• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 35)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150653
    Blocha

    Sezonas baigiasi, vel prasidejo senos, idomios diskusijos – ka rinkti, kas su kuo skraido, kieno geresnis. Netgi norisi dar karta isnesti i atskira tema. Kitu kolegu zodziai pastaruose temose idomus ir teisingi, tiesiog bizki lirikos mums cia truksta :)
    Dauguma musu skraido su parasparniu savo malonumui. Reiskia, diskutuojant apie geresni modeli, turime surasti toki, kuris suteiktu savo busimam savininkui daugiausiai malonumo. Tiesa? …O dabar isivaizduokite, kad pokalbis eina apie moteris (merginoms – apie vyrus)… Jauciu, patareju stokos nebus, bet ar sugebesime isrinkti geriausia? Nes kiekvienas turi savo kriterijus.
    Kaip visada, apie masinas. Jei as megstu lenktiniauti – ateinu i zieda ir jei turiu pasirinkima, paimu Formule ir vazinejant ratais, kiekvienam posukiui ieskau idealios traektorijos, pavaros, stabdymo ir greitejimo momento ir t.t. Po savaites treniruociu jau iseina neislekti is trasos ir rodyti stabilu laika, o po menesio as jau „numetu“ keleta sekundziu nuo rato. Smagus uzsiemimas? Be abejo. Bet galbut ne visiems.
    Jeigu man patinka tiesiog pats procesas, nafig man kaprizinga ir nepatogi formule, as geriau soksiu uz Lanser Evo vairo, ir kiekviena posuki praeisiu sonu, apsvaiges nuo adrenalino! Nusispjauti, kad rato laikas bus nekoks.
    Jei kasdien i darba vaziuoju keliuku per miska, kai is kaires silta jura o is desines karstos uolos? Pirksiu as „taburete-skarbonke“ Evo? Niekada! Tik SLK (o dar geriau SL), ir stoga velniop, ir greitis ne daugiau 60! Pauksciukai, aromatai.. Relax!
    Grand Turismo su SLK per puse Europos su visa seima ir 5 cemodanais? Neimanoma. Kur mano Espace?
    Paragliding yra daugiapusiskas. Poreikai ir kriterijai kiekvienam skiriasi. Vienas negali sau leisti pralosti 100m ant 5km pereimo, kitas niekur neskuba ir narso visa diena, laimingas, termikuose. Vienas nori megautis graziais vaizdais po kojomis, kitas nori matyti po kojomis tik savo sparna. Vienas bega no zmoniu i laukus, uzveda motoriuka ir dingsta, kitam reikia tureti danguje pasnekova.
    Pasirenkant sparna, tu turi atsakyti i klausima, koks tu pilotas, ka megsti, kas tau svarbu ir tarp kokiu kriteriju teks ieskoti kompromisa.
    Manau, nereiketu uzsiciklinti ant kokybes ir greicio. Tai tiesiog vienas is kriteriju, ir geras rezultatas cia neretai buna gautas kitu privalumu saskaita. Ramiai ziurekime ir i gamintojo sportinius pasisiekimus – tai tiesiog vienas is geriausiu budu reklamuotis. Patikekite, pagaminti gerai skrendanti 1-2 sparna daug sunkiau nei prototipa. Pries keleta metu nepaskutinis sioje srytyje zmogus H.Papesh (Nova) po nemazai pergaliu trenke durims, iseinant is „dydziojo sporto“ – prototipu gamybos. Anot jo tai beveik nieko neduoda iprastu sparnu progresui (o jo iprastos 1-2, 2,2-3 pagal kokybe – tarp geriausiu). Pagaliau, jei PWC etape Boomerangas aplenke Avaxa, tai dar nereiskia kad Zoomas skrenda geriau uz Aspena, o Tattoo apskritai skristi nemoka..
    Turbut per daug demesio mes skiriame ir sertifikatui. Pas viena is 20 testu tik 2 dvejetukai, pas kita jau 3. Pirmas matyt saugesnis… Nepamirskime, kad kiekvienas modelis pozicionuojamas tam tikrai pilotu grupei, „zaidzia“ m-d savo klaseje su tokiais pat konkurentais; ir pvz Sigma ar Aspen be akseleratoriaus pagal sauguma visgi Epsilonu ar Goldenu netampa. Ir neturekime iliuziju, kad iskart po mokymu „ramiai, be speedo skraidant“ saugiai jausimes ant sparno, kuriam gamintojas rekomenduoja bent 100val „nalioto“. As nebeturiu.
    ..Na, Blocha duoda..i ta nekreipk demesio, i ana neziurek. Dar kazkada sake kad ir kaina nedaug reiksmes turi… O kaip sparna pasirinkti?
    Nedvejoju: jei Jo charakteris – tavo charakteris, jei Jis ispildo tavo norus, jei skrendant tu pasitiki Juo ir savimi, jei tu sugebesi Jam padeti, kai bus sunku, tada Jis – tavo. Rinkis graziausia spalva ir ieskok pinigu!

