• This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153211
    poro

    Tomai, Mecy,

    ar Lietuvoje nesiruosiate organizuoti UP LT team? http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=40012

    Gal atsirastu norinciu?

    #191863
    Tomas Sestokas

    Aciu Romualdai. Taigi, ten viskas kaip ir pasakyta. Kainos prase internete neskelbti, bet jei kam idomu, skambinkit. O su tuo sparniuku skraidziau nepilna valanda Italijoj, man labai patiko. Tai trieilis, sportinemis stropomis.
    869954945

    #192001
    mecys

    Labas visiems.
    Dar galioja UP pasiulymas del UP LT team. Tai apie ka uzklause poro.
    UP siulomas sparnas Trango XC – saugus, greitas, minkstas. SKY (Tomas Sestokas) su Trango3 sia vasara Italijoje suskraide virs 200km i viena puse. Finise, vietiniu pilotu globojamas, kita ryta sustartavo ir nusileido ten, is kur vakar isskrido. Vel virs 200 km. Maciau filmuota medziaga. Ispudingai atrodo!!! Trango XC dar idomesnis. UP siulo LT team, norintiems jais buti, nuolaida siam sparnui – 300 EUR.
    Tad sparnas UP LT team pilotams kainuotu nepilnus 6000Lt. Cia su visais mokesciais.
    Noretusi, kad pasaulyje atsirastu UP LT team. Juolab, pilotu skaicius neribojamas.
    Pagarbiai.
    Mecys

    #192002
    mecys

    Dar karta labas.
    UP atsizvelge i mano prasyma – mazinti sparno kaina.
    Ka tik gavau patvirtinima, kad sparnas Trango XC UP LT team pilotui kainuotu dar 100 EUR pigiau.
    Pagarbiai.
    Mecys

    #192462
    mecys

    Labas visiems.
    Skraidymo sezono pabaigai UP pasiule Trango XC sparnus Lietuvos pilotams uz dar patraukliasne kaina – sumazino siam sparnui kaina dar 200 EUR. Litais tai iki 5000.
    Pagarbiai.
    Mecys

    #192464
    AndriusUKM

    Patraukli kaina. Net labai. Bet po metų skraidymo ankstoka šokt ant competitiono. Plius techniniai parametrai truputėlį atsilikę, nors ko norėt 2009 metų modelis. Lauksim naujojo modeliuko su pagerintais techniniais parametrais už senojo kainą :)

    #192466
    Tomas Sestokas

    Noriu ir as pasisakyti, kaip buves UP atstovas spaudai :) ir dvieju UP sparnu savininkas. Pabreziu, BUVES, kad suprastumet, jog neturiu jokio finansinio ar moralinio suinteresuotumo UP sparnu pardavimais.
    Visu pirma Mecy, DIDZIULIS TAU ACIU, kad suteikiai man galimybe dvejus metus skraidyti su mano Trangute. Kas mane pazista, zino, kad skraidau nelabai rinkdamasis salygu (tik isvilktuvo truputi bijau :) ). Skraidziau su ja Kernaves termikuose prie uzputimu 17m/s, turejau Slovenijoj +10 su biskiu , vidurki. Ji, Trango, mane isgazdino tik vieninteli karta, kai nuo draskyto vidutinio +7,2 (Lietuvoj!!!!) iejau i virs 10 momentinio, stabdziau ir jis nusirove. Paleidau ir Trangute man viska atleido ir nuskrido toliau kartu su nieko nevaldanciu, issigandusiu ir drebanciu pilotu. Tai nutiko pacioje mano ir Trangutes pazinties pradzioje. Tada supratau, kad sios kumelaites laikyti nereikia. Ir nebelaikiau. Ir daugiau nei karto, NEI VIENO VIENINTELIO KARTELIO!!!!, – ji man neluzo. Nei Kernavej, kai visi sedi ant zemes ir tik as ir Trangute kalbasinames ore, nei tame monstre Slovenijoj, kuri centraves bijojau pagalvoti kas bus iseinant is jo. Ai, buvo du kartai!!! Vienoje Kanaru saloje – La Palma ar Las Palma, nebeprisimenu pavadinimo… Buvo prePWC ir mes su visu paravozu einame link antrojo tasko. Staiga stiprus frontalas (sparnas praeina visai sale mano galvos), pakeliu rankas ir laukiu nerimo i prieki, kad stabdyti. Nesulaukiau. Sparnas ne nere!!!??? Sekunde mastau, kodel jis nenere. Po sekundes vel frontalas. Vel palenkiu galva, kad sparnas neuzdengtu man veido. Ir vel nenere. Matau 8 spranus, kurie po mano keistenybiu traukiasi nuo uolu ir eina leistis (tiesa, dabar prisiminiau! tai buvo Tenerifej, o ne La Palmoj).
    Truputi ipuoliau i prisiminimus, sorry. Zodziu apie pati gamintoja. Gerbemieji, UP istorijoje beveik 40 metu geriausiu ir brangiausiu pasaulio konstruktoriu darbo. KETURIASDESIMT!!!!! Mano mama dar nebuvo islaikiusi abituros egzaminu, o jie jau galvojo, kaip padaryti man gera sparna :) . UP – tai nuostabi pasiuvimo kokybe. UP – tai garantuoti atsiuntimo terminai. UP – tai saugumas ir moderniausi sprendimai.
    Kas del modelio senumo. Taip, tikrai, TrangoXC yra dvieju metu senumo modelis. Ir matomai, UP prisigamino ju per daug. Sparnas geras ir jo atsiradimo metu reiko laukti menesiu menesiais, kad ji gauti (UP tai labai neiprasta, nes gamybos pajegumai yra labai dideli). Todel kai bumas atslugo, jie pradejo gaminti i sandeli. Del Trango XC moralinio pasenimo noreciau sutikti. Nu tikrai sena. Bet man ramybes neduoda praejusiu metu XC World nugaletojas yra buten TrangoXC. Tai kaip gi reikia dirbti ir konstruoti, kad praejus 2metams, kuriu metu parasparniai stipriai soktelejo i prieki, vis dar buti virsuneje. Sakysist skrenda pilotai, ne sparnai. Ok., vadinasi ten labai puikus pilotas. Bet negi puikus pilotas pirks leva sparna? Matyt vistik moraliskai sparnas nera labai senas. Zinoma, jis netures jokiu nauju navarotu. Todel ir kainuoja 5000. Norit naujausio super-duper sparno,vadinasi jus – sportininkas. Tada reikia mokekit 9000 (galiu pasiulyti) :)
    Beje, zinodamas ta kompanija, itariu, kad jie jau yra paruose nauja BOMBA, kuria netrukus pasiulis rinkai. Jei siekiate sportiniu rezultatu, laukite jos ir taupykit pinigus. O jei norite auksciausios klases saugaus sparno, naudokites Meckos pasiulymu. As irgi gavau ta UP laiska, Mecka elgiasi nesuvokiamai, nebando gauti jokio pelno. Nors galetu truputi dadeti kainos ir uzsidirbti kelione pvz i Brazilija. O ten uchh, kaip gerai!!!

    Tomas

    Mecka, dar karta didelis ACIU TAU.

Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.