- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 13 balandžio @ 05:13 #154044Termik
Naujasis U-Turn modelis „BlackLight“ sukurtas tam, kad laisvalaikio pilotai galėtų mėgautis akrobatinių ir varžybinių sparnų aukščiausiomis technologijomis. Jau dabar galima įsigyti naujausią vyriausiojo projektuotojo Ernst Strobl‘o 4 dydžių modelį; visi dydžiai yra sertifikuoti pagal EN/LTF B. Tai puikių eksploatacinių savybių ir saugumo derinys.
„Kalbant atvirai, visi sertifikuojami skrydžiai yra atliekami su stropomis, pagamintomis serijiniu būdu“, teigia Strobl`as. Projektuotojui nepatinka EN-B klasės sertifikavimas su taip vadinamuoju stropų daugkartiniu lenkimu dėl apgaulingai aukšto saugumo lygio, kurio realiai nėra. Tačiau akivaizdu, kad „BLACKLIGHT“ turi puikiai apgalvotą stropų konfigūraciją. „Pagrindinėms eilėms mes naudojame išskirtinai Aramid/Kevlar 11 skirtingų stropų diametrų“, sako Strobl‘as. Kiekvienas stropas apskaičiuojamas tiksliai pagal reikalaujamą apkrovą, kad būtų išnaudotas maksimalus sparnų pajėgumas. „Ploniausias sparno galo stropas yra 0,55 mm skersmens, o storiausias, esantis sparno viduryje, yra 1,7 mm skersmens. Dėl 2-jų eilių sparno sistemos, bendras modelio „BLACKLIGHT S“ stropų ilgis galėtų būti sutrumpintas iki 211 metrų, tuo tarpu „BLACKLIGHT L“ modelio ilgis – iki 267 metrų.
„BLACKLIGHT“ – tai tarsi sėkmingas EN / LTF C klasės „PASSION“ modelis su tiksliai apibrėžtu kontūru (HDP). HDP – tai plonais plastikiniais strypais sutvirtintas viršutinis pavyršius iki 45-80 % profilio gylio. Ši technologija buvo optimizuota atlikus daugybę bandomųjų skrydžių skirtingais prototipiniais modeliais.
Ši sistema puikiai dera su aukšto slėgio kryžminių angų dizainu (angl. High Pressure Crossport Design (HPCD) – tai reiškia optimizuotas kryžmines angas nerviūrose, ir tai leidžia dinamiškai, bet labai stabiliai jį valdyti. Ši technologija yra paimta iš „THRILLER“ modelio ir dabar naudojama serijiniams sparnams.
„BlackLight“ modelis turi 50 kamerų ir aspektinį koeficientą 5,8. Kitas faktas yra tas, kad šiam didelio efektyvumo sparnui pagaminti naudojama puiki NCV medžiaga. Sparno viršutinėje dalyje naudojamas 40 g/m2 hidrofobinis audinys, o apatinėje sparno dalyje – Skytex 36 tipo audinys. Nepamiršta ir apie nerviūras, kurioms pritaikytas Skytech 32 tipo audinys – viskas yra aukščiausios kokybės.
Su PPN sistema, vietoje sunkaus Mylar (priekinės briaunos pakietinimas, sutvirtintas polikarbonatinėmis plokštėmis) priekio, palengvina startą, “ir tu skraidai kaip sapne”,- sako Strobl`as. „BLACKLIGHT“ yra lengvai valdomas aukštyn kylančio šilto oro srovėje ir greitai pakyla į aukštį. “Galų gale, galiu tik patarti išbandyti „BLACKLIGHT“ modelį ir patirti dešimtuko vertą skrydi su EN/LTF B klasės sparnu”.
Sparnas yra sertifikuotas pagal žinomas U-Turn svorio ribas, t. y. „BlackLight S“ – 60-90 kg, „BlackLight SM“ – 75-100 kg, „BlackLight M“ – 85-110 kg ir „BlackLight L“ – 100-125 kg
2013 13 balandžio @ 11:23 #197026toslisSuper
2013 26 balandžio @ 21:11 #197122limajuozasIr vis nėra kaip dar geriau išbandyti savo juodai žalią BlackLight-ą. Koks jau čia penktadienį darbas orų belaukiant. Prisiminiau praeitą savaitgalį. Kai naujo sparno dėka pagaliau pasijautau truputėlį arčiau mūsų įžymių sportininkų. Kaip smagu, kai gali tame pačiame termike palikti žemiau aiškią britvą. Su senuoju sparneliu niekad taip neišeidavo. Nuolat, su pavydu stebėdavau kolegas iš apačios, gerokai greičiau besirekančius aukštį. Aišku, ne vien sparnas skrenda, ne viskas nuo jo priklauso. Keletą kartų net buvau patikėjęs, kad kalta tarpinė tarp sistemos ir sparno. Bet per tris skraidymo dienas įsitikinau, kad jis tikrai puikiai skrenda. Ir pavasariniai kuoliukai su juo manęs neišgąsdino. Leidžiantis, pasilikus keletą metrų, praleki visą pievą. Slysta kaip sklandytuvas pažeme. O startuojant smagiai šauna pirmyn. Rinkausi, domėjausi, bandžiau kolegų sparnus. Dirbo visa komanda. Bandžiau šį sparnelį dar praeitą vasarą. Visą žiemą sukau galvą. Iš didelio noro skrist aukščiau ir toliau nesinorėjo perlenkti lazdos ir bijoti griežtesnio termiko. Nelengvas tai darbas. Bet valio! Atrodo pataikiau. Didelis ačiū Mariui. Jo patarimai ko man reikia, atrodo, buvo tikslūs, nors ne iš karto juo patikėjau. Dabar įsitikinau, kad tai tikrai geras pasirinkimas.
2013 6 gegužės @ 08:56 #197206TermikManau Juozas neuzpiks kad jo sms persiunciu cia
Sveiki. Sedziu blyn “…….”prie koloneles laukiu chebros. Per tave. skrenda jis rupuze ir toli ir aukstai. Susaliau kaip ciuckis tose 2 kilometruose su zieminiu kombezu. Laikiau i rytus, bet visvien atsiradau “……”. Kalu brendziuko i tavo sveikata.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.