- This topic is empty.
Rodomi 6 įrašai - nuo 1 iki 6 (viso: 6)
Rodomi 6 įrašai - nuo 1 iki 6 (viso: 6)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Vakar buvo išbandyta, kaip viekia šis mechanizmas, buvo suderintas sienos kirtimas su kariškiais ir pateiktas skrydžio planas “oro navigacijai” parasparnių grupės skrydžiui į Lenkiją. Viskas praėjo sklandžiai, visos tarnybos geranoriškai mus palaikė, tik Lenkams ilgai nedaėjo, kaip neregistruotą LSPSF šaukinį turintys parasparniai gali skristi, ir kas jie tokie, gal nelegalai, bet išsiaiškinom, kad pas mus varžybos ir skraidysim, ir ateityje jau visi tikiuosi žinos, su Lenkais mums derinti atskirai nereikia, susitaria “oro navigacija”.
Liuks!
Reikia tiketis, kad ateityje sios proceduros supaprastes ir mes ir kaip ir kitu ES saliu parasparninikai, galesime kirsti Sengeno saliu sienas be jokiu kariskiu leidimu. Nes kolkas esame vienintele EU ir NATO valstybe, kur reikia prasyti KOP leidimo kertant Sengeno siena ar informuoti KOP, jei skrendi nevaldoma erdve. Gaila, bet pas musu biurokratus dar stiprus sovietinis mentalitetas, kai savoka “kontroliuoti” yra tapatinama su “leisti-neleisti”
Yra vienas niuansas, kariskiu leidimo nereikia prasyti, jei skraidai registruotu orlaiviu, su transponderiu ir palaikai rysi aviadazniu.
Tai uzsienyje sktaido su tais transponderiais per EU sienas?
aplink visą lietuvą 15 km. kariškių kontroliuojama oro erdvė, kaip man aiškino, tai pagal ES reikalavimus, pernai tik per klaidą nebuvo žemėlapyje atvaizduotas pasienio ruožas su Es šalimis. kitose šalyse nežinau ar taip galima, gal pasiektas koks susitarimas?, gal pastoviai rezervuojama oro erdve, kai startaviete salia sienos ir skraidoma pastoviai per siena.