- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 14 lapkričio @ 07:04 #151705Georgas
Išsivysčius temai apie licenzijas (žr. skyrelį “skraidymai”, tema:Netonys 2008-11-9) kaip federacijos pareigūnas pareiškiu:
1. LSPSF licenzija yra pripažinta FAI ir galioja visame pasaulyje. Užsienio valstybėse kartu su ja reikia turėti IPPI kortelę, kuri patvirtina, kad Lietuva – FAI narė ir jos mokymo bei licenzijavimo metodika atitinka tarptautinius standartus.
2. Ant šlaito skraidyti galima ir neturint LSPSF licenzijos, bet būtina turėti KOKIĄ NORS LICENZIJĄ, pvz. užsienio šalies. Skraidyti be licenzijos oficialioje skraidavietėje negalima nė vienoje civilizuotoje šalyje įskaitant Lietuvą.
3. Kol Netonys neturi tikro šeimininko, nėra kam reikalauti licenzijų. Labai tikiuosi, kad anksčiau ar vėliau kuris nors Kauno klubas sutvarkys teisinius reikalus ir taps šlaito šeimininkais su visom iš to išplaukiančiom teisėm bei pasekmėm.
4. CAA teisiniai reikalai yra jų vidaus reikalas. DE FACTO LSPSF yra organizacija, išduodanti Lietuvos Skraidyklių ir Parasparnių pilotų pažymėjimus. Jeigu atsiras kita organizacija, pripažinta FAI (ar kitos tarptautinės organizacijos), turinti mokymo metodiką ir išduodanti pažymėjimus, jos pažymėjimai irgi galios.
5. LSPSF paskutiniame tarybos posėdyje nutarė įvesti VISUOMENINIO INSPEKTORIAUS pareigybę ir suteikti šį vardą visiems federacijos instruktoriams bei kitiems tarybos patvirtintiems asmenims. INSPEKTORIUS turės TEISĘ daryti tvarką ant šlaito. Nesaugiai skraidantys, keliantys pavojų aplinkiniams bus sodinami ant žemės, o jei bandys nepaklusti, esant būtinybei, su policijos pagalba bus traukiami atsakomybėn. Ir jeigu dauguma tą dieną ant šlaito esančių patvirtins, kad tas žmogus kėlė pavojų aplinkiniam, nesvarbu, ar jis turi licenziją ar ne, jam galios tokios pat teisinės pasekmės, kaip ir būnant ant žemės.
Vytautas Grigoraitis
LSPSF prezidentas2008 14 lapkričio @ 07:57 #179593Sigitasvalio Vytai- pritariu; vis tvarkos labui…;
siūlymas:
gal apsvarstyti verta ar net įvesti tvarką gerai būtų, kad ParaPro3 kategorijos pilotai visai negalvotų apie competition; ParaPro4 – max DHV2 su metiniu priskraidymu, pvz – 80 val min; o competition – išskirtinai galės išsitraukti iš terbos tik ParaPro5 pilotai2008 14 lapkričio @ 08:11 #179595TasasSigitas Parašė:
> valio Vytai- pritariu; vis tvarkos labui…;
> siūlymas:
> gal apsvarstyti verta ar net įvesti tvarką gerai
> būtų, kad ParaPro3 kategorijos pilotai visai
> negalvotų apie competition; ParaPro4 – max DHV2 su
> metiniu priskraidymu, pvz – 80 val min; o
> competition – išskirtinai galės išsitraukti iš
> terbos tik ParaPro5 pilotaiKuriant tokią tvarką bus tik sugaištas laikas mano nuomone.
Na tai gali būti tik rekomendacinio pobūdžio tvarka, nes daugelis į tai tiesiog nekreips dėmesio ar ją ignoruos.
