- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 14 gegužės @ 23:46 #150946Raudonkepuraite
Sveki visi, pirma karta cia.
Dievas dave nusipirkti Fly Produkts motoruka Power Plus su Zanzotera 34 varikliu , zveris, pats tas pradedanciajam.LOL
Klausimas :ar sunku pakeisti pakabinimo sistema is aukstu tasku i zemus, ar ne per galingas variklis?Gal but kas skraido su Skywalk Mescal sparnu? Kol be to gargaro ant sprando sparnas kyla labai gerai net stilyje, bet kai tik uzsidedu motoruka, be vejo sparnas pakyla iki 45 laipsniu ir smunka atgal. Kokioje padetyje turi buti trimeriai.
2007 15 gegužės @ 04:44 #172306DaliusSveikas,
bent jau telefona savo palik.Suprantu, kad esi vienas is tu, kuriems gresia , kaip Bence sako, “pilna burna zemiu”.2007 15 gegužės @ 05:36 #172308Termikhahahaha geras
2007 15 gegužės @ 06:10 #172310Tomas Sestokassiaip motoriniais klausymais geriau rasyk i paramotors.lt Ten paaiskins, parekomenduos, pamokins… Tau teliks prigirdyt…
2007 15 gegužės @ 21:44 #172322vytask….as kraidau su Skywalk Tequila, manau, kad skirtumas tarp tu sparnu mazas. Mazai pasakei – greiciausiai tu startuoji su pilnom apsukom, sparnas nuo srauto pradeda makalotis. Daugiau nieko nesugalvojau
) Cia tikrai nekalti trimeriai. Jie visomet gali buti truputi patemti, esant stipresniam vejui, arba kai reikia greicio trimerius atsileidi.
2007 15 gegužės @ 23:54 #172324RaudonkepuraiteDekui vyrai uz atsakymus.
Vytai ,sutinku kad sitie du sparnai turi buti labai panasus, Buvau isitikines??? kad prie stiprenio veju trimerius atleisti o be vejo uztempti, pataisyk jeigu klystu. nors ir turiu nemaza skraidymu patirti ir keliasdesimt suoliu, patirtis paramotoringe labai maza. padariau 4 sklridimus po 15 min prie 3-5m/s vejo. sparnas kyla labai gerai. Problema atsitinka kai be vejo, uzkimba 45 laipsniu kampu ir krenta, ir kazkodel virsutine danga uzdaro iejimo ertmes uzkimba-neleidzia sparnui prisipusti, isitikines kad pats kazka ne taip darau, o ka nezinau. Juk atsiliepimai apie sparna labia geri. Ir dar sparnas labai siuboujasi pakilime. kodel?
Taip pat butu idomu susisiekti su pilotais Anglijoje, ipatingai Midlands rajone.2007 16 gegužės @ 04:25 #172326LY SimoniniTavo variklis labai galingas, todel, itariu, dar ir sunkus. Stiliuje sparno neisvedi, nes del sunkaus variklio neisibegeji iki minimalaus greicio. Patarciau:
1. Pries starta, skirtingai nei laisvame skrydyje, neitempk “a” eiliu, o atsistok kuo arciau sparno. “a” eiles laikyk iskeles i virsu, o rankas kiek imanoma istieses i prieki.
Toliau svarbiausia taisykle: “Begti, begti, begti..” Iki “a” eiles isitemps, tu jau turesi kazkiek greicio, tada KALK sparna i virsu.
2. Tik, kai sparnas bus 45 laipsniu kampu jau gali duoti palaipsniui traukos, bet svarbiausia tuo metu VIS DAR stumti “a” eiles.
3. Visu siuo procesu niekada nenaudok stabdziui, net gi kreivokai isvedus sparna krypti turi sureguliuoti keisdamas begimo trajektorija, bet ne klevantomis.
4. Kada sparnas jau bus virs taves, jis pats tave pakels nuo zemes be jokiu pristabdymu.
Kaip ir kada trimerius naudot skrendant varikliu priklauso nuo labai ivairiu niuansu, bet pradzioj, mano galva, skraidyk su uztrauktais.2007 16 gegužės @ 08:30 #172331vytask…. be abejo as negaliu konkuruoti su LY Simoniniu, nes jo patirtis siuo klausymu zymei didesne.
Bet truputi savo patirties. Trimeriai – ne butinai pagrindine funkcija keisti pastovu greiti ir sparno atakos kampa. Trimeriai tai tas pats, kaip truputi uztraukti vairai – truputi mazina greiti, bet didina keliama galia, bet svarbiausia kuom gerai, kad jie uztraukti, pagerina sparno saugumo savybes, pries frontalini luzi ir t.t.
Dabar tavo bedos aiskios. Jeigu keldamas sparna ir be variklio smarkiai trauksi A stropas sparno priekis luz uzdarydamas angas. ( tikriausiai tu pertempi A stropas ) Todel reikia daryti, kaip sake LY Simononis) As kartais darau sitaip. Kadangi esu tinginys
) atsistoju nugara i sparna uzkabinu nyksciais uz A eiles, pakeliu rankas i virsu, gal net truputi i prieki, padidinu gal koki 30 procenu apsukas ir pasileidziu stumiamas variklio. Kai sparnas pakyla pilni gazai ir i prieki, rankos palieka toje pacioje vietoje virs galvos.
Kilti be vejo sunkiau, bet skristi smagiau nes gali i visas puses vienodai.) sekmes
)
2007 16 gegužės @ 20:03 #172361pauliuspasuk ar parasyk londons rajone daba egzistuoju 07913823491
2007 17 gegužės @ 22:30 #172387RaudonkepuraiteDekui vyrai uz patarimus , orai gereja taigi sekmadieny begsiu bandyti.
Vytai idomu tavo nuomone apie Skywalk sparus. Privalumai? Ar pirktum sekanti?2007 19 gegužės @ 04:17 #172411vytask…. gal kada gyvenimas iskres sunybe ir as papulsiu i tokias salygas, kai man sio sparno saugumas pades,
) bet renkantis siandien labai pagalvociau, pasigendu greicio ir kokybes – kalbant apie Tequila. Kaip suprenti Mescal’as dar viena pozicija zemiau.
) Dar turiu Joint, bet tvirtos nuomones apie si sparna neturiu – nebuvo su kuo palyginti, kyla gerai skrenda gerai. Tendemui truputi kiti reikalavymai. ZIUREK I GERAJA PUSE, DEL ANGU JIE TURETU BUTI LABAI SAUGUS
) Kai pirma karta pamasiau Mescala Sant Hilaire – buvau suzavetas, tada ir kilo noras ji nusipirkti. Tequila dar nebuvo pagaminta. Skridau tik su tais sios firmos sparnais, apie kitus nieko negaliu pasakyti
)
2007 21 gegužės @ 23:03 #172469RaudonkepuraiteDar karta dekui uz patarimus.
Sekmadieny kaip tik duvo stilis, ir dideliam mano dziagsmui pavyko sparna pakelti.
Dabar zinau kor suva pakastas. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.