• This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153831
    Vysniukas

    http://www.delta-club-82.com/bible/135-hang-glider-ghostbuster.htm
    Sitas grazuolis jau Lietuvoj, apskraidytas Vokietijoj. Praskridau su juo sirdis atsigavo :). Laikas eiti prie kietasparniu, tam klube kur buvom, berods 20 ju yra turi viena motorizuota stalkeri, jo pirkti nerekomenduoja, nes tupdymo greiciai nenormaliai dideli, todel ir motorizuotas, o visi kiti Atos. Rolandas Kaunas suskrido su tandemu Atos’u, pamokino kaip pilotuoti kietasparni ir pan.. Tam aerodrome testuoja naujus Atos aparatus. Organizuoja kursus skraidymui paskui motorenke ir dragonflyer’i, du kart metuose, organizuoja savaitgalines varzybas ir siaip klubines , pakankamai aktyvus klubas turi 4-6 motorenkes 1 biplana ir pora lektuvu., vietu skraidymui pakankamai, tik draudziama zona i siaure, ten CTR’as, pavasari bus aiskus sezono grafikas, sake busit salia uzsukit, skraido savaitgaliais, buksyruotojas gyvena salia, vasara veikia kempingas. Bosinge kaimelis 100 km zemiau Stuttgarto. Aparatas senesne mano aparato versija, valdosi gerai, nera astrus aparatas, siuo metu dar truputi suletintas, sumazintas nosinis kampas, tupdymas kaip su mokomaja, isleidus uzsparnius, tupdai su 6 kokybe, atleidi turi apie 12-14, jei uzsparniai neatlenkti turi 18, teoriskai raso 20.
    Buksyravausi paskui motorenke, nuo vezimelio, paskui eina tiksliai nereikia nieko galvoti ar kankinkintis, perejom keleta astriu termiku, eina gerai klauso normaliai, velavimu nepastebejau, spiralei stovi gerai i slydima eiti nenori, pradejus slysti i suktuka neina, tik pradeda daryti gilesne spirale, isvedimas paparastas, pakabinus ant minimaliu greiciu pakankamai infortmatyvi kada nuvirs, gali ramiai pataisyti padeti, ko nepasakysi apie maniske, ji astresne ir su nuvirtimu atsargiai.
    Greiti pasiima gerai, esant dideliam greiciui i sonus neplaukioja, net neduoda tokiu signalu, prietaiso neturejau, bet pagal pojucius greitis buvo virs 80, eina kaip ikalta. Kas del tupdymo isleidi uzsparnius prisitrauki ir “vertikaliai” zemeji, prie zemes pradedi islyginti ir issistumineji ramiai be jokiu staigiu stumimu, maniskei reik srauta nutraukti staigiai. Aparatas skirtas megstantiems ramiai savaitgali paskraidyti, taip sakant pramoginio tipo skraidykle su sportinio tipo kokybe. Pasitaike pora vietu su nuliukais, apdirbti juos buvo paprasta.
    Parasparnista galima perkvalifikuoti per savaite laiko su tandemu startas vyksta taip http://www.youtube.com/watch?v=tudvhs4Y_E0, o tandeminis skrydis taip http://www.youtube.com/watch?v=Q0yjgcPulQA, tik apmokymo metu pilotas virs mokinio.

    #195836
    artistas

    Imčiau bet ant kopų neštis 35kg-per daug ir tokiu greičiu skrendant į Juodkrantę nespėčiau nė pasidairyti.Kas norit aš perleidžiu

    #195840
    kestashg

    Deja Stasiuk 35 kg svere patys pirmutiniai kietasparniai. Dabar svere ne maziau 40 kg,o naujausi siekia ir 45 kg.
    Teko paturet Vysniuko aparata rankose tai panest panesu, bet bekti jau ne man.Cia rek tureti stiprius raumenis ir stubura gelezini.
    Siaip tai su tokiais aparatais dauguma startuoja nuo vezimelio.

    #195842
    Vysniukas

    Vokieciai sratuoja tik nuo vezimelio ir nesigilina, norint nunesti i startaviete sparnai pasidalina ir dvi atskiras dalis nusinesi.
    Cia tandemo nusileidimas Rolandas Kaunas keleivis greitis palei zeme apie 95, max iki 150 http://www.youtube.com/watch?v=EABguLB3W98

    #195857
    karolis

    Nauji kietasparniai tokie gana brangus, o skraidyti su senom lupynom – meh… Dar neduok dieve nelabai sekmingai nusileisi – stoikem gali ir neatsipirkt :)

    #195860
    CinCas

    eik geriau Karoli cupuacu su acai suvalgyk, ereziju neskleidęs :)
    o kas link stojkiu tai idomu ar pas juos tokia pati “silpnos grandies” sistema yra kaip pas atos’us vyšniuk?

    #195863
    Vysniukas

    Trapecijos stoikes silpnos, kas liecia nosini mazga, tai apsauga – vamzdis isistato i nosi ir jei kali i zeme jis sulinksta arba luzta, tai apsaugo lonzeronus cia linkas mano isrengto sparno http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?4939.10 tik pas Rolando sparna, kur ketvirta nuotrauka vazdis ilgesnis ir islenda per nosies gaubta. Tik vienas trapecijos pliusu, kad valdymo trosai pajungti prie trapecijos mazgo, kaip klasikinese skraidyklese, o pas atosus valdymas prie vidurio stoikes, todel trapecijos pas juos dazniau luzta, bet is principo stoikes silpnos, nes jos nevykdo nesanciosios dalies funkcijos ir kad kalus iszeme nesusilauzytum rankos, pas maniske stoikes daug tvirtesnes ir gali susizaloti jei kalsi peciu ar ranka i stoike.

Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.