- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 28 birželio @ 12:50 #153222arbatinis
Visi, kas ateina į aviaciją, nesvarbu kokią: mažąją skudurlėkių, oro balionų ar “kieto sparno” akrobatinių lėktuvų ir pan. – neišvengiamai susiduria su vadinamu “Ikaro sindromu”.
Ikaras – graikų mitologijoje, nagingiausio skulptoriaus ir architekto, kilusio iš Atėnų sūnus. Dedalas negalėjo išvykti iš salos vandeniu, nes Minojus kontroliavo salos ir vandens kelius ir buvo griežtai įsakęs apžiūrėti visus laivus prieš jiems išplaukiant. Tad Dedalas sumanė pasidaryti sau ir sūnui Ikarui sparnus.
Dedalas įspėjo Ikarą, kad neskristų per aukštai, nes saulė gali ištirpdyti vašką; taip pat ne per žemai, nes jūra banguoja, sparnai sušlaps ir jis nebegalės paskristi. Kai pasiruošė skrydžiui, tėvas ir sūnus išskrido.
Jie praskrido Samosą, Dilosą ir Lebintosą. Ikaras plasnojo, vis norėdamas pasiekti dangų. Pakilo per aukštai ir liepsnojanti saulė ištirpdė vašką, ir plunksnos išsibarstė. Ikaras įkrito į jūrą ir nuskendo.Promokes valdyti orlėkį žmogus ima veržtis į padangę, dažnai neįvertindamas savo įgūdžių. Jei neatsiranda kas jį pristabdo (paprotina) – iškyla didelė traumų tikimybė.
Šiame video siužete aiškiai matosi, kad juodojo sparno šeiminko valdymo prie stipraus vėjo įgūdžiai yra labai menki. Nepaisant to, sparno klasė pasirinkta per aukšta, neatitinka piloto sugebėjimų jį valdyti.
Galiausiai tas pats pilotas savo įrangą išsiblaškęs palieka startavietėje, ko pasekoje mėlynojo sparno pilotui tenka nutraukti kilimą.Nesinori daugiau moralizuoti. Visi turime trukumų. Stenkimės juos šalinti ir būkime atidesni vieni kitiems.
2011 28 birželio @ 14:45 #191887HookO brac, pazistami personazai. Prie tokio vejo kaip ta diena tik armonikai nieko negaliejo atsitikti, bet kodel as jos gyvai nemaciau?
Idomu pagal ka teksto autorius sprendzia apie kompetencijas ir ar pats skraidyti moka… Netikiu Jonai, kad tai tavo darbas.
As nepirsiu savo nuomones, bet yra pilna pavyzdziu, kai gebejimai valdyti sparna ore stipriai skiriasi nuo gebejimu ji ivesti i skrydi. Dauguma jaunu ciajniku yra to pavyzdys, nes jie stiprus ir daznai startuoja bet termika nuo zemejimo sunkiai atskirti gali. Kitu pavyzdziu gali buti Sorochovas pries mirti – jegos isstartoti nera, bet skrejimo igudzia fantastiski.
Markas
2011 28 birželio @ 16:25 #191889MoonIstorijos pabaiga : Dedalas saugiai pasiekė Sicilija. Ten pastatė sventyklą Apolonui, o joje pakabino savo sparnus, kaip dovana dievams.
Si grazi legenda yra nieko daugiau, kaip istorija apie kartu problema. Ir savo forma labai mums artima, del to ir taikli. Moralas – vaikai klausykite tevu, mokiniai klausykite instruktoriu, cainikai ziurekite i labiau patyrusius, o ereliams – neuzmirskite, kad esam zmones.
O zmones mokosi is kitu klaidu, arba ne. Dar zmones mokosi is savu klaidu. Bet gal pamirsta?P.S. Parasiau tik del to, nes noriu, kad mes butume sveiki, skraidytume ilgai, ….. ir kada nors galetume pakabinti savo sparnus kaip malonu gyvenimo prisiminima.
2011 28 birželio @ 16:42 #191890artistasTaip nebus niekada.Jei visi skraidys atsargiai,nebus progreso.Žmogus visose gyvenimo sferose plėtė savo galimybių ribas.
O kaip jas praplėsti nebandant kažko naujo,nerizikuojant,nevaikštant ant britvos ašmenų.Kaip šampanas kunkuliuoja jaunas kraujas,veržiasi iš butelio ir niekas jų nesustabdys.Jiems prieš akis nepatirtų įspūdžių vandenynas.Jokie pamokymai,moralai,patarimai nepadės.Jie nekalti,jie tokiais gimsta.Nors trumpai,bet jiems ploja visas pasaulis,o gal net ir TEN aukštai.2011 28 birželio @ 20:18 #191892sssvajoklismirtininku komanda
2011 28 birželio @ 20:58 #191894liotciksssvajoklis Parašė:
> mirtininku komandaman atrodo ta mirtiniku komanda skraido ilgiau uz svajokli.
