- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2014 19 vasario @ 11:29 #154361Gedis
Rašykite savo nuomones apie SIV kursus vedamus Lietuvoje.
Šios temos tikslas išsiaiškinti paravisuomenės nuomonę šiuo klausimu ir nuspręsti kiek yra tikslingos investicijos, kuirias mes darome tam, kad Dysnų SIV bazė tobulėtų.2014 19 vasario @ 11:45 #198616MarijonasKad SIV reikalingas sutiks daugumas pilotu, isskyrus tuos, kurie “niekada neleidzia sparnui ieiti i pavojingus rezimus”….
SIV kurso privalumai Lietuvoj:
1. niekur nereikia vaziuoti, tuo susitaupo pinigai;
2. namie lengviau isgyventi neisvengiamai atsirandanti del SIV stresa;
3. ikritus i vandeni sparnas patiria maziau zalos, nes vaduo skirtingai negu juroje – gelas…
Minusai:
1. Lietuvoje mazesnis negu kalnuose pakilimo aukstis;
2. pakankamai brangus kiekvienas pakilimas SIV-ui;
3. nepakankamai isvystyta infrostruktura;
4. tik viena SIV pravedimo vieta, nepanaudota Kauno marios, Kursiu marios, bei kitos galimai tinkamos vietos.
5. nesimato federacijos pastangu padaryti SIV privalomu pvz. gaunat 4 ir aukstesnes kategorijas.
6. per mazai instruktoriu norinciu ir galinciu pravesti Lietuvoje SIV.2014 19 vasario @ 12:45 #198617palia1Marijonai, o galima pas tave įsirašyti į greito rašymo kursus?
per 15min. sukurti tekstą ir tiek prirašyti..
2014 19 vasario @ 14:14 #198618AndriusUKMŠiuo klausimu daugiau pliusų nei minusų.
Su Marijonu sutiksiu, kad norint gauti Para 4 ir aukštesnę būtina padaryti SIV privalomą. Taip pilotų skraidymo įgūdžiai tikrai nenukentėtų.
Finansinė pusė irgi per daug nebūtų nuskriausta
Bet norint plėtoti SIV Lietuvoje reikėtų turėti SIV bazę visomis vėjo kryptimis. ( Nes dabar kaip suprantu Dysnuose tinkanti tik viena vėjo kryptis. )
Atsiradus pilnai išplėtojai SIV bazei atsirastų ne tik instruktorių, bet ir akrobatinį skraidymą propaguojančių pilotų. ( Dabar LT tokių galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų ) O klausimas kodėl ?
2014 19 vasario @ 15:14 #198620AnonimasParasysiu, kaip praejes SIV Dysnuose su Zenios instruktoriavimu.
Didziausia beda buvo tai, kad startas pritaikytas tik vienai vejo krypciai. Labai apriboja skraidymo dienu kieki. Reiktu kito ezero, Dysnai ne pati geriausia iseitis.
Nesutinku, kad pats kursas turetu buti privalomas. Nes kurso nauda nera 100% reikalinga kiekvienam pilotui- taip, ismoko, kaip elgtis, kai pakliuvi i avarini rezima. Taciau is savo patirties galiu patvirtinti, kad per 10 skraidymu metu nesu patekes i tokias situacijas, kur butu prireike butent SIV igudziu. Kaklaraiscio atrisimas ir sugebejimas nenutraukti srauto neturetu laikomi SIV igaunamais igudziais, tai baziniai piloto igudziai.
Pilotui yra zymiai svarbiau tureti gerus aktyvaus pilotavimo igudzius. Bet to SIV nemoko, SIV moko tik ka daryti, jei nesugebejai su sparnu susitvarkyti aktyvaus pilotavimo pagalba.
SIV lietuvoje man pasirode pilnavertis pakaitalas turkisko SIV is sportines puses. Aukscio virs ezero pilnai pakako, isvelkama buvo 800-1000m. Cia matuoju is akies, variometro nebuvo del suprantamu priezasciu. Aukscio visada likdavo: baigus vykdyti pratimus dar likdavo min 300-400m virs ezero.
2014 19 vasario @ 17:30 #198621kipsaskaip ir visi suminejo, esminis dalykas yra optimali vieta visiems vejams, aisku Lietuva ne turkija ir su orais cia prasciau, bet jei visos kryptys bus tai butu esminis pliusas daryti ilgesnias stovyklas, ne tik savaitgalines.
Pakilimas jei sieka 800-1000, kaip dysnuose jau principe beveik pakankamas vienam uzejimui, kad per daug nepervargtum.
Sutaupymas ant keliones, labai gerai, nes ne visi gali leisti sau beveik sparno vertes isvyka porai savaiciu.