    O, kiek lirikos :)
    Griztame ant zemes. Rekomendacija sena, kaip pasaulys – isbandyk Ji, paklausk skraidanciu su Juo ir daryk savo isvadas. Ir dar vienas. Kasmet kartuojasi ta pati situacija: kovo pabaiga, ant noses sezonas – oj, man gi naujo sparno norisi! Kas man greiciau iranga atves? Komplektuoti viska reikia DABAR, veliausiai – iskart po naujuju metu! Kol iranga atvaziuoja, kol pripranti prie jos – stai ir sezonas arteja. Ir be jokio skubejimo.

    P.S. Mes tesiame test-drive‘u tradicijas ir artimiausia karta organizuosime NOVA, OZONE, ADVANCE modeliu isbandymus. Besidomincius labai prasau is anksto registruotis telefonu!

    Blocha
    +37069953878
    ARCUS

    #170287
    Anonimas

    Zenia, kokios zoles is Turkijos parsivezei, kad taip ant lyrikos patrauke? Pasidalintum su chebra :D

    #170291
    Tomas Sestokas

    visada norejau vienu metu gero dzipuko, targa porsh’iuko ir greitos britvutes. bet gyvenimas ziaurus – nusiperki cabrio ir bandai nekreipti demesio, kad jis – opel’is.

    #170295
    Anonimas

    Kas su kuo konkuruoja?Testas yra testas.Ir kur yra parasyta, kad gamintojas rekomenduoja bent 100val „nalioto su ASPEN II ?
    Negi melas pades issirinkti sparna, gal lengviau ikisti savo norima…Ir is kur toks supratimas, kad prototipui pagaminti nereikia smegenu – juk tai visiskas absurdas.Keistas pasisakymas…

    #170297
    GiSi

    “Kas su kuo konkuruoja?Testas yra testas.Ir kur yra parasyta, kad gamintojas rekomenduoja bent 100val „nalioto su ASPEN II ?
    Negi melas pades issirinkti sparna, gal lengviau ikisti savo norima…Ir is kur toks supratimas, kad prototipui pagaminti nereikia smegenu – juk tai visiskas absurdas.Keistas pasisakymas…”

    tau juk niekas nesako tiksliu domenu :)

    TADAS

    #170346
    Spaskis

    Tai ka gi rinktis man vidutiniam Lietuviui, po mokyklos arba perkant jau antra sparna

    #170347
    KJ

    Vidutinis lietuvis statistiškai (apytiksliais mano paskaičiavimais) po mokyklos renkasi DHV 1,743 sparną :D

    Spaskis Parašė:


    > Tai ka gi rinktis man vidutiniam Lietuviui, po
    > mokyklos arba perkant jau antra sparna

    #170350
    Tomas Sestokas

    jeigu ka, tai tikra istorija zmogaus viena karta pakelusio sparna (su trosu paskui JAWA) ir nusprendusio, kad instruktoriaus siulomi skaiciai 1,2 (1-2) per mazi. tas zmogus istikruju iekojo sparno – kaip dabar pamenu – dhv apie 1.5 – 1.8.
    p.s. nepaisant visko tas zmogus man labai patinka. drisciau teigti myliu ji, kaip save pati. beje, dabar ir su 1.2 jis galvoja, kad jau praejo 3 men ir laikas persidet atsargini.