Šiaip pvz: Slovakijoj, Čekijoj, Vokietijoj ir kt. šalyse tokia tvarka tikrai egzistuoja. Reiktų užklaust jų, kaip sekasi tą tvarką vykdyt? Kokie pliusai, minusai? Ar davė įtakos saugumui?2008 14 lapkričio @ 08:13 #179596benceSigitas Parašė:
> valio Vytai- pritariu; vis tvarkos labui…;
> siūlymas:
> gal apsvarstyti verta ar net įvesti tvarką gerai
> būtų, kad ParaPro3 kategorijos pilotai visai
> negalvotų apie competition; ParaPro4 – max DHV2 su
> metiniu priskraidymu, pvz – 80 val min; o
> competition – išskirtinai galės išsitraukti iš
> terbos tik ParaPro5 pilotaikad taip jau yra senokai idiegta visam pasaulyje, tik pas mus kazkodel vis dar kitaip.beje, dileriam taipogi reiktu pasidometi apie pilota, nes jau pilna atveju, kai nenuvaldo kaip reikalas standarto , o jau matuojasi dhv 2 ar dar sportiskesni
2008 14 lapkričio @ 11:19 #179599DaliusPrivet Benai ,
savistoviai ivedziau tokia tvarka parduodamas APCO….tai ,kai pakalbi su potencialiu pirkeju, atsoka noras parduoti.rezultate 0 sparnu per metu.
Istrauka is pokalbio: “As tai tikrai noriu DHV2, tiesa norejau paklausti, o kam tie raudoni dirzai prie tos vietos , kur kabinasi partopeja?”
Ka tokiam parduoti? Nebent dvirati…2008 14 lapkričio @ 11:59 #179600TermikTvarka galima ivesti tik reikia kad visi dileriai sutiktu 100%
Turiu pasiulymu ir manau per susirinkyma apie tai labai reikia rimtai pasneketi nes musu daugeja o tvarka mazejapvz ; viena is ju kad neparduoti sparno be instrukroriaus zinios ir tt…… (tik pasiulymas ir nepulkit ju yra ir daugiau )
Ir taip manau labai paprastai yra igivendinama jai visi mes butumem uz tai aisku gali buti kad sparna atsiveza is kitur,bet tai bus vistiek mazumaP.S cia tik apmastymui
2008 14 lapkričio @ 14:46 #179603mazisGeorgas Parašė:
> Išsivysčius temai apie licenzijas (žr. skyrelį
> “skraidymai”, tema:Netonys 2008-11-9) kaip
> federacijos pareigūnas pareiškiu:
>
> 1. LSPSF licenzija yra pripažinta FAI ir galioja
> visame pasaulyje. Užsienio valstybėse kartu su ja
> reikia turėti IPPI kortelę, kuri patvirtina, kad
> Lietuva – FAI narė ir jos mokymo bei licenzijavimo
> metodika atitinka tarptautinius standartus.
>
> 2. Ant šlaito skraidyti galima ir neturint LSPSF
> licenzijos, bet būtina turėti KOKIĄ NORS
> LICENZIJĄ, pvz. užsienio šalies. Skraidyti be
> licenzijos oficialioje skraidavietėje negalima nė
> vienoje civilizuotoje šalyje įskaitant Lietuvą.
>
> 3. Kol Netonys neturi tikro šeimininko, nėra kam
> reikalauti licenzijų. Labai tikiuosi, kad anksčiau
> ar vėliau kuris nors Kauno klubas sutvarkys
> teisinius reikalus ir taps šlaito šeimininkais su
> visom iš to išplaukiančiom teisėm bei pasekmėm.
>
> 4. CAA teisiniai reikalai yra jų vidaus reikalas.
> DE FACTO LSPSF yra organizacija, išduodanti
> Lietuvos Skraidyklių ir Parasparnių pilotų
> pažymėjimus. Jeigu atsiras kita organizacija,
> pripažinta FAI (ar kitos tarptautinės
> organizacijos), turinti mokymo metodiką ir
> išduodanti pažymėjimus, jos pažymėjimai irgi
> galios.
>
> 5. LSPSF paskutiniame tarybos posėdyje nutarė
> įvesti VISUOMENINIO INSPEKTORIAUS pareigybę ir
> suteikti šį vardą visiems federacijos
> instruktoriams bei kitiems tarybos patvirtintiems
> asmenims. INSPEKTORIUS turės TEISĘ daryti tvarką
> ant šlaito. Nesaugiai skraidantys, keliantys
> pavojų aplinkiniams bus sodinami ant žemės, o jei
> bandys nepaklusti, esant būtinybei, su policijos
> pagalba bus traukiami atsakomybėn. Ir jeigu
> dauguma tą dieną ant šlaito esančių patvirtins,
> kad tas žmogus kėlė pavojų aplinkiniam, nesvarbu,
> ar jis turi licenziją ar ne, jam galios tokios
> pat teisinės pasekmės, kaip ir būnant ant žemės.
