- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 10 gruodžio @ 16:38 #151741AndriusZ
Sveiki. radau paraplan.ru dar viena isvilkimo buda. pasiskaitykite ir ka manote?
2008 10 gruodžio @ 18:37 #179911liotcikSkridau, aukstis geras bet nesaugu ir reik patyrusio vairuotojo, lyginant su pasyvke.
Manyciau labiau tinka skraidyklems.2008 10 gruodžio @ 22:02 #179916Tomas SestokasSkridau, labai patiko. Dariau, gal skridai su statine virve?
2008 10 gruodžio @ 22:13 #179917liotcikKaip supratau malinka tai ir yra static tow? Tingejau skaityt aprasymo
2008 10 gruodžio @ 22:35 #179919Tomas SestokasAs irgi tingeciau, bet kai pasakoja is burnos i ausi, buna idomiau. Traukimas tikrai statinis, taciau virve dinamine. Kadangi jos rekomenduojamas ilgis – 1km.. jos elastingumas labai svelaniai “suvalgo” visus traukimo nelygumus. Del tos pacios priezasties traukos nuemimas (arba tavirksciai) taip pat vyksta labai svelniai. Keltis su “Malinka” tikrai maloniau, taciau kilnuotojams ji sukelia daugiau problemu, nei musu isvilktuvai.
2008 11 gruodžio @ 15:41 #179928karolistai kad elastinga virve nei per kuri gala neissprendzia termiku problemos
2008 12 gruodžio @ 02:47 #179935Tomas SestokasTai nepatingekit, paskaitykit. Nuo saves pasakysiu – issprendzia visas problemas.
2008 12 gruodžio @ 09:33 #179946karolisJeigu ant liuto narvo parasyta “DRAMBLYS” – netikek savo akim!
Paskaiciau – ten trukumu tiek, kad i foruma net neapsimoka rasyt…
Vien jau virves grazinimo mechanizmas ko vertas
Apie pasaliniu zmoniu sauguma kalba apskritai neina…2008 12 gruodžio @ 09:50 #179947Tomas Sestokaskarolis Parašė:
> Vien jau virves grazinimo mechanizmas ko vertas
>Taip ir Malinka turi trukumu
> Apie pasaliniu zmoniu sauguma kalba apskritai
> neina…Sito nesupratau. Paaiskink ka turi omeny.
2008 12 gruodžio @ 10:03 #179948ArvydasasTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> Skridau …..Karoli, gali pasakyti tą patį? Ne? Tai tuščiai ginčyjates….
2008 12 gruodžio @ 10:22 #179950Tomas SestokasVisai nebutinai. Nekiekviena diskusija – gincas
Kadangi esu vartotojas-grynuolis, man istiesu idomi nuomone zmogaus, isigilinusio techninia isvilkimo “puse”.
2008 12 gruodžio @ 10:22 #179951karolisOK, po 2 sezonu issivilkinejimo su pasyvke, praktika tokia:
– Man dar neteko matyti nei vieno idealiai lygaus kelio su aplinkui esanciais idealiai lygiais laukais be jokiu kliuciu.
– Tik issikirtinai retais atvejais vejas pucia idealiai isilgai kelio. Net jei apacioj ir pucia, virsuj dazniausia kryptis siek tiek keiciasi ir pucia istrizai.Taigi, tu turi 1km ilgio virve (greiciau guma), ir nori issivilkti i 6-700m. Prie 3-4m/s vejo tam reikes apie 2.5km arba ilgesnio lygaus ir TIESAUS kelio, kuriu lietuvoj as zinau NET 2. Priedo, ant to kelio negali buti jokiu kliuciu: kilometrus zyminciu stulpu, zmoniu, automobiliu, autobusu stoteliu, pauksciu baidykliu ir kt. Tokiu as nezinau nei vieno. OK, tarkim kad suradom toki keliuka.