    #170352
    Spaskis

    Idomus KJ pastebejimas :


    > Vidutinis lietuvis statistiškai (apytiksliais mano paskaičiavimais) po mokyklos renkasi DHV 1,743 sparną


    Kaip tos DHV dešimtosios vertinamos. Cia galima sugalvoti aritmetini testu rezultatu vidurki, ar tai dar sudetingesnis skaiciavimas – pritaikant kiekvienam testui svorio(Svarbos) koeficientus :)

    #170362
    liotcik

    Zenia esi labai protingas zmogus. Labai gera reklamini pasisakyma sukurei. Man tikrai patiko. Tikiuosi nesupyksi jei truputi pakritikikuosiu.
    Visu pirma ,manau, be reikalo iskelei ta klausima del ko mes skraidom. Be abejo visi skraido savo malonumui, tiek savaitgalio pilotai, tiek tie kas nori ir dalyvauja varzybose. Kadangi labiau patyrusiems pilotams sita tema bus neidomi (jie ir be taves su manim moka pasirink parasparni :) ), labai teisingai, kad kalbi apie parasparnius tipo pilotams tik baigusiems para kursus.
    Ko galima tiketis is parasparnio kad jis tau sukeltu kuo daugiau malonumo? Manau 95% pilotu atsakys, kuo ilgiau ore tuo geriau.
    Kol esi pradedantysis tau tikrai nereikia atsakinet i klausima koks tu pilotas, nes tu pats dar nezinai. As isitikines kad labai retas pilotas skraidymu pradzioj pasake “as noriu but varzybu pilotas”, is kur jam zinot, jei niekad varzybose dar nedalyvavo  , o veliau labai daug kas susizavi varzybom ar bent XC skrydziais.

    Sutinku, kad parasparnis turi atitinkt pilota, nes jei parasparnis kels tau per daug streso negalesi susikoncentruot i skridi, del to su geresnes kokybes parasparniu bet daugiau streo pasieksi blogesni rezultata (trumpiau ore). Taciau gamintoju rekomendacijos rasomos visiems, tiek kalnu su +10m/s termikais tiek lygumu su +2 +3 termikais. Todel skraidant lygumose su isvilktuvu manau gamintojo rekomendacija galima “pjaut” praktiskai per puse, ivertinant svelnesnes Lietuvos salygas (kalbu tik apie isvilktuva).
    Bet kokiu atveju, baigusiems paramokykla atsakymas: kokios klases parasparni rinkti? labai paprastas: reiktu rinktis DHV 1-2 ar atatinkama kitos sertifikacijos parasparni. Ir kaip mano tevas sakydavo: “neieskot subinej smegenu”. Kai kurie gamintojai prigamino truju rusiu dhv 1-2 parasparniu, manau tai padaryta is esmes rinkos sumetimais nes dhv 1-2 yra “einamiausia preke” , garantuoju kad baiges mokykla isigijes, kad ir “aukstesni” dhv 1-2, tikrai nepasijusi “per daug apziojes” ipatingai Lietuvos salygom (jei kalbetumem apie rimtus kalnus gal but as ir kitaip snekeciau).
    Del gamintojo. oj oj oj kiek ju yra. Ir didesniu ir mazesniu ir senesniu ir naujesniu.
    Sakai sportiniai rezultatai tik reklama. Sutinku, i sportinius rezltatus kai kurios kompanijos daug investuoja ir tai reklamuoja ju produkcija. O pagal kokia reklama rinktis? Pagal esancia zurnale?
    Del prototipu. Is tavo pasakymo is vis neaisku kas tas prototipas. Paaiskinsiu nezinantiems. Prototipas tai vienetinis parasparnis, kitaip tariant gaminamas ne serijomis, o tam kad analizuot ir tobulint busima serijini gamini.Absoliuciai visi gamintojai pries sukurdami parasparni padaro net iki 20 protipu. Visikai nesvarbu kokios klases parasparnis ar competition ar mokomasis. Be abejo prototipas yra maziau tobulas uz galutini gamini. Ir taip, prototipus, kaip ir minejau, kuria visos kompanijos, taciau su tais protitipais laimet auksto lygio varzybas sugeba tik vienetai.
    Taigi apibendrinus klausimas turetu skambet taip: kokios kompanijos parasparni pasirink, ar tokios kuri “kisa” pinigus i nauju parasparniu kurima kad laimetu varzybose ar tokios kur perka reklama laikrasciuose zurnaluose ir pan. ?
    Bet tai ne esminis klausimas.
    Dar labai svarbus klausimas kas kuria parasparnius, kiek jo konstruktorius (designer) turi patirties, ka jis padare praeity. Pvz Robert Graham pagrindinis Advance konstruktorius pries kelis metus isejo is advance ir perejo i GIN http://www.gingliders.com/team/robert_interview.php. Tas labai greit pasijuto; nuo Robert perejimo buvo sukurts Boom IV kuris labai pansus i ankstesnius Avance prototipus (high arc koncepcija), o dabartiniai Advance top pilotai net ir patys prisipazino kad skraido su dvieju metu senumo prototipais. Todel pirkdami naujo modelio gin parasparni tuo paciu perkat ir didele Advance patirti. Panasus atvejis buvo su ir Ozone apie 2000 metus. Kai is freex isejo jo pagrindinis konstruktorius kazkada pirmave pasaulyje… dabar ju nieks nebezino(gal kas mane patikslins kada tai ivyko).
    Vienu zodziu parasparnio pasirinkimas gali but gan sudetingas dalykas.
    O per para pabandyma gali pajust tik keleta jo savybiu, kad istikruju susigrot su savo para man asmeniskai dabar reikia bent 10val skrydzio. Kai pradejau reikejo 20.
    Todel siulyciau ziuret su kuo visas Pasaulis ar Europa skraido. Man biski idomiai atrodo kai paziuriu filmukus ar foto is Valkininku ir matau beveik vien Ozone. Sutinku kad kazkam jie gali patikt, nu bet ne visi gi zmones vienodi. Yra tikrai didesnis pasirinkimas nei kazkas jums gali pasakyt.
    Ir kol instruktorius yra instruktorius viskas ok, reik juo pasitiket, jis turi daug patirties ir daug jus ismokys, bet kai jis tampa prekybininkas – apie ji ir reik galvot kaip apie prekybininka, o nebe didziai gerbiama instruktoriu kuriuo reik 100% pasitiket. Kol esi nepatyres jums bet kas labiau patyres gali labai daug makaronu prikabint ant ausu, todel arba ziurekit su kuo visa Eurpa skraido arba skaitykit daug atsiliepimu apie ta para. Ir netikekit kai sako kad zemjimas 0.7 be termiko, arba visi leidziasi, o as kylu i virsu.

