- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 19 gruodžio @ 15:29 #152413briedis
Sukurpiau tokia schemute.Gal rasite kokiu klaidu? http://picasaweb.google.lt/lauravilk/Hidraulika#5416968406315266050
2009 19 gruodžio @ 16:11 #185493karolisas tai nelabai suprantu to punktyru apvedzioto voztuvo veikimo, kokiu budu jis paduos slegi i viena arba kita cilindro puse.
2009 19 gruodžio @ 18:19 #185499VarstelisA ir B tepalo padavimas yra is vienintelio kanalo, tai kai atsidarys slegio voztuvas A ir B slegis kris vienodai kaip sistemoj reiskia stumuoklis kaip ir turetu nepajudeti nebent vienoj pusej stovetu spiruokle kuri ji nustumtu
o gal gali minti savo papunkciui parasyti ns man kazko nesigauna sis variantas2009 19 gruodžio @ 20:35 #185503briedisSlegis i abi cilindro puses tiekiamas per droselius ( ziklerius).Taigi, kai bus pasiektas darbinis slegis(voztuvas prades truputi praleidineti) slegis turetu susilyginti abejuose gazo valdymo cilindro pusese.
Brezinyje parodyta situacija,kai siurblio apsuku per daug.Geltona ertme atidaryta (isteka daugiau negu iteka per zikleri) ertmeje slegis kris stumoklis pasislinks ir numes gaza.
Kai slegis bus mazas (truksta siurblio apsuku) geltona ertme uzsidarys,o raudona atsidarys-stumoklis padidins gaza. Sitai sistemai butu reikalingas labai nedidelis alyvos srauto kiekis.Del to droseliai turetu buti kaip karbiuratoriaus co reguliavimo varztas.
Isvilktuvas turetu valdytis viena rankena-slegio voztuvo spyruokles vadymo rankena.2009 20 gruodžio @ 19:35 #185512RamsasTipo reguliuoji slegi, o gazas pats valdosi? O nebus autopulsaciju ar valdymo uzdelsimo?
Ar ne geriau butu atvirksciai- gazu valdyti slegi, o per dideli slegi nuimti per perleidimo voztuva?2009 21 gruodžio @ 20:03 #185528dajaKažkaip jus čia sudetingai,imkit vienpusio veikimo cilindra ,išgalo reguliuojama spyruoklė.Tepalo spaudimas nugalėdamas spyruoklės pasipriešinima reguliuos “gazo” svirtį.Sumažėjus spaudimui sistemoje spyruoklė sugražins tauke į pradine padėtį . Patikrinta. Dar paprastesnis būdas ,išardykit slėgio manometrą ir pažiurėkit kai jis veikia .
2009 21 gruodžio @ 20:58 #185529karolistokios sistemos esme kaip suprantu yra ne automatiskai didinti gaza kai dideja slegis, o pasirupinti kad variklio apsukos visada butu optimalios – ty per voztuva begtu minimalus kiekis tepalo. Bet as kadangi ne iki galo ta schema suprantu, tai daugiau nelabai ka galiu ir pakomentuot
2009 21 gruodžio @ 23:04 #185530briedisEsme tame ,kad isvilktuvas turi prisitaikyti prie salygu stilius, vejas,gusiai.Manau daug kas mate kaip pilotas “issaunamas”nuo starto per stipru veja.Arba per stiliu rekia “traukos! traukos!” Visos sios problemos del zmogisko faktoriaus.Per veja dideles siurblio apsukos,per stiliu mazos.
Aisku ,galima naudoti siurbli su kintamu nasumu,dar ir uzdara hidrauline schema,kaip sita isspauzdinta 1986 metu Danfoss journal http://picasaweb.google.lt/lh/photo/FNw1LuvZQ7HQTsP6lZFnQQ?feat=directlink bet tai brangiai kainuoja.
Geriausia ,kad isvilktuvas butu valdomas viena rankena ir rankenos padetis tiksliai atitiktu trauka “ant troso” nepriklausomai nuo troso greicio.2009 22 gruodžio @ 07:49 #185532MoonO tai kaip veikia Sratuso isvilktuvas? Gal nuo ju galima patyliukais “nusirasyti”
2009 22 gruodžio @ 09:41 #185536Sigitasveikia super; nusirašyti galima…
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.