- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 24 lapkričio @ 19:07 #152362Varstelis
Sveiki
Ar jau baigtas skrydziu valymo darbas
Perziurejau ir liudna pasidare, kas liko neistrinta praktiskai nieko verti skrydziai2009 24 lapkričio @ 19:16 #185212Sigitasdėkit skrydžius į rimto forumo bazę – ten nors nieks netrins…
2009 25 lapkričio @ 06:33 #185214MarijonasMan rodos be reikalo keliamos bangos….. Tiems, kas nori jog ju skrydzius matytu kiti – tikslas pasiektas, kas norejo tas mate. Tiems kas dalyvauja varzybose turetu buti aisku, kad visi pazeidimai bus iskastruoti – taip ir ivyko. Tiems kas nori pasilikti skrydzius sau taip pat ne problema savo kompe galite tureti….
Nematau problemos….. O nevaldomiems visalaika bus blogai ar Juozas padarys vienaip ar kitaip…. Todel nekelkite bangu…..2009 25 lapkričio @ 12:42 #185216ArmisArba neskraidykite, kam to reikia…
Negi negalite? Nu jau…
Aisku negerai kai mato musu pazeidimus suinteresuoti bausti zmones, tas pats kaip virsyta greiti skelbtume visiem, bet draugai zino juk, pasigiriame savame rate, tai ir cia kazka panasaus nebent padaryti reikia.2009 25 lapkričio @ 16:45 #185223liotcikTu cia isvartei…
Niekas neraso “NESKRAIDYKITE”Ir tikrai nera “suinteresuotu bausti” zmoniu. Jie priverti bausti, nes jus pazeidinejate ir garsiai apie tai giriates.
Suinteresuoti bausti yra keliu policinikai, nes jie is to pasidina atlyginima keleta kartu, bet ju nereikia lygint su CAA.Armis Parašė:
> Arba neskraidykite, kam to reikia…Negi
> negalite? Nu jau…
> Aisku negerai kai mato musu pazeidimus
> suinteresuoti bausti zmones, tas pats kaip virsyta
> greiti skelbtume visiem, bet draugai zino juk,
> pasigiriame savame rate, tai ir cia kazka panasaus
> nebent padaryti reikia.2009 25 lapkričio @ 19:29 #185225ArmisDėl “neskraidykite” juk perkeltine prasme rasiau…
Jau juokas ima sita tema diskutuojant. Kam tos varzybos jei viska istrynė…2009 25 lapkričio @ 20:04 #185226VarstelisKalba eina apie erdves nebuvima Lietuvoj . Ar mes desim skrydzius ar ne viesai , vistiek TMA zonose atsirasim del tokiu ju isdestymu . Tai kodel nepaderinus tu vietoviu praskridimo kazkokiu civilizuotu budu. pav. paskambini i CA ir paklausi nuo 12.00
iki 16.00 ar galima praskristi pro Kedainius link Jurbarko kertant TMA Kaunas B ir prie Kedainiu uzkabinan kampa TMA Kaunas A cia Nr.1 marsrutas prie siaurinio vejo. Nr 2 Koridorius nuo Ukmerges zemyn pro Elektrenus
Vat ir atsirastu sociai vietos norintiems skristi , nebereiketu jaustis kaltais ir svarbiausia kad skrydziu tarnybos zinotu relia situacija erdvejMarionai pasigirti galima ir isvis neskraidant . Marsrutai rodomi ju anlizavimui kad galetume vieni is kitu pasisemti patirties, nes kiekvienas truputi masto kitaip ir vakare perziurejus kitu pilotu marsrutus gali daryti tos dienos ir savo, skrydzio analize
2009 26 lapkričio @ 06:22 #185232TermikJo hebra dekit tikrai kaip Sigitas sake i rimta baze
, ten tikrai jai reikes pasims duomenis ir isp….. visiems smegenis kas nores
o tema tai jo jau iki vemimo atsibodus.Bus visuotinis susirinkymas atvaziuokite aptarkite sudarikite grupe ir paziuresim ka jus sugebesit
a to blia blia blia prie klavisukiek pamenu lojanciu dafiga, bet kaip reikia bent jau i susirinkyma,atvaziuoti visi i krumus
2009 26 lapkričio @ 06:29 #185233MarijonasMano manymu visi skrydziai ir tie, kurie kazka pazeidzia yra tiek idomus, kiek gali duoti informacijos apie skridima konkrecia vietove, apie konkretaus piloto priimamus sprendimus…. Bet cia yra oficiali vieta oficialioms varzyboms, todel visi zaidimai turi buti kitur…. Kodel zaidimai, o gi paziurekite pvz. Tado skrydi iki 4.5 km aukscio – pasakykite kas tai? Ar ne noras pasipuikuoti? Nors ir padare dideli ispudi…. Taip greiti ko gero mes visi virsijam, bet gi nerasome policijai prieinamuose vietose ir nededame tai liudijanciu dokumentu….