    Sekmes.

    #170366
    Anonimas

    Aciu, Dariau,subtiliai ir tksliai i desimtuka.Yra zmoniu, kurie siuo monopoliu jau nusivyle,del prekybiniu interesu negauna objektyvesnes nuomones, ar net bijo jos ieskoti,paskraide supranta, bet buna po laiko.Sunku su monopolistais kovot…Bet,manau, ir cia anksciau ar veliau ateis Grego likimas.
    Gero oro ir lengvo pasirinkimo visiems.

    #170370
    poro

    pora komentaru siuo klausimu.
    Visu pirma, jei p.aciu pazista zmoniu, kurie net bijo informacijos apie parasparnius ieskoti, tai jie matyt ir skris uzsimerke is baimes – tokie is tikro labai pavojingi ir cia jau parasparnio ketimas nepagelbes. Zenios sulyginimas su Gregu svelniai sakant yra nekorektiskas – man atrodo Zenia nera pardaves nei seno skuduro uz naujo kaina, nei parasparnio, neatitinkancio piloto kvalifikacijos, Kalbos apie monopolija siais laikais apskritai juokingos – Lietuvoje yra dauguma gamintoju atstovu, o galu gale bet koki parasparni gali atsivezti ar atsisiusti is uzsienio, taigi galimybes rinktis yra labai dideles.
    Bet vistik koki sparna rinktis? Sis klausimas aktualiausias baigusiam mokykla ir perkanciam pirma sparna, nes perkant antra po 2-3 metu pilotas jau zino ko nori, turi daugiau informacijos ir apsisprendimas paprastesnis. Man atrodo, kad pirmo sparno pirkime svarbiausias yra instruktoriaus patarimas. Jei pasitiki instruktoriumi, tai pasitiki, o makaronu kabinimas labai greitai paaiskeja. Dar svarbu, kokia pagalba ir parama gausi is pardavejo, kai sparna isigijai – ar pardavejui svarbu tik parduoti, o po to tave uzmirs ir liksi vienas su savo problemom. Sparnu technines charakteristikos skiriasi nezymiai ir siame piloto lygyje tikrai nera pagrindinis faktorius apsprendziantis skrydzio trukme o tuo paciu ir malonuma. Na ir aisku sutinku su Liotcik, kad reikia dometis ir rinkti informacija patiems.
    Na o i Liotcik nusistebejima, kad Valkininkuose tiek daug Ozone sparnu galima atsakyti paprastai – tai geras dilerio darbas. Matyt yra sparnu pasirinkimas, yar bandomieji sparnai, yra ju prieziura, matyt ir geri atsiliepimai, nes musu bendruomene maza nesaziningi greitai isaiskinami. Man atrodo, kad reikia atsisakyti lietuvisko stereotipo, jei kazkam sekasi – tai jis sukcius ir kabina makaronus. Tiesiog kitiems dileriams reikia pasitempti.

