- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 13 sausio @ 21:10 #151791GiSi
O jis vis skraido, skaidina, fotkina, raso cia:
http://www.xcontest.org/world/en/flights/?filter%5Bdate%5D=&filter%5Bcountry%5D=&filter%5Bcatg%5D=&filter%5Bpilot%5D=1778&list%5Bsort%5D=pts&list%5Bdir%5D=down
galetu ir kelis zodelius i foruma brukstelt
G2009 14 sausio @ 07:35 #180413AnonimasJonai, lietuvoj pavasaris už poros mėnesių prasidės, gali pradėti maršrutą lietuvos pusėn. Sacharą girdėjau geriausia apskristi iš rytų pusės
2009 14 sausio @ 09:34 #180414GedulkoJono kaimynai irgi nesnaudžia
http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:nevilhulett/14.12.2008/09:302009 18 sausio @ 15:52 #180450arbatinisAfrica online
Turbūt daugeliui smalsu: Kas? Kaip?.Kur? Kodėl?… Pamėginsiu atskleisti jau kone vieša paslaptimi patapusios kelionės detales. Tiesa sakant, jau seniau ketinau pasiviešinti forme…Bet vis tam dingsties nesurasdavau… Negi rašysi, kad Pietų Afrikoje kone kiekviena diena skraidoma, kepina saulė, formuojasi kamuolinai debesys keletos kilometrų aukštyje…O tuo tarpu bičiuliai Lietuvoje vos iki parduotuvės ledu per balas nuslenka…Nesinori deguto į ugnį pilti…
Praėjęs skraidymų sezonas Lietuvoje buvo tikrai geras. Maršrutiniai skrydžiai kas trečią dieną. Tokį gerą sezoną pavyko dar geriau užbaigti Prancūzijoje, „Cupe Icare 2008“ festivalyje. Sugryžus namo pradėjau jausti artėjančią žiemą… Ir tuomet netikėtai vieną vakarą surinkau „Google“ eilutėje „paragliding tandem wanted“…Taip gimė idėja pratęsti fantastinį 2008 metų skraidymų sezoną Pietų Afrikos Respublikoje (PAR).
Ketinau išvykti ganėtinai ilgam laiko tarpui (139dienom), t.y iki naujojo 2009 skraidymų sezono Europoje. Surasti daugiau bendraminčių-avantiūristų tiesiog nesitikėjau, todėl niekur apie planuojamą kelionę neskelbiau. Atsitiktinai Justas iš Kauno Parasparnių Sporto Klubo prasitarė, kad norėtų aplankyti PAR. Valio! Keliausime dviese. Taip bus lengviau įveikti kelionėje tykojančius nesklandumus.
Lietuviams vis dar reikia vizos į PAR. Vizas darėme PAR ambasadoje Danijoje. Ambasadai pasus ir dar visą krūvą dokumentų siuntėme per TNT siuntų tarnybą. Visas procesas užtruko apie dvi savaites.
Lėktuvo bilietai pirmyn – atgal kainavo apie 800 EUR asmeniui.
Pragyvenimas Keiptaune pigus. Kartais, juokaujame kad už šilumą čia mokėti niekada nereikia… Ko gero tai ideali vieta pergyventi jau keiksmažodžiu tampančią KRIZĘ
Dar būnant Lietuvoje, Justas pametėjo idėją, kad reikėtų paskraidinti bent vieną lietuvių jachtos „AMBERSAIL“ įgulos narį.(Jachta šiuo metu plaukia aplink pasaulį http://www.1000odiseja.lt) Nuvykę į Keiptauną po keletos dienų sutikome atplaukiančią jachtą „AMBERSAIL“:
Sekančią dieną nuo „Signal Hill“ skridau su Virgiu – vienu iš daugelio 1000 mečio odisėjos būriuotojų.
