• This topic is empty.
Rodoma 13 įrašų - nuo 1 iki 13 (viso: 13)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150079
    Anonimas

    Kaip reikia suprasti akseleratoriu parasparnyje? Ar tada istiesu pasiekiamas beveik 60km/h greitis? Koks tada yra zemejimas?

    #166522
    liotcik

    Nemaisyk, akseleratorius tai ne raketinis greitintuvas. Viskas priklauso nuo parasparnio modelio. Prie 60km/h turetum zemet kokius 2-3m/s

    #166523
    Anonimas

    tai jei negreitintuvas tai tada belieka kad letintuvas tas ekseleratorius?

    #166525
    liotcik

    Akseleratorius (speedbar) ne koks stebuklingas irenginys priverciantis parasparni skrist 60km/h. Tai tik dvi virvutes ir vamzdelis, leidziastis pilnai isnaudot parasparnio greicio limita. Jei parasparnio max greitis 48km/h tai del akseleratoriaus jis neprades skrist greiciau nei 48.
    Esme paciame parasparnyje, o ne akseleratoriuje.

    #166529
    Anonimas

    O kaip akseleratorius veikia?

    #166540
    Anonimas

    akseleratorius veikia labai paprastai.palankiausios jo veikimo salygos kai oras turbolizuojasi ir vyksta vertikalus oro mainai.lietuvoje palankiausias akseleratoriaus veikimo laikotarpis buna nuo geguzes 1d. iki spalio 15d.kitu metu laiku akseleratorius veikia is dalies arba sakykim neisnaudosi jo pilnos traukos,nes nebuna termines veiklos kuri turbolizuotu akseleratoriu.

    #166542
    Anonimas

    Vis tik kaip gi tas daiktas – akseleratorius – veikia?

    #166545
    Anonimas

    akseleratoriu ismynus sparno atakos kampas sumazeja taip pat ir airodinamine kokybe sumazeja tokiu budu sparnas pradeda skristi greiciau bet taip pogis ir leidziasi greiciau.cia kaip paukstis pvz. yra tokiu ereliu kurie 45laipsiu kampu gali isvystiti virs 300km/h

    #166550
    Anonimas

    Geriausiai aprase tai BURENAS jega malonu skaityti
    tiesiog kaip naujokams armijoj isaiskino

    #166551
    Anonimas

    Aciu, amatiore. Tik norejau, kad burenas savo mintis pratestu, nes jo pasisakymas suglumino.

    #166552
    Anonimas

    Ereliai pikiruoja 45 laipsniu kampu,ir tikrai ne 300 km/h greičiu ne del to kad keičia sparnu atakos kampa , o del to kad sumažina sparnu plota ir geometrija.Atakos kampas tai ne kampas kuriuo erelis atakuoja savo grobi,tai kampas tarp sparno hordos ir ateinančio oro srauto.Sparno horda-linija tarp priekines ir galines briaunos.O speedbar veikia taip:išminam aks.,aks.stropa traukia priekine A eile žemin 1-15 cm,tolygiai sutrumpeja B,C – eiles,tokiu budu keičiasi sparno atakos kampas,sumazeja sparno pasipriešinimas-del topadideja greitis,sumažeja keliamoji jega-del to padideja žemejimas.Va toks atsakimas,jeigu klausimas užduotas ne del juoko.

    #166553
    liotcik

    Jurijau, pasikartok aerodinamika, keliamoji jega visad lygi skridimo svoriui (piloto + irangos). Jei ji butu mazesne, zemejimo greitis nuolat didetu su pagreiciu, niutono desnis F=m*a ; a=F/m. Prisimink kas yra poliare ir tada aiskink is naujo.

    #166555
    Anonimas

    As kiek suprantu klausiantieji nenorejo gilintis i sparno,oro srauto savybes
    ismynus spydbara-ekseleratoriu.Jiems neaisku kam jis naudojamas ir kam
    reikalingas.Tai stai aiskinu labai paprastai,suprantamai.Visi zino,kad sklan
    dytuvai,lektuvai turi vairolazdes.Ja pastumus i prieki sklandytuvas lenkia
    nosi zemyn ir didina greiti.Tas pats ir su parasparniu.Jei skrieji dinamike
    virs slaito,sustiprejus vejui tave nesa atbula,tai isspaudes spyda,turi san
    su nueiti i prieki ir pabegti is nemalonios situacijos.Skrendant marsrutus
    pilotai spyda naudoja persokdami nuo vieno debeselio iki kito,taip islosdami
    brangu laika.Kalnuose daznai tenka ji panaudoti kai prisieina leistis vakare
    tarpekliuose.Diena vejas buna silpnas,o vakarop uzciongina isilgai tarpek
    lio.Pareini tupti ir stovi kaip ikaltas vietoje,o po tavim pavz miestelis arba
    ezeras.Tai va,spydbaras siaip jau geras daiktas,tik reikia zinoti kada ir kiek
    ji isminti,o tai priekis labai greitai ir graziai uzsilenks.

Rodoma 13 įrašų - nuo 1 iki 13 (viso: 13)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.