• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 31)
  • Autorius
    Įrašai
  • #151812
    artistas

    http://video.yandex.ru/users/antivas/view/3/
    Paziurejes si klipa,niekaip nesuprantu kokio velnio jis susigunde skristi.Vejas-13-15m/s!!!Pilotai forume dabar diskutuoja ka reikejo netycia i ora ismestam pilotui daryti.Jau pats sprendimas kilti buvo mazu maziausiai kvailas.Antra kodel nejo i apacia,kur ramiai,be tokio draskymo butu pasiruoses sparno pakelimui.Is pasisakymu tam salygos buvo.Be to desine klevanta buvo apsisukusi aplink stropa.Tvistas uzspaude vairus toj padety,posukis i desine ir …bumt i slaita.Dar vienas pavyzdys,kad piloto saugumo (arba nesaugumo)garantas slypi jo paties sprendimuose.Brrrr-net siurpas ima ziurint.Dar gerai baigesi,tik alkune sutrupinta.

    #180592
    Moon

    Is klipo atrodo, kad pilotas nebuvo tinkamai pasiruoses startui (jau ant zemes uzsitvistines maziausiai 2x), o buvo vejo gusio pagautas. Visas demesys matyt buvo sutelktas issitvistinimui (nors aktyviu veiksmu nesimato), o ne nutolimui nuo slaito – juk pradzioj taip graziai ir tiesiai ejo prieki. Aisku, mums cia dabar lengva diskutuoti, bet pasimokyti tikrai reikia.

    Linkiu pilotui pasveikti

    #180599
    Moon

    Istorija “v polnom objome”

    http://video.yandex.ru/users/antivas/view/4/

    #180607
    artistas

    Bjaurus dalykas tie mazi slaiteliai.Vidutinis vejas nelaiko,o kai uzciongina ir jau gerai”veza”laiko taisyti klaidas nebelieka.Proporcingai stiprejanciam vejui,turi greiteti piloto reakcija negerose situacijose.Jam zaibiskai reikejo persisverti i kaire puse ir traukti c stalu stropas tos pacios puses.Vairai tuo momentu persisuke ir uzspausti jei patrauksi,atgal nebegris.
    bet pries pasitinkant zeme reikejo is visu jegu uzgulti klevantas.Nors kazkiek butu susimazines kritimo greiti.Na bent man taip atrodo.Taciau visada viska mes matom geriau per atstuma,kai esam saugus ir subinyte siltoj troboj ir tvirtoj kedej.

    #180617
    sssvajoklis

    taip .. lengviau pastebeti kitas klaidas nei savo. tik mokomes is savu o ne is svetimu klaidu…

    #180630
    karolis

    sparnas i prieki tai normaliai praskrido. Man atrodo ten daugiau piloto nieko nedarymas negu vejas kaltas

    #180633
    Tomas Sestokas

    artistas Parašė:


    Proporcingai stiprejanciam vejui,turi
    > greiteti piloto reakcija negerose situacijose.

    Teorija skelbia, kad dauguma dydziu turi priklausomybe nuo vejo kvadratu :)

    > bet pries pasitinkant zeme reikejo is visu jegu
    > uzgulti klevantas.

    Neabejotinai.

    sparnas i prieki tai normaliai praskrido

    Dinamikas – vejo vektorius nukreipats i virsu. zinoma jis turi horizontalia dedamaja, bet cia jau smulkmenos.

    #180634
    karolis

    Tomai, tu vel kazka ne taip pasakoji :D

    Ta horizontali smulkmena ir padeda pajausti zemeles minkstuma tokiais atvejais :)
    ok viskas tyliu :)

    #180637
    Tomas Sestokas

    “Dedamoji”, reiskia “dalis”. Isivaizduok, kad vejas juda 10m/s (+ – parasparnio greitis) ir juda 45′ kampu nuo horisontales. Nesunku paskaiciuoti horizontolia dedamaja: x/10=cos45′, kur:
    x – horizontali dedamoji, ;
    10 – musu paimtas vejo greitis;
    cos45 – musu paimtas kampas nuo x. Jis lygus 0,71.
    Norim paskaiciuoti x. Gaunam: x=cos45*10 arba x=0.71*10; x=7,1.

