• This topic is empty.
Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154526
    austrav

    Sveiki,

    Pagal savo naujoko sugebėjimus iš lėto ruošiuosi pavasariui – renkuosi reikalingą įrangą. Gal galit apšviesti dėl racijos. Atrinkau keletą racijų kurios minimos šiame forume.
    Wouxun KG-UVD1p
    Wouxun KG-669
    BaoFeng UV-82
    BaoFeng UV-5R
    BaoFeng UV-3R
    Yaesu VX-2R
    Yaesu VX-3R
    Yaesu VX-5R
    Yaesu Vx7R
    Puxing PX-2R
    Nė viena jų negali siųsti Airband diapazone.

    Šiame forume radau tik vieną raciją ICOM IC-A6E kuri dirba šiame diapazone ir aišku savaime negali dirbti FM 445,1MHz dažniu. Ar tai reiškia, kad nėra jokio poreikio kalbėtis AM 118-137MHz diapazone su aerodromais ar dalintis dangumi su sklandytuvais? Kam skraidavietėms yra išskirti darbiniai dažniai
    http://www.lspsf.lt/docs/zemelapiai/skraidavietes.pdf
    jeigu vistiek visi dirba 445,1MHz dažniu ir neturi įrangos atsakyti AM moduliacija airband diapazone.
    Gal galit apšviest naujoką ko aš čia nesuprantu?

    #199803
    liotcik

    Kaip pilotui tau nereikia turėti Airband radijos.

    Yra keleta Airband radcijų iš fedreacijos jas naudoja kelių skraidaviečių vadovai. Kitoms skraidavietėms iš vis nereikia airband, nes yra toli nuo sportinių aerodromų.

    #199806
    ginteelis

    Aš naudoju kartais airband- vien pasiklausymui, ką sklandytuvininkai veikia aplink arba su Sasnavos aerodromu susisiekt. O pagrindinė puxing px 2r – laiko patikrintas varijantas: pigi, maža ir neblogai girdisi… Be to tinka nokia batarkė ir pakrovėjas plonu galiuku.

    #199808
    austrav

    turbut pradziai kazka tokio ir paimsiu

    http://www.ebay.com/bhp/puxing-px-888k

    jeigu kas nors ka panasaus turit galit siulyti emailu

    austrav eta gmail com

    #199809
    jedas

    Dual band, tai dar nereiskia AM moduliacijos. Pvz., maniskis wouxung udv yra dual band 130mhz ir 466mhz, bet abu tiktai FM’as. Atkreipk demesi i aprasymus jei nori AM.

    #199810
    austrav

    Nerandu racijos kuri galėtų moduliuoti abiem būdais. Todėl oficialiai pripažintam aviaciniam diapazone eterio tyla man ir pasirodė keista:
    1. perspėti/pasidalinti informacija su sklandytuvais/lėktuvais? Męs esam nebyliai ir … šiek tiek nachalai – pagal taisykles mus vistiek visi privalo duoti kelią. t. y. mes kaip pėstieji vaikščiojantys +-10m perėjos zonoje – jeigu partrenks mes nebūsim kalti.
    2. galų gale net avarinis dažnis yra nepasiekiamas. O jeigu kur nors iš viršaus matai avariją. Realybėje rasi kaip “išsisukti” iš situacijos, bet situacija manau

    Tiesiog federacijos ir gal net CAA požiūris, leidžiantis naudotis dažniu, kuris klasifikuojamas kaip “išskyrus oreivystės”, man pasirodė keistas. Žinau – jeigu “pasirodo” vadinasi reikia žiegnotis :)

    Vienaip ar kitaip aš visiškas naujokas ir nežinau realios situacijos. Šiai dienai dėkui liotcik’ui atsakymas man labai aiškus – Airbando man nereikia. Reikia pasirinkti taip, kad galėčiau kalbėti 445,1MHz dažniu. Tuo ir išspręstas mano racijos pasirinkimo klausimas.

    #199811
    Wox

    taip taip, ypač nekalti būna žuvę pėstieji…

    austrav Parašė:


    … mes kaip pėstieji vaikščiojantys +-10m perėjos zonoje – jeigu partrenks mes nebūsim kalti …

    #199812
    teroristas
    #199813
    Marijonas

    Man patiko Gintelio isamus suvalkietiskas paaiskinimas, o jeigu si racija dar ir blynus sildytu, tai ja visi suvalkieciai tikrai naudotu…..

    #199814
    paujon

    Pabandysiu ir as atsakyti: perki dual band racija su UHV ir VHF ir nesuki toliau galvos. Tau jos turbut uzteks visai piloto karjerai. Lietuvoje naudosi 445.1, arba is viso isjungsi racija del 445.1 beprasmiu blevyzgu kiekio. O jei isvaziuosi i uzsieni galbut prireiks VHF daznio – varzyboms arba skraidavietes saugumui.

    Mes skraidome oro erdveje, kurioje visi pilotai naudoja vizualaus skrydzio taisykles – todel tiketina kad kiti orlaiviai neturi radijo rysio arba laiko ji isjunge. Radijo rysis sioje erdveje yra neprivalomas.

    Naujokui gali atrodyti, kad butu svarbu dalintis perspejimais ir informacija su kitais orlaiviais. Bet is tiesu tai butu daugiau nesusipratimu ir eterio tarsos.

Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.