• This topic is empty.
Rodoma 12 įrašų - nuo 1 iki 12 (viso: 12)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150529
    Tomas Sestokas

    siulau cia padiskutuoti apie skraidymus kalnuose, kokie kyla pavojai, kokie ju vengimo budai ir panasiai. davai padarom sia tema isimtinai informacine – raso tik patyre pilotai arba siunciamos nuorodos i tokiu pilotu pasisakymus.

    #169434
    simas

    Nezinau kas Toks esi.
    Bijau patarineti, nes gal tavo kanuose skaidymo kvalifikacija didesne

    Kestas

    #169435
    Anonimas

    kalnuose daug rotoriu…..ir visai kitokie terikai pats nepabandes paskaites tik komentarus nesuprasi……

    #169436
    simas

    Vilmute

    Man atrodo, kad kalnuose dar daugiau visokiu idomybiu kaip rotorius ir stiprus termikai. A ne?

    Kestas

    #169437
    Anonimas

    taip tu teisus bet nu kiek as skraidziusi kalnuose man sunku papasakoti ar kaska patarti visai kiti pojuciai ir kitas skrydzio supratimas….

    #169438
    Anonimas

    tai gal tada as cia daugiau nieko neberasysiu :)))) gal kas kiti pakomentuos ;)

    #169440
    liotcik

    Nesu patyres kalnu skraidytojas, bet kelias desimtis valandu esu ten priskraides (80% su skraidykle). Kalnuose irgi visokiu salygu buna, bet esme ta, kad salygos daug stipresnes, 4-5m/s nieko nestebina (pats esu turejes su delta +8) . Kratymo, tampymo lygis irgi visai kitas.
    Apie pavojus: daznai tenka skrist arti slaito (cia liecia ir Netonis ar Kernave) todel jei gausi, luzi laiko pasitaisymui labai nedaug. Is vis luzi gaut tikimybe daug didesne. Jei skrendi marsruta, gali tekt skrist pro mazai gyvenamas vietas, todel jei ten nudribsi, gali but tave sunku rast (pvz jei turi racija tai kitoj kalno pusej taves nieks nebegirdes).
    O kad rotoriaus negaut, kaip sake Vilma, nereikia skrist i nuovejine kalno puse :)
    Trumapi tiek.

    #169441
    Anonimas

    kalnuose svarbiausia yra kalnai :), kitaip tariant – RELJEFAS, kas lygumoj beveik neturi reiksmes. jis daro itaka bendrai meteorologinei situaciajai, plius oro srautu cirkuliacijai (tiek horizontaliai tiek vertikaliai), o dar temperaturu skirtumas (kas itakoja tuos pacius oro srautus) irgi tiek vertikalus, tiek del nevienodo saules apsvietimo. is cia visi rotoriai ir sleniu vejai, ir stipresni termikai.

    #169442
    karpis

    siap si diskusija neturi prasmes :))))
    pats nepabandes nesuprasi.
    Kaskur yra parasyta tik neatsimenu kur, kad pirmoje eileje
    nepazystamoje startavieteje kalnuose butina susrasti skraidanti
    toje vietoje pilota ir gauti is jo reikiama informacija.
    o visa kita – technikos reikalas.

    #169443
    karpis

    Jei teko pastebeti tai populiariausiu skraidavieciu kalnuose
    nera tiek daug, ir kiekvienoje ju yra tam tikri nusistoveje
    skraidymo marsrutai (proto ribose)
    aisku galima bandyt apsiverst per bamba ir skristi per visas alpes :)))…..
    o siuos marsrutus galima laisvai pabandyt pasianalizuoti is OLC

    #169448
    Vysniukas

    Bet juk galima apibendrinatai, kaip ir kada keiciasi veju kryptys ir kiti desniai charakteringi daugiau kalnams, kokios dazniausiai pasitaikancios pilotu klaidos skriejime ir panasiai.

    #169449
    Tomas Sestokas

    va butent. pvz.: slaitas, dinamikas, kyli, o ten nepaeini pries veja ir varai sau patenkintas pas Turbula Rotaraviciu. o kaip nustatyti vejo V virs virsuniu, a?

Rodoma 12 įrašų - nuo 1 iki 12 (viso: 12)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.