• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153842
    Anonimas

    FAI reikalauja, kad pirmos kategorijos varžybose būtų naudojamos tik sertifikuotos pakabos. Tik laiko klausimas, kada to paties bus pradėta reikalauti ir II kategorijos varžybose, tai reiškia ir LT čempionate. Todėl įsigyjantiems naują pakabą siūlau rinktis sertifikuotą.

    FAI puslapyje galite rasti sąrašą padedantį susigaudyti sertifikuota ar ne jūsų svajonių pakaba.

    http://www.fai.org/civl-safety/harnesses-and-back-protectors

    Keletas LT populiarių pakabų rezultatų:

    Advance Impress II – nesertifikuota
    Avasport Katana – nesertifikuota
    Avasport Samurai – nesertifikuota

    #195918
    Smu

    O Advance Impress II+, pasirodo, sertifikuota. Liuks.

    #195920
    rasa

    Second Reserve Mandatory from May 1st 2014
    During its recent Autumn meeting, CIVL Bureau reviewed reports from accidents, some fatal, in Category 1 and 2 events. From these reports, a recurrent problem was identified. In degraded conditions (stall, spin…) some pilots were unable to reach and use their reserve parachute and fell to the ground.
    CIVL Bureau believes that these accidents might have been avoided if these pilots had been equipped with a second reserve deployable with the opposite hand compared to the main reserve or with both hands.
    This analysis is in line with the analysis of the Paragliding Competition Safety Task Force report (published in December 2011) concerning Piedrahita 2011 World championship accidents.
    Therefore, the CIVL Bureau has decided to make a second reserve mandatory for FAI Category 1 paragliding events from May 1st, 2014. All pilots should carry the current mandatory reserve parachute plus one more. The latter must be deployable with the opposite hand compared to the main reserve or, even better, with both hand.
    The Bureau encourages all pilots not to wait for this deadline to get equipped with a second reserve. Many manufacturers already sell harness that can fit two reserves.
 Some other manufacturers will be able to supply owners of existing competition harnesses with pods with integrated reserve parachute container. Pilots would not necessarily need to buy a complete new harness.
    The Bureau also encourages pilots to check and repack their reserves regularly and to get used to throw them while in flight simulators.
    Carrying a mandatory second reserve has the support of the Paraglider Manufacturers Association (PMA). It will also be considered by the PWCA.

    trumpa reziumė: CIVL taryba nusprendė nuo 2014 m. gegužės 1 d. FAI 1 kategorijos varžybose leisti dalyvauti tik su pakabos sistemomis, turinčiomis 2 atsarginius parašiutus. šis sprendimas dar nepatvirtintas CIVL konferencijos, kuri įvyks tik 2013 m. vasario mėn., bet tikimybė kad jį patvirtins yra 99%. neilgai trukus, t.y. po 2-5 metų nuo įsigaliojimo, šis spredimas bus pritaikytas ir FAI 2 kategorijos varžyboms. taigi, pilotai, planuojantys ateityje dalyvauti varžybose, turėtų pasidomėti ne tik tuo ar turima (perkama) pakaba yra sertifikuota (sąrašą žr. šioje temoje aukščiau), bet ir pakabos gamintojo siūloma ar nesiūloma galimybe pritaikyti ją antram atsarginiam parašiutui.

    Rasa

    #195924
    liotcik

    PMA – yra parasparniu GAMINTOJU asociacija. Jie visur labai “graziai” bendradarbiauja diegiant naujus CIVIL reikalavimus.

    Isivaizduojat ka reiskia reikalauti sertifikuotu pakabu su dviem atsarginiais parasiutais? Tai reiskia papildomai parduoti kelis tukstancius nauju pakabu, ir dar koki tukstanti papildomu parasiutu.

    Laiko tarpas tam yra per mazas, nes pakabinimo sistema tarnauja 5-10metu. Nepriestarauciau jei reikalavimai isigaliotu per 5-8metus, nes pakabos nusidevetu ir pilotai naturaliai pereitu prie nauju – atitinkanciu reikalavimus.
    Siuo metu rinkoje beveik nera sertifikuotu kokonu su dviem atasarginiais parasiutais. O po pusantru metu tai bus vienintele sistema su kuria galesi dalyvauti auksto lygio varzybose. Tai reiskia, kad gamintojai paskubomis tures kurti, po to sertifikuoti pakabas atitinkancias reikalavimus. Pilotai bus priversti pirkti paskubomis, gal but “uzkeltomis” kainomis. Nebus laiko sulaukti atsiliepimu apie ivairias pakabas pries nusprendziant – kuri geriausia, kuria isigiti. Galbut veliau keisti i kita.

    Siulau LSPSF nepalaikyti tokiu greitu permainu. Galbut isidereti nuolaidu varzyboms lygumose, motyvuojant saugesnem -silpnesnemis lygumu salygomis.

