- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 23 birželio @ 06:42 #150518Anonimas
Gera zinia besiruosiantiems liepos 1-15 skraidyti Morzine-Avoriaz. Sumokejus tenai 70 EUR galima iki 2006 metu galo apsidraust virs 4 mln. eur. sumai ir be problemu skraidyt po visa eropos sajunga. Informacija patikrinta ir is Europos ciampo organizatoriu gautas patvirtinimas. Turiu vilciu taip apsidraust ir 2007 metams, paliekant rupesti kaskart kur bevaziuojant lakstyt pas draudikus.
Pagarbiai, Mecys-Mecka.
2006 23 birželio @ 06:54 #169366TermikMecka seip jau senai nebereikia lakstyti jai dirbi oficialiai,reikia tik nueiti i ligoniu kasas ir issiimti savo draudymo kortele ir vsio ir ji galioja visose euro salyse
2006 23 birželio @ 07:56 #169368AnonimasLigoniu kasu draudimas garantuoja gydyma valstybes ligoninese. Kaip pvz.: sulauzei kanors o valstybes ligonine uz 200 km, bet ciapat privati. Niekas nesicackins. Irodinek poto, sumokejus grazia sumele uz paslaugas, nezinia kam ir ka. Ligoniu kasu draudimas neturi civilines atsakomybes draudimo. Kas butina skraidant. Pvz, per Ceku opena vienas is autoritetu nutrauke betupdamas elektros laudus. Ar padetu ligoniu kasu draudimas sio atveju? Pradingus pilotui, ligoniu kasos tikrai nesius malunsparnio pajieskai. Tai bus vien jo artimuju rupestis. Kainosiantis didelius pinigus, bet negarantuojantis sekme.
Galu gale draudimas kiek vieno asmeninis reikalas.
Pagarbiai, Mecys-Mecka.2006 30 birželio @ 15:48 #169423AnonimasLietuvos komanda jau renkasi Morzine – Sigis atvyko vakar, Aleksas su Zenia turetu atvykt siandien.
Vieta nuostabi: bandau prisimint ar ka grazesnio esu maciusi, bet neiseina…
Birzelio 30 – Europos parasparniu cempionato treniruociu diena. Apsiskraidymui organizatoriai pasiule trumpa pratima – 31 km su 5 punktais. Reljefas idomus, keletas sleniu ivairiomis kryptimis. Termikai siandien normalus, 2-4m, kai kurie perejimai nuliuose, kiti su 2-3 m zemejimu. Sigis sufinisavo puikiai. As, deja, tik 2 punktus iveikiau (“issiduriau” su “slenio veju”, mokytis man dar ir mokytis…).
Registracija vyksta pilnu tempu. Kaip nekeista, nemazai pilotu nesupranta, kad reikia pateikti visus reikalingus dokumentus: aiskina, kad ju licenzijos yra kazkur ten, o parasparnio dokumentai “bus rytoj” ir t.t. Taigi, Jury turi nemazai darbo aiskinant, kokios yra taisykles ir kad jos visiems vienodos.Rasa
Morzine, birzelio 302006 30 birželio @ 15:56 #169424liotcikRasa, apie kokius parasparnio dokumentus kalbi? Vokietijoj yra patikra, Lietuvoj nieko negirdejau.
2006 30 birželio @ 16:38 #169426AnonimasSertifikuotam parasparniui (pvz UP Trango) uzpildomas “Certified Glider Affidavit”.
Nesertifikuotam serijiniam parasparniui (pvz Gin Boomerang4) reikalingus dokumentus pateikia gamintojas, t.y. Gin Gliders
Skraidant prototipu, reikia pateikti gamintojo leidima konkreciam pilotui skristi konkreciu sparnu.Rasa
2006 30 birželio @ 17:04 #169428liotcikKaip supratau jei skraidai su sertifikuotu sparnu, paprasciausiai uzpildai forma vietoje, jei ne, reikia popieriu is gamintojo. (klasiau nes ruosiusiu skrist us nationals, kad ir man neprireiktu kokiu nors papildomu popieriu netiketai)
2006 3 liepos @ 07:25 #169450AnonimasLiepos 2 Europos cempionate pirmas oficialus varzybu pratimas (69 km su 5 punktais). Lietuvos komanda pradejo neblogai: Aleksas finise, Sigis iveike 2/3, Zenia “apsitryne” termikuose su 100 geriausiu Europos pilotu. Visus rezultatus galit rasti europaragliding.com puslapyje. Pasiskraidem ir kiti, nevarzybininkai. O Monblano vaizdas is oro net nakti nesitrauke is galvos…
Visi nusileido saugiai ir tvarkingai, isskyrus viena brita nutupusi medin ir iskrapsyta sraigtasparnio.
Lenku komanda pakeliui sukule masina ir i varzybas neatvyko.Palinkekim Lietuvos komandai neprisigt sekmes ir istvermes.
