• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 40)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154331
    Airidas

    Labas kolegos!Kaip cia salta pas jus,bet kur musu nera ten silta ir smagu,grizau su nauja parodyja,bet norvegijoj silciau truputi,bet pats kolkas dar lietuvoj,jai pamenat toki savamoksli norvegijos kalnuose bandanti atitrukti nuo zemes ir pabut su sparanais! Jusu komentarai man padedavo kaip kas gerai ir kas ne taiva,noras skristi nedingo!
    http://youtu.be/67ejVaxs47s
    https://www.youtube.com/watch?v=OUCYY_vXT-Q

    #198425
    Valdemaras

    Liux:)

    #198427
    Tasas

    Kažkaip pasirodė, kad sparnas ne pagal piloto įgūdžius…
    Sparnas lyg ir Delta2, o esant turbulencijai rankos neatitrūksta nuo laisvų galų.
    Su tokiu sparnu tai tikrai pavojinga, tokia klaida atsirado dėlto jog mokeisi pats ir laiku negavai barti.
    O dabar linkiu pačiam pradėt galvoti skrendant kur rankas laikai, kad nesilaikytum daugiau…

    #198430
    liotcik

    Is samaucku isauga patys geriausi pilotai.

    #198446
    Airidas

    Noreciau padiskutuot jog jusu pastabejiami tikrai tinka,bet cia tik taip gavos filmuke siaip as nesilaikau uz laisvu galu,tad buvau su tuo sparnu papuoles i gera turbulencija,nes nespejau ir sumatyt kaip sparnas luzinejo ir kaip mane papurtino,kad net viena stropa nutruko,bet as isilaikaiu ir grizau i nusileidimo aikstele beveik,ir nutupes supratu kad kazkas netaip,o truko A eiles 4 strupa virsutie vat ! Ir tai man parode kitas stebejes pilotas!

    #198447
    liotcik

    Airidai, su kalnais atsargiai. Bent is pradziu pakentek kol suprasi kupolo dinamika ir aktyvu pilotavima. Jei jau esi tenerifeje bent neskrisk taip arti uolu. Skrisk taip kad visada uztektu aukscio ismest zapaske.
    Bendrai jei yra galimybe laikykis daugiau lygumose. t.y. Lietuvoje.

    Veliau pajausi kupola, tada pirmyn nors ir i Alpes vidurvasari.

    #198448
    agrijus

    Ar galejo sveika stropa nutrukti siuo atveju , ar buvo pazeista dar ant zemes ?

    #198449
    Gedas

    Startuojant nuo akmenu stropa nutraukt sekundes reikalas. Labai lengvai jos uz astriu akmenu uzsikabina ir keliant sparna net nepajunti, kaip truksta.

    #198450
    Airidas

    Aciu uzpatarimus kuo daugiau tuo geriau,bet kadangi esu beveik kaip ir savamokslis tad lietuvoje neturiu kada skristi,as pats dirbantis Norvegijoj ir skraidau kalnu apsuptyje,o kas liecia stropa,tai apziureje nusprendem,jog ji buvo pazeista ir nutruko ore,po gero kratymo.

    #199194
    Airidas

    Labas ir vel as cia tok kaip savamokslis,skraidau namu stogais prie savo namu norgej,tiesiog griztu isdarbo ir tiesiai i pakaba kol dar saulute ritinejasi,nu ir ka lyg sparna iskleidziu ir jau geras kelimas tik aukstyn,orelis neraelus skrisk kur nori laiko beveik visur,net nuo betkurios pasiures,pora valandu, iskeliu sykiu taikiau tup,bet netaip parasta,ir su asim ir be ir su spydu,cia trumpas apizodas http://youtu.be/xcXE9ly2a Po.Beja startuoju beveik is teraso savo namuko,bet manau sunku patiket!

    #199196
    artistas

    Airidai, kai įkeli filmuką,neužmiršk paspausti”skelbti”O tai nuobodu žiūrėti į juodą langą

    #199277
    Airidas

    http://youtu.be/ikXjhQrE_1I extremalus pilotavimas! Sulauzytu sparnu kovojau penkis kartus na ir uzsiroviau,bet situacija suvaldziau ir saugiai nutupiau,ore nesupratau is kur pucia,kokios krypties,cia kaip SIV praejes!Geras saugus tas Delta 2 sparnas,as juo labai patenkintas!

    #199278
    Rimante

    Primena situaciją, kurioje vairuotojas auto įvykio metu meldžia Dievo malonės ir pagalbos. O likęs gyvas ir sveikas giriasi, kad gerai išvairavo.

    Keista, kaip “situaciją suvaldei”, nesuprasdamas, iš kur ir kas pučia, arba dėl ko taip “pučia”…

    Saugių skrydžių!

    #199279
    palia1

    I rotoriu patekai.

    #199280
    paujon

    Butu gerai, kad sita video pakomentuotu musu instruktoriai. Man kai kurie piloto veiksmai ir sprendimai atrodo labai pavojingi ir tik atsitiktinumas, kad neisprovokavo ko nors rimciau.

    #199281
    Tasas

    Rotorius ir viskas tuo pasakyta…
    Gerai, kad viskas gerai baigėsi, nes situacijos išvis nevaldei.

    #199282
    Sigma

    Iš video matosi, kad pilotui labiau rūpi filmavimas nei pilotavimas, nekalbant apie aktyvų sparno valdymą.
    Labai dažnai sparnas valdomas tik viena ranka. Prieš lūžį dešine ranka laikosi už laisvų galų ir nepaleidžia
    netgi po lūžio. Po tokios situacijos pilotas vėlgi sau leidžia, lyg nieko nebūtų nutikę, pilotuoti viena ranka.

    #199283
    agrijus

    Prisiminkime , kad Airidas pradejo skraidyti , kai kaimynas parode keleta judesiuku ant kopos . O kodel
    nezinai is kur vejas , gal interneto neturi ?

    #199284
    Airidas

    Jo gerai kai viskas gerai baigiasi,na pries ruosdamasi startuot, stebejau gan ilgai kaip oras, kaip debesys juda,ir beje internete rodo skirtinguose aukciuose vejo krypti,bet kai skraidziau,stebejau prie namu iskabintas veliavas,taiva pasidare neaisku kur kas ir kuria kriptim,oras maisesi!

    #199285
    paujon

    Oras maisosi kai skraidai rotoriuje. Pagal tai, kad variometras visa laika zviege apie zemejima (kartais apie labai dideli zemejima), tu skraidei rotorineje kalno puseje (lee side) kur oras leidziasi zemyn. Man keista, kad visa laika trynei ta slaita ir zaidei su kamera. Teisingas sprendimas butu buves varyti kuo toliau nuo slaito ir leistis.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 40)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.