    #195925
    rasa

    Dariau,
    Iki naujųjų pakabų įsigaliojimo visose FAI 2 kategorijos varžybose praeis ne mažiau kaip 5 metai, taigi, šiuo metu turimos pakabos susidėvės. Todėl ir informuojame apie ateitį galvojančius pilotus kad atidžiai rinktųsi įrangą.
    o FAI 1 kategorijos varžybos kol kas labai nedaugelio Lietuvos pilotų rūpestis.
    LSPSF čia nieko nesprendžia. Nebent sudalyvautų CIVL konferencijoje ir balsuotų prieš, jei šis klausimas būtų pateiktas balsavimui.
    Rasa

    #195926
    Varstelis

    Keisti sprendimai
    Gal galetum parasyti kuo motyvuoja CIVL tokia butinybe tureti 2 zapaske

    #195927
    liotcik

    Aciu Rasa. “ne mažiau kaip 5 metai” skamba neblogai.

    Valentai, motyvuoja tuo, kad CIVIL isanalizave nelamingus atsitikimus pamate, kad kai kuriais atvejais pilotas negalejo pasiekt atsarginio (antras butu daves papildoma sansa).
    Kalnuose auksto lygio vazybose tai turi kazkiek prasmes, nes realiai per kekviena pratima buna po kelis atsarginiu metimus. Keista tik tai, kad principe nieks nesikeicia jau 20+ metu, o dabar jie nori “pagerint” sauguma per pusantru metu.
    Bet Lietuvoj metu metais nieks neismeta atsarginio.

    #195929
    Varstelis

    Gal gali nuorodu ikelti apie tokius atvejus kai 2 zapaske butu isgelbejus.
    Akrobatu nelieciam jie vartosi ne skraido jiems ir 3 gali praversti
    Gal ir padiskutuoti tokia tema neprosal butu, tik atsidarius tikriausiai kita nauja tema
    Taigi imesk tokiu nuorodu pasiziureti kaip tai buvo

    #195930
    kipsas

    mano nuomone akrobatai ne tiek ir daug skiriasi nuo kitu pilotu ir “vartymosi” patirtis labai naudinga skrendant xc, skirtumas tas kad akrobatai sukelia patys sau pavojingas situacijas taciau tikisi ir nesekmiu i kurias gales akimirksniu reaguoti, o skrendant XC ir minant spyda ar astriam termike tikrai nesitiki (arba nenori tiketis) kad gausi koki gera blyna po kurio jei nesugebesi susitvarkyt skubiai mesi zapaske, kaip bebutu dauguma xc pilotu neturi didesnes acro patirties ir kovojimo su pavojingom situacijom, nors skraido su tikrai pavojingais sparnais kurie is rezimu iseina nenoriai, su kaklaraisciai ir t.t.
    Lietuvoj tai gali ir be zapaskes skraidyt su tokiom salygom ir bus ne maziau saugu, kaip su dviem zapaskem kalnuose todel mums tai sunkiau suvokiama, saugumo sprendimai priimami del tokiu varzybiniu pilotu kurie pamirsta saugumo jausma vardan pergales na ir galu gale vistiek FAI 2 ir 1 varzybose is lietuviu pilotu iprastai dalyvauja ne daugiau 20-30 zmoniu tad visiems kitiems turetu buti visiskai dzin del to

    #195936
    liotcik

    Valentai, CIVIL konkreciu duomenu neviesina, tik raso kad buvo atveju kai srauto nutraukimo (stall),suktuko(spin) atveju pilotai nesugebejo pasiekti parasiuto ir nukrito.

    kipsas Parašė:


    > mano nuomone akrobatai ne tiek ir daug skiriasi
    > nuo kitu pilotu ir “vartymosi” patirtis labai
    > naudinga skrendant xc, skirtumas tas kad akrobatai
    > sukelia patys sau pavojingas situacijas taciau
    > tikisi ir nesekmiu i kurias gales akimirksniu
    > reaguoti, o skrendant XC ir minant spyda ar
    > astriam termike tikrai nesitiki

    Nesutinku, skrendant per stipria turbulencija reikia labai stipriai “dirbti” ir luzio tikiesi bet kuria sekunde.

    Akro pilotai nors ir turi geresnius luziu atstatymo igudzius -ju “klaideles”, visada kainuoja daugiau, ne karta maciau video kai pilotas ikrenta i kupala ir krenta beveik laisvo kritimo greiciu. Atsargini reikia ismest per stropas/kupola, kartais i viena puse ismest atsarginio is vis neimanoma. Arba ismetus pirma per stropas jis neisiskleidzia. Del dviju atsarginiu akro pilotams man atrodo net klausimas nekyla.

    Kitas klausimas yra kai Lietuvoj vyksta varzybos, 50 pilotu skraido visa diena ir nieks net normalaus luzio negauna. Ir po 5metu bus reikalauma 2 atsarginiu? Absurdas, tai tas pats kaip reikalaut saugos dirzu traktoristui arianciam dirva.
    Kitas dalykas skrendant rimtom kalnu salygom kai kekvienas pilotas gauna po kelis rimtus luzius i diena.
    Sprendimas butu logiskesnis jei reiklautu atsarginio kuri galima ismesti abiem rankom i abi puses. Tuomet uztektu ant pilvo pritvirtino parasiuto.

