• This topic is empty.
Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Autorius
    Įrašai
  • #152413
    briedis

    Sukurpiau tokia schemute.Gal rasite kokiu klaidu? http://picasaweb.google.lt/lauravilk/Hidraulika#5416968406315266050

    #185493
    karolis

    as tai nelabai suprantu to punktyru apvedzioto voztuvo veikimo, kokiu budu jis paduos slegi i viena arba kita cilindro puse.

    #185499
    Varstelis

    A ir B tepalo padavimas yra is vienintelio kanalo, tai kai atsidarys slegio voztuvas A ir B slegis kris vienodai kaip sistemoj reiskia stumuoklis kaip ir turetu nepajudeti nebent vienoj pusej stovetu spiruokle kuri ji nustumtu
    o gal gali minti savo papunkciui parasyti ns man kazko nesigauna sis variantas

    #185503
    briedis

    Slegis i abi cilindro puses tiekiamas per droselius ( ziklerius).Taigi, kai bus pasiektas darbinis slegis(voztuvas prades truputi praleidineti) slegis turetu susilyginti abejuose gazo valdymo cilindro pusese.
    Brezinyje parodyta situacija,kai siurblio apsuku per daug.Geltona ertme atidaryta (isteka daugiau negu iteka per zikleri) ertmeje slegis kris stumoklis pasislinks ir numes gaza.
    Kai slegis bus mazas (truksta siurblio apsuku) geltona ertme uzsidarys,o raudona atsidarys-stumoklis padidins gaza. Sitai sistemai butu reikalingas labai nedidelis alyvos srauto kiekis.Del to droseliai turetu buti kaip karbiuratoriaus co reguliavimo varztas.
    Isvilktuvas turetu valdytis viena rankena-slegio voztuvo spyruokles vadymo rankena.

    #185512
    Ramsas

    Tipo reguliuoji slegi, o gazas pats valdosi? O nebus autopulsaciju ar valdymo uzdelsimo?
    Ar ne geriau butu atvirksciai- gazu valdyti slegi, o per dideli slegi nuimti per perleidimo voztuva?

    #185528
    daja

    Kažkaip jus čia sudetingai,imkit vienpusio veikimo cilindra ,išgalo reguliuojama spyruoklė.Tepalo spaudimas nugalėdamas spyruoklės pasipriešinima reguliuos “gazo” svirtį.Sumažėjus spaudimui sistemoje spyruoklė sugražins tauke į pradine padėtį . Patikrinta. Dar paprastesnis būdas ,išardykit slėgio manometrą ir pažiurėkit kai jis veikia .

    #185529
    karolis

    tokios sistemos esme kaip suprantu yra ne automatiskai didinti gaza kai dideja slegis, o pasirupinti kad variklio apsukos visada butu optimalios – ty per voztuva begtu minimalus kiekis tepalo. Bet as kadangi ne iki galo ta schema suprantu, tai daugiau nelabai ka galiu ir pakomentuot :)

    #185530
    briedis

    Esme tame ,kad isvilktuvas turi prisitaikyti prie salygu stilius, vejas,gusiai.Manau daug kas mate kaip pilotas “issaunamas”nuo starto per stipru veja.Arba per stiliu rekia “traukos! traukos!” Visos sios problemos del zmogisko faktoriaus.Per veja dideles siurblio apsukos,per stiliu mazos.
    Aisku ,galima naudoti siurbli su kintamu nasumu,dar ir uzdara hidrauline schema,kaip sita isspauzdinta 1986 metu Danfoss journal http://picasaweb.google.lt/lh/photo/FNw1LuvZQ7HQTsP6lZFnQQ?feat=directlink bet tai brangiai kainuoja.
    Geriausia ,kad isvilktuvas butu valdomas viena rankena ir rankenos padetis tiksliai atitiktu trauka “ant troso” nepriklausomai nuo troso greicio.

    #185532
    Moon

    O tai kaip veikia Sratuso isvilktuvas? Gal nuo ju galima patyliukais “nusirasyti” :)

    #185536
    Sigitas

    veikia super; nusirašyti galima… :)

Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.