• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154868
    liotcik

    Pamąstymui:

    Jei 2015 būčiau skraidęs tik savaitgaliais ir visada parodyčiau geriausią rezultatą Lietuvoje, XC lygoje surinkčiau:
    130,145,360,186,230 ir 212 taškus viso 1263 ir būčiau užėmęs – 3 vietą.

    Jei skaičiuoti 2015 nugalėtojo tik savaitgalinius skrydžius jis būtų surinkęs 1060 taškų ir užėmęs – 4 vietą.

    #201349
    kipsas

    Šie pamąstymai yra kilę ne kartą daugumai kurie tiesiog natūraliai negali pabėgti nuo darbų darbo dienomis. Buvo tokių retorinių minčių kilę dalinti Xcontest rezultatus: Dirbantys ir Bedarbiai
    Būtų kitoks rezultatas :)

    Aišku tuomet bus nesąžininga dirbančių slenkančiu grafiku atžvilgiu…

    Taip kad, yra kaip yra :)

    #201351
    Marijonas

    Jei tatula but be kulo, but babula……

    #201352
    Marciunas

    Vidurkinti kiek tasku skraidymo dienai gaunas, gal suniveliuotu rezultatus. Kita vertus kas daznai skraido vien del priskraidymo tures geresni rezultata.

    #201354
    liotcik

    Šiaip rezultatus kuriuos suskaičiavau mane maloniai nustebino.

    “Aišku tuomet bus nesąžininga dirbančių slenkančiu grafiku atžvilgiu… ” – tie kas dirba slenkančiu grafiku paprastai turi daugiau laisvų dienų.

    p.s. praleidau vieną skrydį tai skraidant tik savaitgaliais galima buvo surinkti 219,145,360,186,230 ir 212 – 1352 taskus. Bet vieta vis tiek trečia :)

    #201365
    artistas

    Sunkiausiai suderinti gerą orą su darbu va kur šuo pakastas.Pasiguosiu iš savo parapijos.Visuose Lietuvos teatruose išeiginė diena-pirmadienis,o gamta nesiderina su mano darbo grafiku.Dangus pražysta debesėliais kada tik užsinori
    Dirbu nuo 10val iki 13val ir nuo 18 iki 21val.Tai va per tą tarpą nulėkti į Kartena už 50km ir, jei geras oras, užsikabinus kažkiek nuskristi,nėra šansų.O pirmadienį,kai aš laisvas,visi dirba,aerodrome pilnas štilius.kas belieka per tas laisvas valandas,arba Karklė,kai vėjas palankus,arba motoras ant kupros.Kas blogiausia,atsiradus progai,suskrendi,kad ir 20km,pagauni taip sakant kablį ir tenka vėl ilgai laukti laimingo sutapimo:laisva diena, plius gražus dangus virš galvos.Čia aš nesiguodžiu ir nesiteisinu,paprasčiausiai nupasakoju kokiom sąlygom skraido jūsų kolegos sparno broliai.Kai turi darbą turi ir pinigų,bet neturi laiko.Nedirbi,turi laiko,bet neturi pinigų.Va ir blaškausi,gal senatvėje pakeisti darbą.bet kur rasti tokį užsiėmimą,kad nereikėtų dirbti,o pinigai plauktu?

    #201366
    ginteelis

    Įkuri privalomojo civilinės atsakomybės draudimo parasparnistams fyrmą ir renki duoklę :)

    #201367
    Egas

    Norint gera rezultata parodyti (nesvarbu savaitgali ar ne) dar reikia idealiai ir ora is vakaro nusistatyti ir atsidurti toje startavieteje is kurios galesi suskristi bent 100, be to reikia, kad ten kazkas pakeltu. Taigi nera taip paprasta kaip atrodo….. pasiimi sparna ir jau varai. Manau Jonas tuos 318 km. kelis metus bandė….kol pavyko :)

    #201368
    Tadas

    Dažnai juokaujame – jei darbas trukdo skraidymui, tai mesk darbą. Ko gero geriausias parasparnio piloto darbas, kada darbo vieta yra šalia išvilktuvo troso. Tuomet savaitgalis gali tęstis visą skraidymo sezoną. Prisipažinsiu, kad man asmeniškai skraidymus tenka derinti su dviem darbais. Ir tikrai, atsimenu ne vieną dieną, kada tenko būti prikaustytam prie darbo, nepaisant to, jog danguje išsirikiavusios debesų gatvės ir kolegos skrenda šimtines distancijas. Ech… Puikiai pažįstamas jausmas… Iš tokio nesuderinamumo, nenuostabu, kad tokios temos gimsta. Pritariu aukščiau pasisakiusiam, jog neužtenka būti bedarbiu, kad parodytum gerą rezultatą. Orų prognozės sekimas, skrydžio planavimas, skrydžių analizavimas, ir t.t, tai svarbus kiekvieno piloto indėlis aukštesnių rezultatų siekimui. O kas ir kaip skraido, puikiai matosi kitų (nebūtinai Xcontest) varžybų rezultatuose.
    Kiekvienas iš mūsų esame patys savo gyvenimo kalviai. Patys sprendžiame kokį darbą dirbti, ir kokį hobi pasirinkti. Juk nieks mums nedraudžia, tarkim, savo sėkmę išbandyti žaidžiant šachmatais. Kažin, žaidžiant tik darbo dienomis daugiau būtų šachų, ar matų? :)

    #201369
    liotcik

    > kaip skraido, puikiai matosi kitų (nebūtinai Xcontest) varžybų rezultatuose.

