• This topic is empty.
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154876
    Termik

    image_manager__pg_teaser__r5a0685_b-m.jpg

    EN/LTF B Infinity 4
    Infinity – tai begalinis skrydžio malonumas ir maksimalus saugumas. Jis sukurtas kaip universalus parasparnis, aiškiu tikslu gauti sertifikatą pagal kuo geresnę low-B klasę. Dabar mes turime sparną, kuris iš tikrųjų vertas low-B klasės, kadangi daugumoje manevrų jis siekdavo A klasę. Infinity 4 – tai atsakas į nuolat augantį poreikį turėti galingą low-B klasės parasparnį, atitinkantį nepaprasto saugumo standartus ir tiksliai valdomą.

    Dėl didėjančių skaičių sekos galima būtų pagalvoti, kad INFINITY 4 (LTF/EN-cool smiley yra tas pats, tik patobulintas modelis, tačiau tai yra visiškai naujai sukurtas parasparnis. Buvo perimtos tik geros Infinity modelio parasparnio charakteristikos. Pritaikęs tikslingus konstrukcinius pakeitimus, Ernstas Stroblas sugebėjo pasiekti, kad INFINITY 4 skristų greitai, lanksčiai bei tvirtai ir kartu itin saugiai. Taip yra dėl naujojo profilio, kuriame suderintos išskirtinės skraidymo savybės ir didelė tolerancija. Šios puikios savybės buvo patvirtintos ir sertifikato išdavimo bandymo rezultatais; INFINITY 4 buvo įvertintas aukštesne negu vidutine A klase: už 79 manevrus gavo A klasės įvertinimą ir tik už 2 – B klasės.

    INFINITY 4 turi 44 kameras, jo aspektinis koeficientas yra 5,21. Naudojant viršui skirtas medžiagas Dokdo 30 ir Dokdo 20, pagamintas iš Dominco Tex, buvo sukurtos lengvos ir kartu tvirtos audinio dalys. Priekinio Mylar sutvirtinimo buvo visiškai atsisakyta, vietoj jo panaudota PPN sistema. Aukšto slėgio kryžminių angų dizainas (HPCD) garantuoja optimizuotą kryžminių angų skersinį vėdinimą, o per jį ir subalansuotą slėgį sparno viduje, tai suteikia dar daugiau saugumo. Supaprastinimo veiksmingumą įrodo ir lengvai suvaldomų eilių koncepcija su vos keliomis pagrindinėmis eilėmis (2a, 3b, 2c), o bendras eilių ilgis yra tik 269,921 m. o maksimalus greitis nuo 52 km / val.

    INFINITY 4 skirtas talentingiems pradedantiesiems ir puikiai tinka pažengusiesiems pilotams bei profesionalams, kurie ieško kažko galingesnio nei LTF/EN-A parasparnis, tačiau kuriems LTF/EN-B modelį valdyti yra nelengva. Infinity 4 siūlo tobulą puikių eksploatacinių savybių ir maksimalaus saugumo derinį. Šis parasparnis yra labai manevringas ir veiksmingai išnaudoja net neaukštą oro temperatūrą didesniame aukštyje, todėl jis patrauklus ir patyrusiems pilotams, kurie renkasi sudėtingus maršrutus. Sparno pajėgumas buvo įrodytas XC pilotas Benjaminui Beckeriui pasiekus įspūdingai gerų sezono rezultatų, jo pasirodymas su Infinity 4 šiais metais susilaukė daug dėmesio visame pasaulyje.
    Pažangiųjų technologijų sparno koncepcija teigiamai atsiskleidžia jau startavimo savybėse. Dėl sumažintos eilės koncepcijos bei mažo kupolo svorio INFINITY 4 yra labai lengvas ir tolygiai bei patikimai kyla, be tendencijos nerti pirmiau piloto. Skrydžio metu jis greitai ir tiksliai reaguoja į valdymo komandas, geras stabdymo charakteristikas užtikrina vidinio slėgio išlaikymo sistema (BGS). Sistemai būdinga tiksli grįžtamoji reakcija, puikus valdymas ir didelis efektyvumas.

    Apibendrinant, INFINITY 4 suteikia didžiulį skrydžio malonumą ir didelį saugumą bei galingumą. Nors parasparniui ir išduotas sertifikatas pagal low-B klasę, jus būsite nustebinti jo galimybėmis. Siūlomi trijų skirtingų spalvų derinių ir penkių skirtingų dydžių (nuo XS (50-75 kg) iki L (95-125 kg) kupolai.

    Skrendant INFINITY 4 jus lydės gera savijauta.

Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.