- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 26 gegužės @ 10:56 #152656Hook
Gal kam bus idomu. Netycia isknisau tokia statistika apie parasparnininku zutis. Saltinis – uzsienio forumas. Cituoju:
„Parasparnininku zutis pagal metus (visame pasaulyje):
2009 – 88
2008 – 80
2007 – 69
2006 – 72
2005 – 49
2004 – 82
2003 – 54
2002 – 40
O per penkis siu metu menesius zuvo 35 pilotai.
Sitie duomenis nėra pilni nes jokia institucija nerenka ju is viso pasaulio, be to jie paremti spaudos pranesimais. Tema nera nei megstama nei populiari, nes niekas nemegsta galvoti apie rizika ir mirti.“O gal kas turi tikslesnius duomenis?
Markas2010 26 gegužės @ 11:41 #187603Anonimasvis daugeja ir daugeja… ;(
2010 26 gegužės @ 15:47 #187605GedasNa, pilnam vaizdui trūksta ir bendro skraidančiųjų skaičiaus. Taip kad tas ‘daugėjimas’ galbūt ir ne visai bauginantis pasirodys.
Gedas
2010 26 gegužės @ 17:14 #187607RUSHKasdien išeinam į gatves ir tampam eismo dalyviais, vairuotojais. Vien tik lietuvoje eismo įvykiuose 2009 m. žuvo 368, buvo sužeisti 4484 asmenys.
2010 26 gegužės @ 17:29 #187609HookSiais metais prabego 20 savaiciu ir zuvo 35 pilotai. Tai yra 1-2 pilotai per savaite. Sia savaite pas mus lyja bet musu gretos vistiek sumazes (pasauliniu mastu). Statistika yra gera tuo, kad vercia susimastyti tos, kurie iki siol to dar nepadare.
2010 26 gegužės @ 17:32 #187610kipsaskitas klausimas kyla, o kiek per ta savaite pasauliniu mastu iskepta nauju pilotu, mano manymu nauju pilotu skaicius zenkliai dideja ir procentaliai mirciu skaicius mazeja.
2010 27 gegužės @ 11:18 #187623Tomas Sestokasbijau, kad prie to prisideda ir vis ilgejantys sparnai, ir sertifikacijos lojalumas. apie tai kalba jau ir rimti sportininkai, nenorintys tureti sparno proilgiu 8. Nenori, bet kadangi ju gyvenimas – varzybos, konkurencija juos vercia pirkti ir skristi. Nors labiausiai ytakojantis fatalumo faktorius turbut visgi yra skraidanciuju gretu gausejimas, ju “kepimas” mazom laiko sanaudom.
tikrai, Markai, duok nuoroda kur gavai skaicius. Norisi suzinoti viska tiksliau – kokie sparnai, kokia patirtis ir t. t.2010 27 gegužės @ 12:39 #187625petrasr2005 metų statistika gan įdomi, kažin kas tai įtakojo? Manau tikrai ne parasparnistų gretų sumažėjimas po tragiškų 2004, gal pilotai suvokė kad saugumas svarbiau už rezultatą ir gryžo prie saugesnių sparnų?
2010 28 gegužės @ 07:50 #187636GeorgasKažkur skaičiau, kad pasaulyve vidutiniškai kartą per savaitę nukrenta po Boeingą. Su visais 200 keleivių…
G.
2010 28 gegužės @ 08:14 #187637artistasViskas dėsninga,pilotu kasmet daugėja na ir tolygiai praradimų skaičius didėja.Tokią analogiją galima pravesti daug kur.Tačiau sportininkų parasparnistų,manau žūna mažiau,nei lapaūchų mėgėjų.Jie,kad ir rizikuoja daugiau,tačiau nepalyginamai geriau žino šio užsiėmimo subtilybes.Daugiau skraidydami,įgija patirties didesnį bagažą O pas mėgėjus visai kitas požiūris į šitą pavojingą užsiėmimą.Išmokyti skraidyti žmogų tikrai nesudaro sunkumų,bet suformuoti teisingą požiūrį,kuris ateity jam labai pravers,va kame kampas.Aišku svarbus faktorius ir prigimtis,charakteris,temperamentas ir dar daug dau visokių savybių.Kurios lipdo mūsų likimus ir nubrėžia ilgą arba trumpą gyvenimo liniją.Vien tik šlamanti virš galvos parasparnį, kaltinti negalima.Jo vienintelė bėda,kad jis apgaulingai lengvai prieinamas kiekvienam panorusiam atsiplėšti nuo žemės.Ant tos iliuzijos daugelis ir išsiduria.
2010 28 gegužės @ 08:28 #187639MarijonasTik nereikia musu gasdinti….. Ir be sito skraidyti kai kam baisu…..
