir aisku didesne kokybe ir mazesnis zemejimas. Didesnis balansiruotas greitis (36-37 km/h)
DHV 3- Susitvarkiti su pavojingais rezimais pats visai negali tik pilotas ji isveda. Didziausia kokybe ir balansiruotas greitis ir maziausias zemejimas .
Vartojami varzyboms.AFNOR: standart- DHV 1, DHV 1-2 kartais ir DHV 2
performance- DHV 2 ir DHV 2-3
compitition- DHV 32005 8 rugpjūčio @ 00:27 #165523liotcikNeteisybe, visi DHV serifikuoti sparnai iseina is luzimu patys skiriasi tik prarastas aukstis ir igautas zemejimas. Zinoma kuo aukstesnis dhv tuo luzimas (jei nepadeda pilotas) atrodo drastiskiau(baisiau). Jei piloto veiksmai teisingi visi dhv serifikuoti sparnai iseina is rezimu gan greitai ir saugiai, taciau aukstu dhv piloto veiksmai turi but ipatingai tiklus. DHV-1 luzimas jei nepadeda pilotas gali atrodit baisesnis nei toks pat luzimas dhv2-3 su teisingais piloto veiksmais.
Paprastai nepatyre pilotai luzimo atveju nedaro nieko, ar net daro kazka priesingai teisingam isvedimui. Todel jiems dazniausiai rekomenduojamas DHV-1 parasparnis ir sakoma jei luz paleisk vairus ir nedaryk nieko ar pan.
Afnor ne taip tiksliai apibrezia parasparnio gebejima iseit is luzimo
Afnor parasparnius skirsto i 3 grupes (vietoj dhv 5): standart, performance ir competition
Standart atitinka nuo dhv-1 iki dhv-2
Performace: dhv-2 dhv 2-3
Competition: nuo dhv-2-3 iki nepraeinanciu dhv sertifikavimo.
Renkantis parasparni su Afnor sertifikacija reik but atidziam (pabandyt pries perkant, paskaityt atsiliepimus, pasitart su nesaliskais pilotais ) ) nes pvz Afnor Standart gali but visai netinkamas pradedanciam pilotui.Stepanas parašė:
>
> Parasparniai klasifikuojami pagal dvi sistemas:
> 1)AFNOR
> 2)DHV
>
> DHV 1- dazniausiai mokomeji sparnai, beveik is visu pavojingu
> rezimu eseina patis be piloto pagalbos. Ne butinai turi gera
> aerodinamine kokybe (kiek metru praskrenda horizontaliai
> suzemejant viena metra vertikaliai) ir maza
> zemejima. Normalus greitis ant uztrauktu klevantu
> (balansiruotas) -apie 30 km/h
>
> DHV 1-2- Iseinant is pavojingu rezimu, truputi daugiau
> rekalauja piloto demesio, bet saugiai iseina ir pats. Geriau
> kokybe ir zemejimas. Beveik toks pat balansiruotas greitis.
>
> DHV 2- Sunkiau pats susitvarko su rezimais ir reikalauja kad
> pilotas jam padetu. Dar auksciau aerodinamine kokybe i dar
> mazesni zemejimas. Truputi didesnis balansiruotas greitis.
> (35 KM/H)
>
> DHV 2-3- Iseina is rezimu daugiausiu atveju tik su piloto
> pagalba. Nu ir aisku didesne kokybe ir mazesnis zemejimas.
> Didesnis balansiruotas greitis (36-37 km/h)
>
> DHV 3- Susitvarkiti su pavojingais rezimais pats visai negali
> tik pilotas ji isveda. Didziausia kokybe ir balansiruotas
> greitis ir maziausias zemejimas .
> Vartojami varzyboms.
>
> AFNOR: standart- DHV 1, DHV 1-2 kartais ir DHV 2
> performance- DHV 2 ir DHV 2-3
> compitition- DHV 32005 8 rugpjūčio @ 21:04 #165526AnonimasDHV sertifikatose kalbama apie sparno sugebejima iseiti is rezimo be piloto pagalbos. Test pilotai specialiai padaro luzima ar dar koki nors rezima ir sedi laukia kol sparnas iseis pats.Va jeigu jis neiseina tada ir pradeda ji isvedinet . 2-3 ir 3 sparnai patis saugiai be piloto pagalbos ne iseina jie dazniau is vieno rezimo ieina i kita dar baisesni o po to i kita. Tada reikia kad pilotas pats savo veiksmais isvestu sparna i normalu skrydi.
2005 9 rugpjūčio @ 04:43 #165527liotcikar cia pats taip sugalvojai ar kas pamoke? Nors viena dhv atasakaita skaitei? Supratai kas ten parasyta? O dhv 2-3 bandei lauzyt?
Stepanas parašė:
>
> DHV sertifikatose kalbama apie sparno sugebejima iseiti is
> rezimo be piloto pagalbos. Test pilotai specialiai padaro
> luzima ar dar koki nors rezima ir sedi laukia kol sparnas
> iseis pats.Va jeigu jis neiseina tada ir pradeda ji
> isvedinet . 2-3 ir 3 sparnai patis saugiai be piloto
> pagalbos ne iseina jie dazniau is vieno rezimo ieina i kita
> dar baisesni o po to i kita. Tada reikia kad pilotas pats
> savo veiksmais isvestu sparna i normalu skrydi.2005 9 rugpjūčio @ 07:50 #165528evaldasKuo as daugiau skaitau Liotciko komentaru, tuo labiau gailiuosi, kad su juo nesusipazinau iki emigracijos. Tuo labiau, kad ir salia gyvenom. Kaip suprantu jis nuo Girstupio buvo. As taip pat is to rajono. Gal net vienoj eilej prie kasos Gistupyje (IKI) kada stovejom?