Del butinumo, tai labai rekomenduotina visiems, ypac varzybininkams, bet jei jau kalbant apie 4 kategorija tai galetu buti tiesiog priedas prie teorinio egzamino ir toks ale praktinis kad zmogus padarytu bent viena nuorova, ir asimetrija su spydu, ezeras su aukstais ir brangiais pakilimais tam nereikalingas jei zmogus ruosiasi 4-ai kategorijai.
Na o del visu kitu- tipo akrobatu, tai vistik per brangus malonumas treniruotis normaliai, nebent siaip pabandyt kazka rimto truputi, bet rimtai ruostis ir treniruotis reikia labai daug, a bet gal atsiras nauju pilotu saugalinciu leisti tokias treniruotes ir pasieks nauju aukstumu.2014 19 vasario @ 20:51 #198623BlochaKiek žinau, Dysniuose jau pravalytas dar vienas krantas. Taigi tinkamų vėjo krypčių diapazonas padvigubėja.
Donatas negali lyginti SIV-LT su Turkija – jis ten nebuvęs. O kad tai naudinga ne kiekvienam – aš 101-ą kartą pakartosiu, kad pilotas privalo išmokti su savo sparnu valdyti full-stal ir deep-stal; o lūžiai ant didelio greičio pasitaiko ir meistrui. Beje, Donato sparno naudojimo instrukcijoje yra SIV įgūdžių reikalavimas
Turkija turi labai svarbų privalumą – suplanuotam laikui garantuotai bus tinkamas oras. Lietuvoje orą reikia gaudyti.
Aš myliu Turkiją ir visada ten važiuosiu (ir 2014 Gegužės mėn.), bet SIV-LT nepaisant krūvos minusų (palyginus su Turkija), turi svarbiausią pliusą: jei atsiranda žmonių, kurie nenori / negali į Turkiją, bet norį praeiti SIV-kursą – mes privalome suteikti tokią galimybė.
Mūsų mokykla planuoja SIV-LT Gegužės pabaigoje-Birželio pradžioje ir / ar Liepos pabaigoje. Labai tikimės profesionalios PARAWINCH pagalbos.
2014 20 vasario @ 05:33 #198624TermikKad sivas yra gerai tai negincinama , bet va kad tai butu privaloma 4-kategorijai tai briedas koks begali buti , nepradekit blin kaip seime prastumineti kazkieno interesus .
Nieko nenori izeisti ….2014 20 vasario @ 12:22 #198628liotcikPrisidedu prie Donato ir Mariuko nuomones.
2014 20 vasario @ 17:01 #198630KJJaučiu reikia daryti referendumą ir išsiaiškinti, ar ParaPro4 reikalingas SIV kursas.
2014 20 vasario @ 18:17 #198631TermikJaja ir dar paskui prie alubariu parasu parankioti uz bokala
2014 20 vasario @ 22:39 #198641ValdemarasKad kazkam kilo mintis apie 4kat tai nereiskia kad tema apie tai ir nereiktu i tai labai gilintis,tema visai ne apie tai….
2014 22 vasario @ 09:26 #198651GedisDysnai gali veikti prie visų vėjo krypčių, nes yra dvi startavietės priešingoms kryptim ir kelias šiaurės ir pietų vėjui. Tad geresnės vietos ir infrastruktūros Lietuvoje kol kas nėra. Dėl pakilimų brangumo, tai drįsčiau nesutikti, nes tai atitinka užvežimo į kalną kalną ar bent panašiai atitinka, nes nežinau tiksliai kiek dabar kainuoja užvežimas i Babadagą. Bet kuriuo atveju galimybė vesti SIV Lietuvoje, leidžia sutaupyti pinigų tiems, kas nori įgudžių ir negali sau leisti kelionės į Turkiją.
Dėl privalomo SIV kurso, tai aišku, kad tai būtų labai naudinga mums kaip organizatoriams, bet taip pat tai būtų be galo naudinga Dysnam. Įšaugus pinigų srautui, mes kur kas daugiau galėtume jų išleisti Dysnų startaviečių tobulinimui. Pakrančių valymas labai imlus pinigams dalykas. Be to, tai reikia daryti pastoviai.
Ištikro viskas parabendruomenės rankose. Jei bus norinčių tobulinti įgudžius virš vandens, tai ir SIV bazė gyvuos. Iki šiol ji gyvuoja tik organizatorių entuziazmo ir investuojamų asmeninių pinigų ir laisvo laiko dėka. Norintys prisidėti prie Dysnų bazės išlaikymo, gali tiesiog registruotis SIV kursams. Jums įgudžiai, o Dysnams reali pagalba.2014 25 vasario @ 17:38 #198691VarstelisSveiki
Na o ką mano instruktoriai, kokie pliusai ar minusai SIV kursų
Asimetriniams lūžiams, frontaliniams be spydo, B nurovimui, vigoveriams kaip ir nereikalingas vanduo,
Na o negatyvinė, gili spiralė, pilnas sparno nurovimas ir tolesni elementai be vandens apačioj turbūt nesaugu.