    geru skrydziu

    Romas

    #170371
    liotcik

    Man asmeniskai absoliuciai dzin kas su kuo skraido, neturiu visikai jokiu asmeniniu interesu, tiesiog kai matai kad vilniaus apskrity dauguma pilotu skraido vienos rusies parasparniais norom nenorom susidaro nuomone kad tie pilotai kazkaip apriboti nuo isorinio pasaulio.Taip, Ozone viena is lyderiaujanciu kompaniju, bet be ju yra dar bent 10 tokio pat ar net aukstesnio lygio firmu tame paciame ar net geriasniame kainu diapazone. Todel ir siulau tiems pilotams papraciausiai pasiziuret kas vyksta uz ju kaimo ribu, o ne rinktis spalva ir traukt pinigine.

    #170372
    poro

    Nu jooo….
    gaila tu Vilniaus kaimo pilotu, pasaulio nemate, sedi uz gelezines uzdangos, nei interneto nei jokios informacijos, sparnus renkasi pagal spalva. Gal galit kas padet?

    geru skrydziu

    Romas

    #170373
    liotcik

    poro Parašė:



    >Zenios sulyginimas su Gregu
    > svelniai sakant yra nekorektiskas – man atrodo
    > Zenia nera pardaves nei seno skuduro uz naujo
    > kaina, nei parasparnio, neatitinkancio piloto
    > kvalifikacijos,

    Sutinku, as taip ir nesakiau.

    >Kalbos apie monopolija siais
    > laikais apskritai juokingos – Lietuvoje yra
    > dauguma gamintoju atstovu, o galu gale bet koki
    > parasparni gali atsivezti ar atsisiusti is
    > uzsienio, taigi galimybes rinktis yra labai
    > dideles.

    Neturiu pankamai ziniu kad komentuot, bet bent jau teoriskai tas imanoma, ir cia “vartosi” per mazi pinigai kad kazkas kazka i teisma paduotu.

    > Bet vistik koki sparna rinktis? Sis klausimas
    > aktualiausias baigusiam mokykla ir perkanciam
    > pirma sparna, nes perkant antra po 2-3 metu
    > pilotas jau zino ko nori, turi daugiau
    > informacijos ir apsisprendimas paprastesnis. Man
    > atrodo, kad pirmo sparno pirkime svarbiausias yra
    > instruktoriaus patarimas. Jei pasitiki
    > instruktoriumi, tai pasitiki, o makaronu kabinimas
    > labai greitai paaiskeja.

    Absoliuti nesamone. Tu man saziningai atsakyk: jei instruktorius galvos kad konkurento dilerio produkcija geresne ar jis pasiulys pirkt ne is saves o is kito? :D
    Va del to ir sakau, kol instruktorius yra instruktorius viskas ok, bet kai jis tampa pardaveju, jis ir yra pardavejas o nebe instruktorius.
    As galiu sedet Amerikoj pardavinet vienos is lyderejancios firmos para ir but 100% isitikines kad zmogus nebus nusiviles. Cia ne pardavejo nuopelnas o gamintojo. Jie istikruju skiriasi labai nedaug ipatingai ziurint naujoko akimis.
    Ka tau instruktorius pasiulys pabaigus para kursus? Arba dhv 1-2 savo pirmos atsatovaujamos firmos arba dhv 1-2 kitos arba dhv 1-2 trecios. O vien jau lyderiu yra bent 10.

    > Dar svarbu, kokia pagalba
    > ir parama gausi is pardavejo, kai sparna isigijai
    > – ar pardavejui svarbu tik parduoti, o po to tave
    > uzmirs ir liksi vienas su savo problemom.

    Nesamone. O kokios problemos gali but su nauju parasparniu? Ar kitas dileris nesugebes tau stropu “suveikt” ar i uzduota klausima atsakyt? Kai kurie kiti Lietuvos para dileriai turi daugiau patirties uz Zenia (kaip pilotai) uztat atsakyt sugebes ne blogiau, o gal ir geriau.

    >Sparnu
    > technines charakteristikos skiriasi nezymiai ir
    > siame piloto lygyje tikrai nera pagrindinis
    > faktorius apsprendziantis skrydzio trukme o tuo
    > paciu ir malonuma.

    Turbut, del to mokedamas pasirinkti gali gaut toki pat ar kazkuo geresni para uz dar geresne kaina.

