- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 31 kovo @ 20:34 #150079Anonimas
Kaip reikia suprasti akseleratoriu parasparnyje? Ar tada istiesu pasiekiamas beveik 60km/h greitis? Koks tada yra zemejimas?
2006 31 kovo @ 23:30 #166522liotcikNemaisyk, akseleratorius tai ne raketinis greitintuvas. Viskas priklauso nuo parasparnio modelio. Prie 60km/h turetum zemet kokius 2-3m/s
2006 1 balandžio @ 08:28 #166523Anonimastai jei negreitintuvas tai tada belieka kad letintuvas tas ekseleratorius?
2006 1 balandžio @ 17:05 #166525liotcikAkseleratorius (speedbar) ne koks stebuklingas irenginys priverciantis parasparni skrist 60km/h. Tai tik dvi virvutes ir vamzdelis, leidziastis pilnai isnaudot parasparnio greicio limita. Jei parasparnio max greitis 48km/h tai del akseleratoriaus jis neprades skrist greiciau nei 48.
Esme paciame parasparnyje, o ne akseleratoriuje.2006 2 balandžio @ 19:38 #166529AnonimasO kaip akseleratorius veikia?
2006 4 balandžio @ 07:58 #166540Anonimasakseleratorius veikia labai paprastai.palankiausios jo veikimo salygos kai oras turbolizuojasi ir vyksta vertikalus oro mainai.lietuvoje palankiausias akseleratoriaus veikimo laikotarpis buna nuo geguzes 1d. iki spalio 15d.kitu metu laiku akseleratorius veikia is dalies arba sakykim neisnaudosi jo pilnos traukos,nes nebuna termines veiklos kuri turbolizuotu akseleratoriu.
2006 4 balandžio @ 08:23 #166542AnonimasVis tik kaip gi tas daiktas – akseleratorius – veikia?
2006 4 balandžio @ 13:55 #166545Anonimasakseleratoriu ismynus sparno atakos kampas sumazeja taip pat ir airodinamine kokybe sumazeja tokiu budu sparnas pradeda skristi greiciau bet taip pogis ir leidziasi greiciau.cia kaip paukstis pvz. yra tokiu ereliu kurie 45laipsiu kampu gali isvystiti virs 300km/h
2006 4 balandžio @ 17:57 #166550AnonimasGeriausiai aprase tai BURENAS jega malonu skaityti
tiesiog kaip naujokams armijoj isaiskino2006 5 balandžio @ 07:58 #166551AnonimasAciu, amatiore. Tik norejau, kad burenas savo mintis pratestu, nes jo pasisakymas suglumino.
2006 5 balandžio @ 08:27 #166552AnonimasEreliai pikiruoja 45 laipsniu kampu,ir tikrai ne 300 km/h greičiu ne del to kad keičia sparnu atakos kampa , o del to kad sumažina sparnu plota ir geometrija.Atakos kampas tai ne kampas kuriuo erelis atakuoja savo grobi,tai kampas tarp sparno hordos ir ateinančio oro srauto.Sparno horda-linija tarp priekines ir galines briaunos.O speedbar veikia taip:išminam aks.,aks.stropa traukia priekine A eile žemin 1-15 cm,tolygiai sutrumpeja B,C – eiles,tokiu budu keičiasi sparno atakos kampas,sumazeja sparno pasipriešinimas-del topadideja greitis,sumažeja keliamoji jega-del to padideja žemejimas.Va toks atsakimas,jeigu klausimas užduotas ne del juoko.
2006 5 balandžio @ 12:05 #166553liotcikJurijau, pasikartok aerodinamika, keliamoji jega visad lygi skridimo svoriui (piloto + irangos). Jei ji butu mazesne, zemejimo greitis nuolat didetu su pagreiciu, niutono desnis F=m*a ; a=F/m. Prisimink kas yra poliare ir tada aiskink is naujo.
2006 5 balandžio @ 21:00 #166555AnonimasAs kiek suprantu klausiantieji nenorejo gilintis i sparno,oro srauto savybes
ismynus spydbara-ekseleratoriu.Jiems neaisku kam jis naudojamas ir kam
reikalingas.Tai stai aiskinu labai paprastai,suprantamai.Visi zino,kad sklan
dytuvai,lektuvai turi vairolazdes.Ja pastumus i prieki sklandytuvas lenkia
nosi zemyn ir didina greiti.Tas pats ir su parasparniu.Jei skrieji dinamike
virs slaito,sustiprejus vejui tave nesa atbula,tai isspaudes spyda,turi san
su nueiti i prieki ir pabegti is nemalonios situacijos.Skrendant marsrutus
pilotai spyda naudoja persokdami nuo vieno debeselio iki kito,taip islosdami
brangu laika.Kalnuose daznai tenka ji panaudoti kai prisieina leistis vakare
tarpekliuose.Diena vejas buna silpnas,o vakarop uzciongina isilgai tarpek
lio.Pareini tupti ir stovi kaip ikaltas vietoje,o po tavim pavz miestelis arba
ezeras.Tai va,spydbaras siaip jau geras daiktas,tik reikia zinoti kada ir kiek
ji isminti,o tai priekis labai greitai ir graziai uzsilenks. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.