>
>
> Vytautas Grigoraitis
> LSPSF prezidentas
Klausimelis: kas ir kiek žino egzistuojanciu oficialiu skraidavietčių?2008 14 lapkričio @ 14:47 #179604mazisas turejau omeny Lietuvoje………
2008 14 lapkričio @ 15:44 #179608simasTen kur skraidoma, ten ir skraidavietė. Dėl to ji ir skraidavietė vadinasi.
2008 14 lapkričio @ 17:10 #179616TermikPVZ: Panevezio aeroklubas http://www.aeroklubas.lt/images/kontaktai/kontaktai.php
2008 14 lapkričio @ 17:41 #179619LimaDel pasiulymo neparduoti irangos.
A shis principas manau jau seniai veikia.
Mums motoru nedave, tol kol licenziju neiteke,
,
Po kurio laiko supranti, kad taip gal ir geriau.
Skype-lima014
2008 14 lapkričio @ 18:40 #179621CinCasna, bet ne vienas klubas ar federacija kolkas neturi savo shlaito….
tai kaip sakant dangus priklauso visiems
del 4 punkto. fai yra tarptautine organizacij, ir ji pripazhysta tik nac. klubus, o ne federacijas shalies visuje. bishki papainiota ten
nebutinai federacija turi buti pripazhinta nac klubo, kad jos pazhymejimai galiotu shalies viduje, chia liechia tik tarptautinius pazhymejimus.2008 15 lapkričio @ 19:59 #179638karolistam kad dileriai nepardavinetu sparnu be instruktoriaus zinios, reikalinga vienintele nereiksminga smulkmena: Visi dileriai turi vienbalsiai tam pritarti ir laikytis susitarimo.
….. bandau prisiminti nors viena atveji, kai pilotai eme ir del ko nors vienbalsiai sutare. Kazkaip atmintis slubuoja matyt…
2008 18 lapkričio @ 11:52 #179674ArmisPavyzdziui as kaip nepatyres dileris sutinku su visomis protingomis mintimis apie irangos pardavimo grieztinima kurias visi galetume sutartinai priimti, svarbu, kad pilotai skraidytu su kuo naujesniais sparnais. Beje, jau turejau pokalbiu su instruktoriais po icepeako XP pardavimo Tadui, nuo to laiko kitaip vertinu irangos pardavima. Bet, kad ir kaip mes stengtumemes (arba ne), pilotai renkasi ir rinksis ta kas skrenda…
2008 18 lapkričio @ 12:44 #179676TermikNu matai kurie pilotai skraido jau ne pirmus metus manau cia ta tema jau kaip ir praranda prasme ,bet grieztinti reiketu pirmamaciams kurie tik issilaike licenzijas ar aplamai ju dar neturi va toja vietoja reiketu ir mums visiems susirupinti.
2008 18 lapkričio @ 13:36 #179677TasasAš manau neturintiems licenzijų išvis neparduoti sparnų.Būtų paskatinimas mokslui.
2008 18 lapkričio @ 15:26 #179678SigitasArmis Parašė:
> Beje, jau turejau
> pokalbiu su instruktoriais po icepeako XP
> pardavimo Tadui, nuo to laiko kitaip vertinu
> irangos pardavima.Dima – saugokis skrendančių XP
2008 18 lapkričio @ 18:46 #179679SmuTasai, čia būtų paskatinimas ne mokslui, o kai kieno bizniui. Ir, aišku, Grego biznelis dar labiau suklestėtų.
Be to, didžioji dalis instruktorių netektų darbo, dalis naujokų – galimybės išmokti skristi (kaip mokysi skristi žmogų, jei jis neturės įrangos).
IMHO draudimais nieko nepakeisi. Draudimai paprastai atidaro nišą įvairiems nesažiningumams.
2008 18 lapkričio @ 20:12 #179680TermikBe to, didžioji dalis instruktorių netektų darbo, dalis naujokų – galimybės išmokti skristi (kaip mokysi skristi žmogų, jei jis neturės įrangos).
nu seip tai mokslai prasideda nuo mokyklines irangos o paskui tik aina kalba apie pirkyma,
2008 18 lapkričio @ 20:31 #179681DimaSigitas Parašė:
> Dima – saugokis skrendančių XPSigi,čia tu gerai parašei
Aš dabar arčiau negu šimtas metru prie icepeaku nesiartinu(kad spečiau pabegti)
Jeigu ka,Arminas bus kaltas -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.