- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 8 lapkričio @ 09:43 #152889AndriusUKM
Reikejo Berniukams …
2010 8 lapkričio @ 10:52 #189405Tomas SestokasAukstaiciai, SIAUBAS!!!! kur skraidot? ar galima i svecius?
2010 8 lapkričio @ 12:37 #189406ToMacgalima, tomai, kvietem jau kazkada, sirvintose
2010 8 lapkričio @ 13:33 #189407Tomas Sestokasai!,Sirvintai!, kai skrisit, prasau sms apdovanokit 869954945. aciukas
2010 8 lapkričio @ 17:44 #189416VarstelisKraupus vaizdelis ziurint filmuka . Noras skristi saunu . Reiketu nuvaziouti pas skraidancius su patyrimu ir bent pasiziureti kaip reiketu tai daryti. Tendemas taip negali buti pilotuojamas, kaip sasiska lapatuoja , isvis pilotas nevaldo sparno o kyla jau dviese
2010 8 lapkričio @ 18:42 #189420Termikne nu hebra viskas ok ,bet tikrai smegenu maza pas jus
ir dar tokiu laiku kaip pilna hebros kurie moka skraidyti ,
Tandemastiksliau pilotas jai ne klistu visai be salmo
nu bet aisku kam jam jis ……………….
Su tokiais skraidimais bedos prisauksit ne tik sau , pagalvokit biski , ir kaip varztelis sake kupolas negali buti toks o dar keleivi kilojat oioioi, man beziurint net kiausus susuko
ir ziurint i pilota kuris i kaire negalejo pasukti , nu i na……….
Atvaziuokit pas mus uz dyka pamoku duosiu nes ir patc kazkada pradejau panasiai ,bet tai buvo toks laikas kai nieko nebuvo
2010 8 lapkričio @ 18:44 #189421artistasFuuuu man beziurint prakaitas ispyle
2010 9 lapkričio @ 00:21 #189425arbatinisPagooglines radau,kad vaikinai linksmai pasakoja, kaip pradejo skraidyti:
http://www.sirvinta.net/sportas/isikunijo-noras-skrieti-kaip-pauksciui/
atrodo skraidymo meno jau semesi … taciau su tais “lock’autais” geriau nejuokaukite. nes tikrai beziurint siurpas kyla.
2010 9 lapkričio @ 09:20 #189427ToMacsakiau andriau
niekad nereikia pales klausyt… siaip joa, atrodo baisiau nei yra zinant aplinkybes, niekada taip nedarykite
2010 9 lapkričio @ 09:29 #189428MoonReikia krastieciams pedagogikos, Marijonai, reikia
2010 9 lapkričio @ 09:54 #189429Ernestas0812GERAS!!!!!! keliantis su libiotke i medi!!!!!! Super, saunuoliai, ne kiekvienas taip sugeba!
2010 9 lapkričio @ 11:13 #189430AndriusUKMTaip Tomai visa laika reikia gyventi savo galva.
O siaip kritika priimta, bus daromos isvados.
“Filmuota medziaga bus dedama, be tokiu ziauriu situaciju
“
2010 9 lapkričio @ 14:40 #189433BlochaNa dabar galiu pažiūrėti – kokio iš tikrųjų lygio aš ruošiu pilotus, nes ir Darius ir Tomas ir Andrius buvo mano mokiniai. Neveltui man pataria keisti profesiją…
Pradedant nuo nevaldomo skrydžio dviese su VIENVIEČIU parasparniu (pilotas be šalmo, nemoka su tandemu nei startuoti nei nusilesti, apie tandem-piloto licenciją galima neklausti?), baigiant tuo, kad geltono parasparnio pilotas (kas tai, įdomu) neturi žalio supratimo apie pakilimą su išvilktuvu. Dar ir operatoriui apie veiksmus Lock-Out’o atveju turbūt niekas nieko nepapasakojo (tiesa, operatoriaus nemokinau).
Ačiū, vyrai, už depresiją.