    > Na ir aisku sutinku su Liotcik,
    > kad reikia dometis ir rinkti informacija patiems.

    > Na o i Liotcik nusistebejima, kad Valkininkuose
    > tiek daug Ozone sparnu galima atsakyti paprastai –
    > tai geras dilerio darbas. Matyt yra sparnu
    > pasirinkimas, yar bandomieji sparnai, yra ju
    > prieziura, matyt ir geri atsiliepimai, nes musu
    > bendruomene maza nesaziningi greitai isaiskinami.

    Kaip ir minejau nera tie Ozone blogi, bet ar pilotai pries pirkdami ozona isbando ir daugiau suzino apie Macpara Gradient’a Axis GIN ar Swing’us?
    Kol nevaziavai su Toyota Corolla nesakyk kad WV Golf geresnis.

    > Man atrodo, kad reikia atsisakyti lietuvisko
    > stereotipo, jei kazkam sekasi – tai jis sukcius ir
    > kabina makaronus. Tiesiog kitiems dileriams reikia
    > pasitempti.

    Kai esi Vilniui tu visad turesi pranasuma pries Panevezi ar Prienus, vien del to kad Vilniui daugiau zmoniu. Daugiau galimybiu plest versla. Bet tai nereiskia kad kiti atsovauja blogesnes firmas ar ju atstovavimo lygis prastas.

    Zenia tu tikiuosi neatsisakysi buksyruot kai pavasariop Sigis padarys Sol parasparniu pristatyma Valkininkuose ir test skrydzius, o po menesio Andrius su Gradient’ais, o dar po menesio Karpis su Axis ?

    Nebukim ziopli.

    Darius

    #170374
    GiSi

    liotcik Parašė:


    Taciau
    > gamintoju rekomendacijos rasomos visiems, tiek
    > kalnu su +10m/s termikais tiek lygumu su +2 +3
    > termikais. Todel skraidant lygumose su isvilktuvu
    > manau gamintojo rekomendacija galima “pjaut”
    > praktiskai per puse, ivertinant svelnesnes
    > Lietuvos salygas (kalbu tik apie isvilktuva).

    Manau tai visiska nesamone nes tiek kalnuose tiek lygumose kilimai buna labai dideli ir beto ne pagal tai reikia spresti apie salygas:)
    O del pjovimo per puse manau kiekvienas LT pilotas isvaziuoja ir y kalnus kur patiria savo sparno grieztuma:)

    Is savo patirties sakau: Kalnuose termikai nera stipresni tiesiog jie yra ashtresni :D pvz: lygumoj 5m/s atitinka 2m/s termiko blaskyma ir centravimo sudetinguma :)

    > Prototipas tai vienetinis parasparnis, kitaip
    > tariant gaminamas ne serijomis, o tam kad
    > analizuot ir tobulint busima serijini
    > gamini.Absoliuciai visi gamintojai pries sukurdami
    > parasparni padaro net iki 20 protipu. Visikai
    > nesvarbu kokios klases parasparnis ar competition
    > ar mokomasis. Be abejo prototipas yra maziau
    > tobulas uz galutini gamini. Ir taip, prototipus,
    > kaip ir minejau, kuria visos kompanijos, taciau su
    > tais protitipais laimet auksto lygio varzybas
    > sugeba tik vienetai.

    Teisingai sakai bet noreciau papildyti: cia aprasei standard ir performance klasiu prototipu paaiskinima :) Neseniai suzinojau kad kiekvienas vadinamos competition klases sparnas irgi yra prototipas ir taip gaminami VISI competition sparnai. Pries paleidziant competition sparna y serijine gamyba gamintojas privalo praeiti load testa, o apie sertifikacija tokioj klaseje niekas nesneka :D
    COMPETITION sertifikacijos sparnu yra vienetai :)

    Tikrai Zenia siulio sparnus is top 10 ir ne tik :) iranga ne vienos firmos :P ir kiekvienas renkasi pagal savo charakteri gabumus ir aisku atsizvelgiant y instruktoriaus patarimus .

    Tadas
    TASASS(eta)GMAIL(.)COM
    +37068555333

    #170375
    liotcik

    GiSi Parašė:
    >
    > Manau tai visiska nesamone nes tiek kalnuose tiek
    > lygumose kilimai buna labai dideli ir beto ne
    > pagal tai reikia spresti apie salygas:)

    Klanuose daznai tenka skriet arti slaito ir net 5m nuo slaito gali gaut +5. Lygumoj jei jau esi 50m aukstyje labai maza tikimybe kad gaisi kazka kieto. Del to lygomj ir saugiau. Baisiausia luzimas netoli reljefo, o kalnuose tam galimybiu daug daugiau.

