- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 12 gruodžio @ 16:10 #153419Termik
Kaip visada U-Turn firma ieško nauju idėjų ir inovacijų gaminant naujus sparnus.
U-TURN firma su pasididžiavimu išleido nauja žvėriuką tai naujo dizaino XC klases sparną LTF/EN-C „PASSION“ Flat AR 6,85
Saugumas, Greitis, IlgaamžiškumasAprašymas apie sparną anglu kalba>>> http://www.u-turn.de/site/index.php?id=183&L=1
p.s lietuviu kalba bus netrukusTechnical Data yra čia>>>> http://www.u-turn.de/site/fileadmin/user_upload/products/paragliders/passion/pdf/EN/Technical_Data.pdf
Video>>
http://www.youtube.com/watch?v=YIlFZmaB_iA
http://www.youtube.com/watch?v=M9-8IThBBKUNaujas rekordas:
No limits with the PASSION:
Pal Takats pulverises chilean XC-recordVillingen-Schwenningen. Pal Takats and the new PASSION by U-Turn: This is a real dream-team. The pilot now showed his exeptional skill once again by pulverising the chilean XC-record in two steps. In a 12-hours-flight (no board-restaurant) he screws the old record-mark finally from 208 km up to 304,9 km, flying along the coast in the north of Chile.
http://www.u-turn.de/site/index.php?id=123&L=1DĖMESIO!!!
Pirmiems sparnams didelės kalėdines nuolaidos.
2011 12 gruodžio @ 20:58 #193244ginteelisgraažūs…. nooriu.
2011 12 gruodžio @ 21:46 #193245AndriusUKMPatraukliai atrodo. Kaip EN-C techniniai parametrai nekuklūs
2011 13 gruodžio @ 17:00 #193253TermikNieko nuostabaus tai U-Turn
.
2011 13 gruodžio @ 17:21 #193254MoonO tada kas nuostabaus?
2011 13 gruodžio @ 20:31 #193255VarstelisGaletum ideti nuoroda su testu filmukais , su minimalaus zemejimo ir glaido duomenimis.
Pagrindinej lentelej tu duomenu nera2011 15 gruodžio @ 11:21 #193265MonteCarlo2011 15 gruodžio @ 16:37 #193267TermikSveiki kam idomu paziurekit kaip buvo testuojmas kupoliokas
http://www.guido-reusch.de/public/englisch/public/frontend/show/id/499
2011 24 gruodžio @ 08:05 #193316Termik„U-Turn PASSION“:
Efektyvumas. Saugumas. Patvarumas.
Jeigu parasparniai būtų supakuoti į šokoladinius kiaušinius, „PASSION“ būtų nuostabi staigmena pilotui. Visiškai naujos konstrukcijos XC sparnas (EN C) šiuo metu atitinka 3 norus: „PASSION“ yra nepaprastai saugus. „PASSION“ eksploatacinės savybės – išskirtinės. „PASSION“ gyvena ilgai! Naujasis „U-Turn“ sparnas dabar jau prieinamas!Saugus, puikios kokybės ir patvarus – šios inovacijos „Passion“ modelyje tampa įmanomos
„U-Turn“ vyriausiojo projektuotojo Ernst Strobl dėka. „PASSION“ sujungtos varžyboms reikalingos eksploatacinės savybės ir pasyvus saugumas priartėjant prie EN B klasės“, – tvirtina „U-Turn“ bendras įkūrėjas Thomas Vosseler.Eksploatacinės savybės generuoja išskirtinį didžiausią greitį, parasparnio proporcijas ir pakilimo savybes. Pranašumas yra tas, kad pilotas gali remtis atleidžiamu sparnu ir jo stabilumu, ir sutelkti dėmesį atlikdamas varžybų užduotį ir siekdamas pasinaudoti geriausiomis galimybėmis kovojant dėltikslo. Taip yra dėl to, kad jam nereikia kreipti dėmesio į sparną, norint išvengti rimtų lūžių. Kiekvienas, kuris dalyvavo rungtynėse, žino, kaip svarbu turėti stiprią psichiką ir pasitikėti savo aparatu.
Įprastai sparnas yra įrengtas su PPN ir PPNplus sistema, kuri jau žinoma iš sėkmingos „U-Turn“ didelių parduodamų modelių: plastikiniai strypai rūpinasi optimaliu vėdinimu, kuris ypač reikalingas daug dėmesio reikalaujantiems atakos kampams. „PASSION“ yra pirmasis sparnas iš „U-TURN“ su tiksliai apibrėžtu kontūru (HDP). „HDP – tai plastikiniais strypais sutvirtinti topseliai nuo 45 iki 80 proc. profilio gylio. Optimalus ilgis buvo ištirtas kompiuteriu, ištobulintas ir įrodytas mūsų testavimo pilotų“, – praneša Strobl.
Sistema puikiai atitinka „THRILLER 2k11“ išrastą aukšto slėgio kryžminių angų dizainą (angl. High Pressure Crossport Design (HPCD), kuris buvo optimizuotas tokiu būdu, kad kontroliuotų slėgį kamerose ir tarp jų ir kad THRILLER galėtų pasiekti niekada iki šiol nepasiektą dinamiškumą ir stabilumą. Ši technologija taip pat naudojama „Passion“. Šios optimizuotos kryžminės angos leidžia uždarytai kamerai, esančiai išoriniame sparno trečdalyje atkurti sparną po lužimo. Uždaryta kamera neleidžia oro srautui patekti į kamerą, todėl kamera yra vėdinama tik kryžminių angų. Pagal HPCD dabar galima kontroliuoti oro srautą nuostabiu „PASSION“ būdu. Tai leido mums įrengti uždaras kameras ten, kur jos yra veiksmingiausios, o ne ten, kur jos turėtų būti dėl šoninio vėdinimo priežasties. Skrydžio charakteristikas taip pat pagerina optimaliai išdėstytos uždaros kameros.
