- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 3 gruodžio @ 16:35 #152384liotcik
Kas naudojat o kas nenaudojat ir kodel?
Labai butu idomi Valkininku patirtis nes jie daro labai daug traukimu (bukit malunus pasigirkit kiek – per diena, menesi metus?)
2009 3 gruodžio @ 20:08 #185307karoliskiek zinau tik ant grazintuvo.
2009 4 gruodžio @ 07:22 #185308mecysLabas.
Stratuso isvilktuvas turi 2-ju tipu silpnas grandis – PG ir HG.
Tai ne siaip sau sugalvoimas, paprascaiusiai DHV reikalavimas.
Turejom atveji, kai si grandis sekmingai suveike.
Pagarbiai.
Mecys2009 4 gruodžio @ 12:17 #185317BlochaARCUS komandos patirtis:
Pagrindiniam trosui: kokiais 2005-ais ar net 4-ais atsisakyta galutinai. Kaip atsimenu – po garsaus atvejo, kai stuktelėjome iš 4-5 metrų Rytį Stankevičių – eilinį karta grandis suveikė ne laiku. Po grandies pašalinimo NEI VIENO atvejo, kada ji galėtu būti naudinga. Per metus padarome po 3-5 tūkst. startu. Pas Volkovą toks pat rezultatas, tik atsisakyta dar ankščiau ir startu kiekis visuose filialuose didesnis į vieną nuliuką.
Turbūt tam tikros konstrukcijos išvilktuvui silpna grandis reikalinga. Pvz. jei teisingai suprantu, STRATUS išvilktuvas negali nuimti trauka STAIGIAI iki nulio ir pradėti “atidavinieti” trosą be pasipriešinimo, todėl aktuali ir giljotina ir silpna grandis. Bet mes įsitikinę, kad teisingai sukonstruotas ir dirbantis HIDRAULINIS išvilktuvas kuo puikiausiai veikia be jos, ir kas labai svarbu, vengia problemų, SUSIJUSIŲ su tokia grandimi – suveikimas mažam aukštyje “be reikalo”.
Jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad DHV nekompetetinga lygumų skraidyme, bet dievinti ir priimti aklai jų principus ir taisykles tikrai neskubu. Man užtenka to, kad vokiški LSPSF kolėgos iki šiol draudžia gražintuvus, ir dar įtariu,kad lietuviai ir rusai padaro per sezoną daug daugiau išvilkimų, nei vokiečiai…Gražintuvui: naudojame silpną grandį apie 50-80 kg . Turėjome atvejų, kai šita silpna grandis buvo per stipri, ir tai sudarė nemalonumų pilotui. Jei grandis per silpni – tai jau nemalonumai personalui
Atsisakome grandies tik darant step-towing’a, ir tai pagrindinė priežastis, kodėl tokiam išvilkimui leidžiami tik patyrę pilotai.Blocha
2009 4 gruodžio @ 12:44 #185319mecysSilpna grandis, tai ne tik du – kaip kam patinka suprasti – zodziai. Blocha paminejo – “naudojame silpna grandi apie 50-80 kg”. Smagu tai zinoti, buksirojantis. Stratuso isvilktuvo silpna grandis – ar ji nepazeista – matosi plika akim is visu pusiu. Ir jai virsijama ant tos grandies nurodita apkrova (PG skirtingai, negu HG), grandis kaip mat suveikia. Prie ko cia trauka iki nulio ir t.t. Ana garantuotai nesuveikines tokioje situacijoje, kaip Rycio ir panasiose. Jusu reikalas, ka ir kaip darote. Liotcikui atsakiau, kad yra, kas naudoja silpna grandi. Kadaise ir parasparnius pirkdavo be DHV sertifikacijos.
Pagarbiai.
Mecys2009 4 gruodžio @ 13:52 #185322karolisKokio stiprumo grandi naudoja stratusas?
2009 4 gruodžio @ 14:18 #185324mecysKaroli, berods, PG – 150kg, HG – 200kg. Tiksliai nepasakysiu, senokai buksiravau, o isvilktuvo dokumentai – aerodrome. Grandis – tai metaline plokstele, sugraduota gamyklos, nutrukimui ant jos nurodytais kilogramais.
Pagarbiai.