Dabar jau tiek to…2005 9 rugpjūčio @ 09:28 #165530AnonimasLiiotcik, matau nori kazka pasakyti. Gal ir pasakyk, o ne retorinius klausimus uzdavinek, bo is tavo pasisakymo suprasti galima tik: Stepanas kvailas, as vienas protingas, bet nieko nesakysiu …
Liotcik parašė:
>
> ar cia pats taip sugalvojai ar kas pamoke? Nors viena dhv
> atasakaita skaitei? Supratai kas ten parasyta? O dhv 2-3
> bandei lauzyt?2005 9 rugpjūčio @ 09:49 #165531klešeip visi dhv sertifikuoti parasparniai anksčiau ar vėliau patys išeina iš pavojingų riežimų. Jei neišeina be piloto pagalbos, tada nepraeina sertifikacijos
2005 9 rugpjūčio @ 15:50 #165533liotcikSkaityk auksciau.
Donatas X parašė:
>
> Liiotcik, matau nori kazka pasakyti. Gal ir pasakyk, o ne
> retorinius klausimus uzdavinek, bo is tavo pasisakymo
> suprasti galima tik: Stepanas kvailas, as vienas protingas,
> bet nieko nesakysiu …
>2005 9 rugpjūčio @ 18:31 #165534AnonimasA jo, atleisk.
Liotcik parašė:
>
> Skaityk auksciau.
>2005 9 rugpjūčio @ 20:13 #165535Anonimasnu ,nierka, ar supratai ka nors?
2005 9 rugpjūčio @ 20:48 #165536Anonimasnierka, patarimas: pirma ismok skraidyti, paskui ka nors pirk. Reklamos neklausyk, galvok, parduodantys suinteresuoti parduoti savo preke, ant kiek ji gera ar bloga butu. Toliau- ka tik ismokus skraidyti, sveika (visaip, ir fiziskai, ir mastymui) paskraidyti su dhv 1-2 sparnu. visos aukstesnes klases- ypac daug, ilgai skraidantiems.
2005 11 rugpjūčio @ 12:51 #165538windhunterjo supratau kad mano sparnas(competition)nera idealus variantas skraidyti pradedanciam-tokiam kaip man.
2005 11 rugpjūčio @ 13:01 #165539windhuntermatai beda ta kad neisivaizduoju kur butu galima gauti sparna bandyminiam skrydziui? jai turi minciu mielai jas isklausytau. O pakolkas skrajoju tik labai senu competition tipo sparnu
2005 12 rugpjūčio @ 15:28 #165542Anonimaso is kur , Nirka, gavai ta ‘competition’ tipo sparna?; ar cia koks pilotas/instruktorius tau ikiso, kaip pradedanciajam pardave?; jei taip, parasyk, kas pardave – zinosim ka kaltinti, jei besimokindamas su tokia seniena skraidyt, pats uzsimusi
2005 17 rugpjūčio @ 08:16 #165543AnonimasNierka, jei nori pabandyt kitus sparnus geriausia turbut nuvaziuot i skraidymo vietas (Lietuvoje – Valkininkai, Pociunai, Kernave, Nietiniai, Panevezys, … ; uzsienyje – Cekijoj, Prancuzijoj, Italijoj, …). Jei orai tinkami skrydziams daug pilotu susirenka ir yra galimybe paklausinet pacius pilotus apie ju sparnus ir gal net pabandyt.
2005 17 rugpjūčio @ 09:09 #165544windhunterSvetlana dekui uz ats. varau ieskot zemelapio ir y trasa!!! Siurpsiu info is kiekvieno sutikto!!!
2005 17 rugpjūčio @ 09:13 #165545windhunterpilotas – nereikia linket man uzsimusti… sparna pirkau tam kad pradziai butu ka tasyt po pievas,aisku kartais negaliu atsispirt pagundai nulekt nuo kalniuko!!!
2005 17 rugpjūčio @ 09:21 #165546AnonimasNierka, tada pirma surask gera instruktoriu kuris tave ismokintu skraidyt Nes kitaip vargu ar tau pavyks gauti sparna bandomajam skrydziui, del tavo paties saugumo. O kai gausi piloto licenzija galesi ir apie savo sparno isigijima pagalvot.
nierka parašė:
>
> pilotas – nereikia linket man uzsimusti… sparna pirkau
> tam kad pradziai butu ka tasyt po pievas,aisku kartais
> negaliu atsispirt pagundai nulekt nuo kalniuko!!!2005 17 rugpjūčio @ 09:44 #165547Anonimasnierka – tau nieks nelinki uzsimust, tik tikimybe susizalot ar prisiplot yra didesne, nes mokiniesi su seniena, ir dar ‘competition’, kuria tau kazkas ikiso, ir trina del to rankas ir kisene:)
susirask instruktoriu, isigyk iranga normalia – atstovu/dileriu Lietuvoj netruksta, ir skraidyk aukstai ir saugiai -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.