    #195938
    Marijonas

    Yra ir dar kita problema…. Ne visi gamintojai gamina pakabas kairerankiams…. Nes instinktyviai kairierankis pirmiausia nori ciupti atsarginio rankena kaire ranka…. O tik po to klausimas del antro parasiuto. Jeigu nebutu aktualus dvieju parasiutu finansinis klausimas, tai dvieju parasiutu turejimas sauguma tik padidintu….

    #195944
    artistas

    O kaip parašiutininkams-beiseriams?Jie,lėkdami didžiuliais greičiais,vartosi,išsidirbinėja,o šansą,nelaimės atveju turi tik vieną.Exstrymas juodas.Mirčių ten tikrai užtenka,bet jiems nesiūlo apsikrauti atsarginiais.Tada atsipalaiduos,jausis saugiai ir….dar daugiau priskaldys malkų?.Na aš čia garsiai pamislyjau

    #195948
    liotcik

    artistas Parašė:


    > O kaip parašiutininkams-beiseriams?Jie,lėkdami
    > didžiuliais greičiais,vartosi,išsidirbinėja,o
    > šansą,nelaimės atveju turi tik vieną.

    Beiseriai (base jumping) neturi atsarginio is vis. Jei pagrindinis neisiskleidzia – amen.

    #195954
    KJ

    Nelabai domėjausi, bet turių įtarimą, kad FAI neorganizuoja baseriams varžybų…

    artistas Parašė:


    > O kaip parašiutininkams-beiseriams?Jie,lėkdami

    #195962
    artistas

    Ir aš žinau,kad neorganizuoja,bet kažkas yra bendro ir giminingo tarp mūsų ir jų sporto.Tai kodėl niekas jiems nepasiūlo nors vieno atsarginio.Mašinoms atsirado privalomas diržų užsegimas,o kaip taškosi smegenys ant asfalto taip ir tebesitaško.Tai ką dabar?Šarvuotas gaminti?.Ateis laikas kai norės jau trijų atsarginiu.Esmė kažkur kitur,tingiu čia ją gvildenti.

    #195967
    liotcik

    Idomus argumentas buvo mestas paraglidingForum’e:
    Atveju, kai antras atasarginis butu padejes – labai nedaug. Taip pat buvo fiksuoti nelaimingi atsitikimai kai susizeista del netycinio atsarginio parasiuto issiskleidimo.
    Papildomas atsarginis parasiutas tik padidinis netyciniu isiskleidimu atvejus. Tai ar verta mazint viena rizika – kitos rizikos padidinimo saskaita?

    #195969
    liotcik

    Atsiprašau už gramatiką ir stilių:

    Papildomas atsarginis parašiutas tik padidins netyčinių išsiskleidimų skaičių.

    #195970
    Varstelis

    Taigi net analizes kaip ir ner , o gal ji yra tik uzslaptinta bet nuo ko. Noretusi kad parasytu savo nors truputi nuomones dalyvaujantys tokiose varzybose, ar panaceja nuo visu bedu antros zapaskes turejimas.
    Varzybose svarbu rezultatas.Taigi skrendant reikia laikytis tam tikro saugumo taisykliu, neskristi su numintu spydu braukiant uspakaliu uolas, neskristi braukiant uolas su sparno ausim, neskristi rotorinese zonose, bet toks saugumas garantuoja tik paskutines vietas o visi nori buti bent jau 1 desimtuke, siuose skridimo rezimuose mazai tegali padeti ismesta zapaske, o ir nieks jos mesti neskuba vis bando isvesti sparna is rezimo
    Tema buvo butinumas antros zapaskes bet konkreciu pavyzdiu kaip ir nera
    Akrobatu nelyginkim, apie butinuma 2 zapaskes filmuku su paaiskinimais,komentarais nors vezimu vezk

    #195974
    artistas

    O dar pilotų saugumą gali padidinti arba atvirkščiai sumažinti varžybų organizatorių vienokių ar kitokių oro sąlygų palaiminimas.Aišku,kad į aukšto rango varžybas susirenka ne naujokai,bet būna pavz.kas pirmą kartą dalyvauja,kas pirmą kartą skrenda su nauju sparnu,kam su sveikata arba šiaip savijauta nekokia .Vienu žodžiu žmogiškasis faktorius.Saugumas susideda iš daug sudedamųjų,sunku visas ir išvardinti.Visų pilotų apkarstymas dviems atsarginiais ko gero ne išeitis.Tada reikia dar labiau tobulinti patį parasparnį,kaip skraidymo priemonę,jei ji jau darosi tokia nesaugi.Ir iš vis…bijai vilko neik į mišką.Man taip sakydavo mama

    #195975
    karolis

    Manau tokie sprendimai paprastai remiasi statistika, o ne abstrakciais isvedziojimais apie gyvenimo sauguma :) Aisku butu geriau jeigu ta “analize” butu paviesinta ir butu aiskiai paskelbta kiek procentu susizalojimu tikimasi isvengti naudojant 2 zapaskes. Kai nera aiskumo, visada pradeda atrodyti kad yra salutiniu interesu.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.