• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 55)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150232
    liotcik

    Nors dauguma buvo Trakuose, Netonyse buvo labai neblogos oro salygos. Kele ne taip gerai kaip pries savaite, bet skriet buvo galima. Asmeniskai apturejau dviguba luzima, atsiduriau medziuose.

    dscf00765mp.jpgThanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]

    dscf01096xd.jpgThanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]

    dscf01187ar.jpgThanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]

    dscf01256zl.jpgThanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]

    dscf01305kl.jpgThanks to ImageShack for Free Image Hosting[/URL]

    (nuotraukos idetos per http://imageshack.us/)

    #167280
    Anonimas

    O kodel luzo??? Ar sveikas?

    #167281
    Anonimas

    GO parašė:
    >
    > O kodel luzo??? Ar sveikas?

    Luzo kelis kart pakartotinai, del turbulencijos (atsiradau netinkamu laiku ir netinkamoj vietoj) apacioj buves pilotas pajuto kaip staiga pasikeite vejo kryptis, sveikas nes nudribau i medzius, kurie labai graziai mane sustabde, gaila buvo po to juos kirst kad parasparni nuleist.

    #167282
    Anonimas

    Ar aukstai buvai? Kas luzo ir ka darei kad TO isvengti ir ka darei, kai supratai situacija?

    #167283
    liotcik

    GO parašė:
    >
    > Ar aukstai buvai? Kas luzo ir ka darei kad TO isvengti ir ka
    > darei, kai supratai situacija?

    Buvau mazdaug slaito lygyje, kai nulauze koki 1/4 sparno (cia pagal maciusiojo pasakojima) as kompensavau ir iseidinejau is to luzimo (iprasta ir nieko labai baisaus neskaitant kad aukscio mazoka) kai nulauze kita puse ,tada truputi neaiski vieta apsisukau ant 360°, tada as skrendu (krentu) nuo slaito tik su sparno viduriu krastai mazdaug vienodai uzluze ir kiti jau pasakojo kad dar gavau frontala. Tadau jau as tikrai atsimenu kai krentu vertikaliai ant medziu (normalioj pazicijoj be sukimo ir tt, nugara i slaita) kurie mane sustabdo, atsisegu, isbegu is tu medziu ir saukiu kad man viskas OK.
    Situacija gal but ir buvo galima numatyt, nes pries tai pradejau just kad sustiprejo vejo gusiai (pajunti kad kartais staigiau atsiduriduri arciau slaito nei iprastai). be po to atvaziavo chebra ir toliau skraide tom paciom salygom ir nieko (kai mes nuleidinejom para). Benas galetu tart savo zodi ir Giedrius jei skaito si foruma.

    #167284
    Remiga

    Liočikas skraido su mėlinu sparnu ?

    #167285
    liotcik

    Remigijus parašė:
    >
    > Liočikas skraido su mėlinu sparnu ?
    >
    >

    Va su tokiu:

    dscf00132gs.jpg

    #167286
    Anonimas

    Vaizdelis buvo nekoks,galvojau ,kad jau viskas…

    #167287
    Anonimas

    Sveikinu sveiką išnešus kaulus. Žinok čia tau parasparnių dievo pirštas pagrūmojo už tavo piktžodžiavimą Paulo temoj kas ir kaip :)))))

    #167288
    Anonimas

    Rimas HG parašė:
    >
    > Sveikinu sveiką išnešus kaulus. Žinok čia tau parasparnių
    > dievo pirštas pagrūmojo už tavo piktžodžiavimą Paulo temoj
    > kas ir kaip :)))))

    Tai va, ka as ir norejau pasakyt, kad parasparniu Dievas grumoja dazniau nei skraidykliu.

    #167291
    Anonimas

    Neprikarksek ant parasparniu Dievo. O sparnas Ozon, kuris ir kokia kategorija?

    #167293
    Anonimas

    Oro imtuvai – paziurejus i juos- pasitikejimo nekelia :)

    GO parašė:
    >
    > Neprikarksek ant parasparniu Dievo. O sparnas Ozon, kuris ir
    > kokia kategorija?

    #167294
    Anonimas

    Jo cia 95m prototipas :)

    Sio parasparnio saugumas yra va toks

    Chebra neskubekit peikt parasparniu ar pilotu sugebejimu, parasparnis yra skuduras ir net didziausi profai skleidzia zapaskes. jei norite skraidyt saugiai sugebekit pasirinkit ramias (salyginai) oro salygas. Ir nebus jokiu incidentu. Mano klaida buvo ta, kad neuzteko ziniu ir patyrimo ivertint esamas oro salygas.

    #167295
    Georgas

    Joooo, geras sparnas. Praktiskai visi DHV testai duoda 1-2, tik asymetric tuck 2-3. Kaip tik pora tokiu ir apturejai, kiek suprantu. Vat ir nebeuzteko aukscio.

    G.

    #167296
    liotcik

    Georgas parašė:
    >
    > Joooo, geras sparnas. Praktiskai visi DHV testai duoda 1-2,
    > tik asymetric tuck 2-3. Kaip tik pora tokiu ir apturejai,
    > kiek suprantu. Vat ir nebeuzteko aukscio.
    >
    > G.

    Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
    O aukscio pritruko koki 50m :), taip kad ir su dhv1-2 turbut butum atsidures medziuose.

    #167297
    Gedas

    Liotcik parašė:

    > Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
    > O aukscio pritruko koki 50m :), taip kad ir su dhv1-2 turbut
    > butum atsidures medziuose.

    Tai ir yra asimetrinis luzimas

    Gedas

    #167298
    liotcik

    Gedas parašė:
    >
    > Liotcik parašė:
    >
    > > Gal gali paaiskint kaip tiksliai asymetric tuck atrodo?
    > > O aukscio pritruko koki 50m :), taip kad ir su dhv1-2 turbut
    > > butum atsidures medziuose.
    >
    > Tai ir yra asimetrinis luzimas
    >
    > Gedas

    Tai cia tipo kai viena arba kita puse sparno uzluzta? O tai ja galima isprovokuos patraukus uz vienos puses priekines eiles, ar taip?

    #167299
    Anonimas

    Nu tu pavarai! Nors neissiduok. Priklauso nuo to kaip luzo- priekine briauna ar galine, visiskai kitos situacijos, kitokie ir sprendimai. Kaip buvo orientuotas sparnas? Laiminguolis.

    #167300
    liotcik

    GO parašė:
    >
    > Nu tu pavarai! Nors neissiduok. Priklauso nuo to kaip luzo-
    > priekine briauna ar galine, visiskai kitos situacijos,
    > kitokie ir sprendimai. Kaip buvo orientuotas sparnas?
    > Laiminguolis.

    Fraziu nezinojmas nereiskia, kad nezinai kas vyksta.

    #167301
    Anonimas

    darius viska dare labai teisingai,as buciau pasielges lygiai taip pat,tiesiog buvo atitinkamos meto salygos,kurios ir isprovokavo si luzima.ir baikit kliedet apie saugumo klases,juk aukstis buvo 5m virs medziu.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 55)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.