Blocha2010 9 lapkričio @ 16:21 #189434ToMaczenia, nesinervink taip. man atrodo visu nesamones i 3 min sudejus baisu butu, siaip mes labai padoriai skraidom, ir Marijonas yra skraides su mumis galit jo paklaust
o siaip ir pats laukiamas visada esi, ka primirse prisimintume, ir alaus isgertume po skraidymu
gal netgi darius pirtele iskurentu (bet cia jau jo reikia klaust
2010 9 lapkričio @ 17:08 #189435arnoTas” i kaire” tai klaikus variantas.Gerai kad tik taip baigesi…
2010 9 lapkričio @ 17:39 #189436ArmisAs atpazinau (jei neklystu) savo pirmaji sparna, Synergy. Jis man nelabai norejo paklusti, matau ir kito seimininko neklauso… Pavojingi tokie rezimai, oi pavojingi… Reikia ta sparniuka valdyti aktyviai ir teisingai.
2010 9 lapkričio @ 19:13 #189437ToMacnaujo seimininko klauso, arminai, tik va kai paskolini kazkam nebeklauso
siaip dekui uz sparna nesigailejau dar
2010 9 lapkričio @ 19:28 #189438AndriusUKMTiesa pasakius dabar ziurint i sita filmuka juokas ima.
Bet realiai matant tai jo, strioko buvo. Is filmuotos medziagos matosi kad buvo sunku filmuoti.
Bet kai zinai visas aplinkybes, pasidaro sie ivykiai paaiskinami.
Bet tai yra niekniekis lyginant ivyki Kernavej. Kai nuvaziuoji pirma karta prie slaito. Ir nespejus issipakuot, pamatai kaip is 10 metru aukscio, teskiasi su visa jega ant veido. Ir po to atsigaivyneja keleta minuciu. Va ten tai buvo tikrai nejuokinga, nei dabar atsimenant, nei tada matant. Net noras dingo skraidyti
O cia tai vaiku zaidimai palyginant su tuo ivykiu. Tik kazko tai niekas apie tai nekalba, jauciu del to kad sveika gyva liko
Ir manyciau tokiu ar panasiu situaciju teko matyti visiems gal netgi patirti, ypac nepirmus metus skraidantiems. Kaip pastebejau, nors as dar naujokas siame malonume, bet apie nelaimingus ivykius niekas nekalba. Ar cia Lietuvos zemelej visi tik profai skraido. Tuo as labai abejoju.
2010 9 lapkričio @ 19:45 #189439ValdemarasVa va gerai pastebeta,kaip bebutu apie nemalonius dalykus nemalonu yra kalbet daugeliui manau…
bet i sudetingas situacijas manau ilindes buvo kekvienas,kai nusileides dziaugiesi kad savo dvejom vaikstai po zemele2010 10 lapkričio @ 01:10 #189440arbatinisNa apie kaikuriuos ivykius kalba. Net yra oficialus nelaimingu atsitikimu protokolai! Ir jie viesai prieinami. Reikia tik netingeti pasidometi, kas rasoma federacijos svetaineje. Priminsiu kur ji randasi: http://www.lspsf.lt
Mano nuomone, juodziausi metai Lt. skudurlekiu bendruomeneje buvo 2008ieji. Ta sezona net trys viesai skelbiami rimti ivykiai nutiko. Prisiplojo tiek savamokslis, tiek solidzia praktika turintis instruktorius. Visus siuos ivykius sieja viena – zmogiskasis faktorius. T.y kaulai luzo ne del to, kad parasparniais skraidyti pavojinga, o del grubiu pilotu klaidu.
Kogero daugelis mokame vaziuoti automobiliu. Bet jei Jums pasiulytu pameginti atlikti kaskadini triuka ir vaziuoti automobiliu and dvieju soniniu ratu – kogero kategoriskai atsisakytumete, nes nebutumet tikri savo galimybemis, ir nenoretumet sudauzyti brangaus automobilio.
Deje, daznai genami “ikaro sindromo”, skrendame kuomet geriau ant zemes tupeti, ar papildomai pasidometi apie saugumo technika.
Linkiu saugiu ir ilgu skrydziu. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.