- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 15 vasario @ 19:29 #167302Georgas
Citata is gretimos temos:
http://www.nova-wings.com/english/downloads/video.html – Dynamic decisions filmukas, daug visokio marketingo, bet ir parodo, kaip reaguoja DHV 1-2, DHV 2 sparnai ir kas buna, kai kazka negerai padarai
(Gedas)
Labai grazus filmukas. Puikiai matosi kaip elgiasi skirtingu kategoriju sparnai. Siulau visiems kliedintiems paziuret.
G.
2005 17 vasario @ 13:10 #167303liotcikSiunciu nesulaukiu to filmuko (nelabai valina internetas), jus is dalies teisus, bet jus nematet situacijos, buvo ne 1 o 3 luzimai. Is pirmo as iseidinejau visai normaliai (beje is asimetrinio proton gt iseidineja juntamai greiciau nei pries tai turetas freex sprk ), bet tada gavau dar antra, o po to dar ir trecia. As isitikines, kad medziuose butum atsidures ir su DHV1-2 parasparniu. Bet susidomejimas pasyviu ir aktyviu saugumu pas mane isaugo Kas ka zinot siulau pasidalint patirtimi.
Georgas parašė:
>
> Citata is gretimos temos:
>
> http://www.nova-wings.com/english/downloads/video.html –
> Dynamic decisions filmukas, daug visokio marketingo, bet ir
> parodo, kaip reaguoja DHV 1-2, DHV 2 sparnai ir kas buna, kai
> kazka negerai padarai
>
> (Gedas)
>
> Labai grazus filmukas. Puikiai matosi kaip elgiasi skirtingu
> kategoriju sparnai. Siulau visiems kliedintiems paziuret.
>
>
> G.2005 17 vasario @ 13:50 #167304GeorgasGerai, jau gerai. As gal ir perlenkiu. Visokiu situaciju buna. Cia seno ginco pasekme.
Beje, tame filmuke labai gerai pasakyta, ir visi po truputi prieina vienos nuomones: sparnas turi atitikti pilota. VISI sertifikuoti (DHV ar kt.) sparnai yra SAUGUS, t.y. jie anksciau ar veliau patys iseina is luzimo, ko nepasakysi apie prototipus. (bent jau teoriskai kai kurie prototipai be piloto pastangu gali ir neiseiti, pakiuni i nesibaigianti kaskada).
Nuo klases priklauso sparno reakcijos greiciai. Kuo didesnis DHV, tuo energingiau vystosi situacija. Jeigu pilotas reaguoja teisingai, nomalus rezimas atsistato greitai ir be pasekmiu, tik kuo didesnis DHV, tuo greiciau turi reaguoti pilotas, o tam reikia gerai isvystytu refleksu, kas pasiekiama treniruotemis (skraidymai termikuose ar turbulizuotam dinamike , pvz Kernavkej
Jeigu pilotas nieko nedaro, DHV sertifikuotas sparnas iseina pats, bet (priklausomai nuo klases) su skirtingu aukscio praradimu ir skirtingu posukio kampu. Kai esi zemai ir prie slaito, tai darosi svarbu. Jei pilotas elgiasi teisingai, jis gali zenkliai sumazinti tiek aukscio praradima tiek posukio kampa, bet tam yra riba. Kazkiek aukscio visada prarasi.
G.
2005 17 vasario @ 17:13 #167305liotcikPaziurejau Gedo rekomenduota filmuka. Tikrai labai idomiai viskas isaiskinta. Bet viskas labai grazu kai tave sulauzo tik viena karta. Busiu pakankama savikritiskas: asimetrini as kompensuoju tesingai, bet is matytu vaizdu darau isvada , kad kompensacija gali buti dar efektyvesne, pasikartosiu , bet tai Netonyse nebutu isgelbeje. Kartais kai pradedi abejoti salygom, geriau leistis zemyn, o jei esi zemeje – neskristi.
