- This topic is empty.
Rodomi 3 įrašai - nuo 1 iki 3 (viso: 3)
Rodomi 3 įrašai - nuo 1 iki 3 (viso: 3)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Zenia apie sita saita sako paraplan.wru.
Sprendimas įdomus, bet patikimai turi veikti tik, kada pilotas kyla garantuotai priekyje gražintuvo. Jei vejas sustiprėja ir pilotas kyla virš startavietės vertikaliai, arba pilotas stipriai nukrypsta į šoną – įmanomas savaiminis atkabinimas. Padidintas pavadėlio sudėtingumas irgi palieka šansą nenumatytiems atkabinimams. Kitų trukumų kol kas neįžiūrėjau.
Iš kitos pusės su pusiau automatiniu gražintuvu beveik pamiršome , kas yra barzdos. Jos buvo įmanomos tik jeigu prieš tai ant būgno trosas surinktas netolygiai (operatoriaus klaida). Naujas automatinis tokios galimybės nepalieka ir veikia kol kas išvis nepriekaištingai.
Šiaip įdomu bus pabandyti. Tada ir svarstysime – ar naudoti nuolat.
Blocha
P.S. Paraplan.wru vadinu testavimo komandos darbą, kurios išvados apie sparnus ne visada man suprantamos ir nedažnai sutampa su mano ispudžiais. Apie visą Rusijos para-bendruomenę Forume taip pasakyti butu per drasu.