- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2014 22 sausio @ 09:35 #154323Auris
Sveiki,
nezinau ar skaitete ir girdejote, bet stai naujienos apie Ozone Enzo2.
Cross Country's daily roundup of the Superfinal 2013… No way: the entire competition has tumbled through the looking…
Posted by Cross Country Magazine on 2014 m. sausis 21 d.
2014 22 sausio @ 10:13 #198383ValdemarasStebim stebim si superacingrace su jo intrigom,ka manot?
2014 22 sausio @ 13:28 #198384AnonimasBraziliska muilo opera
Zymiai idomiau, nei vien tik sportas.
2014 23 sausio @ 17:17 #198393Auriseh man patinka. Siandien dar ziurejau Broerso reportaziuka, tai yr apareiskima organizatoriu apie visa tai, labai smagi muilo opera. Donatas gerai pastebejo.
2014 25 sausio @ 08:54 #1984002014 16 vasario @ 20:47 #198587TasasĮkliuvo ir Niviuk
http://www.xcmag.com/wp-content/uploads/2014/02/IP7P-24-EN.pdf2014 16 vasario @ 21:12 #198589Tasas2014 16 vasario @ 21:22 #198590KJGal kas gali trumpai papasakot, nelabai yra entuziazmo skaitinėti visą istoriją….
2014 17 vasario @ 07:02 #198591AurisStai skandalo pabaiga… arba pabaigos pradzia…
Paragliding World Cup Superfinal 2013: Glider tests in, Enzo 2 pilots to score zero
2014 17 vasario @ 08:18 #198594paujonSuperfinalo rezultatams – istorijos pabaiga. Bet varzybiniu EN D sparnu klausimui – isleistas dzinas is butelio. Sertifikavimo procesas yra kreivas. Paaiskejus kai kurioms detalems as manau, kad ir EN A-B-C sparnu sertifikacijose yra klaidu. O EN D varzybiniu sparnu gamintojai kiek imanydami iesko skyliu procese, kad prastumti kuo konkurencingesni sparna.
Greiciau griztu open klase!
2014 17 vasario @ 09:21 #198595AnonimasViskas paprasčiau nei paprasta- į varžybas priimami tik sertifikuoti pagal EN sparnai. Aišku, kad jie yra smarkiai lėtesni už nesertifikuotus Open klasės sparnus, tačiau iš lėtumo atsiranda saugumas (salyginis).
Ozone bandė buti gudresnis už kitus, ir laimėti bet kokia kaina. Sertifikavo viena sparną, o į varžybas išsiuntė kitą, atrodanti panašiai, tačiau iš esmės besiskiriantį savo konstrukcija.
Ko Ozone nesitikėjo- kad sparną patikrins ir išmatuos. Rezultatas – sparnas iš esmės pripažintas nesertifikuotu ir iš tolesnių PWC varžybų išmestas.
Sertifikavimo procese yra ka tobulinti, tačiau reikalavimas varžybose skraidyti sertifikuotais sparnai iš esmės yra gėris. Nes:
Competition EN-D pilotai yra saugesni dėl švelnesnių asimetrinių lužių ant speedo.
Necompetition EN-D pilotai, taip pat EN-C yra labiau patenkinti varžybomis, skirtumai tarp competition EN-D ir ne comp EN-D yra sumažėję. Dabar žymiai daugiau lemia piloto sugebėjimai, nei piloto noras prisiimti riziką skristi britva. Geri EN-C pilotai dabar gali pasikapoti su vidutiniais ir prastais Enzo pilotais, kurie skrenda dažnai gerai tik dėl gero sparno. Anksčiau, R10 ir R11 laikais jausmas būdavo panašesnis į jungtines sklandytuvų ir parasparnių varžybas.Tikiuosi, Open klasė niekada negryš- aš nepasiruošes savo gyvybe rizikuoti Open lygiu, o dalyvauti su gatvine mašina F1 varžybose prasmės nėra.
