- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 11 liepos @ 08:40 #151022Robertas
Patyrusiam pilotui parduociau sparna Nova RA M, 2007m., 90-112kg, mazai naudotas, nebrangiai. tel. 8699- 24442
2007 11 liepos @ 09:06 #173066NerijusKam tos apylankos, tie išvedžiojimai-“patyrusiam pilotui ir t.t.”.
Rašyk tiesiai šviesiai- Saniai parduočiau sparną param param…..2007 11 liepos @ 09:32 #173069sauliuxSaniai per letas ir per brangus bus…
2007 11 liepos @ 09:37 #173070AnonimasRobertai, o kuo neįtiko RA ?
2007 11 liepos @ 11:54 #173071liotcikJei ant pilno speedo varai ir patrauki vairus RA M luzta.
Q: Does the RA M collapse when I push the speedbar to the maximum?
A: No it doesn’t. Only if you apply brakes at the same time.Q: … and if I accelerate 3/4 of the maximum speedbar travel?
A: Nothing will happen then. Also if you apply brakes. Only if you accelerate 100% and brake at the same time, the RA M will react with a small frontstall.2007 11 liepos @ 11:58 #173073KJMes kai Plytinėje varinėjome su kartais, prižiūrėtojas gink dieve prigrasino, kad nespaustume akseleratoriaus ir stabdžio vienu metu…
2007 11 liepos @ 12:18 #173075RobertasRA bus geras tam, kas nori geros sklendimo kokybes, as dabar numetes svorio, tai neuzkrautas jis nera stabilus, tada reikia greitesnes reakcijos turbulencijoje, atsipalaidaves nepaskrisi, o daug balasto detis labai nepatogu. Imsiu mazesni sparna.
2007 11 liepos @ 12:52 #173076liotcikKJ Parašė:
> Mes kai Plytinėje varinėjome su kartais,
> prižiūrėtojas gink dieve prigrasino, kad
> nespaustume akseleratoriaus ir stabdžio vienu
> metu…O kai stabdi nuspaudi vaira leido liest?
2007 11 liepos @ 12:54 #173077liotcikPasitaisau: kai gaza nuspaudi ar leido vaira liest?
2007 11 liepos @ 13:43 #173079SaniaTikriausiai nemazai kainuoja jei 2007m
2007 11 liepos @ 21:52 #173107karoliskuo dar pasireiskia tas nestabilumas nepilnai ikrovus sparna?
Del to frontalo ant spido tai as nesiparinciau per daug: visu pirma nera prasmes stabdyti ant spido, o galu gale ir frontalas atsistato is karto,pora metru prarandi ir viskas.2007 12 liepos @ 08:48 #173114Robertasatsistato gerai ir greitai, bet norint isnaudoti visus sparno privalumus, jo greiti, reikia ji gerai ikrauti, kad galetum drasiai naudoti speeda. Lietuvoj tai nera skirtumo, bet kalnuose, mazam aukstyje, jei dalyvauji varzybose ant greicio, tai svarbu, o su 15 kg balasto bandziau, tai labai nepatogu startuot kai vejas mazas, be to svori permetinet negali efektyviai.
2007 12 liepos @ 09:19 #173115Robertasapie RA dabar rusai paraplan.ru raso forume, ten irgi jie rekomenduoja uzkrauti kuo daugiau, ir giria, kad su Ra pacius silpniausius termikus apdirbt galima, uz kitus dhv-2 jis visa klase aukstesnis
2007 12 liepos @ 13:22 #173123liotcikkarolis Parašė:
> kuo dar pasireiskia tas nestabilumas nepilnai
> ikrovus sparna?
> Del to frontalo ant spido tai as nesiparinciau per
> daug: visu pirma nera prasmes stabdyti ant spido,
> o galu gale ir frontalas atsistato is karto,pora
> metru prarandi ir viskas.Skaityk novos puslapi, ne pora , o desimt. O klevantas gali patraukt ne del stabdymo, o del valdymo. Jei jau nori parasparnio su bajeriais tada gal koki DHV 2-3
del kokybes pritariu, pagal savo klase jis gan neblogas: http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Gear/Wing/Perf/Gleitschirm/Main.htmBet, panasu kad is jo labai viskas isspausta, kad tik sutilp i sertifikavimo remus, ir kaina ohoho. Tame paciame http://www.paraplan.ru paskaitykit apie Apco Lambada, irgi buvo sertifikuotas kaip DHV-2. Sparnas sukurtas pries pora metu. Kazkur buvau rades kad irgi kazkoks zurnalas tikrino kokyeb – 8.9. Jo kaina daug geresne nei NOVO’s. Kai tik pagamino buvo nepralenkiams , bet paziurekit , Lambada nebuvo labai populiarus. Parasparnis turi but visapusiskai subalansuotas, o ne tik isspaust max kokybe isspaust duotoj klasej.
2007 12 liepos @ 17:06 #173130MoonLiotcik,
jei ne paslaptis – kuo dabar pats skraidai?
Te visad sviecia saule…
2007 12 liepos @ 17:24 #173131liotcikDabar, su Ozone Proton GT
2007 12 liepos @ 20:26 #173135karolisliotcik Parašė:
> Dabar, su Ozone Proton GTcutting edge, ar kaip ten vadinasi tos pacios naujausios technologijos
sako acro visai gerai su juo gaunasi2007 13 liepos @ 04:53 #173141liotcikkarolis Parašė:
> liotcik Parašė:
>
>
> > Dabar, su Ozone Proton GT
>
>
> cutting edge, ar kaip ten vadinasi tos pacios
> naujausios technologijos
> sako acro visai gerai su juo gaunasiTai pirk, parduodu. Nebrangiai tsakant.
2007 13 liepos @ 07:27 #173147MoonLiotcik,
dar pasakyk, kad patapai Ozone dileriu…
Nepatikesiu!
Te visad sviecia saule…
2007 13 liepos @ 07:56 #173149RobertasSkaityk novos puslapi, ne pora , o desimt. O klevantas gali patraukt ne del stabdymo, o del valdymo. Jei jau nori parasparnio su bajeriais tada gal koki DHV 2-3
del kokybes pritariu, pagal savo klase jis gan neblogas: [www.expandingknowledge.com]
ka reiskia “gan neblogas”, gal zinai nors viena dvoike geresne pagal kokybe? -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.