2010 28 gegužės @ 08:44 #187640HookŠiaip tai nuorodos ne gaila bet, Tomai, ten gi ne bulgariškai parašyta todėl abejoju ar ka suprasi.
http://groups.google.com/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/352bfe265dd4e986#Ten dar buvo minima, kad info apie zutis galima rasti forume paraglidingforum.com. Galimas dalykas, kad is ten ir paimta, o tenai atsiranda kai kas perskaito spaudoje, arba pamato savo akim. Savo ruoztu, su kokiu sparnu skrides pilotas zuvo arba kokia turejo skraidymo patirti, nera minima. Yra tik kalbama apie tai, kad skraidanciuju pilotu kiekis neatspindi mokiniu gausos pereinancios pro instruktoriu rankas. Tai reiskia kad teoriniu pilotu yra daugiau nei praktiniu, ir kai vienas is tokiu teoriniu pilotu su minimalia patirtimi bei didele pertrauka nuo paskutinio skrydzio nuspres, kad atejo laikas pravedinti sparna kol yra proga, tai nelaimingu atsitikimu statistika gali isaugti. Nors be abejo, imant kiekviena pilota atskirai, daugiausia sansu susilauzyti turi tas, kuris daugiausiai skraido, turi competition sparna ir megsta rizikuoti.
2010 28 gegužės @ 19:31 #187663Varstelisdaugiausia sansu susilauzyti turi tas, kuris daugiausiai skraido, turi competition sparna ir megsta rizikuoti.
o as tai galvoju kad turintis kautuka ir skraidantis prie slaito
2010 28 gegužės @ 19:40 #187665artistasO pas mus megejas susilauze.Rodos jura,smeliukas,nedidelis aukstis,skrisk ir džiaukis,mėgaukis galimybe atsiplėšti nuo žemės.Tačiau sąlygos ne visiems leido vienodai laisvai jaustis ore.
Vienam,kažko pritrūko,ar tai sėkmės,ar tai meistriškumo,ar tai dėmesio,susikaupimo.ar tai greitos reakcijos į salygų pasikeitimą.Manau visko po truputi ir babach!!! Užtai dabar yra daaaug laiko pamastymams,ką aš blogai padariau.Bunant Oludenize,padariau išvada,kad mes broliai lietuviai esam santuri,mastanti,be reikalo nerizikuojanti,neišsišokanti,be didesnio avantiurizmo tauta.O tų prigimtinių savybių ne visos tautos turi.Biski apsilaužom,apsidaužom,pagulim ligoninėse.suteikiam progą atsipūsti lengviau žmonom.Mums sugija kaulai, žmonom atsistato nervai ir vėl viskas iš pradžių.Svarbiausia tai,kad nenuobodu gyventi.2010 28 gegužės @ 22:07 #187669sssvajoklisidomu kokiom aplinkybem zuva zmones? daugumoje per varzybas patiria traumas??? ar daugiau tai sekmadieniniai pilotai?tai pora kart metuose vedinantys sparnus? beskraidant kalnuose daugiau nelaimiu ar kur prie slaitu?o gal daugelis megsta skraidyti be atsarginio???butu idomus tokie duomenys???
2010 29 gegužės @ 08:17 #187675karolisVarstelis Parašė:
> daugiausia sansu susilauzyti turi tas, kuris
> daugiausiai skraido, turi competition sparna ir
> megsta rizikuoti.
>
> o as tai galvoju kad turintis kautuka ir
> skraidantis prie slaitoO as tai galvoju kad tas kuris maziausiai skraido, turi competition sparna ir pakankamai durnumo su juo skraidyt ant slaito kai patyre dedes stovi ir ziuri
2010 29 gegužės @ 09:41 #187676GeorgasLabai senas straipsnis (buvo spausdintas “Aviacijos pasaulyje”):
http://www.lspsf.lt/docs/straipsniai/arsaugu.doc
Manau, statistika iš esmės nepasikeitė.
G.
2010 30 gegužės @ 21:01 #187692KesuniaMarkai,su tokiom nuotaikom,dramblio tikrai neparduosi……..
2010 31 gegužės @ 04:28 #187693liotcikTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> bijau, kad prie to prisideda ir vis ilgejantys
> sparnaiTomai atlik elementaru 50% asimetrini su 1996metu laidos freex spark (proilgis 5.
ir su 20007 Axis mercury (proilgis 6.
: pamaysi kad pailgesnis sparnas skrenda zymiai saugiau.
2010 31 gegužės @ 06:04 #187694Tomas Sestokasgal. as kalbu butent apie laikotarpi nuo 2006-07-uju, kai sparnai pradejo sparciai ilgeti. dabar jau dvoikiu nebelabai yra maziau 6 (Karpi, zinau zinau… Vega), o sportiniai arteja prie 8 (daugelis jau atejo). Beje, nedristu kritikuoti tu proilgiu, neturiu argumentu, bent jau tiesioginiu. Bet intuityviai ju bijau ir tiek. Maza to, pavasari Grapoj, demo sparnas irode man savo draugiskuma (ne competitionas, proilgis 6,4), o mano kvaila galva visvien bijo (nors sirdis nori, o pinigine neleidzia
). Dar ta pasikeitusi sertifikacija… Esu girdejes, dabar jau nebereikia siusti sparno test pilotams – palauzai sau, nufilmuoji, nusiunti koki avi ar mpeg’a ir prasau, sertifikacija. Na pvz. ar nebuvo galima anksciau deti ant mokykliniu sparnu sportiniu stropu, be apvalkalo? Turbut, tai nera labai inetelktualus konstrukcijos pakeitimas, bet ankstesnes sertefikacijos to netoleravo. O dabar….
Zodziu, nezinau ar proilgiai – pagrindine priezastis, bet “bijau, kad jie neigiamai itakoja sauguma”. O siaip, tai tik pamastymai ir buciau labai patenkintas suzinoti, kad klistu.Saugiu skrydziu!!!
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.