    > O del pjovimo per puse manau kiekvienas LT pilotas
    > isvaziuoja ir y kalnus kur patiria savo sparno
    > grieztuma:)

    Kol isvaziuoja i kalnus daznas pilotas jau buna pasiekes ir gamintojo rekomenduojama “naliota”

    >
    > Is savo patirties sakau: Kalnuose termikai nera
    > stipresni tiesiog jie yra ashtresni :D pvz:
    > lygumoj 5m/s atitinka 2m/s termiko blaskyma ir
    > centravimo sudetinguma :)

    pvz, Colorade vasara viurdieni salygos per stiprios parasparniams. Nezinau ar esi Tadai skrides tokiuose kalnuose kur vidurdieni termikai tokie stiprus kad para net neskraido?

    >
    > Tikrai Zenia siulio sparnus is top 10 ir ne tik
    > :) iranga ne vienos firmos :P ir kiekvienas
    > renkasi pagal savo charakteri gabumus ir aisku
    > atsizvelgiant y instruktoriaus patarimus .

    Dar karta, pilotai, nemaisykit dvieju skirtingu dalyku instruktoriaus su pardaveju, nors daznai jie gali but viename asmenyje.
    Instruktorius tau tik gali pasakyt kokios klases para tau reiktu t.y. baigus mokykla tau reikia DHV 1-2 ar kai kuriais atvejais DHV-1. Visa kita – makaronai.

    #170377
    GiSi

    liotcik Parašė:


    > pvz, Colorade vasara viurdieni salygos per
    > stiprios parasparniams. Nezinau ar esi Tadai
    > skrides tokiuose kalnuose kur vidurdieni termikai
    > tokie stiprus kad para net neskraido?

    Tokios salygos tik svajoniu AMERIKOJ :) Europoj to nera isskryrus Ispanija.

    > Dar karta, pilotai, nemaisykit dvieju skirtingu
    > dalyku instruktoriaus su pardaveju, nors daznai
    > jie gali but viename asmenyje.
    > Instruktorius tau tik gali pasakyt kokios klases
    > para tau reiktu t.y. baigus mokykla tau reikia DHV
    > 1-2 ar kai kuriais atvejais DHV-1. Visa kita –
    > makaronai.

    kiekvienas renkasi pagal savo charakteri, gabumus ir y instruktoriaus patarimus. Juk niekas nekisa sparno :D pvz: pas mus liepiama isbandyti kiekviena naujai atejusi sparna (nepriklausomai nuo dydzio) ir pasakyti kas patiko ir kas ne :) is daugiau bandziusiuju surinktos informacijos galima papasakoti naujokui (kuris iesko sparno) koks tas sparnas ir kaip jis skirtingiem zmonem patiko ar ne :P

    #170379
    liotcik

    GiSi Parašė:
    >
    > Tokios salygos tik svajoniu AMERIKOJ :) Europoj to
    > nera isskryrus Ispanija.

    Tai va, ka as ir noriu pasakyt, kad gamintojai raso rekomendacijas viesms tiek europieciams tiek amerikonams. O Lietuvoj tokiu salygu ner todel ir galima mazint gamintojo rekomenduojama “naliota” atsizvelgiant i ramesnes salygas.

    > kiekvienas renkasi pagal savo charakteri, gabumus
    > ir y instruktoriaus patarimus. Juk niekas nekisa
    > sparno :D pvz: pas mus liepiama isbandyti
    > kiekviena naujai atejusi sparna (nepriklausomai
    > nuo dydzio) ir pasakyti kas patiko ir kas ne :)

    Nu va patys pasisakot kokia propoganda pas jus vykdoma: ” liepiama isbandyti kiekviena naujai atejusi sparna “

    > is daugiau bandziusiuju surinktos informacijos galima
    > papasakoti naujokui (kuris iesko sparno) koks tas
    > sparnas ir kaip jis skirtingiem zmonem patiko ar
    > ne :P

    Nu va o poro dar sako kad geleziniu sienu nera. Pilotui nualat brukama informacija apie Zenios parduodamamus para, nes visi juos tik ir tebando ,be abjo, apie tai ir tik sneka. Vo cia tai REKLAMA. Zenia tu genijus, negaliu atsistebet tavo sugebejimais. Sveikinu. :D

    #170381
    Moon

    Sveika sparnuotoji bendruomene,

    Ir Zenia ir Liotcik parasete gerus rasinelius. Tikrai kartais atrodo, kad abu susitare viens kitam oponuoja, nors taip ko gero nera.

