- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 12 vasario @ 18:30 #150232liotcik
Nors dauguma buvo Trakuose, Netonyse buvo labai neblogos oro salygos. Kele ne taip gerai kaip pries savaite, bet skriet buvo galima. Asmeniskai apturejau dviguba luzima, atsiduriau medziuose.
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]
(nuotraukos idetos per http://imageshack.us/)
2005 14 vasario @ 09:26 #167280AnonimasO kodel luzo??? Ar sveikas?
2005 14 vasario @ 10:04 #167281AnonimasGO parašė:
>
> O kodel luzo??? Ar sveikas?Luzo kelis kart pakartotinai, del turbulencijos (atsiradau netinkamu laiku ir netinkamoj vietoj) apacioj buves pilotas pajuto kaip staiga pasikeite vejo kryptis, sveikas nes nudribau i medzius, kurie labai graziai mane sustabde, gaila buvo po to juos kirst kad parasparni nuleist.
2005 14 vasario @ 14:51 #167282AnonimasAr aukstai buvai? Kas luzo ir ka darei kad TO isvengti ir ka darei, kai supratai situacija?
2005 14 vasario @ 16:02 #167283liotcikGO parašė:
>
> Ar aukstai buvai? Kas luzo ir ka darei kad TO isvengti ir ka
> darei, kai supratai situacija?Buvau mazdaug slaito lygyje, kai nulauze koki 1/4 sparno (cia pagal maciusiojo pasakojima) as kompensavau ir iseidinejau is to luzimo (iprasta ir nieko labai baisaus neskaitant kad aukscio mazoka) kai nulauze kita puse ,tada truputi neaiski vieta apsisukau ant 360°, tada as skrendu (krentu) nuo slaito tik su sparno viduriu krastai mazdaug vienodai uzluze ir kiti jau pasakojo kad dar gavau frontala. Tadau jau as tikrai atsimenu kai krentu vertikaliai ant medziu (normalioj pazicijoj be sukimo ir tt, nugara i slaita) kurie mane sustabdo, atsisegu, isbegu is tu medziu ir saukiu kad man viskas OK.
Situacija gal but ir buvo galima numatyt, nes pries tai pradejau just kad sustiprejo vejo gusiai (pajunti kad kartais staigiau atsiduriduri arciau slaito nei iprastai). be po to atvaziavo chebra ir toliau skraide tom paciom salygom ir nieko (kai mes nuleidinejom para). Benas galetu tart savo zodi ir Giedrius jei skaito si foruma.2005 14 vasario @ 18:50 #167284RemigaLiočikas skraido su mėlinu sparnu ?
2005 14 vasario @ 19:02 #167285liotcikRemigijus parašė:
>
> Liočikas skraido su mėlinu sparnu ?
>
>Va su tokiu:
2005 14 vasario @ 20:17 #167286AnonimasVaizdelis buvo nekoks,galvojau ,kad jau viskas…
2005 15 vasario @ 08:35 #167287AnonimasSveikinu sveiką išnešus kaulus. Žinok čia tau parasparnių dievo pirštas pagrūmojo už tavo piktžodžiavimą Paulo temoj kas ir kaip ))))
2005 15 vasario @ 08:57 #167288AnonimasRimas HG parašė:
>
> Sveikinu sveiką išnešus kaulus. Žinok čia tau parasparnių
> dievo pirštas pagrūmojo už tavo piktžodžiavimą Paulo temoj
> kas ir kaip ))))Tai va, ka as ir norejau pasakyt, kad parasparniu Dievas grumoja dazniau nei skraidykliu.
2005 15 vasario @ 10:33 #167291AnonimasNeprikarksek ant parasparniu Dievo. O sparnas Ozon, kuris ir kokia kategorija?
2005 15 vasario @ 11:19 #167293AnonimasOro imtuvai – paziurejus i juos- pasitikejimo nekelia
GO parašė:
>
> Neprikarksek ant parasparniu Dievo. O sparnas Ozon, kuris ir
> kokia kategorija?2005 15 vasario @ 12:06 #167294AnonimasJo cia 95m prototipas
Sio parasparnio saugumas yra va toks
Chebra neskubekit peikt parasparniu ar pilotu sugebejimu, parasparnis yra skuduras ir net didziausi profai skleidzia zapaskes. jei norite skraidyt saugiai sugebekit pasirinkit ramias (salyginai) oro salygas. Ir nebus jokiu incidentu. Mano klaida buvo ta, kad neuzteko ziniu ir patyrimo ivertint esamas oro salygas.
2005 15 vasario @ 13:22 #167295GeorgasJoooo, geras sparnas. Praktiskai visi DHV testai duoda 1-2, tik asymetric tuck 2-3. Kaip tik pora tokiu ir apturejai, kiek suprantu. Vat ir nebeuzteko aukscio.
G.
2005 15 vasario @ 15:04 #167296liotcikGeorgas parašė:
>
> Joooo, geras sparnas. Praktiskai visi DHV testai duoda 1-2,
> tik asymetric tuck 2-3. Kaip tik pora tokiu ir apturejai,
> kiek suprantu. Vat ir nebeuzteko aukscio.
>
> G.Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
O aukscio pritruko koki 50m , taip kad ir su dhv1-2 turbut butum atsidures medziuose.2005 15 vasario @ 15:30 #167297GedasLiotcik parašė:
> Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
> O aukscio pritruko koki 50m , taip kad ir su dhv1-2 turbut
> butum atsidures medziuose.Tai ir yra asimetrinis luzimas
Gedas
2005 15 vasario @ 15:36 #167298liotcikGedas parašė:
>
> Liotcik parašė:
>
> > Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
> > O aukscio pritruko koki 50m , taip kad ir su dhv1-2 turbut
> > butum atsidures medziuose.
>
> Tai ir yra asimetrinis luzimas
>
> GedasTai cia tipo kai viena arba kita puse sparno uzluzta? O tai ja galima isprovokuos patraukus uz vienos puses priekines eiles, ar taip?
2005 15 vasario @ 16:28 #167299AnonimasNu tu pavarai! Nors neissiduok. Priklauso nuo to kaip luzo- priekine briauna ar galine, visiskai kitos situacijos, kitokie ir sprendimai. Kaip buvo orientuotas sparnas? Laiminguolis.
2005 15 vasario @ 16:36 #167300liotcikGO parašė:
>
> Nu tu pavarai! Nors neissiduok. Priklauso nuo to kaip luzo-
> priekine briauna ar galine, visiskai kitos situacijos,
> kitokie ir sprendimai. Kaip buvo orientuotas sparnas?
> Laiminguolis.Fraziu nezinojmas nereiskia, kad nezinai kas vyksta.
2005 15 vasario @ 17:58 #167301Anonimasdarius viska dare labai teisingai,as buciau pasielges lygiai taip pat,tiesiog buvo atitinkamos meto salygos,kurios ir isprovokavo si luzima.ir baikit kliedet apie saugumo klases,juk aukstis buvo 5m virs medziu.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.