Didžiausio pasiekto greičio nevisada nepakanka, taip pat svarbu pasiekti ir gerą aukštį. Kaip pateikta šios specifikacijos lapo dalyje, „PASSION“ turi stabdžių surinkimo sistemą (angl. Brake Gathering System (BGS). Ši sistema sutrumpina užpakalinę briauną iki 36 cm. „Tai pakeičia sparno geometriją dėl didesnio kupolo įtempimo“, – tvirtina Strobl. Be to, tai suteikia sparnui puikias kilimo savybes ir malonų oro srauto apdirbimą. Pakilimas ir antžeminė priežiūra yra labai paprasta su „PASSION“.
PASSION galime pasitikėti ne tik dėl saugumo, eksploatacinių savybių ir greičio, bet ir dėl patvarumo, -tai žada džiaugsmą bei pastovius ilgalaikius skrydžius. Dėl kai kurių ypatybių šis projektas tampa svarbus.
Naudojamos skirtingos medžiagos, pavyzdžiui, 40 g ir 36 g Nylon medžiaga viršutinei sparno dalyje ir medžiaga stipriai kraštų apdailai ir V-juostai (geresnė stabilumo technologija (angl. Improved Stability Technology IST). Optimali medžiaga yra sukerpama ir susiuvama naudojant išmaniąją sparnu sukirpimo sistemą (angl. Smart Sail Cut system). Tai reiškia, kad audinio gijos, prišaudymas ir sujungimo orientacija yra priklausoma nuo pasireiškiančios apkrovos krypties ir orientuota į reikiamą medžiagos įtempimo stiprumą.Galiausiai „PASSION“ turi SBP sistemą. Šis sutrumpinimas reiškia „išmanioji apačios apsauga“ (angl. Smart Bottom Protection). Tai yra pusės mėnulio formos, 7,5 cm skersmens padarytas iš savaime lipnios 60 g/m² specialios medžiagos. Ši medžiaga buvo išrasta siekiant sumažinti nepatogumus dėl tiesioginių tvirtinimo taškų sparno apačioje ir sumažinti įtempimą apatinėse sparno dalyse ir ties briaunomis. Tai užtikrina profilio tikslumą daugeliui metų. Ši sistema yra labai sėkminga „THRILLER“, kur apkrovos linijos tvirtinimo taškuose turi pasipriešinti ekstremaliai aukštoms apkrovoms.
„PASSION“ yra 5 dydžių: PASSION XS 60–85 kg, PASSION S 70–95 kg, PASSION SM iki 105 kg, PASSION M 90–115 kg ir didžiausia PASSION L 105–130 kg. Visi sparnai turi 63 kameras ir 6,85 proilgį. Maksimalus „PASSION L“ linijos ilgis yra 303 m.
„PASSION“ parasparniuose su 3 eilių sistema ir 7 skirtingų stropų diametrai – negali būti geresnio optimizavimo tarp oro pasipriešinimo bei stropų apkrovos. Varžybinės stropos yra LIROS LTC ir Edelrid U8000. E sant aramidiniam pluoštui, naudojama viena poliesterio mova vienoje kilpoje – linijos kontūro apsaugai(LLP).
.
2011 24 gruodžio @ 11:17 #193317toslisCool sparnas pagal aprasymus,but ydomu suskristi ir ismeginti kaip jis ten ore
Lauksim pilotu atsiliepimu.
2011 26 gruodžio @ 21:02 #193329Kesuniayra Gradientai o po to visi kiti sparnai….
2011 26 gruodžio @ 22:23 #193333sauliuxAprasymas liudnokai skamba… Sakyciau google vertejas vercia tapornai, gerai bent , kad originale pasiskaicius galima suprasti apie ka kalba eina…
2011 28 gruodžio @ 16:18 #193339PacanasKai lietuviškame puslapyje pamatai: “Oscar Wilde kartą pasakė savo labai britišku sumenkinimu” , tai geriau skaityti originalą gamintojo puslapį.
Mariuk, paprašyk kokios liet.kalbos mokytojos, kad paredaguotu tekstus, nemenkink gero u-turn vardo su tokia beraštybe…2011 28 gruodžio @ 17:56 #193340TermikHmmm cia kur ?
.
2011 28 gruodžio @ 18:06 #193341Termikok radau
2012 13 sausio @ 06:09 #193451Termik.
2012 18 sausio @ 10:37 #193484Mindaugas…tuoj baigsiu pribresti rimtam geram produktui, butu laikas uzsisakinet manau, kaip tik pavasariui ir bus….
2012 22 sausio @ 17:51 #193519TermikJakiu problemu
2012 24 sausio @ 13:41 #193533AndriusUKMPASSION’o testavimas —-> http://www.guido-reusch.de/public/englisch/public/frontend/show/id/499
2012 23 vasario @ 05:55 #193735TermikNu ka pavasaris ne uz kalnu !!!! Nesnaudziam nes liko tik keletas kupolu akcijinemis kainomis
.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.