    Parasparnio pasirinkimas, tikrai kompleksinis dalykas, gali buti ir sudetingas, ir paprastas – kaip to pats panoresi.
    Sudetingas, kai tai darai tik pats – tam reikia skirti laiko ir kantrybes. Paprastas – kai pasitiki specialisto patarimais. Koks kelias geriausias? Ko gero misrus. Bet kuriuo atveju tam reikalinga kuno dalis, kurios funkcija ne tik sukinetis ant kaklo.

    O gamintoju tikrai apstu, ir dideliu brandu (tiek zurnaliniu, tiek ir sportininku), ir mazu firmu, kurios outsourcina nepriklausomu konstruktoriu paslaugas, o produkta parduoda savo vardu, ir buvusiu broliu, kurie gamina gal ir visai neblogus sparnus uz vakarieciams nesuprantama kaina (kartais net su tu paciu zinomu konstruktoriu pagalba) – o tu tik rinkis.

    Parasparnis, kaip ir medalis turi dvi puses. Is vienos puses tai musu svajoniu issipildymas, o is kitos puses tai ta pati preke (laisvalaikio ar sporto preke), kuriai galioja tos pacios esmines marketingo taisykles, tik pardavimo kanalai yra ne supermarketai, o tokie, kurie igalina pateikti sia preke galutiniam vartotojui asmeniskai, su reikalingomis konsultacijomis, bandomaisiais skrydziais, servisu, atsarginemis dalimis etc. Todel geras, patyres, kompetentingas ir aktyvus atstovas yra nemaza vieno ar kito gamintojo pardavimu sekmes dalis. Parduodant preke nera keista, kad gamintojas renkasi savo atstovu tuos, kas turi gera priejima prie rinkos. Daznu atveju, tai skraidymo mokyklos. Sutinku, kad tokiu atveju turetu buti aiski riba, nuo kurios prasideda prekiniai santykiai. Bet tai turetu matyti ir pats pirkejas.

    Mes jau ankstesnese diskusijose nusprendeme, kad parasparniu pardavimas yra verslas. O jei taip, tai jam galioja rasytos ir, sakyciau, ypac nerasytos taisykles (turiu omeny etika). Stebintu, jei patyres ir profesionalus pardavejas kiaulintu savo pirkejams, taciau taip butu tikrai neilgai. Grego, tapusio nesaziningumo stereotipu, paminejimas sios temos kontekste, manau yra pasnekovo klaida. Taigi, toliau… yra pardavejas A, pardavejas B, pardavejas C ir t.t. Pardavejui A tai yra grynas verslas, pardavejui B tai yra ne pagrindine veikla, o su hobiu ar sporto saka susijes uzsiemimas, pardavejas C daro tai tik savo malonumui. Visi jie turi gerus ir zinomus produktus.

    Pas kuri eis klientas? Gali eiti pas visus, bet nueis pas ta, kuris tai daro profesionaliausiai. Cia ansciau minima kova su monopoliu lyg ir rodytu, kad tai kazkurio is atstovu pasisakymas. Mano nuomone, siandien rinka yra laisva, tik dirbk issijuoses.
    Drisciau pasnekovui patarti: apie konkurentus arba gerai arba visai nieko – atrodysite ir busite vertinamas (tiek klientu, tiek ir paciu konkurentu) zymiai solidziau.

    Del vaizdelio Valkininku padangeje is filmuku ir paveiksliuku, tai galima ir klysti. Nors mineti sparnai atrodytu ir dominuoja, taciau situacija keiciasi.

    Komplimenta noreciau pareiksti ir Liotcik uz jo sparno gera aprasyma, ka vertinu tame tarpe kaip vykusi marketingini manevra. Tikrai galima dirbti ne tik civilizuotai bet ir rafinuotai. O nuo to laimesime mes – klientai.

    Linkiu visiems, kas renkasi sparnus, pirmoje eileje dometis kas vyksta parasparniu pasaulyje, bendrauti su savo instruktoriais, susidaryti savo nuomone ir tada rinktis. Galimybiu gal net perdaug.

    Sekmes ir su gero oro palinkejimais
    Moon

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 35)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.