Pagrinde Keiptaune tandemais skraidome nuo „Lions Head“ ir „Signal Hill“:
„Lions Head“ yra dvi startavietės, kurioms reikia vakarų – pietvakarių vėjo. Vyraujantys Keiptauno vėjai yra pietų – pietryčių…Tačiau garsusis Stalo kalnas „Table Mountain“ daro paslaugą parasparnistams, sudarydamas sąlygas skristi vėjo šešėlyje. Vėjo šešėlis puikiai matosi Atlanto vandenyne:
Nuotraukoje vėjo šešėlį žymi riba, kur lygų, ramų vandens paviršių pakeičia pasišiaušęs. Artėjanti vėjo šešėlio riba prie kranto rodo, kad pietritys stiprėja. Startavietėse tai beveik nesijaučia, bet leidžiantis gali tekti skristi į Atlantą atbulom…Tiesiai pas Baltuosius Ryklius, kurių čia netrūkstaVietiniai stiprų Pietryčių krypties vėją vadina „Cape Doctor“. Šis vėjas tikrąją ta žodžio prasme išvalo miesto gatves nuo šiukšlių. Tiesiog išpučia viską kas skrenda į vandenyną. Kartais šis vėjas gūsiuose siekia 90km/h:
Šis vėjas jau keletą šimtmečių uoliai skandina pro Gerosios vilties iškišulį plaukiančius laivus. Keiptauno pakrantės vadinamos didžiausiu laivų kapinynu pasaulyje.
Keletą kartų mane sužavėjo vietinių instruktorių mokinių drausmė. Nuo ryto skraidėme iš pirmos „Lions Head“ startavietės. Jos nuolydis nėra toks didelis kaip antros. Blogiausia, kas gali nutikti pilotui neišsivedus sparno tai skrydžio užbaigimas neaukštame medyje „silver tree“:
Tą dieną iš šios startavietės skraidė ir keletas vienviečių DHV 1 sparnų. Po pietų, saulei prakaitinus šlaitą, vėjas pasisuko ir pradėjo „dirbti“ antroji startavietė. Praeidamas pirmą startavietę sutikau kažko tai laukiančius DHV 1 pilotus. Trumpai pašnekėjus apie pasikeitusias oro sąlygas sužinojau, kad jie neturi instruktoriaus parašo startuoti iš antrosios startavietės… Todėl dar palauks čia. Ir jei nepasitaisys vėjo kryptis, važiuos namo. Panašus atvėjis buvo ir kitą dieną. Mokinys laukė instruktoriaus skambučio apie jam tinkamas sąlygas skristi iš pirmos startavietės. Sulaukęs teigiamo atsakymo, sustartavo be priekaištų ir dar ilgokai skraidė termikuose…
Keletą kartų buvome išvažiavę paskristi į žemyną. Vieną dieną teko skristi kartu su varžybininkais. Ta dieną apturėjau keletą galingų frontalinių lužių. Lietuvos sąlygomis niekados tokiu bajerių nepasitaikė. Dienos pabaigoje sužinojome, kad varžybų favoritė pateko i smerčių ir apsilaužė kaulus:
Skriejimo sąlygos Afrikoje pakankamai aštrios. Todėl daugelis vietinių pilotų skraido DHV 1-2 sparnais.
Vasario pabaigoje – Kovo pradžioje planuojame nuvykti į De Aar.Jonas
2009 18 sausio @ 17:32 #180451eimantasGRAZU IR SILTA
.
PAVYDZIU.2009 19 sausio @ 11:27 #180475Tomas SestokasPavydziu… Zaviuosi… Mokausi…
2009 19 sausio @ 12:44 #180476artistasLabas Jonai,gera vieta siam pasaulyje radai.Mes visi tau baltai(gerasirdiskai pavydime.Turiu prasyma,kai susiruosi namo,jei nesunku bus,paravezk teleskopine lazda filmafimui ir fotkinimui.Smagu ziureti i tavo vaizdelius,ypac keleives.Sekmes tau.
2009 19 sausio @ 13:55 #180480Sigitasech, gražios žavios keleivės toj Afrikoj, skraidink Jonai, nesismulkink…
– gražu…
jei papuls geras termikas – atlėksiu ir aš …2009 19 sausio @ 14:45 #180482liotcikPries savaite ir man teko lankytis vietoj kur istisus metus silta – Floridoj. Taciau padariau isvada kad geras gyvenimas zmones isveda is proto
Susisiekiau su pora vietiniu klubu del isvilkimo, deja 13mph (nepilni 6m/s) vejai jiems atrode per stiprus, net ir skraidyklininkams is Wallaby Ranch.
