• This topic is empty.
Rodomi 4 įrašai - nuo 1 iki 4 (viso: 4)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150078
    Anonimas

    Sveiki. Idomu, koks “Raketo” ir “Cors Air” varikliu resursai? Aciu!

    #166509
    Anonimas

    Teisingai eksploatuojant nesunkiai “prisukama” po 400-500 val. Pakeitus stumoklio ziedus vel galima priskraidyti dar mazdaug tiek pat. Keramikinis cilindro pavirsius yra labai atsparus dilimui, todel gali “pergyventi” net kelis ziedu komplektus.
    Jeigu anksciau laiko “paveda” guoliai, juos reikia keisti kartu su rieboksliais. Ora “gaudantis” (nesandarus) karteris gali greitai sukelti rimtesniu problemu – del lieso misinio pradega stumoklis (dirbtinis misinio riebinimas karbiuratoriaus pagalba siuo atveju jau mazai tepadeda).

    HIRTH savo varikliams zada net 1000 val. resursa. Tiesa, salia buna prierasas, kad tai pasiekta, kai variklis pastoviai dirbo 75% pajegumu. Realiomis eksploatacijos salygomis to ivykdyti neimanoma.

    #166510
    Tomas Sestokas

    o kur – geriausia vilniuj arba klaipedoj – galima patikrinti misini, guolius ir, apskritai, varikli?

    #166511
    Anonimas

    Pats paprasciausias misinio kokybes tikrinimo budas – zvakes apnasu spalva:
    – juodos apnasos – misinys per riebus (didelesnes zalos varikliui nuo to nebus, tik dideja tikimybe, kad nuo suodziu pertekliaus ziedai gali “prikepti”
    – rudos (kavos su pienu) spalvos – norma (gerai suderintas misinys)
    – pilkos spalvos – liesas misinys! – gresia rimtos problemos.

    Dvitakciai varikliai labiausia kencia nuo lieso misinio, nes jo degimo temperatura aukstesne. Be to, motoriu veikiant liesu misiniu blogeja tepimas (i dvitakti varikli tepalas patenka kartu benzinu, nes cia naudojamas benzino-tepalo misinys). Del aukstos lieso misinio degimo temperaturos is padidejusios trinties motoras labai greitai pradeda kaisti.

    Misinio kokybei itakos turi ir aplinkos temperatura – kuo ji zemesne, tuo didesne santykine oro mase. Todel, nieko nereguliuojant, tas pats karbiuratorius ziema tieks liesesni misinys, nei kad vasara.
    Jusu variklis tikriausia yra su Walbro karbiuratoriumi. Ar domejotes kaip reguliuojamas sis karbiuratorius?

    Jeigu zvake juoda arba ruda, karteris sandarus.
    Primityviausias budas guoliu buklei patikrinti – sukuojant paklibinti alkuninio veleno asi. Taciau tai reikia atlikti tik su nuimtu reduktoriaus dirzu.

    Pas ka del variklio patikrinimo ir sureguliavimo butu galima kreiptis Klaipedoje, deja, nezinau. Vilniuje – pazistu tai ismamancius zmones.

Rodomi 4 įrašai - nuo 1 iki 4 (viso: 4)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.