    Xcontest rodo tikrai ne visa vaizda.
    Pagal pasaulinius reitingus, Tadas siuo metu uzima pirma vieta ir xconteste ir FAI, bet kiti pilotai stipriai issibarste.

    Jonas – xcontest nr 2. FAI reitinge 13

    Paulius xcontest Nr. 24, FAI reitinge 2 !!

    Vytas xconetse Nr. 20, FAI reitinge 3

    xconest’o nematomumas mazas. Daugiausia zinomas tarp paciu pilotu. O FAI yra pasaulinis reitingas pripazystamas viso pasaulio, uz tai skirstomas LAK’o finanasavimas.

    #201370
    liotcik
    #201371
    Robertas

    Savaitgaliais vyksta LLL varžybos, kur gero rezultato sunku pasiekti xcontest varžyboms.
    Per LLL pilnai galima išlieti savo sportinį pyktį ir nežiūrėti į xcontest.
    Bet gerai, kad diskusijos prasidėjo, pilotai bunda ir yra vilčių, kad bus kam varžytis, o jei dar kas metalinį nugriebs, tai bus visai linksma.

    #201373
    artistas

    Vakar,po ilgesnės pertraukos,užsimečiau asmeninį išvilktuvą ant kupros ir į orą.Startavau 12.45val nežinau kaip ten toliau Lietuvoje,bet pas mus,putęs rytys,gamino visai nesilpnus burbulus,kurie nešė aukštyn ir su išjungtu varikliu.Virš galvos formavosi gražūs balti debesų kamuoliukai.Kilau tik profilaktiškai savęs ir variklio patikrinimui,aukščiau kilti negalėjau nes aktyviai dirbo poligonas ir 20min skraidžiau neiškišdamas sparno virš 80metrų.Taigi,debesų medžiotojai, tuoj išmuš jūsų valanda.Na nuo gegužės mėn,kai gausiu naują sparną ir aš prisijungsiu.Su sena technika nuo aštrių pavasarinių šokių danguje,kol kas susilaikysiu.Svarbiausia,kad pajutau,užuodžiau pirmą pavasario judėjimą danguje.Visus su KOVO 11.

    #201393
    liotcik

    Kai šis savaitgalis Lietuvoje oru nežavėjo, Alpės – skambėjo. FAI trikampiai iki 160km. Aš ten nebuvau, bet svajoti neuždrausta :)

    dsc_2156.jpg

    #201395
    Marijonas

    Mes kaip tik dabar esame Alpese – siaures Italijoje Bruneke. Oras is tiesu fantastinis. Vakar buvo pira skraidymu diena, sian jau su Virgiu nedideli marsruteli suskridom. Po poros valandu Cronplaza uztrauke, tai dziaugemes kad isneseme kudasiu lint Austrijos.
    Siaip tai cia yra nemaza grupe is Lietuvos, paradui vadovauja kaip visada Zenia. Jis kol kas taip pat savo uzsibrezto tikslo neeme, nes turi darbo su pradedanciais kalnuose skraidyti pilotais.
    Daugiau parasysiu, kai suskrisime kazka idomaus…..,

    #201396
    liotcik

    Marijonas Parašė:


    > Oras is tiesu fantastinis.
    > Virgiu nedideli marsruteli suskridom.

    Marijonai, kazkas cia negerai :) Oras fantastinis o marsruteliai nedideli :)
    Orai ir traukiniai nelaukia… :)

    #201399
    Marijonas

    mes cia atvaziavom atostogauti, o ne PDG normu laikyti. Skrisim kiek bus noro ir liks sveikatos po slidinejimo…..

    #201403
    artistas

    Marijonai,kokie jūs laimingi,ko gero net patys to nežinot.Visada iš šalies geriau matosi Gražaus jums oro .gero poilsio,relakso skrydžiuose, kaifo vakariniuose pasisėdėjimuose Smagių atostogų.

    #201409
    Hook

    Oho, jauciasi menine siela. Sunku sugalvoti grazesnius ikviepimo zodzius. :)

    artistas Parašė:


    > Marijonai,kokie jūs laimingi,ko gero net patys to
    > nežinot.Visada iš šalies geriau matosi Gražaus
    > jums oro .gero poilsio,relakso skrydžiuose, kaifo
    > vakariniuose pasisėdėjimuose Smagių atostogų.

    #201589
    liotcik

    Kalbant apie alpes, tokio dalyko dar neesu mates – 46 pilotai is vienos startavietes praejusi sestadieni iveikia virs 200km trikampi. Va cia tai salygos!
    Raktiniai zodziai Italija Antholz :

    Antholz_IT.jpg

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.