Rasa
Morzine, liepos 3.2006 3 liepos @ 10:15 #169453Tomas Sestokasnagi sekmes! liepos septinta as jums atvesiu sekme svyturio buteliuose. o liepos 10, jei leis orai, Montblanc’as atrodys zymiai nuotabiau, bo ant jo as-grazuolis sedesiu.
gerti raudona vyna reikia, kad butumet sveiki. o sveikatos reikia, kad galetumet gerti degtine. ten vyno stygiaus neturetu buti. hm, gal jums vezti degtines, a?2006 4 liepos @ 17:04 #169465AnonimasVakar, liepos 3, pratimas nutrauktas del stipraus vejo. Gaila, musiskiai skrido priekyje…
. Monblana kazkas, matyt, laikinai nukase: ten, kur jis buvo anksciau, nebuvo nieko…
Siandien pratimas irgi nutrauktas, sikart del audros debesu. Ir gerai, nes musiskiams (isskyrus Zenia, kuris spejo iveikt beveik puse marsruto) nesiseke. Startavieteje tirsta pilotu, kurie kyla viens per kito galvas ir isklotus parasparnius. Buvo nutrauktos dvi Sigio sparno stropos, kurias teko pakeist. Su siuos uzdaviniu Aleksas ir Sigis susitvarke, bet startaviete per ta laika uzsirauke, ir jiems nebepavyko issirinkt pakankamai aukscio.
Salygos buvo normalios, nei labai stirpraus vejo, nei super-termiku, bet Kroatijos pilotas nukrito ir susilauze koja. Vel gelbejimo operacija sraigtasparniu…
Taigi, ir organizatoriams ir ziuri darbo netruksta.
Skristelejau ir as. Buvau susiruosus dali marsruto iveikt, bet teko leistis.
Siandien Monblanas savo vietoj. Matyt, vel sukase.
Vyno tikrai netruksta. Komanda ir palyda jauciasi puikiai.Rasa
Morzine, liepos 42006 5 liepos @ 05:50 #169468VysniukasKaip supratau jei padaugini vyno tiek, kad nematytum momblano rezultatai buna labai geri, taip kad palaikykit kondicija ir busit pirmi
2006 5 liepos @ 15:53 #169471MoonSveiki,
cia rezultatai
http://ojovolador.com/press/?page_id=29
Sekmes Lietuvos komandai!
Sugero oro palinkejimais
Moon2006 7 liepos @ 08:54 #169474KJGalerijoje sudėtos Rasos atsiųstos nuotraukos iš čempo…
2006 9 liepos @ 06:57 #169477AnonimasPo dvieju nutrauktu pratimu ir po dvieju dienu atkaklaus oro taisymo pagaliau ispuole skraidoma diena. Organizatoriai visaip mete pedas: kelis kartus keite marsruta, posukio punktus. Bet Lietuvos komanda pasirode puikiai – sufinisavo visi. Patikslinti rezultatai bus varzybu puslapyje.
Siandien vel i trasa.
Pasilinkime sekmes.Rasa
Morzine, liepos 92006 10 liepos @ 07:02 #169481AnonimasVakar oras vel visus isdure – pratimas atsauktas. Uztat ziuri turejo darbo: teko nagrineti kruvele skundu del skridimo debesyse 2 pratime . Rezultatas – 6 pilotai gaus 0 tasku uz skridima auksciau 2500 m (debesu padas buvo 2400 m). Taip buvo numatyta varzybu taisyklese, o patikrinti, turint GPS’o irasa, nesunku. Sita bauda tikriausiai bus uzprotestuota ir ziuri vel nenuobodziaus…
Siandien vaziuojam i kita startaviete – Col du Fornet, aukstis 2100m. Meteorologai vel zada gera diena.
Ir vel pasilinkim sekmes.Rasa
Morzine, liepos 102006 10 liepos @ 09:17 #169482GiSiInternete radau alekso foto
Tadas
2006 11 liepos @ 05:14 #169489KJDar viena išorinė galerija iš Europos čempionato: http://www.azoom.ch/Morzine.
Kadangi nuorodą gavau per labai oficialius kanalus, ją peržiūrėti privaloma visiems2006 11 liepos @ 08:20 #169490Anonimasorams pagerejus, varzybos isibegeja. vakar skrista is kitos startavietes – Col du Fornet, ~2200m.
pratimas (88km) pareikalavo is pilotu nemazai jegu ir patyrimo. Aleksui su Sigiu siek tiek pritruko laimes – leidosi iki finiso likus 600m ir 4km, Zenia iveike apie 2/3.
visi rezultatai organizatoriu puslapyje, keletas nuotrauku netrukus turetu buti cia (kokybe neypac, bet geriau tokios nei jokiu).
ziuri nenuobodziauja benagrinedama skundus ir protestus: net 6 pilotai nubausti (gauna 0 tasku 2 pratime) uz skridima debesyje.siandien oras vel zada gera pratima, palinkim sekmes.
Rasa
Morzine, liepos 112006 11 liepos @ 14:40 #169493Valiusphttp://www.azoom.ch/Morzine/fotos4.php
kaip cia pagal auksty nuspresti kas skrido debesyse kas salia.2006 11 liepos @ 16:04 #169494TimbuktuVaizdai – pasakiški.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.