Taigi pažiūrim kokiom kategorijom būtini kokie elementai ir viskas taps ašku ko pilotas nori ir ką turi mokėti kad pasikeltų savo kategoriją2014 26 vasario @ 11:18 #198695karolisJei siv butu privalomas norint gauti 4 kategorija, tai issauktu tik dar daugiau diskusiju apie interesu konfliktus, kuriu tiesa sakant ir taip netruksta. SIV instruktoriu turim 1-2, o valti panasu kad tik viena… tai kol kas nera apie ka kalbet.
Privaloma gali buti nebent norintiems tapti instruktoriais ar tandem pilotais, nes tie tiesiogiai arba netiesiogiai atsakingi uz kitu zmoniu sveikata.
O siaip, turkijos nepakeis joks lietuviskas ezeras. Manau “referendume” dalyvauti galetu tik tie, kas nors karta ten buvo
2014 26 vasario @ 20:08 #198696liotcikYra tokiu saliu kur atsakomybe uz kito zmogaus gyvybe labai didele. Uz grotu gali sesti net ir turedamas keleivio parasa kur parasyta kad sis sportas labai nesaugus ir tt. Gimines nepasiraso niekur. O zala zuvus ju artimajam, padarai labai didele.
Toje salyje ir kalnu yra daug ir labai dideliu, kur nusileidimo aikstele 2.5km virs juros lygio, dykumu termiku ir tt.
IR TEN NEREIKALAUJA SIV tandem pilotui!!!!Jei yra Lietuvoje problemu su instruktoriu ar tandem pilotu kvalifikacija gal reiktu kurti grupe kur nagrinetu priezastis ir ruostu rekomendavicijas, pasiulymus programos pletimui. Galiu Prisideti.
O jei problemos nera, neprisigalvokim sau ligu.
O gal yra manaciu kad siu metu fatalinis ivykis, butu isprestas SIV pagalba?Na gerai tarkim nubalsuosit kad reikia SIV. Gal kam reikia pazymos is sertifikuoto auksciausios kategorijos instruktoriaus JAV kad jus praejot SIV kursa pas ji mokykloje Kolorade? Kreipkites i mane.
IMHO:
SIV neismokina aktyvaus pilotavimo.
SIV neismokina tikslaus pilotavimo.
SIV nesumazina zmogaus baimiu.
Poloto SIV kursa galima prastumti kaip radio valdoma modeli (paruosimas ant zmes + gera iskalba per radcija)!
Zinau daug geru pilotu nebaigusiu SIV. Zinau daug blogu pilotu baigusiu SIV. Ir atvirksciai. Mirusiui klizma ar kompresas nepadeda.Kaip pramoga SIV liuks, o jei dar daug saules ir gero maisto tai kodel nepapramogavus. Gal but tai naujos durys i Akro skraidyma! Lietuviui daug daugiau sansu tapti akro pasaulio cempionu nei XC!
Palaikau SIV kursu organizatorius Lietuvoje. Ir kvieciu visus instruktorius raginti savo mokinius isbandyti naujus pojucius praeinant SIV virs ezero. O kam to maza Turkijoje.
Gal tuo ir baigiam?
2014 26 vasario @ 20:17 #198698paujonSiulau sia tema palikti diskusijai apie SIV kursa Lietuvoje ir Dysnu bazes tobulinima.
O diskusija apie SIV reikalinguma Para Pro 4 arba Tandem licennzijoms gauti perkelti i atskira diskusija.2014 27 vasario @ 05:49 #198704karolisliotcik – kaip visada – labai daug teksto, labai mazai objektyvumo. Kadangi tema is tiesu ne apie siv nauda, tai matyt nera prasmes komentuoti.
2014 27 vasario @ 09:56 #198706liotcikKaroli, meti tokia fraze:
“Privaloma gali buti nebent norintiems tapti instruktoriais ar tandem pilotais, nes tie tiesiogiai arba netiesiogiai atsakingi uz kitu zmoniu sveikata. “
Objektyvumas tipo toks: Autobusu vairuotojai ir auto-instruktoriai turi praeiti driftingo kursus nes tie tiesiogiai arba netiesiogiai atsakingi uz kitu zmoniu sveikata.
2014 27 vasario @ 10:09 #198707liotcikP.S. Pasakė Lietuvos driftingo čempionas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.