    Stai tau tos smulkmenos parametrai, kurie nusako kodel sparnas juda i prieki. Bet jei tu tyli, tai ir as netrikdysiu tylos :)

    #180639
    karolis

    Smagu kad tamsta vis dar prisimenat 6 klases geometrija, bet as nesuprantu ka tai turi bendro du tuo vargsu pilotu :)

    Sparnas praskrenda i prieki, reiskia jo neispucia – reiskia gali sau ramiai nusileisti kalno papedej, nebent ji ismes i virsu kur vejas stipresnis, bet taip neatsitiko. Piloto klaida ta, kad jis leido sparnui nusisukti pavejui. Deka tamstos issamiu paskaiciavimu, dabar visi galim buti tikri kad jis teskesi 10+7.1 = 17.1 metru per sekunde greiciu. Tikriausiai skaudejo :(

    Dar jeigu isvestum tikimybes susilauzyti stubura priklausomybe nuo greicio ir kampo kuriuo trenkiesi i slaita ir piloto kaulu tankio bei pakabos protektoriaus storio, tai net alaus pastatyciau :) Ka jau ten alaus, tekilos :D

    #180640
    Sigitas

    nu matematikų būrelį gal kurkit – skraidyti nebereiks :)

    #180643
    Anonimas

    oziukaiim0.jpg

    #180644
    karolis

    OK, matau kad ir vel prisisnekejau :)

    bet as draugiskai.

    rankena.jpg

    #180645
    Tomas Sestokas

    As juk Sestokas – man tas kursas genofonde sedi :)
    O jei rimtai, Karoli, nu kaip is bendro greicio 10m/s, tau pasidare 17…? Nu nenusisnekynek, nu. Juk supranti, kad dinamike horizontalus vejas mazesnis, nes dalis jo juda vertikaliai. Taigi, ir sparnas sumazejusiame horizontaliame vejyje prasibrauna i prieki. Jis praskrenda kilimo zona arba iskyla virs jos ir sutinka “pilna” (daznai del suspaudimo dar stipresni, nei meteo ) horizontalu veja. Tada ji, sparna, pradeda nuputineti. Kad tai suprasti reikia arba zinoti 6-os kl. kursa, arba bent keleta kartu buti paskaridzius dinamike. Be abejo, dar reikia ir noreti suprasti, o ne kvailai kritikuoti nesvarbu ka.

    Sia tema nebediskutuoju. Jei kas sio proceso istiesu nesupranta, turetu kreiptis i instruktoriu su prasymu pakartoti kursa.

    #180646
    liotcik

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > As juk Sestokas – man tas kursas genofonde sedi
    > :)
    > O jei rimtai, Karoli, nu kaip is bendro greicio
    > 10m/s, tau pasidare 17…?

    Kaip is kur, pavejui parasparnio ir vejo greitis sumuojasi. Karolis kalbejo apie atsitrenkima i slaita.

    #180647
    Tomas Sestokas

    O is kur tada skaicius 7.1? Ir kodel “…deka tamstos paskaiciavimu” ? :)
    O ir kalba ejo apie horizontalu vejo dinamike greiti ir sparno galimybe skristi pries veja dinaminej zonoj, virs jos ir salia jos.

    P.S. jei visi ieskosim “ka cia parasius”, kalbesim iki beprotybes ir kas tris zinutes keisim tema.

    #180648
    karolis

    Kad nedaryti cirko forume, pasiuliau sita ginca isspresti draugisku lazybu keliu, ziuresim kuo baigsis :)

    #180650
    Tomas Sestokas

    Pasiulei lazintis, kad “…tas zmogus ivaziavo 13m/s arba didesniu greiciu, bet tikrai ne mazesniu”. Nepristabdyto sparno greitis apie 9m/s. Vejui lieka 4m/s :) Nesuprantu, del ko nori lazintis?

    #180653
    liotcik

    Nuo ko pradejom…

    Mano nuomone labai patyrusiems pilotams imanoma skrist tokiom salygom. Bet pilotas is video, matosi yra “samoucka” arba dar mokyklos nebaiges.
    Jam ipatingai truksta “kiting’o” igudziu, spredziant is to kaip ji parasparnis tempia ant zemes. Sprendziant is “lemptingojo” starto zmogus nesupranta kaip reikia ruostis tokiam startui.
    Ne be reikalo USHPA duoda vejo ir terminiu salygu rekomendacijas kekvienai parasparnio piloto kvalifikacijai. P2 (ivertinciau max. pilota is video) rekomenduojamas 12mph (5.3m/s) maksimalus vejas (iskaitant gusi), jis skrido prie gerokai stipresnio (daugiau nei 2x), pasekmes matomos visiems.

    p.s.
    Tomai tau i politika arba i versla, nes as kaip instruktorius nelabai suprantu apie ka tu sneki, nezinau ar maziau patyre supranta?

    #180655
    Tomas Sestokas

    Tame klipe alkune susilauze pakankamai senas ir zinomas Russijos pilotas, seniai pabaiges mokykla :) http://paraplan.ru/forum/viewpost.php?p=525792

    Dariau, ko konkraciai tu nesupranti? Kad dinamiko kilimo zonoje mazesnis horizontalus vejas? Skubiai atrasyk man asmeniskai arba paskambink, tai tikrai butina zinoti ne tik instruktoriui. Tu – geras zmogus, tau kursai nemokami :)

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 31)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.