- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 27 rugsėjo @ 15:53 #150306liotcik
Sekmadieni buvo geras oras, o skrist galejo tik vienas is musu nes vienam reikejo sedet prie isvilktuvo, pirmas skridau as, buvau pazadejes kad nusileisiu po valandos. Laikas mano jau buvo issekes o aukscio dar buvo, galvoju reik pabandyt parasparni Visiems bijantiems pranesu kad parasparnis dhv2-3.
Asimetrini luzima jau seniau esu dares viena karta, dabar pabandziau asimetrini su uzlaikimu (siek tiek kompensavau kad nekeist skrydzio kryprties)
asimetrinis video 1.85mbPo to galvoju dar reik ir frontala pabandyt, truktelejau uz priekiniu eiliu, priekine briauna uzlinko ir is karta atsoko, atrodo, per mazai pataraukiau, reik stipriau Krypries nepavyko islaikyt, nebuvo su kuo
frontalas video 1.1mb2005 28 rugsėjo @ 07:38 #167867Tomas Sestokasei, sveikas!
labai noriu tai pabadyti, bet nepavyksta atidaryti. failai nera dideli, gal gali juos atsiusti tiesiai man? davai, ka? tos@minoil.lt
aciuuuuuuuuuu!2005 29 rugsėjo @ 06:58 #167868AnonimasIseinant is frontalo, Dariau, tu buvai per plauka nuo gero tvisto. Tiesiog tau pasiseke, kad sparnas isejo pats ir be komplikaciju. Bet prasau, prisimink mano pastaba, kai uzeis noras “pasizaist” dar.
2005 29 rugsėjo @ 16:09 #167869liotcikOk, dekui uz patarima. KA turi galvoje sakydamas “twist”: susipainiojima ar metima?
Radau video MAC Twist neotrodo labai baisiai.Aleksas parašė:
>
> Iseinant is frontalo, Dariau, tu buvai per plauka nuo gero
> tvisto. Tiesiog tau pasiseke, kad sparnas isejo pats ir be
> komplikaciju. Bet prasau, prisimink mano pastaba, kai uzeis
> noras “pasizaist” dar.2005 29 rugsėjo @ 17:22 #167870liotcikBlogas srauto nutraukimas BAD STALL
2005 30 rugsėjo @ 08:35 #167871Anonimas”Tvistas” tai banalus uzsisukimas stropose. Beda tame, kad vairai uzsiblokuoja ir sparnas lieka nevaldomas. Galima uzsisukt 1-1.5 apsisukimu ir dar is visu jegu, kartais dviem rankom uz vieno vairo, nutraukti viena konsole ir sustabdyti autorotacija. Tai buna naudinga mazam aukstyje, nes i normalu skrydi sparnas jau vis tiek neiseis. Jei sparnas lieka ”celas” o tvistas tik kelios apsukos, galima rankom pasiekti valdymo stropos virs uzsukimo ir suvaldyti sparna, pvz. atsukti nuo slaito. Tvisto metu uzsukimo vietoj stropos gali ”nudegti”, ypatingai jei sparnas smarkiai blaskosi ir ”kolapasoja”. Na o jeigu tvistas rimtas o pats sparnas neskrenda normaliai, tai lieka tik atsrginis parasiutuks. Pasaulio cempe Brazilijoj, si pavasari, pirmas atsarginis kaip tik ir buvo atliktas po frontolinio luzio ir tvisto su autorotacija. Atlikejas Se Yong Jung – test pilotas Gin Gliders’u.
2005 30 rugsėjo @ 10:24 #167872AnonimasSauliux buvo gaves Twista Turkijoje. Paziurek jo klipuka, ten viskas matosi. Gerai kad jis aukscio turejo.
2005 30 rugsėjo @ 20:46 #167873Anonimasna jeigu prabilom apie rezimus, noreciau paklaust ar imanoma kaip nors svelniau iseit is helikopterio, kad sparnas ne taip smarkiai sautu i prieki (klievokas)?gal padetu sveikos dalies stabdymas ir letas atleidimas nurautos puses vairu?
2005 1 spalio @ 20:02 #167874BitlasTa tema irgi
2005 3 spalio @ 08:53 #167875GeorgasNelabai suprantu kas jam atsitiko. Lygtai tvistas, bet kaip? Kazkodel laisvi galai suejo i viena. Po to lygtai nutrauke srauta? Dar fone laidai matosi, bet iki ju lyg ir nedaskrido?
G.
2005 3 spalio @ 09:40 #167876Anonimasžūrėjau dešimt kartų kol pagaliau dašuto – čia kombinacijos “lengvas pilotas + stiprus variklis” trūkumas – [pakilimo metu] stipriai davus gazo variklio sukamasis momentas užsuka lengvą pilotą stropose, plius sparnas įeina į kokį tai pavadinčiau “lokout’ą” – dėl skridimo krypties nesutapimo su jėgos vektoriumi. Esu matęs tokį fokusą savo akim, bet ne tiek ekstremaliai – pilotas suprato kad dedasi velniava ir švelniai(!!!!) nuėmė gazą…
2005 3 spalio @ 18:13 #167877liotcik2005 5 spalio @ 05:34 #167878Rikoo aukscio tai nebebera
2005 8 spalio @ 05:24 #167886GiSiMan atrodo kad jis prisitraukineja ausi su ausu stropa
Tadas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.