Apie issivilkimo procesa nera ka kalbet, tarkim kad jau issivilkom ir likom gyvi. 1km ilgio virve su vienu galu iskeltu i 700m, sudaro bukesni negu 45 laipsniu kampa su zeme. Gaunasi kad virves projekcija i zeme sutrumpeja daugiau negu 2gubai. Tada pilotas (drebedamas is laimes kad liko gyvas) atsikabina nuo troso, ir visa sita virve paleidzia laisvu kritimu kristi zemyn. Turint omeny kad vejas beveik niekada nera idealiai lygiagretus keliui, tai pilotas su visa virve jau yra nunestas gerokai i sona, ir ta virve krenta ant kazkokiu tai plotu esanciu salia kelio: lauku, traktoriu, stulpu, trobu, kaimeliu, medziu, miskeliu ir kt. Ji ne siaip sau tiesiog nukrenta ten – kadangi virves labai daug, o jos projekcija i zeme labai trumpa, tai ji dazniausia krenta kilpom arba vingiais – krenta ir sukasi ratais, ypac jei nenaudoji parasiuto ant virves galo. Taigi visa aplinkui esancia teritorija jau apraizgem kilpom.
Kadangi kalba eina apie 1km ilgio virve, tai operatoriui is akies nustatyti kur tiksliai ji nukrito, beveik neimanoma. Jis neturi zalio supratimo ar ji uzkrito ant salia esancio kaimelio ar ne. Taigi, neturedamas jokio supratimo apie tai ka dabar temps paskui save, jis jungia pirma begi ir bando visa ta uki isvilkti is lauku
Jeigu vaziuosi labai letai, tai startavieteje laukiantys pilotai tave pasmaugs – reikia vaziuoti greitai. Taigi imi visa ta kilpom susukta virve ir greitai lupi is lauku paskui save. Na, neskaitant to, kad joje po keliu isvilkimu atsras 100 mazgu, kurie susilpnina pati trosa apie 50%, visai gali buti kad tame lauke miegojo koks nors girtuoklis, po galva pasikises malka. Ir dar visai gali buti kad 100m skersmens kilpa nusidrieke ratu apie ji… O plesikas Tomas jau 50km/h greiciu lekia i startaviete… UPS… kazkas uzkliuvo, matyt malka
Kiek kartu vos pamate parasparni, is visu aplinkiniu gyvenvieciu subega ir suvaziuoja vaikai paziureti kas cia vyksta. Beveik visada. Ta neprognozuojamai nukritusi virve tik ir laukia kol jie ikis ten savo plonas kojytes arba ivaziuos su dviraciu…
Jei aciu dievui nei vaiku nei girtuokliu ten nebuvo, tai 99.999% kad pasitaike nors vienas stulpelis, i kuri besitrindama velkama virve prarado didele dali savo resurso. O dar greiciau tokiu stulpu buvo 3-4. Kitaip sakant dienos gale ta virve galima ismest.
Nu ir taip be galo… apie piloto sauguma, patoguma ir praktiskuma apskritai nera ka kalbet, neverta gaist laiko
2008 12 gruodžio @ 10:32 #179953karolisKur nors teksaso dykumose gal ir pasiteisintu toks metodas (labai labai norint sutaupyt), bet lietuvos salygom… nezinau, noreciau pamatyt
Tik is anksto perspekit pries naudodami, kad neduok dieve nebraidyciau tuose laukuose
2008 12 gruodžio @ 10:35 #179954Tomas SestokasOk, itikinai. Lietuvoje Malinkai reikia bugno. Nors Valkininuose trosas taip pat kartais krenta. Bet nesuprantu kas tave vercia buti tokiu tikru del piloto nesaugumo. Jokiu argumentu, tik emocijos. Turbut, tai istiesu psichologines problemos. Labai jau baisu matyti virve prirista prie kalblio masinos gale. Zinau, pats toksai…
2008 12 gruodžio @ 10:43 #179955karolisPiloto saugumas uztikrinamas ne ka patikimiau negu aplinkiniu (cia tik mano nuomone), bet apie tai vel reiketu prirasyti visa puslapi ar daugiau. Dabar neturiu tiek daug laiko, gal vakare
2008 12 gruodžio @ 10:46 #179956Tomas SestokasTai atvaryk kada i svecius arbatos, nerasynejes pasidiskutuosim
