• This topic is empty.
Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154009
    Ramunas1

    Mastau apie toki dalyka http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p171519&sid=507a438f91c243b62c01c5c316803a22#p171519

    Gal kas galit papasakot kaip jis veikia?

    #196854
    GiSi

    Sveikas,
    kiek žinau ši sistema labai netobula. Startas geriausiu atveju vyksta kas 40 minučių, virvė krenta ant žemės. Lietuvoje tokios nėra.
    Gal kas matęs kokį video, kaip vyksta pakilimas? Kaip elgiamasi su virve?
    G

    #196855
    Hook

    Nezinau kodel bet Lenkijoje turbut labiau vertina isvilktuvo kaina, nei isvilkimo proceso kokybe (placiaja prasme). Malinkos daug pigesnes. Jei neklystu tai, kai kurie draugiskai apsiima pagaminti kitam uz 1000zl (panasiai ir litu). Manau kad toki isvilktuva apsimoka tureti gyvenant toli nuo civilizacijos, kai nera kitu budu pakilti i ora.
    Zemiau pateikti du variantai tokiu lenkisku malinku.

    https://picasaweb.google.com/113147389193166671092/Malinka
    https://plus.google.com/photos/107357878141051418694/albums/5845984940556859233?sqi&sqsi

    #196856
    Hook

    Pirmo filmuko autorius raso, kad su masina isvilktuvas kainavo 1700lt.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IXh5cOZG7v4#!

    o cia parodyta, kaip isvilktuvas yra automatizuotas (bet tai ne reiskia, kad cia tas pats uz 1700lt.)
    http://www.youtube.com/watch?v=NguqcwHfng4&feature=endscreen&NR=1

    Tiesa, sitos malinkos
    https://picasaweb.google.com/113147389193166671092/Malinka
    hidrauline dalis (be virves) kainavo 500-600lt.

    #196857
    Ramunas1

    Idomu kokia virve jie naudoja, paparasta ar tampria?

    #196858
    Hook

    Jie taip pat, kai ir visas pasaulis, diskutuoja tuo klausimu. Vienas rase, kad pigesne (vizualiai tokia pati) virve pas ji devejosi ziankliai greiciau (nuo trintes su zeme). Del tamprumo galiu klysti bet rodos stengiasi netampria naudoti.

    #196859
    AndriusUKM

    Kaip suprantu tokiu būdu keliantis reikia dvigubai daugiau virvės. Plius virvė dėvisi n kartų daugiau nes gražinant nenaudojami jokie parašiutėliai ar pan? Ir dar didelis minusas tokiam būdui tas kad kelias turi būti tiesus kaip styga?

    #196860
    Ramunas1

    As galvoju det ant katerio, tai nei kelio nereiks, nei virve taip stipriai devesis :) Gal kas bande ar mate padaryta, toki varianta?

    #196861
    Blocha

    Su Malinka skraidau reguliariai Ukrainoje testuose. Daiktas is tikruju labai nebrangus ir paprastas. Trosas naudojamas specifinis, labai tamprus. Jo resursas tik kokie 100-120 pakilimu, bet jis nebrangus. Visas Malinkos saugumas butent siame trose – jis islygina visus smugius ir leidzia svelniai (bet letai) didinti ir mazinti trauka vien tik automobilio greiciu.
    Patyres pilotas, mokantis startuoti is pirmo karto, gales naudotis Malinka be problemu. Isvilkimo aukstis – panasus i musu pasyvkiu, net kiek didesnis. Nepatyrusiam pilotui – grieztai nerekomenduojama, nes neimanoma staigiai nuimti trauka starto metu.
    Malinkos naudojimui reikalinas keliukas be kliuciu (medziai, krumai, stulpai, netgi kokie-nors kukuruzai butu problema). Trosas krenta ant zemes ir turi buti galimybe, griztant, istraukti/iskloti ji ant keliuko. Iprastai, jei vejas neidealus, ir trosas krenta stipriai i sona – istraukti ji buna sunkoka, be to daznai plysta.
    Reziume: Jei salygos neidealios, norisi skradyti, o ne dirbti ant zemes – su normaliu pasyviniu isvilktuvu (pvz. Parawinch) Malinka konkurencijos neatlaiko NEPAISANT didelio kainos skirtumo. Mes paskutini karta pabandem Alfinity ir apie Malinka buvo pamirsta.

    #196862
    Blocha

    Ramunui:
    O, pamaciau tavo nora deti ant katerio. Pamirsk. 1 km tokio storo ir sunkaus troso tu is vandens nei israusi, nei surinksi.
    Andriui:
    troso ilgis – 1-1.2 km. Iprastas pakilimo aukstis – 800-1000 m. Tarp kitko keliukas gali but ir su posukiais. Tiesiog be kliuciu.

Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.