2005 17 vasario @ 18:07 #167306liotcikTame filmuke pilotai bandytojai rekomenduoja pabandyti su savo para paziuret ka jis daro ivairiose situacijose, kad prie jo priprastum. bet dhv teste kai kas kazkaip idomiai ivardinta. Pabndysiu isverst, jei suklysiu ar nezinosiu papildyikte:
TAKE-OFF – kaip parasparnis pasikelia.
LEVEL FLIGHT – tiesus skridimas;
TURN BEHAVIOUR – kaip parasparnis sukasi t.y. paprastoje spiraleje;
SYMMETRIC STALL – simetrinis nuvirtimas, kaip suprantu jei tiesiame skridime uztrauksi stipriai vairus turesi sita rezima.
SYMMETRIC TUCK – cia man truputi neaisku, cia turbut frontalas?
SYMMETRIC TUCK (ACCELERATED) – tas pats tik su pilnu speed’u.
ASYMMETRIC TUCK – jei tesingai suprantu sita rezima paprastai vadina “asymetric colapse” ? ta kai skrendi tiesiai ir uz vienos priekines eiles trukteli kaip reikiant, ir uzluzta virs 50% parasparnio.
ASYMMETRIC TUCK (ACCELERATED) – kaip ir pries tai tik su Speed’u
COUNTERSTEERING AN ASYMMETRIC TUCK – cia nusakoma kaip parasparnis elgiasi kai kompensuoji asimetrini luzima (ASYMMETRIC TUCK t.y. asymetric colapse)?
FULLSTALL (symmetric exit) – nesuprantu kas cia per luzimas ir kuo jis skiriasi nuo SYMMETRIC STALL .
FULLSTALL (asymmetric exit) – irgi nelabai suprantu
SPIN AT TRIM SPEED – pazodziui verciant : greitas apsisukimas esant trimeriniui greiciui. Cia gal kai skrendi tiesiai ir viena vaira staigiai ir stipriai uztrauki, parasparnis apsisuka apie verikalia asi beveik nejudedamas i prieki?
SPIN IN STATIONARY TURN – tas pats tik spiralej; idomu ar i ta pacia puse kaip ir spirale ar i priesinga?
SPIRAL DIVE – dar vadinama “deep spiral” t.y. gili spirale kaip pasieki dideli zemejima 5-15m/s ?
B LINE STALL – liaudyje vadinamas “bashtalas”
LANDING – nusileidimas.
2005 18 vasario @ 07:51 #167307AnonimasDziugu kad pradejai dometis ir nevarai ant parasparniu Dievo is “aukstu” skraidyklininku poziciju. Tai paprasciausiai skirtingos priemones buti ore ir tiek, o tas jusu gincas buvo visiskai beprasmiskas (tipo kuri geresne-blondine ar juoduke).
O ten kur nesupratai – tai yra, ka sparnas daro pilno srauto nutraukimo rezimo metu variantai, kaip iseina is tokios situacijos (simetrinis, kiek simetrinis).
B line stall- sparno srauto sugadinimas panaudojant B eile ir kaip sparnas elgiasi tokio rezimo metu (ar bando nuvirsti, kiek, kaip iseina, kaip greit pereina is parasiutavimo). Ar bandei?2005 18 vasario @ 08:21 #167308liotcikGal gali pagal kekviena punkta pakomentuoti smulkiau (jei turi pakankamai ziniu). B-stall ir ausis bandziau jau senai, viskas OK. dabar reiks dar pabandyt uzlauzt is pradziu viena maza ausi, po to didele, po to visa eile
GO parašė:
>
> Dziugu kad pradejai dometis ir nevarai ant parasparniu Dievo
> is “aukstu” skraidyklininku poziciju. Tai paprasciausiai
> skirtingos priemones buti ore ir tiek, o tas jusu gincas buvo
> visiskai beprasmiskas (tipo kuri geresne-blondine ar juoduke).
> O ten kur nesupratai – tai yra, ka sparnas daro pilno srauto
> nutraukimo rezimo metu variantai, kaip iseina is tokios
> situacijos (simetrinis, kiek simetrinis).