2014 17 vasario @ 11:06 #198596RobertasPasaulio superfinalas vyksta žiemą, kai dauguma pilotų ilgisi skraidymo, turi daug laiko, ruošiasi sezonui, galvoja, kokį sparną geriau išsirinkti, todėl gamintojams ypač dėkingas renginys pasistengti įrodyti, kad jų sparnai ateinančiam sezonui geresni už konkurentų. 1 kategorijos varžybose jau keletas metų oficialiai vyksta sparnų tikrinimai, o Pasaulio taurės varžybose jų nebūdavo, tai ir susigundė tokiu nesąžiningu būdu ozonas įrodyti, kad jo sparnai geriausi, tačiau, kai apie tai žino daugiau nei vienas, tai jau ne paslaptis, ir kiti pilotai su “nepaturbintais” sparnais apie tai sužinoję, neapsikentę įskundė organizatoriams. Šiame sporte vis tik labai daug ką lemia sparnas, kartais juk ir 10m gali lemti, ar pakaks aukščio išsirinkti po perėjimo, arba kiek laiko sugaiši mažesniame aukštyje gaudydamas burbulus, kol pakilsi iki susifurmavusio termiko. Taip pat yra dar viena sunkiai sprendžiama problema, kai kurie pilotai norėdami įgauti pranašumo prieš kitus, kai niekas nemato, mėgsta įlįsti į debesį, tai irgi suteikia labai daug pranašumo, bet su tuo kova yra sunki, niekas nenori būti oficialus skundikas ir pateikinėti įrodymus, o be to, įlindus 100-200m. galima prisiekinėti, kad padas toje vietoje buvo šiek tiek didesnis. Paskutiniame Pasaulio čempionate apie tai buvo daug diskutuota, tačiau gero sprendimo nerasta, taškai buvo anuliuoti tik tiems, kurie įlindo daugiau kaip 250m., ir išskridę iš debesio nenumetinėjo aukščio, bet organizatoriai sulaukė daug priekaištų, nes tai nebuvo teisingas sprendimas, nes įlindęs 200m negavo jokios bausmės, o 250 m- 0 taškų.
2014 18 vasario @ 10:52 #1986002014 18 vasario @ 15:55 #198601artistasKiek supratau ENZo-2 varžybose buvo ant 40cm ilgesnis už deklaruotą sertifikacijoje tą patį sparną.Gudručiai
2014 18 vasario @ 16:45 #198602liotcikartistas Parašė:
> Kiek supratau ENZo-2 varžybose buvo ant 40cm
> ilgesnis už deklaruotą sertifikacijoje tą patį
> sparną.GudručiaiGaline briauna ilgesne, priekine trumpesne, ir stropu tvirtinimo taskai pastumdyti iki 8cm
2014 19 vasario @ 18:53 #198622artistasNa gal ne taip supratau,dėkui
2014 20 vasario @ 20:08 #198636MoonUi! Enzogate skandalas gali isplisti. Kadangi Enzo 2 sertifikavimui pateiktas pavyzdys neatitiko serijiniu Enzo 2, sie Vokietijoje yra laikomi nesertifikuotais ir skraidymas jais Vokietijoje uzdraustas. Dar toliau, jei skandalas giles, DHV gali itarti, kad yra panasiu nukrypimu tarp kitu kategoriju Ozone sparnu. Jei DHV imsis patikrinimu akcijos ir, jei bus nustatyti panasus neatitikimai, kaip su Enzo 2, tokie Ozone sparnai Vokietijoje taip pat bus ‘patupdyti ant zemes’, nes jie bus laikomi nesertifikuotais.
Saltinis http://lu-glidz.blogspot.de/2014/02/messvergleiche-weiterer-ozone-schirme.html
2014 20 vasario @ 20:23 #198638artistasLiuks,papigiai nusipirksim sparnų
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.