Teleskopiniu fotoaparatu laikikliu yra cia: http://www.xshotpix.com/ 30$ + siuntimas
Sekmes Jonai!
2009 19 sausio @ 17:38 #180486karolisO tai monopodas netinka? Bet kurioj foto parduotuvej.
Jonai, monstras
2009 19 sausio @ 22:27 #180492ArmisSmagiai Jonas leidzia laika, jega!!! Tik gaila, kad nebusi taip pasiilges musu vasaros
2009 20 sausio @ 08:27 #180495Arvydasaskarolis Parašė:
> O tai monopodas netinka? Bet kurioj foto
> parduotuvej.Na, jei imi paprastą monopdą, tai tau rankoje lieka plonasis galas, o storasis (sunkusis) dar pasunkintas papildomai fotiku lieka kybot ore. O ir supakuoto gabaritai pakankami nemenki, palyginus su liotčiko nurodytu. Bet, žinoma, galima ir su paprastu
2009 20 sausio @ 08:44 #180496Ramunas1Nu labai jau patiko tas liotciko pasiulytas teleskopas, tai emiau emiau ir uzsisakiau (tu)
2009 20 sausio @ 20:02 #180508arbatinisMonopoda kur nurode Liochik turi vienas pilotas pas mus. Jo pliusai kad mazas ir lengvas. Minusas kad pastoviai galvute luzineja… Nu bet tam pilotui niekas nelaiko
Fotikai, tandemo trikampiai(T bars)… viskas luzhta…
Nuotraukas, kurias matete, darytos su 28mm wide fotiku. Pas mane konkrechiai Canon Power shot s70. Nemazhai pilotu komerciniams tandem skrydzhiams pasaulyje naudoja Samsung L74 wide. Samsung’as gerokai lengvesnis uz manishki Canon’a, tachiau turi dideli aktyvu ekrana (kuris linkes susidauzhyti). Dar nepatogumas, kad reikia kiekviena karta po ishjungimo nustatymuose aktyvuoti nuotolini valdymo pulteli. Be to zalzes sio fotiko labai jautrios. Minetas pilotas jau gal penkis kartus nese savo samsunga remontuoti, tuo tarpu Canon’as manes dar nepavede. Nufotografuosiu kada kaip visas itaisas atrodo…2009 20 sausio @ 20:06 #180509arbatinisStasiuk – savo irengini su visu fotiku galesiu paskolint kada Juodkranteje ar Kartenoje. Pasidarysi tuzina geru fotkiu ir vsio.
2009 21 sausio @ 15:11 #180521artistasDekui,Jonai,bet as kaip vaikas,pats noriu tureti toki zaisla.Tarp kitko as irgi Cenona turiu tik senesni pover 520-ta.Be to ruosiusi ir i Tenerife,o vasara vel i alpes,taip kad bus ka fotkinti
2009 23 sausio @ 21:23 #180558arbatinisStasiuk – pasitaikius progai nupirksiu monopoda. Apie pirkini pranesiu forme. Kolkas skraidom intensyviai…
2009 27 sausio @ 21:06 #180605artistasLabas,Jonai.Jei dar perskaitysi si parasyma,tai noriu paklausti,o kaip vyksta pats fotografavimas su monopodu.Ar tik nusistates fotika tam tikram laikui gali viena karta poksteleti.Nes pavz,mano canone 520nera distancinio prijungimo
2009 28 sausio @ 00:28 #180609arbatinisFotografavimas vyksta per distancini valdyma. Nuotraukose matosi pultelis. Kartais skrydis buna labai trumpas…~3min… O reikia dar bent 5 nuotraukas nupyskint… Su taimeriu tikrai neprizaisi. Is bedos galima padaryti ir su laidu (telefoninio ragelio tipo laidas paslepiamas monopodo viduje). Tiesa, jau minejau, kad fotikas pageidautina kad butu 28mm. (wide) . Ukiskai kalbant, 28mm objektyvas didina nuotraukos plota.
2009 28 sausio @ 14:08 #180627artistasDekui,Jonai,supratau ir tikrai dabar atkreipiau demesi i tavo pirstus ant pultelio.Na manau ir man tas viskas tiks.Gero oro,geru skrydziu,geru mergaiciu,gero poilsio na ir tt.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.