Siulau tuo ir baigti debatus, nes jie vis tiek nieko neduoda. Mes visi per daug nepriklausomos asmenybes ir nelabai norime paisyti nei taisykliu, nei kitu nuomoniu…..2009 26 lapkričio @ 07:07 #185234TermikMarijonai tu visiskai teisus
2009 26 lapkričio @ 07:47 #185235TadasGerbiamas Marijonai. Kiekvienas mąsto pagal save. Tai nebuvo mano noras pasipuikuoti, ar padaryti kažkam didelį įspūdį. Atvirkščiai, aš kaip tik svarsčiau ar verta į Xcontest įkėlinėti šį skrydį, nes žinojau, jog visi komentarai bus tik kritikuojantys. Mano tikslas buvo išbandyti patį save. Ir manau kiekvienas žmogus, jeigu jis to nori, turi teisę pasirinkti jam priimtiną ekstremalaus išbandymo būdą. O jei jau kalbėti apie riziką ir pavojų, tai apskritai, šis sportas yra ekstremalus ir pilnas pavojų, o saugumas priklauso nuo kiekvieno sportininko ambicijų, įrangos ir meteo sąlygų pasirinkimo bei kitų kriterijų.
2009 26 lapkričio @ 10:18 #185236KJAš jau ankstesnėse temose minėjau, kad skrydžiai neištrinti, o tik paslėpti. Pasistengsiu greitu laiku paskelbti paslėptus skrydžius ten kur akių nebado.
2009 26 lapkričio @ 11:21 #185237Termikir vel pradedat maisyti asmeniskumus , paprasciausia yra tai kad taisykles buvo kuriamos ne asmeniskai kazkam o tam kad apsaugoti kita zmogu
Tadai ir tu neteisus jai galvoji kad cia tik ekstremalus sportas ,extriminkis sau kiek tik i valias tik nesukelk pavojaus kitam
jai uzsiplosi patc tai viskas ok ,bet jai is paskos dar keliolika tai kuo kalti tie zmones kurie laikesi kazkokiu nesamoningu taisykliu kaip jus manot
aisku tema cia bevaise jai zmogus nesupranta kam buvo kuriamos taisykles o aviacijoja tai ypac2009 26 lapkričio @ 14:13 #185239TadasKaip pastebėjau, saugiausia, kol kiti skraido, namie barškinti klaviatūrą ir kritikuoti kitų suskristus maršrutus. Tada ir kaltas neliksi, ir taisyklių nepažeisi, ir kitus apsaugosi, ir pats neprisiplosi…
P.S. O dėl taisyklių reikšmingumo ir reikalingumo aš ir nesiginčinu.
2009 26 lapkričio @ 15:46 #185241GedulkoSiūlyčiau piktybiškai pažeidinėjantiems oro erdvę anuliuoti licencijas.
Būtų tada gera proga iš naujo laikyti teorijos egzaminą, ypač pastudijuoti oro teisės skyrių
Galit varyti ant manęs, bet pateikite konkrečių įrodymų kodėl aš neteisus2009 26 lapkričio @ 16:56 #185242ginteelisGeriausias varijantas būtų tas, kad parasparnis taptų matomas radaruose kokio nors siųstuvėlio pagalba,o tada skrydžio valdymo centrai koreguotų eismą. Čia panašiai, kaip su pėsčiųjų atšvaitais naktį.
Deja Lietuvoj tai turbūt be šansų toks varijantas.
2009 26 lapkričio @ 17:01 #185243karolisGedai, jei vaziuoji i skraidaviete tam, kad vakare pagerti alaus prie lauzo, tuomet esi visiskai teisus… Galima ir sparno neimti, tada tikrai nieko nepazeisi
Is kitos puses, rinkimas iki 4500, kai padas tik 1000, man svelniai tariant kvepia issidirbinejimu. Tokiam aukstyje lektuvo pilotas net per langa neziuri, o jei ir ziuri, tai debesy tikrai nieko nemato.
Kaip galima tiketis, kad kazkas atkreips demesi i musu poreikius, jei mes patys tarpusavyje nesugebam susitarti ir sukoordinuoti savo veiksmu? Kai nera jokio susitarimo o metomi tik kaltinimai vieni kitiem, tai apie sauguma apskritai kalba neina…
2009 26 lapkričio @ 17:37 #185244liotcikGintai, prie ko cia Lietuva? O kur Pasulyje yra realizuotas toks variantas?
ginteelis Parašė:
> Geriausias varijantas būtų tas, kad parasparnis
> taptų matomas radaruose kokio nors siųstuvėlio
> pagalba,o tada skrydžio valdymo centrai koreguotų
> eismą. Čia panašiai, kaip su pėsčiųjų atšvaitais
> naktį.
>
> Deja Lietuvoj tai turbūt be šansų toks varijantas.2009 26 lapkričio @ 18:53 #185245ginteelisGerai jau- tada mes turim šansą būti pirmaisiais!
2009 26 lapkričio @ 19:18 #185246GiSiSveiki,
Ginteeli, toki svytureli galima butu isitaisyti, bet kaz is to. Tave valdymo bokstas prades valdyti ir aiskint kur reik pasukti, kiek nuzemeti ar pakiltiDar reiktu tureti aviacini radijo rysi, Nr. (saukini) ant sparno. Na faktas tas, kad vistiek nepaskristum kaip ir kur norisi.
As uz tai, kad nepazeidineti esanciu taisykliu (na o jei netycia tai isejo, tai bent nesiafisuoti). Geriau butu bandyti kiek imanoma oficialiai plesti “mums priklausancias valdas”.
Gintaras -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.