Mecys2009 4 gruodžio @ 15:19 #185327ArmisBeje, pas mane, bei daugeli kitu pasyvkiu truksta per mazga (jis yra silpna grandis) Ant musu naudojamos lietuviskos virves mazgu risamas parasiutelis, paskui pilotui prisikabinti kilpute, kai virve labai susidevi ar yra reikalas nutrukti (trauka perdidele…) tai ir truksta tvarkingai per mazga. Daznai lieka parasiutelis ant virves galo. Tada virve tvarkingai suvyniojama ir risami nauji mazgai
2009 4 gruodžio @ 17:48 #185330Ramunas1Bet kartais parsiutelis nelieka ant virves galo
, tada virve suvyniojam netvarkingai, ir po intensyviu, nesekmingu, klaidziojimu po laukus, siuvamas naujas parasiutelis
2009 4 gruodžio @ 20:36 #185332karolisChebra, jei jau buksyruojates, tai nors pasidomekit kam yra skirtos silpnos grandys, kokios jos turi buti, kada gali prireikti ir kur jos risamos.
Kalba apie mazga kuris kartais truksta kai susinesioja o kartais netruksta – neatrodo labai rimtai
Mecy, DHV rekomendacijos (o gal net reikalavimai) ne visada yra teisingos. Pagrinde todel, kad jos buvo kuriamos pries N metu, ir daug dalyku buvo aklai nurasyti is skraidykliu. GB yra reikalaujama silpna grandis kuri truksta prie 120 kg arba maziau, kas is esmes yra visiska nesamone.
2009 6 gruodžio @ 12:09 #185341sssvajokliskur gauti ta silpna grandi ir kiek ji kainuotu. kiek kilogramu ji turetu buti Aktyvinim isvilktuvui…????
2009 6 gruodžio @ 20:43 #185357karpisSvajokli – tu gi ismintingas vyras ! pamastyk – kiekvieno storio stropa turi atlaikyti tam tikra svori. Tai nebus visiskai tikslu kaip vaistineje bet manau + – 10 kg. Tik susirask stropu gamintoju deklaruojamus dydzius ju produktams ir turesi silpna grandi. (aisku nesertifikuota).
2009 7 gruodžio @ 10:43 #185359sssvajoklissupratau
aciu uz patarima…2009 7 gruodžio @ 17:20 #185370zvirblisne per seniausiai turejau nemalonia situacija su silpnaja grandim. vairuotojas startavo gana grubei.isvilktuvas nespejo sureguoti ir atidavineti sniuro, bet viskas buvo valdoma ir nieko ten baisaus. taciau vairuotojas nusprende istaisyti savo klaida ir suletino masinos greiti.suletino per stiprei ir sniuras pasiliko gale manes. veliau pamates kad nebera apkrovos ant sniuro pradejo didinti greitai bet per intensyviai. vos spejau pakelti kojas kad pareinantis sniuras neuzkabintu koju.sniuras isitempe per staigiai, uzmete kojeles i virsu, truko silpnoji grandis, sparnas nors ir smarkei stabdomas isejo biskuti y prieki skristi aukscio nebeuzteko. vaziavau namo kruvinais delniukais. manu kad silpnoji grandis sioje situacijoje pasiko visa reikala nors… jei operatorius tupas manau nepades niekas
2009 7 gruodžio @ 19:50 #185373karpisna neaisku kas butu buve jei nebutu trukusi silpnoji grandis ?
2009 7 gruodžio @ 21:37 #185375zvirblisir as sau ta klausima uzdaviau, ar nebutu jis nutraukes srauto? o tada jau buciau driokstelejes ant nugaros.
2009 8 gruodžio @ 00:28 #185376liotcikkai tampem parasparnius su skraidyklininku isvilktuvais trauka irgi budavo skraidykline. kildavo zmones ir po 5 ir po 10m/s ir nenutrukdavo jokie srautai. nereik prisagalvot nesamoniu.
o jei sparnas,nepabijokim sito zodzio, cherovas tai ir isvilktuvo nereikia: http://www.youtube.com/watch?v=QGsegAkhAC42009 8 gruodžio @ 05:35 #185379Termiksveiki , kiek ant mano patirties maciau ir zinau tai silpna grantis tik pablogindavo situacija
2009 10 gruodžio @ 10:28 #185411sssvajokliskazkuriuo atveju ji reikalinga. reiktu is analizuot ir tuos atvejus kai jos reikia.
kaip ir saugos dirzai masinoj yra tokiu atveju kai jie pablogina situacija.. ty zudo o ne gelbsti…( gaisro .. skendimo atvejai.)
maciau filmuka kai del per didelio tempimo nutruko stropai ir nukrito .liko gyvas. bet tokiu atveju manau ji butu atlikusi savo darba.2009 10 gruodžio @ 12:03 #185415Termiknu maciau ta atveji kai ruseliai prie masinos prisikabino kieta vilktimi
, cia jau daktoro pagalbos reikia jiems
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.