> B line stall- sparno srauto sugadinimas panaudojant B eile ir
> kaip sparnas elgiasi tokio rezimo metu (ar bando nuvirsti,
> kiek, kaip iseina, kaip greit pereina is parasiutavimo). Ar
> bandei?2005 18 vasario @ 08:57 #167309AnonimasSparnas su nulazta visa puse dar neblogai skrenda, tik reikia stipriai kompensuoti svoriu ir siek tiek klevanta ikrauti daugiau. Visi srautu sujaukimai, kai sparnas ar jo puse nuvirsta uz nugaros- daug sudetingesni ir sunkiau kontroliuojami rezimai. Minusas tas, kad iseiti is sios situacijos reikia daugiau aukscio. Pliusas tai, kad is pradziu sparnas keicia atakos kampa, leteja,stoja, rieciasi atgal ir pradeda is leto ir tik po to, staigiai luzta. Turi daugiau laiko suprasti situacija ir TO isvengti.
O kas luzo tavo atveju, priekine ar galine briauna?2005 18 vasario @ 11:17 #167310AnonimasDariuk, užsuk į HG forumą.
2005 18 vasario @ 12:28 #167311Anonimas> O kas luzo tavo atveju, priekine ar galine briauna?
Kap tai neteko susidurti su galinės briaunos lūžiu nei teoriškai nei praktiškai. Gal galėtum pakomentuoti kas čia per režimas?
2005 18 vasario @ 15:22 #167312Anonimasreiktu kada koki susirinkimeli padaryt kad kas ismano apie situos reikalus visus luzimus ir ttt paaiskintu detaliau
2005 18 vasario @ 15:33 #167313AnonimasGeriau butu – workshopa su praktiniais pratimais, nes teorija – tik sausa saka.
O toks workshopas, jeigu kvalifikuotas, vadinasi SIV…keuras parašė:
>
> reiktu kada koki susirinkimeli padaryt kad kas ismano apie
> situos reikalus visus luzimus ir ttt paaiskintu detaliau2005 18 vasario @ 15:52 #167314Termik)))) nuvaziuokit i turkija ir isspresit visas problemas )))))))))
2005 18 vasario @ 16:32 #167315liotcikTermik. parašė:
>
> )))) nuvaziuokit i turkija ir isspresit visas problemas
> )))))))))
>
>O ko pats nevaziuoji
To keuras:
Tavo minciu igivendint ant Netoniu slaito nepavyks, reik su isvilktuvu pasikelt bet 300m.2005 18 vasario @ 17:17 #167316Anonimasnu jo gerai kad medziu pilna netonyse pilna kol kas sulaykys jai kas
2005 18 vasario @ 19:21 #167317AnonimasSusils orai,kada bus galima maudytis,tada ir padarysim siv kursus,jau viska
esu sugalvojes2005 18 vasario @ 21:52 #167318Anonimas>> to Liotcik>>
turiu AXIS parasparniu AFNOR testu video medziaga.
Jei idomu galiu pasiulyti paziureti. Per testus praeina visus rezimus. Tik gaila kad komentarai prancuziskai. Yra du compaktai.
Sestadieni vasario 19 busiu Kaune jei nori galiu atvesti.
tel 8650518582005 19 vasario @ 13:22 #167319Termik>
>
> O ko pats nevaziuoji
>
>pinigu gaila hahahaaaa
2005 21 vasario @ 08:20 #167320AnonimasParasparniu pilotu kursai pas Zenia, ir viskas taps aisku. O parasparnis dar kartais ir susivinioja is galo (kaip elementari paklode!).
2005 21 vasario @ 08:36 #167321AnonimasKažką gudraus jūs čia sumastėte su tuo galinės briaunos lūžimu. Baigiau kursus pas ženia, bet nieko tokio tiesiai jis nedėstė apie tokį “čiūdą”. Čia gal apie kokį srauto nutrūkimo režimą ?
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.