2011 28 birželio @ 22:38 #191896SigmaNegalvojau, Jonai, kad turi toki dideli trukuma, moralizuoti kitus.
Kazkodel tai, ta diena nenorejai parodyt savo valdymo technikos?
Gal tau, tokiam asui, vejas buvo per silpnas?2011 29 birželio @ 05:27 #191897gadominasPanasi situacija buvo per Traku ciampa. TIk startui prie sparno reikejo ne 2-3 zmoniu, o ~6. Rods dar ir Mantas i trosa buvo isikabines bei Zenes instruktazas i desine piloto ausi: http://goo.gl/jqnja
Zodziu, kad ir kaip ten bebutu: pavienis tai atvejis ar tai jau statistika, vietoj visiems gerai zinomos, pamokancios istorijos siulau deti para pastabas ir bandyti techniskai pakomentuoti piloto daromas klaidas starto metu. Kitu atveju tai tiesiog pasiepiantis video be jokios isliekamosios vertes
Gerbkime vieni kitus (nedaug tiesa pasakius musu ir yra) bent jau uz startavietes ribu.
2011 29 birželio @ 07:27 #191899arbatinisSigma Parašė:
> Negalvojau, Jonai, kad turi toki dideli trukuma,
> moralizuoti kitus.
> Kazkodel tai, ta diena nenorejai parodyt savo
> valdymo technikos?
> Gal tau, tokiam asui, vejas buvo per silpnas?Kurdamas šią temą nenorėjau nieko įžeisti. Jei taip gavosi – nuoširdžiai atsiprašau. Tiesiog norėjosi forme sukurti temą, kurioje, kaip Gedas minėjo, diskutuotume kolegų arba savo daromas klaideles. Prisimintume visuose mumyse besislepiantį “Ikaro sindromą”. O startavietėse pamatę, kad už kampo beldžiasi nemalonumai – įspėtume kolegą arba patys susiprastume, kad skrydį šį momentą gal geriau atidėti…
Kalbant apie tą dieną – man vėjas buvo per stiprus. Todėl ir prisiminiau visai neseniai draugo padovanotą akardeoną.
Niekuomet nesijaučiau ir stengsiuosi nesijausiu “asas”. Tiesiog per kelis metus kažkiek prisikaupė nemalonių patyrimų, kuriuos prisiminus galima nuspėti esamos situacijos tolesnės eigos variantus.Vienintelis dalykas, dėl ko gailiuosi, kad nepriėjau prie juodojo sparno piloto ir nepasakiau: turi tris mėginimus. Jei nesugebi išstartuoti – ši diena ne tau. (Tokia taktika aš pats sau griežtai taikau.)
Nereikia vadovautis kažkur matytais ar girdėtais pavyzdžiais kaip kalnuose profai nesustartuoja su “britvomis”. Ten šiektiek kitos situacijos. O blogas pavyzdys aplamai neturėtų būtį sekamas.Videotekoje turiu dar šiektiek kelerių metų senumo medžiagos, kur matosi stiprus “Ikaras”. Artimiausiu metu ją turėčiau paviešinti.
Kviečiu ir kitus pilotus nebūti abejingais, kuomet startavietėse kyla traumų tikimybė – prieiti ir įspėti kolegą. Jei yra galimybė – užfiksuoti spektaklius vaizdine medžiaga ir visiems rodyti forme. Pagrindinė idėja šito reikalo yra galimų traumų mažinimas.Saugokime vieni kitus.
Peace.
Jonas
2011 29 birželio @ 07:41 #191900karolisPaciam kartais buna sudetinga ivertinti savo igudzius ir galimybes. Kai ziuri i kitus – viskas kaip ant delno.
“Juodojo sparno seimininkui” buvo suteikta galimybe paciam is sono i save paziureti ir padaryti isvadas – siulau naudotis proga
2011 29 birželio @ 19:18 #191908artistasNoriu pridėti,kad savo mintis,kurias prieš tai parašiau,taikiau visai ne tam konkrečiam atvejui,ne juodojo sparno pilotui.
Čia visai kas kita.Per tokį vėją tūnau pasislėpęs žolėse ir net minties neturiu apie bet kokį sparno naudojimą Šiuo atveju ploti nereikia,o priėjus patraukti už atsikabinimo spynos,įpilti pilotui naminukės,kad nueitu gyvas,linksmas ir dainuojantis laukti geresnių sąlygų -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.