P.S. gyditojai uzdraude alu gerti. Dabar bandau ant arbatos uzsest. Kolkas neveza
2008 12 gruodžio @ 10:52 #179957AnonimasTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> P.S. gyditojai uzdraude alu gerti. Dabar bandau
> ant arbatos uzsest. Kolkas nevezaReiškiu nuoširdžią ir gilią užuojautą. Išgersiu šįvakar į tavo sveikatą
2008 12 gruodžio @ 14:28 #179973artistasNesu technikos zmogus,bet”malinkos”tipo isvilktuvas mano manymu kvepia avantiura.O musu buve broliai,prisipazinkim, turi ta savybe.Jie bebaimiai,nebijo rizikuoti,nebijo ieskoti
nauju sprendimu,tai tam tikrom aplinkybem tarsi ir pliusai zmogiskom savybem.Taciau savo drasa ne visada zino kur teisingai pritaikyti..Kartais noredami sutaupyti,jie gauna atvirkstini varianta.Akivaizdu ir su”malinka”As tai skaiciau jos aprasyma,bet tingiu kazka cituoti,irodineti.Ju racionalizacija priimtina tik jiems patiems,pasaulio praktikoje naudojami jau seniai
visiiems zinomi buksiravimo budai,isskyrus pastaraji.Sutinku su Karoliu,kad gal but kazkur stepese,dykumoje dar dar,bet tirstai apgyvendytuose rajonuose,geriau jau iprasta pasyvke
ar aktyvke.Prie tam tikru oro salygu tas 1km, virves sukaupusi kinetines energijos,kaip is ragatkes gali tave issauti.Prie jos kabintis gali tik patyre pilotai.
Dabar apie ju bebaimiskuma ir avantiurizma.Siemet ju Indijoje susirinko daugiau kaip simtas pilotu.Vienas startuodamas nusilauze koja.Nuveze i ligonine sutvarke,sugipsavo ir paleido
Aisku savaime tik atvaziaves toki kelia namo ne nemane grizti.Maza to,vel atsidure startavieteje ir pareiske nora skristi.Neatsirado nei vieno protingo,kad ji atkalbintu nuo tos avantiuros.
Taigi padedamas tokiu pat lengvabudziu,buvo isstumtas i ora.Taciau leisdamasis ir saugodamas luzusia koja,susilauze dabar jau ranka.Nu bliamba,juokas per asaras.gris namo
tarsi is po traukinio.Tai va tokios tokeles. Ir jo drasa ne kas kitas-kaip visiskas durnumas.Cia as vel grizau prie to paties-musu poziurio i si sporta.2008 12 gruodžio @ 14:49 #179975Tomas SestokasEch, Donatai, suprantu, kad turi priezasciu manes nekesti, bet taip kankinti…
Stasy, dabar isivaizduokit, kad dar prisikabines ieinat i kilima, nu pvz 10m/s. Isivaizduojam, kad virve tempiasi 50m. Koks gi turi buti berazumis vairuotojas, kad per 5 sek nesumazint greicio. Ok. tebunie kilimas 15. Visvien lieka 3 sek. O dabar isivaizduokit, ta blaskima ant troso, kai gaunat panasu kilima. Brrrrrr., baisu ir pagalvot…2008 12 gruodžio @ 17:28 #179977karolisPlesike Tomai,
Taikaisi i instruktorius, o destai tokius (svelniai tariant) nelabai apgalvotus teiginius, kad net baisu
TRUMPAI:
Elastinius trosus aero-towinge zmones naudojo dar tada, kai nei as nei tu nebuvom gime.
Yra technologijos kurios veikia, o yra technologijos kurios neveikia arba veikia blogai ir kuriu buvo atsisakyta.
Statiniai isvilktuvai yra butent tokie, kurie nepasiteisino su parasparniais.
Turek omeny kad kiekvieno tipo troso tamprumo ir kt savybes yra seniai ismatuotos ir zinomos, ir siuo atveju rusai neisrado nieko naujo.
Netgi kombinuojant keliu skirtingu tamprumu trosus statinis towingas nepasiteisino.
Tai kam dabar pudrint zmonem smegenis?PS: jei jau sutinki kad tai malinkai reikalingas bugnas, tai praktiskai sutinki naudoti pasyvke
Nera apie ka diskutuot.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.