- This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Butu protinga tema apie aktyviniu ir pasyviniu isvilktuvu sauguma atskirti, o ne uzrakinti.
na va gintarai ir atskyrei, o ten buvo planuojami skraidymai tik uzvire diskusija ne toj vietoj, todel mieli pilotai galite cia reiksti savo mintis apie isvilktuvu sauguma
Sorry, neturiu laiko temų skaidymui ir apjunginėjimui. O jei pradėčiau tai daryti, ko gero tektų atsisakyti skraidymų ir visų kitų darbų
http://www.paragliding.lt/index.php?option=com_phorum&Itemid=30&phorum_query=read,3,40965
Būtų protinga, jei kas nors nepatingėtų išrinkti iš šios nesusijusios temos esminius teiginius ir įdėtų čia.
Apskritai nebloga mintis kurti temas tada, kai turi ka pasakyt
Išsiuntė: Marijonas
Data: 2011-07-25 04:25
…. su pasyvke reikia tureti tam tikru igudziu, o tamsta dar tik tik gimes pilotas, todel manau, ir paciam bus sveikiau jei vaziuosi i Valkininkus…..
Išsiuntė: Varstelis
Data: 2011-07-25 13:40
…kokiu ipatingu igudziu reikia pasikelti su pasivke i ora… ?
Išsiuntė: AndriusUKM
Data: 2011-07-25 13:57
Pagrindinis skirtumas “pasyfkės” nuo “aktyfkės” (neliečiant veikimo principų) yra prižiūrinčiųjų akių skaičius…
__________________________________________
Esme ta, kad naujokai nelabai gerai laiko krypti.
Pagrindinis skirtumas tarp pasyvkes ir aktyves tas, kad su aktyvke pradedi su ~1km troso, su pasykvke ~100m.
Tai dabar jei naujokas, grubiai, nugrybauja 100m i sona, su pasyvke jau turi ~45° kampa, su aktyvke tokiu atveju kampas maziau nei 6°.
Prie 45 laipsniu tai jau lokautas. O del 6° ner ko per daug sukti gavos, gali pagalvoti dar minute ir tada patraukt uz teisingos klevantos.
Taigi su pasyvke naujoka reikia papildomai priziureti ir pries starta atvyniot kuo daugiau virves.
O naujokui reiktu uzduoti sau klausima: ” ar ten kur vaziuoju skrist su pasyvke bus zmoniu kurie supranta ir pasirupins visu situo reikalu, ar ne? “
labai teisinga pastaba ir ji reikalinga pradedantiems